Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem története 1. rész

A történet azzal kezdődik, hogy én egy Amerikában nevelkedett, de hazatelepült fiatalember vagyok. A szüleim ötéves koromban váltak el, édesapám visszament a szüleihez Amerikába. Néhány hónap múlva, amikor a nagyszüleim meghaltak egy autóbalesetben édesapám visszajött és magával vitt engem. Mivel édesapám nem éppen a legszegényebb családból származott, így én a lehető legjobb neveltetést kaptam. Magániskolába jártam, ahol kitűnővel végeztem. Ezek után jelentkeztem a Harward-ra és kitűnővel, diplomáztam. Két évig dolgoztam egy jó nevű ügyvédi irodában, és csak azért hagytam abba, mert meghalt az édesapám. Mivel nem volt már semmilyen élő rokonom, így hazajöttem Magyarországra, ahol megkerestem az édesanyámat. Néhány héttel később vettem egy házat egy csendes mégis jól megközelíthető helyen. Szép nagy ház volt kb.20 szobával, szaunával, fedett úszómedencével ezen kívül hatalmas kerttel, amiben volt még egy medence.

Két hétre rá elhelyezkedtem egy ügyvédi irodánál. Itt ismerkedtem meg a barátaimmal, akikkel sokszor eljártunk sörözni. Ha jól emlékszem pont egy ilyen pénteki napon kezdődött ez az egész, amikor a haverokkal munka után beültünk egy sörözőbe meginni néhány pohárkával és közben egy jót, beszélgetni. Sajnálatos módon túlságosan elhúzódott. Lassan már hajnalodott és addigra jó néhány korsó lecsúszott már beszédtől kiszáradt torkunkon a folyékony kenyérből. Mivel már mindenki elég sört ivott inkább kávét kértünk. Senkinek nem volt kedve hazamenni így hát fizettünk és elhatároztuk, hogy kiülünk a Feneketlen-tónál az egyik stégre, és ott folytatjuk a beszélgetést. A társaságból útközben páran bementek némi elemózsiáért a közelben levő gyorsétterembe. Néhány perccel később már mindenki a stégnél mozgolódott páran kiültek néhányan a kerítésre, ültek így folyt a beszélgetés a továbbiakban. Végül arra a témára vetődött a kérdés, hogy mit csinálunk a nyáron.

Ekkor jött, mint a megmentőnk a szöszi kis Gabi.
- Menjünk le Balcsira – mondta – a nyaralónk úgyis szinte egész nyáron üresen áll. Csak Márton van ott.
- Ő kicsoda?
- A komornyik –mondtam ki végül, mert már nem bírtam nézni a tudatlan arcokat.
- Hát te ezt honnan tudod? - kérdezték többen is.
- Emlékezzetek vissza arra, hogy mi jártunk így hát többször is voltam a nyaralójukban.
- Jé tényleg most hogy mondod rémlik valami - eszméltek föl többen is.
- Az ötlet szuper! –törtem meg végül a lassan kínossá váló csendet – már csak azt kell, megbeszélünk, hogy mikor akarunk menni, mert nem lenne a legokosabb az utolsó pillanatban szólni Mártonnak. Így nem tud elegendő élelmet beszerezni nekünk.
- Igaz – szólalt meg ismét Gabi – nos akkor mikor menjünk?

A legjobb lenne, ha egy héten belül lemennénk nemde?
- Megint igazad van James csak, tudnám, hogyan csinálod.
- És mégis mennyi időre mennénk?
- Egy maximum két hétre.
- Lehetne egy kérdésem?
- Természetesen. Halljuk azt a kérdést!
- Szóval azt akarom kérdezni, hogy a mostani barátnőmet nem hozhatnám-e el?
- Tudod azt hittem, hogy ezt már megbeszéltük. Azért mondtam, hogy menjünk le, mert szeretnék újra összejönni veled. De szerintem erről már beszéltünk.
- Igen de előbb beszélni akarok a kiscsajjal, - ez nem éppen a megfelelő szó erre de hagyjuk - mert ez így nem lenne túl becsületes.
- Igen ez is igaz. Bár már régen szóltunk, hogy ez így nem éppen a legjobb megoldás, hiszen csak azért jársz a kiscsajjal, hogy minket idegesíts nem?
- Részben ez az igazság, de az óta megszerettem a csajt akár hiszed akár nem. Nos akkor jöhet vagy sem?
- Sajnálom, de nem. Pénteken indulunk, ha nem vagy ott elmegyünk nélküled.
- Jó de hol kell ott lennem?
- Ja a Déli-pályaudvaron. Reggel fél kilencre. Kilenckor indul a vonat és még biztos lesz olyan, aki még venni akar még valamit az indulás előtt.
- Vonattal megyünk? - kérdeztem kicsit furcsállva, hiszen a társaság minden tagja viszonylag előkelő család sarja volt.

Némelyiküknek már akkor luxus-limuzin állt a kisebb kastélya előtt.
- Igen. Hidd el te is, jól fogod érezni magad.
- Oké én ott leszek. - Ezzel a mondattal hagytam ott őket a tónál és hazamentem. Hétfő délelőtt ébresztett fel édesanyám azzal, hogy itt van a barátnőm. Lassan keltem fel, mert még csak kilenc óra volt. Felvettem egy köntöst és lementem a nappaliba, ahol a kanapén ült Ildikó alig ruhában. Egy fehér top alatt fekete melltartót viselt hozzá pedig miniszoknyát. Mindig is az volt az érzésem, hogy nem én vagyok az egyedüli az életében. Anyám szerint is túl kirívóan öltözködött és így sok férfi ismerőse lehetett. De lehet, hogy éppen ezért tetszett, hiszen én sem voltam a hűség mintaképe. Én is sokszor mentem máshoz és ő is ugyanezt tette. Odahajoltam hozzá és megcsókoltam. Ő visszacsókolt. Valami édeskés ízt éreztem ajkán.
- Szia édesem! Csak nem felébresztettelek? - kérdezte.
- Két és fél napot aludtam egyfolytában annyi csak elég lesz!
- Ne menjünk fel a szobádba? – kérdezte miközben hozzám simult és kicsit magához húzott.

Éreztem, hogy milyen kemények a mellbimbói. De ő is észrevette, hogy nekem is keményedik valami a köntösöm alatt. Kívántuk a szexet és mindketten tudtuk, mi kell a másiknak. Így felmentünk a szobámba. A szobaajtótól az ágyig csókolózva jutottunk el. Közben megszabadultunk azoktól a ruhadaraboktól, amik nem akadályoztak. Lassan levettem a melltartóját és simogatni kezdtem gyönyörű melleit, később a kezem a bugyijába dugtam, puncija már hihetetlenül nedves volt végül a puncijához térdeltem és nyalni kezdtem azt. Már ismertem annyira, hogy tudtam mennyire, élvezi, ha a nyalják. Ezek után szokásos hirtelenjében letérdelt elém és szopni kezdett. Mikor már elég keménynek találta szerszámom feltárult előttem a mennyek kapuja és bevezette farkam a már lucskos puncijába. Mikor már ötödször élvezett el nem bírtam tovább kirántottam belőle farkam és a szájába nyomtam. Pillanatokon belül hatalmasat élveztem a szájába.

Alig hittem el hogy az összes gecit kiszívta a farkamból, ami le sem kókadt. Mivel ugyanolyan kemény volt szerszámom, mint amikor elkezdtük támadt egy ötletem. Megkértem hogy hajoljon előre és szorítson valamit meg, de jó erősen. Majd mögé álltam. Először a puncijához illesztettem a farkam, de utána meggondoltam magam és benyomtam tövig a fenekébe. Hirtelen sikított egyet, de nem volt ellenére a dolog. Így akadálytalanul csúsztattam ki-be a farkam a fenekében. Hirtelen ismét sikítani kezdett, de nem úgy, mint az előbb. Majd egy kisebb sikoly után fennakadt. Elélvezett. De nekem még volt hátra pár lökés, hogy én is utána repüljek a mennyországba. Így kivettem belőle a farkam. Egy papír zsebkendővel letöröltem a farkam és a szája felé közelítettem. Ő, mint egy éhes farkas kapta be szerszámom majd néhány erőteljes szívás után ismét a szájába élveztem. Tudtam mennyire, szereti lenyelni a sok gecit.

Miután kipihentük magunkat letusoltunk, majd az ágyra feküdtünk és megszólaltam:
- Figyelj! Néhány napra elutazom, és nem vihetlek magammal. Gabi találta ki, hogy néhány napra menjünk le a nyaralójukba.
- Megint az a célja, hogy visszaszerezzen?
- Igen azzal akar próbálkozni. De tudod, hogy nem sikerülhet neki, hiszen téged szeretlek és nem őt. És ezt ő is tudja.
- Tudom, de van bennem annyi félsz, hogy mégsem sikerül ön megtartoztatnod magad és újra megteszed azt, ami miatt az elmúlt három hónapban olyan szarul érezted magad.
- Igen megvan a kockázat, de hidd el, ki fogom bírni. Meg tudom állni, még ha a küszöböt kell rágnom, akkor is.
- Tudom, hogy engem szeretsz, de nem kell olyan ígéreteket tenned amilyeneket, úgysem tudsz betartani. Emlékezz csak vissza! A kapcsolatunk már nagyobb gondokon is áthaladt anélkül, hogy bármi bajunk is esett volna.
- Igazad van. De most már itt az ideje, hogy kikászálódjunk az ágyból, mert még össze kell csomagolnom azokat a dolgokat, amiket elviszek magammal.
- Segíthetek?
- Miért ne? Legalább hamarabb végzek. És minél hamarabb végzek annál korábban, bújhatunk vissza a jó meleg ágyikóba.

Így lassan kibújtunk a takaró alól és elkezdtük összepakolni azt, amire szükségem lehetett két hétre. Majd mikor végeztünk visszabújtunk az ágyba és csak akkor keltünk ki, amikor megéheztünk. Péntek reggel korán keltem lementem reggelizni az ebédlőbe. Menet közben szóltam Mátyásnak, a sofőrünknek hogy szükségem lesz rá, hogy kivigyen a pályaudvarra. Közben Ildikó is felébredt és ő is lejött reggelizni. Miután befejeztük az evést felmentünk felöltözni. Kb. tíz percbe telt mire megtaláltam azt a pólót, amit fel akartam venni. Ekkor kb. fél nyolc lehetett. Ezért úgy gondoltam belefér még az időnkbe egy kis szeretkezés. Mikor legközelebb az órára néztem már nyolc óra volt. Gyorsan magamra kapkodtam a ruháimat és lerohantam a lépcsőn. Mátyás már előállt a kocsival, így csak a csomagokat kellett a kocsiba rakni. Már indulni készültünk mikor Ildikó lépett ki a házból. Arra kért vigyem el magammal és, hogy ott búcsúzhasson el tőlem.

Gabinak akart ezzel üzenni, de ezt csak később vettem észre. Mátyás miattam, kockáztatta a jogsiját csak azért, hogy időben odaérjek a pályaudvarra. De sikerült, igaz a többiek már rég ott voltak. Ildikó teljesen lehervasztotta Gabi arcát, amikor megcsókolt. Közben Melák és Attila közelített felém és Ildikó felé. Mikor odaértek köszöntek és megkértek, arra hogy hagy válthassunk néhány szót. Így pár lépéssel arrébb mentünk.
- Őt miért hoztad el magaddal?
- Ő akart eljönni, azért hogy Gabit idegesítse, és hogy elbúcsúzzon tőlem.
- Na idefigyelj! Légy szíves minél hamarabb tüntesd el innen, mert van egy kis meglepetésünk a számotokra.
- Milyen számunkra én úgy tudtam, hogy csak simán leutazunk és semmi más nincs a programban.
- Van egy kis változás. Gárdonyban leszállunk és pancsolunk egy kicsit a velencei tóban. És van még egy meglepetés, úgyhogy minél hamarabb rázd le a kiscsajt és menjünk.
- Oké kérek öt percet, és utána mehetünk.

Ezzel visszaértem kedvesemhez, akivel váltottam még néhány szót majd megcsókoltam. Mielőtt felléptem a vonatra Ildikó, megfogta a kezemet és finoman visszarántott.
- Nehogy azt hidd, hogy ez elég volt nekem. – ezzel a mondattal ismét magához húzott és most ő csókolt meg. Ez a csók kicsit hosszúra sikeredett, mert Gabi idegesen jött ki a kabinból.
- James most már itt az ideje, hogy felszállj. Pillanatokon belül indul a vonat.
- Egy pillanat ezt még befejezem-szólt idegesen Ildikó- és újra megcsókolt. Fél perc múlva már a vonaton voltam és a fülke felé igyekeztem. Mikor beléptem nem akartam hinni a szememnek. A fülkében volt két bombázó.
- Lányok! Hagy mutassam be Jamest. Ő az amerikai srác, akiről már beszéltem nektek.
- James hagy mutassam be neked ezt a két nehézbombázót. – szólalt meg Gabi – ő itt Erdőssy Mariann – mutatott a barnahajú lányra – ő pedig Vargha Zsuzsa – most pedig a szőkére.
- Szia James! – mondták szinte egyszerre.
- Sziasztok! – mondtam kicsit meglepetten – Gabi, beszélhetnénk néhány szót négyszemközt?
- Természetesen.

Ezzel kiléptünk a fülkéből.
- Figyelj ide! Én nem akarok semmit ezektől. Lehet hogy ezzel a kis húzásoddal azt is eljátszottad, hogy egyáltalán foglalkozzak veled. Figyelj! Ha ez a két tyúk nem tűnik el nagyon gyorsan, akkor én már itt sem vagyok. Érteted?
- Igen, de én csak azt akarom, hogy jól érezd magad. És ne…
- Szerinted te nem vagy elég nekem? Minek ide még két csaj? –de ebben a pillanatban elindult a vonat – A franc essen bele. Hol tudunk legközelebb megszabadulni tőlük?
- Figyelj ezt már az előbb is mondani akartam. Nem csak miattad hívtam el őket, hanem Geri miatt is. Tudod, hogy neki nem megy annyira a csajozás, mint neked.
- És még ki miatt hívtad el őket? Mert nekem ugyebár ott leszel te, Attilának ott lesz Emillia, Meláknak pedig ott lesz Timi. Az OKÉ, hogy az egyik kiscsaj ellesz a Gerivel, de akkor is ott a másik kiscsajt minek vagy kinek kellett hívni?
- Nos hát akkor ne maradjon többé titok lent vár már minket Peti. És nekik szántam a másik lányt.

Most már értem. De ugye nem arra gondoltál, hogy addig nekem kellene a gondjukat viselni? Mi ketten nem ülhetnénk külön fülkébe?
- De sajnos rád gondoltam. És amit mondtál, azt még meggondolom.
- Nem teheted ezt velem. Nem fogom egésznap a két kis csitri nyafogását hallgatni.
- Milyen egésznap? Tudtommal csak két és fél órát utazunk majd.
- Hát ez jó. Téged már be sem avattak? Állítólag Gárdonyban majd kiszállunk fürdeni és napozni egy kicsit.
- Hát, ha így van, akkor fel kell hívnom Mártont, hogy később érünk oda. Ezzel ő megcsókolt majd finoman betessékelt a fülkébe, ő pedig elment a folyosó végére telefonálni. Az idő alatt, amíg mi kint beszéltünk a többiek szépen lassan elmélyültek egymás élvezetében. Csak egy lány volt az, aki még észnél volt. De amint beléptem ő is elvesztette az önuralmát, s vadul magához húzott majd megcsókolt. Nem lett volna ellenemre a dolog, mert a kiscsaj igen jól nézett ki.

Bele is mentem volna a játékba, ha Gabi nem lett volna ott, így hát próbáltam szabadulni a csókból. Még éppen időben, mert fél perccel később Gabi belépett a fülkébe. Majd odahajolt hozzám és megcsókolt mintegy jelezve a kiscsajnak hogy engem hagyjon ki a játékból. Pillanatokon belül megcsörrent a mobilja, így ismét el kellett hagynia a kabint. Ekkor hirtelen megszólalt:
- Gabi azt mondta nekem, hogy te leszel az, akinek „legalábbis szerinte” én biztosan tetszeni fogok. Nos ahogy észrevettem ez nem éppen így van ugye?
- Hát valahogy úgy, ne érts félre nagyon is, tetszel nekem, de tudod, akiről ő beszélt lent fog minket várni. Hogyan írta le neked azt a srácot?
- Azt mondta, hogy kb.175 centi magas, szőkés-barna hajú, kék szemű és eléggé jóképű. Ja és hogy James-nak hívják.
- Hát a leírás az OKÉ, a név is stimmel, de nem én vagyok az, akinek te gondolsz. Én nem is akartam eljönni, mert van barátnőm, de Gabi addig-addig erősködött, míg beadtam a derekam.

Azzal sikerült elcsalnia, hogy beszélni akar velem valamiről, de ha jól sejtem egészen másról lesz itt szó. De most már te is mesélhetnél magadról valamit.
- Hát amint látod kb.170 centi magas és kb.50 kiló, vagyok. Szőke hajam és kék szemem van. Amint ez látszik, elég jól nézek ki. Netán egyéb méreteimet is tudni szeretnéd?
- Hát, ha nem sértődsz, meg akkor talán igen.
- Nem sértődőm meg, hiszen nincs min megsértődnöm. Tehát akkor a mellbőségem 110 centi a csípőbőségem 80 centi, míg a derekam 90 centi. Ahogy elnézem te sem lehetsz kispályás zsebhokis, mert ha jól veszem észre valami elkezdett dudorodni a nacidban.
- Ó a francba de kínos! Nagyon sajnálom! De amikor a méreteidet meghallottam eszembe jutott a barátnőm, akinek majdhogynem ugyanezek a méretei.

Tudod mielőtt elindultunk a pályaudvarra még jutott időnk egy kis kóbor numerára.
- Ne sajnáld! Mindig is szerettem volna, ha egy ilyen mérettel rendelkező srác veszi el a szüzességemet. De erre még várhatok!
- Nos szerintem már nem kell olyan sokat várnod erre a dologra, mert Peti úgyse fogja hagyni, hogy esetleg olyan állapotban hagyd el a nyaralót, amilyen állapotban jöttél.
- Én jobban szeretném, ha te vennéd el a szüzességemet. Ennél a mondatnál már se köpni, se nyelni nem tudtam így elnézést kértem és kiléptem a folyosóra, ahol rágyújtottam. Nem sokkal később Gabi jelent meg a folyosó másik végén de csak akkor vettem észre, amikor átkarolta a derekamat. Ijedtemben szinte kiugrottam a kezei közül, mert azt hittem, hogy a kiscsaj az.

Ekkor vettem észre, hogy nem a kiscsaj az, hanem Gabi, aki szintén megijedt attól, ahogy kiugrottam a kezei közül.
- Bocs, de azt hittem, hogy az a kiscsaj az.
- Miért mi a baj vele?
- Semmi.
- Hát akkor nem értelek miért itt kint cigizel, mikor bent is lehetne.
- Csak tudod nem akartam zavarni a füsttel a többieket. És a kiscsaj is elég zavaró dolgokat mondott így jobbnak láttam, ha kijövök egy kicsit.
- Például?
- Most nem igazán akarok erről beszélni.
- Na mond már el-s egy picit közelebb lépett hozzám- légy szíves – és még közelebb lépett. Már annyira közel volt hogy két kezemet nyugodtan a derekára tettem majd még egy kicsit közelebb húztam magamhoz.

Kicsit lehajoltam hogy megcsókolhassam. De ő megelőzött, mert szája már a számon volt. Legszívesebben ott rögtön megkeféltem volna, de türtőztettem magam. Így beértem egy nagyon heves csókkal, amiből észrevettem, hogy ő se ellenkezne, ha itt a folyosó kellős közepén magamévá teszem. De megálljt parancsoltunk a hormonoknak igaz ez nem túl sokáig sikerült.
- Na most már elmondod?
- Hát azt mondta, hogy jobban szeretné, ha én venném el a szüzességét.
- És ez olyan nagy probléma? Hiszen nekem is te vetted el.
- Tudom. De ez már túlon-túl sok lesz nekem. Hiszen itt vagy te nekem. Ezen kívül Pesten vár Ildikó és még ezt a kis picsát is én dolgozzam meg. Örülők, ha majd veled bírni fogok.
- De ezt a kis tyúkot vedd úgy min egy kihívást, vagy mint egy újabb trófeát. Ne is törődj azzal, hogy mit akar majd a későbbiekben csak azzal, hogy mindketten élvezzétek.

Hirtelen egy gondolat futott át az agyamon.
- És mi lenne, ha te ezt végignéznéd? Hiszen ettől szoktál igazán beindulni vagy rosszul, tudom?
- Nem. Jól tudod. De ezt én most kihagynám, ha lehet.
- De azt is tudod, hogy rám serkentően hat a jelenléted. De ha zavarna, akkor hagyjuk az egészet. – ezzel ismét magamhoz húztam megcsókoltam. Abban a másodpercben kinyílt a fülke ajtaja.
- Bocsi a zavarásért, de közeledünk Gárdony felé, és van egy kis problémánk is. Szóval hová tesszük a csomagokat?
- Mi barmok erre nem is gondoltunk. Nos akkor sorsot húzzunk, akié a legrövidebb az marad a vonaton, de ő sem fog kimaradni semmi jóból, hiszen saját strandunk van, és ezen kívül még két medence is rendelkezésre áll, ha a tó vize nem lenne elég meleg a fürdőzéshez.

Mondanom sem kell én, húztam a legrövidebbet, így én maradtam fenn a vonaton, de legnagyobb meglepetésemre a kiscsaj is a vonaton maradt. Én ezt csak akkor vettem észre mikor a kiscsaj átkarolta a derekam és keze a nadrágomba tévedt. Amikor észrevette, hogy az én kis rudam kezd magához térni, rögtön abbahagyta, mert nem tudta mi kell vele csinálni. Volt némi időm megfordulni és akkor vettem csak észre, hogy nem az volt, akire én gondoltam.
- Neked nem kéne a többiekkel lenned?
- Ellógtam. Vissza hozzád. Ide a vonatra.
- Azt látom, de miért?
- Mert szeretnék veled kettesben lenni.
- De miért? Ezt nem értem.
- Hát, azért mert azt reméltem, hogy talán újra megcsókolsz, és mivel most nincs itt a Gabi, talán be is fejezhetnénk.
- Na ezt nagyon gyorsan felejtsd el. – és ismét az ablak felé fordultam.

Nem sokkal később hallottam hogy a csomagok közt kotorászik. Majd ismét csönd lett. Mikor megfordultam, hogy leüljek, ekkor látom, hogy a kiscsaj teljesen meztelen és valamivel játszik a két lába között. Mint később kiderült egy vibrátor volt, és azért hozta magával, mert nem tudta, hogy mire számítson majd. Szóval ott játszadozott a kis vibrátorral miközben szemei csukva voltak, így nem látta meg, hogy a nadrágomban ismét elindult egy folyamat. Odaléptem az ajtóhoz majd kinyitottam és körülnéztem a folyosón.
- Sehol senki - gondoltam magamban – itt az ideje behatóbban is megismerni ezt a kiscsajt – ezzel visszaléptem a fülkébe. A kiscsaj még mindig magánkívül volt. Becsuktam magam mögött az ajtót, sőt mi több be is zártam, hogy senki se zavarhasson meg minket. Majd elhúztam a függönyöket is, hogy ne lássák mit is, csinálunk mi a kabin falai között. Ezután az ablakhoz lépve azt is bezártam és elhúztam rajta a függönyt. Csak ezek után léptem oda a kiscsajhoz, aki már kezdett magához térni az önkívületből.

Szájon csókoltam erre ő teljesen magához tért és ő is elkezdett csókolni. Eközben kezeim már a mellein voltak és az ő kezei is elkezdtek a gatyám felé vándorolni. Ekkor hirtelen megcsörrent a mobilom. Kiléptem a fülkéből majd beleszóltam. Ildikó volt az. Csak azért hívott, mert nem bírja ki nélkülem. Gyorsan elbúcsúztam tőle, majd vettem egy mély lélegzetet és visszaléptem a fülkébe. De a kiscsajt nem láttam sehol. Ekkor hirtelen oldalról félrelökött valaki majd rám ugrott. Most láttam csak hogy a kiscsaj az. Elkezdte a gatyát lerángatni rólam és mikor már nem volt, mit leszedni, letérdelt elém és szopni kezdett. Igencsak meglepődött mikor egy adag sűrű ondót lőttem a szájába, de mivel tetszhetett neki az íze az utolsó cseppig lenyelte. Majd addig szopta, míg újra megkeményedett végül már nem is tudta mit csinálhat ezért átvettem a kezdeményezést. Leültettem az ülésre és széttártam a lábait. Először ellenkezett majd végül beadta a derekát és engedett nekem.

Odatérdeltem a puncija elé és szépen lassan elkezdtem nyalni. Lassan már érezhető volt a hatás, mert elkezdett a levegőért kapkodni, majd egy hirtelen sikollyal elélvezett. Mivel ő kezdte a játékot én, folytattam a punci nyalását, majd mikor meguntam megfogtam a kiscsaj két lábát, és lejjebb húztam az ülésről. Dákom hegyét a puncijához illesztettem, mikor a vonat hirtelen fékezett akaratlanul is tövig felcsúszott neki kőkemény bránerem. Sikított egyet.
- Bocsi, - mondtam – nem az én hibám.
- Semmi baj csak megint elélveztem és azért sikítottam. Csak így folytasd továbbra is. Na nekem se kellett több, eddig soha nem látott hevességgel estem neki a kiscsajnak, s azon csodálkoztam, hogy eddig miért nem élveztem el. Ezért megkértem arra, hogy forduljon hasra. Szó nélkül megtette, így én nekiláttam a feneke izgatásához. Először az ujjaimmal tágítottam a lyukat, majd mikor elég szélesnek találtam odaillesztettem a farkamat.

Kis nyolcasokat írtam a luk köré majd hirtelen tövig belenyomtam. Hihetetlen de újra felsikoltott, ami azt jelezte, hogy ismét elélvezett. Nekem már csak pár lökés hiányzott mikor kifordult alólam, és letérdelt elém.
- Ismét a számban akarom érezni a gecid ízét! Hirtelen tövig szájába vette farkam, és mohón szívni kezdte. Nekem se kellett több, mert pillanatokon belül újabb adag gecit lövelltem a szájába. Lassan felöltöztünk, mert közel jártunk már Füredhez. Mikor a vonat beérkezett az állomásra Márton már várt minket.
- Üdvözlöm Önt James úrfi. Várjon, mindjárt segítek. – ezzel a nálam lévő négy bőröndöt kikapta a kezemből. Mivel még legalább ennyi volt a fülkében én visszamentem értük. Amint az ajtóba értem Márton ismét kikapta kezemből a csomagokat és az autó felé indult. Mivel még két bőrönd volt a fülkében visszamentem hát azokért is. Mire visszaértem

Márton már ismét ott volt.
- Márton kérem, segítsen a hölgynek leszállni ezeket a bőröndöket már én is, elbírom.
- Igenis uram, ahogy gondolja. – ezzel lesegítette a kiscsajt a vonatról. Majd elvette tőlem a csomagokat és elindult a kocsi felé. Mikor a kocsihoz értünk Márton elővett egy üveg pezsgőt. Majd e szavak között átnyújtotta nekem:
- James úrfi ezúton szeretném ismét köszönteni önt a ház vendégei között.
- Köszönöm Márton, de igazán nem kellett volna. Kinyitottam a pezsgőt, majd kitöltöttem három pohárba. Odanyújtottam Mártonnak és a kiscsajnak, majd koccintottunk. Végül Márton beült a kocsiba mi pedig a hátsó ülésre ültünk a kiscsajjal. A kiscsaj nem igazán tudott bírni magával, mert a házhoz vezető úton többször is megmasszírozta a heregolyóim, aminek az lett az eredménye, hogy iszonyatosan nagy merevedésem lett.

Mihelyst a házhoz értünk Márton és én nekiálltunk kirámolni a csomagokat a kocsiból, majd azokat bevittük a házba. Nem sokkal ebéd után megcsörrent a telefon. Gabi volt az utasította Mártont, hogy fél kettőre legyen a pályaudvaron. Márton negyed egykor elindult, mert Petit is fel kellett vennie a mozinál, így ismét kettesben maradtam a kiscsajjal. Gabi és én egy szobába kerültünk, így míg én felvittem a csomagjainkat és kipakoltam belőlük a kiscsaj már átöltözött fürdőruhába. Mivel az egész házban egyedül voltunk és én már végeztem a kicsomagolással lementünk a házban lévő medencéhez. Ott a kiscsaj megszabadult a falatnyi bikinitől is és meztelenül beugrott a medencébe. Mikor felbukkant a víz alól megkért, arra hogy én is vetkőzzek le és menjek be utána a vízbe, mert ott szeretne újra az enyém lenni.
Hasonló történetek
20912
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
meridián ·
Oda se neki. Lázadó barátunk biztos a saját álmait látta viszont, amikkel semmi gond sincs. Gondolom mindenki dédelget hasonlókat, van aki meg leírja öket. Amúgy a kollektív búnösdi elég elavult már. Lehet, hogy csiszolni kellene a szemléleten. A magas iskolázottságot erösen kétségbe vonja a megalkotás színvonala szerintem. Amúgy meg a szabad véleménynyilvánítás bárkit megillet, tehát mind az alkotót, mind a kritikusokat fogadjuk el olyannak, amilyennek éppen mutatják magukat.

gyak ·
Sírhatnékom van rajta, de már csak röhögni tudok...

myrtill ·
Hát a történetet nekem sem volt türelmem végigolvasni, de Robin Neked azt javasolnám, hogy próbálj egy kis lojalitást tanulni valahol. Én megértem azt, ha vki nem tolerálja a homoszexuálisokat, de könyörgöm, ezt lehet kultúráltan is. Amúgy meg nem hiszem, h számodra csak az adott történet végén derül ki, h melegekröl van szó. Sztem ez azért elég jól lejön rendszerint már a szövegek elején. Szóval tényleg nem kell végigolvasni öket, ha számodra ennyire ellenszenvesek!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: