Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eljöttem érted...

1.


Harvey Jackob kulcsa csörrent meg a zárban, s miután benyitott házának ajtaján, elkiáltotta magát.

- Ash, kicsim megjöttem! Itthon van apu!

- Apuuuuuuu! – kiáltott a nyolc éves Ashley s vigyorogva ugrott apja nyakába. A férfi megölelte, azután letette.

- Kicsim, ugye tudod hogy már aludnod kéne?

- Tudom apu, de megértem Juanita dadust, had maradjak fenn, míg hazaérsz.

- De most utoljára engedte meg. Na, irány lefeküdni. Megyek és betakarlak, rendben?


A kislány meg sem várta, míg apja befejezi mondandóját, felszaladt a lépcsőn. Hálóinge a térdét súrolta. Jobbra fordult a lépcső tetején, majd bement a szobájába. Felkapcsolta a villanyt, és bebújt a takaró alá. Apja nézett be az ajtón.


- Nos, akkor aludj jól. – mondta s közben leült az ágy szélére.

- Apu, én félek.

- Miért drágám?

- Hogy megint rosszat fogok álmodni.

- Azok csak álmok Ash nem szabad félned tőlük.

- Anyu megvédene engem. – mondta a kislány, s egy kövér könnycsepp gördült végig az arcán.

- Anyu már nincs velünk kicsim.

- Tudom apu, azt mondtad az angyalok vigyáznak rá.

- Így igaz.

- De én látni akarom őt!

- Hiszen anyu mindig velünk van, ahhoz nem kell látnunk. Itt van bent! – mondta s tenyerét a kislány szívére tette. – Most aludj.

- Jó éjt apu.

- Aludj jól.


Apja felállt az ágyról, lekapcsolta a villanyt, és miután kiment a szobából, becsukta maga után az ajtót.


2.


A sötétség betöltötte az egész szobát. Egyetlen utcai lámpa sem világított. Faágak koppantak Asley szobájának ablakán, a kislány az ablakot bámulta. Nagy izzadtságcseppek gyöngyöztek a homlokán, de valójában rázta a hideg. Ekkor az ablakban megpillantott valamit. Talán árnyék? Vagy egy nagyobb ág? Nem, nem, az egy kéz volt hosszú sovány ujjakkal. Kopogott az ablakon.


- Neeeeee! - kiáltotta a kislány, mikor felriadt. Teste remegett, mint a kiskutyák petárdázás idején. Hetek óta ilyen álmai voltak,de nem értette mért nem ér soha a végére, mért riad fel folyton.


Apja berontott a szobába. Szeméből kiment az álom, mikor meghallotta lánya sikolyát.


- Mi történt Ash?

- Rosszat álmodtam apu.


A férfi leült az ágy szélére és megfogta lánya kezét.


- Nincs semmi baj. Hiszen csak álmodtad.

- Valami be akart jönni.

- Micsoda?

- Egy vékony kéz kopogott az ablakomon, be akart jönni apu.

- Drágám, csak álmodtál. Ide nem tud bejönni senki. Most már aludj rendben? Nincsenek szörnyek, amik be tudnának jönni.

- Nincsenek, kivéve az ablakom alatt.

- Jó éjt Ashley.

- Neked is apu.


A férfi kilépett a szobából. Arra gondolt vajon meddig tart majd, míg lánya túljut ezen a szakaszon, és rájön, édesanyja már sosem lehet vele.

Ashley rettegett, ezért úgy döntött nem fog elaludni. Következő álmában nem csak hosszú vékony kezeket látott, de az ablakon bebámuló üres szürke szempárt és látta, mely egyszer megvillant. Mikor a kislány felébredt, mindenre emlékezett. Azok a szürke szemek, olyan mint…


3.


Apa és lánya a tv előtt vacsoráztak. Gombás - sajtos – sonkás pizza, hozzá Harvey – nak gyömbér, Ashleynek cseresznyeszörp. Ahogy a férfi itta a gyömbért, az egyik jégdarab koccant a fogán, s ezért a kislány elnevette magát.


- Szóval kinevet a kisasszony? Nos akkor azt hiszem nem marad más hátra mint hogy ágyba küldjelek. – mondta mosolyogva.

- Ne, apu, had maradjak még fenn egy kicsit!

- Nem, nem, így is, már egy órája aludnod kellene. Irány az ágy!

- Jólvan. Jó éjt apu!

- Neked is kicsim. – mondta s puszit nyomott lánya homlokára.


Ashley felszaladt a lépcsőn, előbb a fürdőszobába, majd miután végzett, a szobájába. Sokáig nem tudott elaludni. Hallotta a szomszédok kutyáinak párbeszédét, és azt is ahogyan egy részeg férfi veszekszik egy nővel az utcán, bár nem sokat értett belőle. Lassan halkult el körülötte világ. Észre sem vette, máris Újra a szobája ablakát bámulva remegett, miután felébredt egy lidérces álomból. Ez most nem álom volt, hanem valóság. Éberebb volt, mint valaha, mikor meglátta a vékony ujjakat, melyek kaparásznak az ablakon. Mikor meglátta a szürke szempárt, már nem félt. Boldog volt, hogy ismét láthatja, amit oly régen elvesztett. Kimászott ágyából, s lassan odasétált az ablakhoz. Kinyitotta, s lenézett a sápadt arcra, mitől nem kellett tartania.


- Anyu!

- Kicsim, eljöttem érted! – megfogta a kislány kezét.

- Hová megyünk anyu?

- Elviszlek valahová, ahol örökké együtt lehetünk!

- Mért ilyen hideg a kezed?

- Hideg van idekint kicsim, menjünk! - segített a kislánynak kimászni az ablakon, majd kézen fogva sétáltak a sötétben, a kerti úszómedence felé.

- Anyu, apu azt mondta, hogy az angyalok vigyáznak rád! És, hogy az angyalok lakhelye a felhők fölött van. Akkor hogy lehetsz most velem?

- Kicsikém, megkértem az angyalokat hogy velem lehess, és ezért segítettek nekem eljönni hozzád.


Elértek a medence széléig. A víztükör teljesen sima volt, csak a kislány tükörképét lehetett látni…


- Most pedig ugorj, és örökké együtt lehetünk.

- De anyu, én nem tudok úszni!

- Hidd el, kicsim, ha beleugrasz, nem fog fájni, megígérem. Örökké együtt lehetünk, ha megteszed.

- De apu azt mondta, hogy a medence miatt vittek el az angyalok tőled, akkor biztosan rossz dolog.

- Csodálatos, ahogy megölel a víz, kicsim, ugorj! - az asszony kezdett türelmetlenné válni. – Ugorj már!

- Nem akarok anyu, nem tudok úszni! Vissza akarok menni az ágyba!

- Nem! Nem hagyhatsz el engem! – mondta, s belökte a kislányt a medencébe.


Miután Ashley a felszínre tört, kapálózott, egyenesen a perem felé, ahová az asszony letérdelt. Mikor odaért, a nő még mondott valamit, mielőtt végleg víz alá nyomta a kislány fejét.


- A gyereknek, anyja mellett a helye! Eljöttem érted…
Hasonló történetek
7106
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
5329
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
További hozzászólások »
geminigirl ·
Van apu, Harvey, aki nyilván aneszteziológus, mert folyton aludni küldi szerencsétlen gyereket.
Van Ashleyke, aki álmatlanságban szenved és ráadásul még apu sem érti meg, hogy szörnyek vannak az ablaka alatt.
És említés szintén jelen van Juanita, aki valószínűleg latin származású bejárónő-dada-stb, aki most engedte meg utoljára, hogy a gyerek fennmaradjon, világos?!
Ezen kívül még adott egy zakkant anyu-szellem is, akiről nem tudni, hogy a halála előtt vagy után zaccosodott be az agya, de tulajdonképpen mindegy is.

Mindebből még kijöhetett volna egy relative izgalmas és borzongató történet is, de nem ilyen eszméletlenül unalmas párbeszédekkel.
Ahhoz, hogy egy történet "üssön", kellenek az érzékletes leírások - egy horrornál meg főleg -, hogy az olvasó bele tudja élni magát a történetbe. Normális esetben félnem kellett volna, de legalábbis szoronganom az ablakon kopogó (kopogó?! bakker, kopogni a szomszéd srác szokott, amikor jön kunyerálni vmit a konyhából. a szellemek kaparásznak, zörögnek, stb) kéztől, de ehelyett csak kortyoltam egyet a teámból. Ja, és ásítottam egyet.

Ha azt akarod, hogy jók legyenek a történeteid, teremts feszültséget, a párbeszédek ne olyanok legyenek, mint a brazil szappanoperákban és kellenek a leíró részek, ami megadja a történet - és az olvasó - alaphangulatát.
Ráadásul ez már a második gyerekgyilkolászós történeted, így lassan kezdem hatásvadásznak érezni a témát...

Ezt sem pontozom, ugyanazon okokból, mint az előzőnél.

Tűzmadár ·
Csak ezt olvastam, és szerintem egy kezdő tini tollából nem rossz. Teli van hibával, de sok olvasással, írással kinőhetőek. Ha az író pl. negyvenéves, nyilván más a helyzet. Edgar Alan Poe művein kívül nem sok horrort olvastam, mind unalmas volt, de – szerintem – az a legfontosabb, hogy az olvasó érzelmileg azonosulni tudjon az áldozattal, vagyis úgy érezze, mintha vele történne minden. Ha az olvasó nem tud érzelmileg azonosulni az áldozattal, írhattok bármilyen vámpírkastélyról, szellemekről, vérfarkasról, zombiról, vagy a sorozatgyilkos szomszédról, silány szemetet szültetek. Ha az olvasó azonosulni tud az áldozattal, akkor akár egy szúnyogból is lehet szörnyet gyártani.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: