Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élményfürőben

Egy fürdőben, egy nyugágyon pihensz napozol, és nézegeted a körülötted elhaladó lányokat, mikor észreveszel. A medence túloldalán a családom gyűrűjében. Anyám, tesó, és annak barátnőjével vagyok. Ahogy figyelsz, átnézek és a szemedbe nézek. Valamit látsz bennem még ha fiatal is vagyok. Később mikor látod hogy a vízben közeledek feléd, lábaid leteszed a nyugágy két szélére hatalmas terpesszel, majd finoman félrehúzod a fürdőruhád, majd figyeled mi történik. Látod hogy elkerekedett szemmel nézem a puncid, és mikor rám nézel kicsit és észreveszem hogy nézel, elpirulok, és gyorsan elúszok kicsit távolabb a vízbe. Visszarendezed magad, közben figyeled hogy más látta e. Szerencsére nem látták, mindenki a maga dolgával van elfoglalva. Tovább figyelsz, látod hogy még mindig zavarban vagyok. Mosolyogsz rajtam, sikerült zavarba hoznod egy kis srácot. Aztán látod hogy kimegyek a vízből és bemegyek az egyik benti jakuzzi medencébe. Gondolsz egy nagyot, majd bejössz utánam te is. Egyedül találsz, bejössz mellém a vízbe és velem szembe le ülsz. Kedvesen mosolyogsz, látod rajtam hogy nagyon zavarban vagyok. Nem szólsz hozzám, és se hozzám. Várod hogy mi lesz. Ekkor feltűnik 2 fiatal pár és bejönnek mellénk. Ekkor odaülsz mellém, és finoman megérinted a combom és finoman megsimítod a víz alatt a farkam ami rögtön feláll. Közben finoman figyeljük a párokat. A fiúk átlagos 20-on évesek de az egyik lányon megakad a szemünk. Karcsú, szép vérvörös ajkakkal és két óriási nagy mellel. A feltűnést az okozza, hogy a bikinije 2 darab kicsi háromszögből áll, melyek épp hogy eltakarják a bimbóit, ráadásul úgy néz ki mintha még egy számmal kisebb is lenne a kelleténél. A társaság elmélyülten beszélget, nem is tőrödnek velünk. Ekkor beindul a buborékoztatás középen, elfedve minden víz alatt játszódó játékot. Ekkor kigombolod a fürdőgatyám és finoman belenyúlsz. Nagyobb kicsit annál mint vártál de ez tetszik. Közben rám nézel és újra rám mosolyogsz sokat mondóan. Látod hogy nagyon izgatott vagyok, érzed is rajtam. Minden erőmmel próbálok nyugodt képet vágni miközben a többiek beszélhetnek körülöttünk és te a farkammal játszol. Közben a kezeddel a víz alatt oda irányítod a kezed a puncidhoz és finoman megmutatod hogy mit csináljak, óvatosan játszok veled a víz alatt, miközben Te a velünk szemben lévő lányban gyönyörködsz. Nagyon felizgat téged is a látványa, akár csak engem is. Ekkor a lány áthajol a barátjához és szenvedélyesen megcsókolja őt. A csók olyan mintha csak azt sugallná, hogy mindenre kész, bárhol, és bármikor, amivel csak tovább hevíti a vágyad. Közben finoman játszol velem, húzod az idegeim, látod hogy szenvedek, de még kitartok. Közben én is játszok veled, de érzed a mozdulataimon hogy nagyon kezdő vagyok még, nagyon lelkes de kezdő. Aztán a lány szája kiszárad, és nyelvével, érzékien megnedvesíti az ajkait. A látvány olyan mint aki azt mutatja hogy minden mást is ilyen érzékien tud nyalogatni. Látványba te is beleremegsz. Gondolatban már mindketten együtt szeretkezünk, vele. Én a punciját te száját és a mellét csókolod, hogy aztán azok a csodás vérvörös ajkai a te puncid izgassák. Aztán megérzed hogy megremegek, és a farkam elkezdi pumpálni az anyagot. Elélveztem a gatyámba. A körülöttünk ülők nem is vették észre mi történt. Ezután a levegő el áll és a társaság elmegy. Egyedül maradunk a medencében. Kicsit kényelmesebb helyzetbe hozod magad segítesz nekem, és én így játszok egy kicsit tovább veled. Majd nem sokkal később sikerül és te is elélvezel. A jelenetből a magas falak miatt senki nem vett észre semmit. Ekkor jelenik meg tesóm és elhív és magadra maradsz. Pihensz egy kicsit. Ekkor két srác jön be hozzád. Pihensz, nem törődsz velük, Ám ahogy ülsz, észre veszed hogy a két srác vadul bámul miközben a víz alatt veri a farkát. Rájuk mosolyogsz és a kezedet kiemelve oda inted őket. A srácok felállnak a vízből és odasétálnak hozzád. Lehúzzák a térdükig a gatyájukat. Megfogod őket és finoman elkezded verni a már kemény merev farkukat. Senki nem vett még észre titeket csak a gyerek zsivaj és a csobbanások hangjai, amit hallotok, magatok vagytok. Míg az egyiket vered, a másikat szopod, majd megcseréled. Látod a srácokon, hogy nagyon élvezik, amit kapnak, de többet is szeretnének, de nem hagyod nekik. Érzed, hogy mindkettőjük szerszáma beton kemény már. Fokozod a gyönyörük, és kibújsz a ruhádból és előveszed a két melled. Míg az egyiket szopod, a másikat a melledre vered. Ez már sok az egyik fiúnak és hatalmasat élvez a melled közé, de a melleidre is bőven jut belőle. A másik még nincs kész, de érzed, hogy neki se kell már sok. A melled közé fogod a farkát és mikor kijön, a feje közülük bekapod. A farka a másik srác fehér nektárjától fénylik, mikor bekapod, érzed az ízét. Lassan finoman ízlelgetve szopod le róla, majd a farkával szeded össze magadról a fehér gyönyörűséget, és szopogatod le róla, mintha csak valami mártogatós nyalóka volna a kezedbe. Lassan érzékien csinálod, miközben kicsit távolabb a másik srác figyel titeket, és igyekszik felkelteni újra a farkát. Mikor már mindent letörölgettél és lenyalogattál magadról, belehúzol, és őrületes erővel kezded szopni a srácot, mintha csak a lelkét akarnád kiszívni belőle. Ezt már ő se bírja tovább és ő is elélvezz. Nagy vastag sugarakban tőrnek ki belőle a fehér gyönyör sugarak,  melyek a melleidet  terítik be. Kivégezted őket.
Folytatnátok, de meghalljátok az úszómestereket így gyorsan leültök a vízben. Nem sokára fel is tűnnek és megállnak tőletek nem messze. Látjátok, hogy egy hamar nem fognak onnan elmenni, a móka véget ért. A fiúk felhúzzák, a gatyájukat a víz alatt majd kimennek a vízből. Te is felhúzod a ruhád és Te is kimászol, a jakuzziból majd visszamész napozni.

Vége
Hozzászólások
xxxyyxxx ·
Kicsit zavaros volt, hogy E./2. személyben írtál. Néhol már teljesen összezavarodtam, hogy most mi is van?! Meg az elírásokra ügyelj legközelebb! De a történet lényegében nem volt rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: