Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Eljött a hétfő

Szombat este után a vasárnapot ágyban töltöttem, pihentem, a fenekemen éreztem Bence és barátainak munkáját szinte olyan volt mintha még mindig bennem lennének, amikor rájuk gondolok bizseregni kezdek. Azonban ha Tamásra gondoltam mindig megdobbant a szívem , én többet éreztem iránta mint szexuális vágy. Azt hiszem szeretem. Tamás nagyon szexi sportos ,kigyúrt, fekete rövid hajú, kb 28 éves 180cm, 100kg, amatőr bokszoló ,gyönyörű igéző fekete szemei vannak ,és hatalmas farka. Tudom , nem vagyok több számára mint pénz kereseti eszköz. Mégis izgatottan vártam a hétfő reggelt ,hogy Tamás eljöjjön. Reggel korán keltem, lezuhanyoztam előkészítettem a popsimat is, aztán reggelit, tojásrántottát készítettem. Előző este az autóban 9:00 órát beszéltünk meg. Pontos volt mint mindig. Megállt a ház előtt a lesötétitett ablakú furgonjával. Izmos felsőteste szépen domborított a világoskék izompoló alatt, térdig érő passzos rövidnadrágot viselt. Ahogy közeledett az ajtóhoz, egyre inkább láthatóvá vált lába között domborodó férfiassága, le sem tudtam venni a tekintetem rolla. Csengetett, máris ajtót nyitottam. Nem sok időm van- mondta . Készen állsz? Igen készen feleltem. Nem vagy éhes készítettem reggelit, tojásrántottát. De igen, köszönöm elfogadom válaszolta. Bementünk a konyhába elé tettem az ételt. Te nem eszel? - kérdezte . Most másfajta tojásra vágyom. Na azt nemsokára megkapod nevetett.  Ahogy befejezte az evést felállt ,és a hálószobába mentünk, na csomagold ki ha éhes vagy. Letérdeltem elé, és elkezdtem simogatni, csókolgatni, nadrágon keresztül a férfiasságát. Szinte alig értem hozzá, máris megmozdult a nadrágja, életre kelt a ben szunnyadó óriás. Közben levette a pólóját, én pedig megszabadítottam a nadrágjától, teljes valójában ott állt előttem ismét hatalmassága, vastag ,felfelé görbülő gyönyörű  szerszáma. Munkám miatt nagyon sok helyes szexi pasival szexeltem már. De nekem Tamás volt a legszexibb. A kezemmel megfogtam a hatalmas faszát, óvatosan hátra húztam a bőrt rajta ,előbukkant a gyönyörű makkja. A számba vettem, egyre mélyebbre engedtem behatolni. Egyre hevesebben szoptam, ő pedig a fejemet fogta ,és egyre inkább megpróbálta ráhúzni a farkára. Már már néha levegőt is alig kaptam a hatalmas fasztól. Egyre hevesebben baszta a számot. Eközben azt hajtogatta, szopjál te kúrva, tudom hogy szereted a faszt, most itt van szopjad. Kezdtem érezni a számba a sós előváladékot, majd éreztem ahogy elkezd lüktetni, a teste pedig remegni. Kihúzta a szerszámát a számból, nyisd ki nagyra,-mondta zihálva. Kinyitottam a számat, hármat négyet spriccelt  a számba, a szám tele lett, nyeltem egy nagyot,  friss finom meleg ondó csúszott lefelé a torkomon. Minden cseppjét lenyaltam a  még mindig előttem meredező hatalmas faszrol. Ezután Tamás elkezdte ujjazni az ánuszomat, ami egyébként gyorsan tágult, hiszen rendszeresen használva van. Amint kitágúltam,  lefeküdt a földre és én beleültem az ekkorra már újra teljesen kemény farkába. Elkezdtem először szépen lassan lovagolni, majd vágtázni. Azután kutya pózba kerültem, ekkor nagyon intenzíven elkezdte dugni a fenekemet, egyik lábával a fejemet a földhöz szorította és így kúrt hosszú ideig. Az én péniszem félkemény állapotban volt, éreztem hogy az ondó csurog kifele belőle, A prosztatám kellemesen bizsereg, majd egy pillanatra úgy éreztem hogy minden elsötétül ,és elemi erővel tört ki az ondó a félkemény péniszemből. A jól ismert érzés most mégis más volt mint amikor idegen fasztol élvezek el. Az  én péniszemhez hozzá sem kellett érnie egyikünknek sem. Tamás még néhány percig keményen dugott, aztán hatalmas kéjes nyögésekkel  popsimba élvezett, hosszú másodpercekig folyt ki hófehér ondója a parkettára. A maradék spermát leszoptam a farkáról, majd felöltözött ,én pedig meztelenül kifáradva feküdtem a padló. Megint megmutattad hogy mit szeretnek rajtad az ügyfelek. Mondta . Majd becsukta az ajtót és elment. Én pedig lezuhanyoztam ismét, majd  fáradtan leültem a saroküllőre.  
Előző részek
Hozzászólások
szopoerzsike ·
Lányok, akik szexet keresnek Budapesten és nem csak a sexdate24.ru oldalon
Achylles ·
Drága Erzsike! Mééé más történetét trollkodod össze a szexhírdetéseddel ?!?!? Írjál szépen valamit, oszt annak a végére tedd be a hirdetésedet. :wink: :grinning:
eliksz13 ·
Mint látod, Erzsó, ebben a társaságban nem kellesz, Helyettesíthető vagy.
laliboy ·
De jó lenne, ha tényleg volna ilyen csaj. Olyan igazi, aki nem engedi el a pasit élvezés nélkül.

szoposerzsike ·
e des vagy! egy betu a kulombseg a nevunkben!! jo erzes hogy rajtam kivul egy masik "erzsike" is szopik! :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: