Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Életem a múltban a jelenben és a jövőben: 1. rész :minden itt ke

Este 7 óra. Épp ülök a szobámban kisírt szemekkel belemeredve gondolataimba, amit az ablak hosszas nézésével érem el.
Úgy éreztem, várok valamire, egy értéktelen szóra, egy furcsa hangra, egy apró érzésre, pedig nem változtathatok a családi állapotomon: ugyanis a szüleim aznap szembesítettek a ténnyel, elválnak. Elválnak, és én úgy érzem, hogy nincs, akinek kiönthetem a lelkem mocskos dolgait.
De hirtelen csoda folytán megcsörrent a telefonom. Hanyatt-homlok rohantam a mobilomhoz.
Megláttam ki hív, és végtelen boldogság öntött el. Ági az, a legjobb barátnőm.
- Igen? - szóltam bele hatalma hévvel.
- Szia! Ági vagyok, mi újság milyen állapotba vagy? - hangján lehetett hallani, hogy ő sincs odáig az örömtől.
- Semmi. Épp emésztem a dolgot - mondtam búskomoran, és még egy órát beszélgettünk a világ dolgairól. Hol potyogó könnyekkel, hol elmosolyodva.
Most valahogy jól és megkönnyebbülve éreztem magam.
Elindultam a szokásos esti rutinra a fürdőszobába. Utána gyorsan elaludtam. Éjszaka folyamán épp telihold volt, az az igazi ezüstfényes telihold bevilágított a szobámba. Felkeltem, és az ágyon ültem, a holdat néztem. Előszedtem a cd lejátszót, miért is ne hallgathatnék ilyen szép időbe zenét.
Miközben a Three Cheer’s For Sweetw Revange című cd hallgattam, elgondolkoztam, hogy nem is változik meg az életem olyan vészesen, csak nem minden nap látom azt, akit szeretek. Végül is nem az életem lesz roncs ezután. Minek így élnem az életem, ha jobban is lehet? Miért is nem élhetnék a mának?
Ezzel a tudattal aludtam el a lemez lejára után.
Hasonló történetek
4116
Jelenleg 13 éves vagyok.
3863
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Kedves... (és mostantól mindenki az) :yum:
Staveee,
Sajnálatos, hogy ennyivel bölcsebb lettél, ha ki akarod írni magadból, azzal nincs gond. Csak mielőtt publikálod, valakivel olvastasd át, minimum a helyesírás és a vesszőhibák miatt.

Wera,
királyság! Nem igen "dolgozom" megrendelésre, úgy gondolom, a könyvek, történetek megtalálják az embert. Nem ígérem, csak majd meglátom.

Andreas,
Akkor te vagy a kivétel, aki erősíti a szabályt? :blush:

Matilda,
Aztat monggyyad mááá meg, hogy mi a ördögöt kerestél te fönn 2.28-kor?
Ez már Mellesleg elvonási tünet???
:smile:
Matilda ·
ÓÓÓ, ezek szerint nem olvastad Raffit, ahova 3:13kor még írtam, hogy krónikus álmatlanságom nem akar békén hagyni :smile:

Anita ·
Most azért konkrétan nem azt akarom kérdezni, hogy szeretnétek-e elemezgetni, meg hajnali órákban nevetgélni a folytatásokon, de szóval jöjjenek vagy se?
geminigirl ·
Hát most így konkrétan asszem igen. :))))
Igaz, ma korábban akartam lefeküdni, de ha felteszed a folytatást, akkor felhúzom a telót éjfélre vagy reggel ide vezet majd az első utam... :DDDDD

Jöjjenek csak, ha már beküldte a kedves szerző... :heart_eyes:

Majd mindjárt szólunk dstellának, Soldiernek, Lynnynek meg a többi tollforgatónak, akik a hsz-bajnokság dobogósai, hogy jelenlétükkel emeljék az est fényét. :)))
Matilda ·
Jöhetek én is? :smile:

Szerintem így tanul az ember... mármint a hsz-ekből... :heart_eyes:
geminigirl ·
Tudod, hogy mindig, hozzám meg állandóan és bármikor... :))

:heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: