Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem Szerelme

5:00
Bipp Bipp Bipp
-Kara!Hallod?Ébredj mert elfogsz késni!
-Ébren vagyok!
-Mindig ezt mondod és a későbbi buszal kell hogy begyere a suliba.Öt percet kapsz vagy itthagylak!

Na jó felkelek mert a végén kajak itthagy. Nehezen kimásztam az ágyamból és kerestem valami végzöshőz való viseletet szeptember elsejére. Végzős vagyok, szinte alig tudja elhinni az ember hogy ez már az utolsó éve a suliban. Mire megszokja az ember, már vége is.
-Kara!Basszus itthagylak!
-Oké.
Hamar felkaptam magamra egy fekete nadrágot és egy fekete inget.Belenéztem a tükörbe és hamar lenyomtam a napi szertartásom.
-Huu jól nézel ki Kara.Dögös vagy!!De most menyj és mutassd meg hogy kell fogatmosni!
10 perc alatt vegeztem a tisztálkodásal. Fekete hajam csak simán felfogtam.Felraktam némi sminket hogy kiemeljem a zöld szemem. Hisz a szem a lélek tükre, nem igaz?!
közben hallotam hogy a nővérem dudál.Feldugtam a converse cipőmet és bepatanttam a kocsiba.
-Azt hittem sose leszel kész.
-Már itt vagyok nyugi.Indulhatunk?
-Még te kérdezed?

Fél óra múlva megérkeztünk a suliba.Elszivtam egy szál cigit és elindultam a felkereső utamra. Körbe néztem és hirtelen azt hittem a megyében vagyok és az egyre kissebb elsősök a Hobbitok. De komolyan miért egyre kissebbek az emberek?
-Karaaaaa!!
Megse kelett fordulnom de már tudtam hogy az a dilis Tony az.
-Tony!Mizu haver? -Közben kapott egy kézfogást és egy ölelést.
-új év, újabb lehetőségek barátom.Jó látni téged Kara. Mesèlj hogy vagy?
-Én mindig jól vagyok hisz tudod!
-Jól van Jampi!Mesélj merre nyaraltál?
-Ezen a nyáron csak pihentem, majd vizsga után talán elmegyel valahvá.Te?
-Apámal utazgatam.
-Apádal?
-Ja.egyszer csak megjelent és azt mondta szeretne velem eltölteni pár napot.
-És te?
-Ember milliomos, hülye lettem volna kihagyni!
Röhögésben törtünk ki.
-Jogos Haver!
-Gyere már rég gyülekezni kell.

Köszöntem az osztálytársaknak. Közben azon gondolkodtam hogy hogyan lehetünk évről évre egyre hülyébbek. Mindenki mesélte a nyáron  átélt baromságait. Jó volt ujra hallani őket.Ahogy véget ért az évnyitó mindenki megindult a saját terme felé. Közben éreztem hogy valaki a hátamra esik és meglök. Sikerült a talpamon maradni.
-Mi a fa..
Megfurdultam és megláttam őt. A világ legszebb teremtését. Sose hittem abba hogy valakiből ilyesmit ki lehet váltani de akkor ott ugy éreztem hogy megfulladok.Megesküdtem volna ha nem kapaszkodok meg a padban akkor összeesek. A làbaim elgyengültek.Egyszere rázott a hideg és éget a mellkasom.
-Ohh ne haragudj, nem akartam csak meglöktek és te...
-Semmibaj. Én kérek elnézés hogy rádförmettem.
Probáltam érthetően beszélni de alig hallotam a saját szivverésemtől.
-Ugyan!
Ohh azaz angyali hang és az a gyönyörű mosoly.
-Akkor,most jobb ha megyek mert nem tudom hova kellene menni.
-persze, remélem találkozunk még? kérdeztem rá.
-Remélem.
Mondta mosolyogva vagy elment. Én csak álltam ott és néztem ahogy elmegy. Ringata a csipőjét majd háttra nézet rám amitől reflex szerűen lenéztem a lábamra. Hallotam ahogy kissé felnevetet és tovább ment. Csipőjét mégjobban riszálta mintha direkt nekem tenné azt. A csodás szőkésbarna haján megcsillant a napfény ahogy eltűnt az iskola ajtajában.

fhuuu ez az év is jól kezdödik........
Hasonló történetek
7231
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10191
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
mozgi ·
Tele van helyesírási hibával.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: