Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élőkép

Legtöbben úgy ismernek, hogy morf. Ez a nevem a neten.
Az utolsó 4 évben csak a számítógép tölti ki az életemet.
Észrevettem, hogy megváltoztatott. Ahogy egyre többet tudtam a gépekről és a hálózatokról, úgy kezdtem eltávolodni a valódi kapcsolatoktól.
De ugyanakkor egyre jobban élveztem azt a tudást amit összegyűjtöttem.
Régóta át tudom venni az átlag felhasználó gépe felett az irányítást.

Egy időben például szokásom volt azokat a számítógépeket feltörni, akik ezt az oldalt olvassák. Hihetetlen miket lehet ott találni!
Azok a videók! De hát ezt biztos tudjátok.
Sokuknak ott a kis kamera a laptop/tablet képernyőjének a tetején. Be tudom észrevétlenül kapcsolni és élőben látom, mit csinálnak.
Hát erről is tudnék mesélni. Néha ugyan undorító. Volt olyan hogy le kellett valakinek mosnia a vasat (azt hitted talán hogy az joghurt a laptopon?).

Hogy miért néztem ilyeneket? Csak kíváncsiságból.
Aztán találtam egy gyöngyszemet.
Egy gyönyörű lányt. Most már csak vele foglalkozom.
Nem az a klasszikus szépség, de elképesztően szexi.
Amikor lefekszik az ölébe teszi a számítógépét és úgy olvassa leveleit - bár azokban a levelekben nincs semmi különös.
Néha videókat néz, zenét vagy sorozatot. Erotikus videó is bejöhet néha.
Az is tetszik, ahogy olvassa ezeket a történeteket. Mosolyog rajtuk vagy csak gyorsan átpörgeti.
Van amikor szomorú, vagy csak dühös. Ilyenkor úgy megsimogatnám.

Néha nem csukja be a laptopját és csak leteszi a földre vagy az asztalra.
Ilyenkor látom ahogy jön-megy, tetszik az alakja - szép mellek, formás fenék (csak paskolásra vár).
Nem az a modellalkat, de valahogy nem tudom levenni róla a szemem.
Múlt hónapban szerencsém volt. Láthattam ahogy levetkőzik és lefekszik.
Aztán elkezdte a melleit simogatni. Mondtam már hogy gyönyörű mellei vannak?
Aztán benyúlt a bugyijába. Csak azt láttam, hogy hátradől és keze a punciját simogatja.
Annyira szívesen lettem volna ott. Annyira szívesen megérintettem volna. Milyen íze lehet? Ááááá

Kinyomoztam, hol lakik ez gyönyörű lány.
Múlt héten odamentem. És vártam a buszmegállóban.
Megláttam, de nem tudtam megszólítani. Mit mondtam volna?
Hogy a kameráján keresztül és a levelei alapján én ismerem a legjobban?
De igazából nem is ismerem, a valóság teljesen más.
Ahogy rámnézett én elkaptam a tekintetemet.

Úgy látom ebben a pillanatban is a neten van. Pont ezt az oldalt nézi.

Gondolom már ráismertél!
Igen, Te vagy az!
Látlak.
Hozzászólások
Sinara ·
Az alapötlet jó, bár nekem nem igazán vág ízlésembe ez a hiperrealista, a világ ocsmányabb oldalát bemutató történetvezetés, de ízlések és pofonok.
A megvalósításon viszont dolgozhatták volna sokkal többet is.
Ez így nagyon vázlatos és lezseren kivitelezett,

PEN ·
Köszönöm.
Gyorsan írtam meg valóban.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: