Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elfelejteni a feledhetetlent

Miért van ez így?! Miért van az, hogy ha szeretek valakit ő rám se néz? És ha engem szeretnek, én csak másra tudok gondolni. Fiatalságomat egy négy évig tartó reménytelen szerelem töltötte ki. Rá gondoltam éjjel-nappal. Sírtam, sajnáltam magam, és a mennyekben jártam, amikor reggel köszönt nekem a suliban. Mindig éreztem, hogy elpirulok, és talán ő is látta. Látta, hogy odavagyok érte, és ezt kihasználva játszott velem. Hol kedves volt, már-már udvarolt nekem, aztán még fel sem ocsúdtam, és olyan semleges volt velem, mintha egy vadidegen ember sétálna vele szemben a dohos, régi iskolafalak közt.

Négy évig őrlődtem, megpróbáltam mindent, hogy megszerezzem vagy, hogy elfelejtsem -mikor melyiket. Aztán megismerkedtem egy fiúval. Nagyon kedves volt, hamar megszerettem. Talán egy hónapja tartott bimbózó szerelmünk, amikor Ő újabb játékba kezdett velem, és a szemembe mondta, hogy őrülten féltékeny a barátomra. Nem, nem borultam a nyakába, helyette kiborultam. Szerettem a barátomat, de az ő nyomai még a szívemben voltak, és most, egy év elteltével, úgy érzem nevének betűi és drága arcvonásai örökre a szívembe égtek. Még mindig az akkori barátommal vagyok és szeretem. Nagyon. Úgy érzem vele akarom leélni az életemet, egészen addig, amíg meg nem látom... ŐT.

Úrrá lesz rajtam a sóvárgás, a beteljesületlen szerelem fájdalma. Gyorsan beszélek vele egy-két szót - mi újság az egyetemen, és hasonló sablon témákról, és gyorsan továbbállok, mert félek. Félek, hogy ha sokáig látom, visszaesek abba a hibába, amiben négy évig tengődtem. Aztán másnap reggel sírógörccsel és kínzó lelkiismeret furdalással ébredek, a párom oldalán. Mit sem sejtve szuszog mellettem... átfordul a másik oldalára... megijedek, hogy felébredek és látni fogja rajtam... látni fogja, hogy álmomban megint megcsaltam Vele...

Úgy érzem, soha nem fogom tudni elfelejteni...Végre szeret valaki, aki igazán megérdemli, hogy szeressem, és én olyasvalakivel álmodom, aki soha nem szeretett... De ez a négy év hosszú idő volt. Talán egy ilyen hosszú szerelmet - még ha plátói is volt - talán soha nem lehet elfelejteni...
Hasonló történetek
2652
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3871
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
MÁR MEGINT?!!!!!!
MI EZ A SZERLMI TIIPRÓDÁS?!!!!
HAGYJÁTOK MÁR ABBA!!!!!!!!
AZ EGÉSZ VILÁG CSALÓDOTT????????

Enyém a hetedik!
------------------------
:yum:
Seabiscuit ·
Arikon az egyik hozzászólásodban írtad hogy még nem voltál szerelmes.Addig amíg nem tudod milyen a viszonzatlan szerelem addig ne itélkezz inkább örülj ,hogy neked eddig nem volt benne részed.Szerintem másnak rosszul eshet ha leírja érzelmeit és te csak annyit tudsz mondnani.Már megint? lehet ,hogy neked ez már a sokadik ilyen történet ,de neki ez az érzés talán sokat jelent.
S nem csak egy újjab csalódás.Amit te már unsz.

Aniella ·
Valahol olvastam, hogy magymnak akkor okozok nagyobb örömöt, ha én szeretek , nem pedig amikor engem szeretnek. Miért? Mert a másik nem tudja, nem tudhatja, milyen az a szeretet, amire vágyom. Igaz, én sem tudom milyen szeretet kell adnom, hogy jó legyen a másiknak, de azt igen milyet tudok és akarok adni, hogy nekem legyen jó. Ezért jó a viszonzatlan szerelem, mert nem hétköznapi, pont azt a szeretetet adom, ami nekem jó. És mit kapok? Egy elképzelt szeretetet, amit úgy élek meg, hogy boldog legyek. Ezért a beteljesült szeretet mindig sivárabb, hétköznapibb, tehát csalódást okoz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: