Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem első forró szexe!

Én egy kék szemű, barna göndör hajú csávó vagyok, soványkás. 15 éves. Ja és borotvált töke is van.. Nem szeretem a szőrömet. Nem mulatságos ez! Tényleg így van ez!

Úgy történt az egész, hogy valamelyik napon, iskola kirándulásra tervezett az osztály. 23 vagyunk egy osztályban, és abból 7 csajszi van. Az egyik csajba úgy szerelmes voltam belé, hogy a pöcsöm ugrált. Neve: Tóth Zsuzsanna. Természetesen, más csajokat is szerettem. Ezt nevezzük nőcsábásznak. A haverjaim így hívnak engemet, mindegy. Lényeg az, hogy kirándulási megbeszélés után a Zsuzsival megbeszéltük, hogy hozza az óvszert. De én is hoztam magammal biztonsági kedvéért. Mert ha elfelejti, akkor semmi baj, mert én is hoztam. Másnap, reggel indultuk a Keleti pályaudvarra. Felszálltuk, és bementük a WC-be smárolni... Kurva jó érzés volt. Ő meg simogatta a leborotvált pöcsömet... 15 perc volt az egész. bla-bla-bla... És most jön a lényeg!

A tábor 3. napján, éjszakán, amúgy éjjel 1-kor kimásztam az ablakomon, de a haverom, a Kiss Tomi észrevette, és előkapta az elemlámpát és meg kérdezi:
-Micsinálsz? Ja tom.. Mész zsuzsához..
-Jah..
-Meg baszod?
-bazdmeg, Tomi! Ne mond el senkinek lécci!
-höhhö -mosolygott közben- menjél csak! Meg ígérem, hogy nem mondom el senkinek, Cimbim!
-Ok csá cimbim..
-De várj! Van nálad gumid?
-Még jó hogy!
-Na azért! CSá! sok sikert!
-Sikert? Bahhh!

És kimásztam az ablakon. Elemlámpámmal együtt. És összefutottam Zsuzsival. Szarrá megijedtük:) Nyelves puszit adtam neki. Zsuzsi meséli nekem, hogy az egyik haverom, a Faragó Balázs az bent van a női szobába és lesmárolja a Viktóriát. Röhögtem. Kérdeztem tőle:
-Mi van itt? Mindenki készült a kis erotikára! Nem baj! Induljuk!
-Fussuk!
-Oké!

És így elfutottuk, természetesen, a Zsuzsi hozott magával törölközőt, meg óvszert. Bahh. Én is hoztam. Mindegy. A füves pusztánál letelepedtük, az éjszaka nem volt olyan hideg, és szétterítettük a törölközőt a földre, és az elemlámpát bekapcsolva hagytuk, hogy lássuk egymást. Levetkőztettük egymást. Én kezdtem, de kicsit ideges voltam, és durci lettem. De később ő elvitt engemet az erotika világába! Huhhhhh. Tudjátok, hogy milyenek voltak a cicijei? fuu! Mellbimbói igazán kemények voltak, és benedvesedett a pinája. Nekem meg erekcióm volt. 12 cm-re megduzzadt. Na és én kezdtem az első szexet: Benyaltam neki. Annyira jól érezte magát, hogy lefeküdt a földre, és simogatja a cicijeit. A faszom már ideges volt.. De ő még nem engedte, hogy belerakjam a zászlórudamat a nedves puncijába... Azt mondja, hogy először leszopja. Ok. Megengedtem. Bazdmeg! Nem tudom elmondani, hogy milyen érzés volt. Teljesen elvoltam a földön. Azt sem tudtam, hogy hol vagyok, hogy hány óra van! Teljesen kikapcsoltam! Persze, hogy finoman csinálta. Nem volt durci. Na és ő elővette a gumit, és rárakta a slakomra, és szét tágította a lábát. Annyira ideges lettem! Fú! Remegtek a karjaim! Nem tom mér.

De sikerült behatolnia a faszom a picsájába. Mindenféle szex figurát csináltuk! Ez kb. 2 óráig tartott. És utána pihentük. Smároltuk meg minden... És aztán szépen, összepakoltuk és máris mentük vissza a táborba. Segítettem visszamásznia az ablakon, Zsuzsinak. De láttam, hogy az ágy mozog. Szóltam Zsuzsinak, hogy mozog az ágy. És nevetve válaszolt, hogy Faragó Balázs van az ágyba Viktóriával. Röhögtem. És megkérdeztem a Zsuzsitól, hogy mit csinálnak? Dugnak? És mondja, hogy nem dugnak, hanem smárolnak. Már mondtam az előbb... Mondtam, hogy ok. És szépen elmentem onnan, és bemásztam az ablakon keresztül a fiúk szobájába. Észrevettem, hogy a haverom a Kiss Tomi nincs ott az ágyon! Mosolyogva gondoltam, hogy csajozik ő is:)

Hát ennyi volt accem. Annyira jó volt a tábor! fuuuu. Amikor találkoztam más napon a haverjaimmal, a Faragó Bazsival meg a Kiss Tomival, és elbeszélgettük az éjszakai erotikáról.

Ezt soha nem fogom elfelejteni! Annyira jó volt:))
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

libido ·
Ez aztán :smile:
nevem:senki ·
Na... ilyeneken szokás nevetni.


Amúgy szar paródia.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: