Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

előbb a szex, aztán a szerelem...

Egy buliban ismerkedtünk meg, már elég későre járt, mikor tánc közben egyre közelebb éreztem magamhoz… Azon az éjszakán még nem történt semmi különös, csak csókolóztunk. Egy héttel később megkérdezte nincs-e kedvem átmenni hozzá, erre nem lehetett nemet mondani. Eljött értem és elvitt hozzájuk, a szülei nem voltak otthon. Nem telt el 10 perc és már az ágyban voltunk, a csókjaitól az egész testemet bizsergés fogta el, éreztem, hogy szép esténk lesz. Lassan elkezdtük vetkőztetni egymást, miközben egyre jobban felizgultunk mind a ketten. A nyakamat csókolgatta, majd végig a testemet egészen a lábamig, csodás volt, végül visszatért a legérzékenyebb pontomhoz. Lekezdte nyalni a puncimat, egyre vadabbul és szenvedélyesebben csinálta, mire én teljesen önkívületi állapotba kerültem. Persze én sem maradtam tétlen, lehúztam óvatosan a nadrágját és elkezdtem finoman simogatni a farkát, majd a számba vettem a merev férfiasságát. Aztán belémhatolt, elölről majd hátulról, tökéletesen érezte, hogy mi a jó nekem, és persze neki.
Hosszú ideig szeretkeztünk, végül mikor éreztük hogy közel vagyunk a végső kielégüléshez, kihúzta a farkát és a számban élvezett el, miközben ő engem juttatott a csúcsra. Utána még feküdtünk egy ideig egymás mellett, aztán elmentünk lezuhanyozni, természetesen együtt… Azóta már egy pár vagyunk és az együtt eltöltött éjszakák is egyre izgalmasabbak…
Hozzászólások
További hozzászólások »
legikutya ·
Hát ez nekem nem tetszett.
Rövid,és túl semilyen.
Ha legközelebb írsz,írj hosszabbat és jobban fejts ki mindent: a sztorit és a szexet is.

borbinto55 ·
nem olvastam végig....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: