Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem első szexuális élménye

A sztoriban Rolinak fogom nevezni magam.
Nem túl nagy történet az enyém, de azért elmondom, mivel ez volt az első (de nagyon remélem, hogy nem az utolsó) szexuális élményem.
Tehát mint már említettem 16 éves vagyok, és 1 szlovák suliba járok. Elsős koromban történt ez az eset. Pontosabban első évem utolsó napjaiban.
Év végén hosszú tanakvás után nem túl nagy egyetértés közepette eldöntöttük, hogy Párkányba megyünk osztálykirándulni. Ennek nagyon örültem, mert a szlovák tudásom nem volt ugyanolyan jó, mint a többieké ugyanis eddig magyar alapsuliba jártam, és így hát egy magyarlakta városkában egy picit fel is vághattam a többiek előtt.
A kirándulás előtti pár napban mentek a találgatások illetve az ábrándok, hogy ki kivel “ismerkedik meg közelebbről“ a kirándulás alatt.
Én semmi hasonlóra nem számítottam, ugyanis eddig egy csajjal sem sikerült az osztályból közelebbi kapcsolatot kialakítanom puszta haverságnál, de ennek ellenére boldogan vágtam neki az útnak.

Elég unalmas és hosszú volt a kirándulás első napja, de mikor a nap eltűnt a párkányi dombok között akkor valahogy felpörögtek az események. Kilencen vettünk magunknak két liter fernettet, és úgy döntöttünk nem fogunk vele spórolni, tehát rögtön neki is ültünk az elfogyasztásának A 9 ember között volt három fiú illetve 6 lány (köztük az osztály 3 legdögösebb csaja: Kati, Nelli és Piri). Mindenki jól bepiált (én is kissé, bár én még tudtam kontrolálni magam a másik 8 társammal ellentétben). Hárman hátra mentek, hogy rágyújtsanak 1 kis fűre, én bár velük tartottam az anyaghoz hozzá sem nyúltam. Ezért hát engem kiküldtek, hogy lessek rá nem-e tart feléjük valaki. Ki is néztem, de semmit sem láttam illetve hallottam, és pont erre lettem figyelmes. Hová tűnt az az 5 ember, akik még addig ott ittak? Kettőjüket megpillantottam. (1 kevésbé dekoratív lányt illetve 1 fiút). Mind a ketten ki voltak ütve. Odamentem hozzájuk és kérdem:
- Hát hol a többiek?
Erre a csaj nagyon össze-vissza suttogva így válaszolt:
- Bementek a faházba, Biztos dugnak!
Erre én lehet hogy nem túl jól reagáltam de részegnek kezdtem magam tettetni és megkérdeztem hogy engem miért nem hívtak meg a gruppenba.
Majd elindultam a faház felé. Nem is gondolkodtam azon, hogy mivel járhat ez a látogatásom, csak benyitottam a faházba. Az ajtó kinyílt, be léptem a folyosóra, majd ilyen hangok szűrődtek ki:
- Jaj a francba, jön a tanító. Gyorsan!!

De mire befejezhették volna a pánikolást, én már a hálószobában voltam. És hát mit látnak szemeim? Nelli melltartóban minden más ruhadarabjától megválva fekszik az ágyon.
Kati nem messze tőle üldögél, mint 1 harmad éves apáca, aki a paráználkodás bűnéről még csak nem is hallott.
Piri pedig felém jön és ezt mondja :
- Nyugi lányok ez csak a Roli - majd bájos mosollyal rám vigyorgott, közelebb lépett és lesmárolt. Eszembe se jutott tiltakozni. A csók nem volt túl hosszú, de annak ellenére nagyon sokatmondó. Mikorra kihúztam nyelvemet a szájából, addigra az ágyon a Nellit már a Piri a nyelvével kényeztette. Nelli nagyon lihegett. De két hatalmas sóhaja közt így szólt:
- Gyere Roli! Segíts!

Hát én már addig is elég szűknek éreztem a lábaim közt a nadrágot, de ezután már a farkam nagyon kényelmetlen pozíciókat vett fel a farmeromban.
Oda mentem a két angyalhoz (azt hiszem nyugodt szívvel nevezhetem őket angyaloknak, mivel a látvány ezt tükrözte róluk). Ezalatt Piri bekulcsolta a faházikó ajtaját, de sajna ő nem csatlakozhatott hozzánk, mivel épp a kirándulás napjaira esett menzesze.
Lehajoltam és elkezdtem nyalni a punciját, Kati pedig az ujjaival próbálta eljuttatni Nellit a csúcsra. Nincs túl nagy összehasonlítási alapom, de szerintem nagyon szép volt a puncija.
Mindenütt ki volt borotválva. Hát nem pont így képzeltem el azt a fenséges érzés, amikor a nyelvem a lány csiklójához ér. Amikor gondolkoztam ezen, hogy, hogy is lesz az első alkalom, mindig úgy terveztem, hogy hasznosítom a pornófilmekből tanult technikákat, de egyáltalán nem így történt. Csak nyaltam és igyekeztem mindent megtenni, amit csak tudtam a kitűzött cél érdekében eljuttatni a lányt a csúcsra.

Ez megközelítőleg 10 percbe tellett. Miután Nelli végleg felsikított, valami nedves számomra nem túl gusztusos dolog folyt ki abból az üregből, ahova én idáig a nyelvemet szurkáltam. De ez engem nem különösebben zavart, az viszont kicsit ingerlő volt, hogy a frissen borotvált nuniján azok az apró szőröcskék agyon böködték az arcomat. De ekkor ez sem érdekelt. Csak arra tudtam koncentrálni, hogy mi jön most.
Nem váratott túl sokat magára a válasz kérdésemre, mivel Kati szó nélkül elkezdett vetkőzni. Csupán a miniszoknyájából illetve a nagyon kicsi nem túl sokat takaró rózsaszín csipkés tangájából kellett kibújnia. Addigra Piri is megunta az egyedül létet, és úgy döntött beszáll a buliba. Piri és Nelli Kati szemérem táján dolgoztak, míg engem félre állítottak.

De mivel én nem szeretek kimaradni semmi jóból, rögtön leültem az ágyra és feltűrtem Kati sokat sejtető toppját. A melltartója ment a bugyija színéhez, ugyanis az is rózsaszínű volt. Megfogtam a melltartót és lehúztam kebleiről. És ekkor gyönyörű látvány tárult elém. Olyan formás, helyes gömbölyded melleket még egy pornófilmben, illetve hasonló témájú újságban sem láttam. A mellbimbója kicsik voltak, de kb. úgy meredtek az égnek, mint az én farkam.
Lassan elkezdtem a nyelvemmel kényeztetni, folyamatos köröket írtam le a bimbója körül a nyelvemmel, majd az egyik pillanatban bekaptam a ball keblét, kissé bátortalanul, de beléharaptam abba a kis gombócba, ekkor egy sikoltás hallatszott a szájából: Roliii.

Először megijedtem, hogy ez most a fájdalomtól, vagy az élvezettől van–e,de mikor megpillantottam arcát, rögtön világos lett számomra a helyzet. Ezek után még vagy 5-10 percig felváltva nyaltam, szoptam, illetve harapdáltam a bimbójait. Majd ő is elment.
Mivel Pirinek, mint már feljebb említettem meg volt a baja, tudtam hogy most én következem. Mivel eddig kicsit féltem a péniszem méretével kapcsában, elég pozitív hatással volt rám a félhomály, így lehúztam nadrágomat és boxeremet, majd leültem az ágyszélére, és vártam, hogy sodródjak az árral. Piri és Kati letérdeltek elém és mondták, hogy most olyanban lesz részem, mint még soha (részben igazuk is volt, de, hogy miért azt lejjebb olvashatjátok). Ezek után már a homály miatt nem tudtam meg különböztetni kilétüket, de ez nekem nem okozott túl nagy problémát.
Az egyik kézzel kezdte verni a farkamat , a többi pedig várt.
Közben Piri hangosan kommentálta a történést:
- Most elkezdtem verni a faszod.

Nagyon jó érzés volt, hogy életemben először nem én csinálom ezt a cselekményt.
Nem sokkal később hangzott a kommentár folytatása:
- Most Kati nyalogassa a farkad. Jó mi?
Nem szóltam semmit csak átadtam magam az élvezeteknek.. Kellemes volt de tudtam, hogy ez még nem az igazi, és én többre vágyok. Megkértem őt, hogy kezdjen szopni.
Ekkor Piri közbeszólt, hogy innen átveszi. Nekem tökéletesen mindegy volt, hogy ki csinálja, csak tegye már, mert nagyon kívánom.
De sajnos mikorra Piri átvette volna a “dolgot”, valami éktelen zaj ütötte meg a fülünket.
Dörömbölés volt méghozzá az osztályfőnököm hangján megszólalt valaki, hogy ki van ott.
Mindenki gyorsan összeszedte magát, és Piri kinyitotta az ajtót. A tanárnő csak körbelesett, hogy nincs –e alkohol a szobában, mivel nem talált semmit rögtön el is ment.
De nemcsak ő ment el, hanem a csajok kedve is a szopástól. Ezért Piri aranyosan rám vigyorgott, hogy bocs Roli, majd legközelebb. Én elhagytam a faviskót, az erekcióm még kábé 25 percig kitartott.

És még azóta is váram azt a legközelebbét, de eddig semmi sem történt.
De immár boldogan, és elég nagy elvárásokkal sóvárgok a január végi síkirándulás után.
Ha esetleg lenne folytatása az eseményeknek, szívesen megosztom veletek, de csak akkor, ha nem kapok túl éles kritikát. :-D.

Hozzászólások
További hozzászólások »
lököttyúk ·
No jó, két konyakmeggy után nem bírom ki... tökrészeg lettem.
Az álszerénység nem egyenlő az őszintével, tudom, mert álszerényből mondják profi vagyok.
Mindazonáltal a történet bája a végére érkezett meg hozzám.
Ha minden kötél szakad, írj egy szép leíró fogalmazást a téli tájról, semmi esetre se támadj a nőcikre, hogy nem tudsz írni, ha nem fejeznek be.
hukk

dikaz ·
énis szlovák suliba járom méghozá budapesten elolvasnám a folytatást csak nem találom

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: