Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem legszebb éjjele

2005-10-02v akéR

Hosszú-hosszú idők után végre eljött a nap, helyesebben mondva az éjjel, mikor beteljesülhet szerelmünk vágya egy éjjelen (is).
Hazaértem, kihúztam az ágyat... gondosan megágyaztam.... áthúztam az ágyneműt, hogy annak is tökéletes illata legyen. Aztán besurrantam a fürdőbe és lezuhanyoztam. Gondosan megmosva minden kis apró részletet. Megtöröltem testem, és lekentem magam valami vaníliás szerű testápolóval; mindenesetre vadító illata volt. Fogat mostam és befeküdtem a friss ágyba, majd megcsörrent a telefon és megszólalt: Édesem...."itt vagyok"... kinyitottam az ajtót, beengedtem. Már az előszobában rámvetette magát. Mondtam, hogy álljon le, lassabban...!

Bementünk a szobába, leültem az ágyra, amíg ő lehámozta magáról a ruháit, s csak szexis alsónaciját láttam a gyertyafénybe. Leült mellém, végigsimított melleimen, pólómon keresztül kényeztette, csókolgatta őket. Aztán levette, most ott volt előtte mindkét mellem csupaszon, szabadon. Nekiesett, szívta, harapdálta, markolászta, de úgy, mint egy csoda. Sosem fájt, mindig izgatott. Aztán levette fekete tangámat és hanyatt fektetett. Ujjaival lágyan, majd egyre szenvedélyesebben, egyre- beljebb és beljebb hatolt, aztán lecsusszant és szájával kényeztette puncimat. Csodálatosan csinálta....

Nyelvét mélyen hüvelyembe dugta (már amennyire tudta) és oly csapásokat végzett vele, hogy egész testemben reszkettem, aztán ujját is bevetette. Egyre gyorsabban mozgott, és végre beteljesedtek vágyaim.

Leült az ágy szélére mindent sejtetető mosollyal, én elé térdeltem, lágyan körbepusziltam ágyékát. Lassan bekaptam férfiasságát, majd egyre szenvedélyesebben, egyre mélyebben engedtem számba, a számomra tökéletes férfiasságot. Hátát fogva éreztem, mikor kellene abbahagyni,mert libabőrösödött, s éreztem, mindjárt elmegy. Hirtelen hajamba markolt és megszorította. Enyhe fájdalmat okozva ezzel, ami igazándiból nem is fájt, hanem izgatott. Kérte üljek bele, hamar meg is tettem. Hatalmasat sikítva hajába markoltam, és teljes testemben szétáradó gyönyört éreztem.

Hátamra fektetett és lábaim közé feküdt... oly szenvedélyesen mozgott, hogy fél perc alatt elmentem. Megint újra, immár harmadszor. Aztán éreztem, testén a bűvös libabőröket. Egyre hangoskodó zilálását, markolását a hajamba, és vágyainak beteljesülését, ami elárasztotta puncimat.
Mosolyogva mellém feküdt, és ölelve aludtunk a következő szeretkezésig…
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Nem fenyeget a bőbeszédűség vádja!
Úgy tűnt, mintha siettél volna az írással. Elmaradtak a részletező mondatok, nem tudtunk meg semmit a szereplőkről, se az alkalomról, semmiről, csak durr a közepébe.
Azt gondolom, egy lány sokkal többet írt volna az érzéseiről, az adott pillanatban mit érez érzékszervileg és pszichésen is. Többet foglalkozott volna a partner kinézetével, meg minden más apró részlettel. Így olybá tűnik, mint amikor egy ifjú leírja, hogyan képzel el egy randevút.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: