Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Elemi Ösztön

Sziasztok!

A nevem Beatrix, és egy Budapesti peremkerületben élek. Innen járok be nap-mint nap, a városba dolgozni. 30 éves vagyok, és testi adottságaim miatt állandóan a férfiak célpontjául szolgáltam, pedig beállítottságom miatt, nekem a lányok is nagyon tetszenek. A kinézetemről annyit, hogy 175 cm magas, vékony testalkatú, kis csípőjű és formás kerek fenekű, nagyon dús keblekkel megáldott, kék szemű, vörös hajú lány vagyok. A barátaim, akik eddig életemben megfordultak, mind nagyon büszkék voltak rám, és természetesen az alakomra. Régebben a tömegközlekedéssel értem el a végcélomat, de mióta már nagyon zavar a férfiak vizslató tekintete, azóta saját kocsival járom az utamat. De a történet, amit el szeretnék nektek mesélni, az még a régi BKV-s utazásaimból adódik.

Történt egy fülledt nyári alkalommal, hogy kora reggel várva a szép, kék, füstös szörnyeteget a megállóban, visszagondoltam az előző esti film „Elemi ösztön” egyes jeleneteire, és el kezdtem bosszankodni, hogy de jó is lenne olyan szabadon élni, és nem törődve a munkával, nem kelni föl kora reggel, és szerelmeskedni, vagy csak bámulni a kék tengert. De jó is lenne. E helyett csak a kék busz jövetelére várhattam már percek sora óta. A kis megállónk, már kezdett megtelni az álmos, korán kelő emberek sokaságával. Na míg én vártam a buszt, addig elméláztam a filmen, és a jeleneteket felidézve magamban, kezdett bizseregni előbb a hasam, majd kisvártatva a puncikám is. Szerettem ezt az érzést, de nem így, hogy tudtam, ismét fel kell majd szállnom a tömegektől zsúfolt, büdös, izzasztó buszra.

Mélázásom alatt, közbe befutott a busz, és kezdtem magam felpréselni a tömegektől hemzsegő buszra. Miután ez kisebb, nagyobb sikerrel sikerült, lassan felébredtem, hogy ez a való világ. Miután álmaim egyszerre szétoszlottak, lassan kezdtem körbenézni, hogy akad-e ismeretlen arc, a sok ismerős korán kelő embertömeg között. Nos, ismeretlen arcot nem találtam, de egy régi, számomra csodálatos kis teremtmény arcát pillantottam meg, tőlem kb. egy méteres távolságra. Ez a kislány, akkori érzésem szerint, úgy kb. 23-25 év körül lehetett. Már többször is megcsodáltam titokban a gyönyörű alakját, a szép fiatal sima arcát, a feszes popsiját, a formásan kiemelkedő melleit, és a közönyét, amit velem együtt a férfiak tekintete ellen érzett. Végigfutott az agyamon, hogy közelebb kéne kerülnöm hozzá, ha már a sors, így ilyen közelre engedte hozzám. Kis vívódás után, a hasam, és a puncim egy elég erős vágytól vezérelve, kiadták az utasítást az agyamnak, és lábaimnak, és kezdtem közelebb helyezkedni a szépség felé. Nos miután közelebb kerültem, a sors csúnyán elbánt velem, és sajnos a lány háta mögé sikerült csak kerülnöm. Már izzott a testem, hogy valahogy meg kéne szólítanom, vagy jelét adnom annak, hogy ő, részemre, nem egy unszimpatikus egyén. Nos míg ezen tépelődtem, megéreztem a lány isteni finom illatát, amivel be volt fújva, és ez a jó érzés, hirtelen, beleborzongásba tört ki rajtam. Éreztem, ahogy a borzongás miatt a bimbóim kezdenek hatalmasra duzzadni, és mivel a blúzom alatt csak a melltartóm volt, így kezdtem okolni magamat, hogy úgy kell nekem, miért nem vettem föl magamra még valamit, hisz így még a vak is láthatja, mekkorára képesek megduzzadni.

A mellettem álló férfi, sajnos ezt észre is vette, és szájával, kaján vigyorral tudomásomra hozta, hogy képes lenne csillapítani a növekedésüket. Majd elégtem ott helyben szégyenembe, míg egy váratlan előzés miatt, rá dőltem kis istennőm hátához. Rajta, egy kis aranyos rövidnadrág, és egy melltartó nélküli topp feszült. Majd elélveztem attól a ténytől, hogy azt a lányt, akit hónapok óta figyelek, végre megérinthettem. Nos, ez az érintés sem volt valami sikeres, mert a lány megérezte a topp el nem takart részein az én feszítő melleimből piramisként kiálló bimbóimat. Az arcát felém fordítva hátranézett, és meglepődve a szituációtól, köszönt nekem. Majd elégtem a szégyenembe, így én is csak köszöntem, és bocsánatot kértem tőle. Ő erre csak annyit válaszolt, semmi baj, és lassan előrefordult, és továbbra is bámult ki a nyitott ablakon. Nekem ez a találkozás, és a váratlan szituáció, annyira gerjedelembe hozott, hogy éreztem, a bugyim nem a néhai bepisilésektől teljesen nedves, hanem a szituáció váltotta ki belőlem. Azon kezdtem el gondolkodni, hogy tudnám egy ici - picit megérinteni, hogy megvizsgáljam bugyim nedvességének állapotát. Mire arra lettem figyelmes, hogy a lány, a bájos napbarnította kezével, hátranyúlt a combjához, és a nadrágja szélét kezdte megigazítani. A sors, ismét mellém állt, mert ebben a pillanatban a busz ismét tett egy váratlan manővert, és én ismét a lány hátán landoltam, de ebben a pillanatban megéreztem, hogy a bájos kis ujjak, nem csak a nadrág szélét igazgatják, hanem az én kissé szétnyitott lábam közé is becsúsztak a váratlan akció miatt. Ettől annyira megrémültem, hogy ösztönösen zártam lábaimat, és nem is reagáltam a következményekre. Most a lány fordult meg ijedten, és kezét kiszabadítva a combjaim feszítése közül, piruló arccal kért bocsánatot. Mire én zavartságomban csak annyit válaszoltam neki semmiség, ne foglalkozzon vele. Ő csak szabadkozott, hogy véletlenül történt, de látta rajtam, hogy megértem, és mikor azt válaszoltam neki, hogy még jó, hogy ő, mint nővel történt meg az eset, ettől elmosolyodott, és visszafordult. Én így már biztosra vettem, hogy a lábaim közé betűrt szoknyám kivadászása közben meg fogom tudni állapítani, hogy vett –e észre valamit a nedvesedő bugyimból.

Nos, míg helyezkedtem egy kicsit, hogy minél kevesebben lássák a kissé kínossá vált attrakciót, a kezemmel lenyúltam a szoknyámhoz, és óvatosan lassan kezdtem végigmérni a helyzetet a szoknyán keresztül a bugyim körül. Míg a kezem a végcélját kereste, a lány ismét hátranyúlt, hogy végre ő is megigazítsa a nadrágja szélét, de akkor megérezte azt, hogy az én kezem is ott van, és ráadásul nem is kissé, de elmerül a combjaim között. Ahogy hozzáért a kezemhez, abban a pillanatban szinte kővé dermedtem én is, és ő is. Ekkor a hátam mögött leszállni szándékozó úr, kissé odalökött hozzá, és éreztem, hogy ezt, már nem fogom simán kimagyarázni. A nagyujja széle erősen nekinyomódott az én kézfejem, és combom széléhez. Érezte, hogy az ismételt találkozás, az izzó puncim, és az ismét megfeszült bimbóim miatt, egy halk nyögés hagyta el a számat, ami szinte leperzselte a tarkójánál a fülét. Ettől őt is kirázta a hideg, és nagyujja mellé, az összes ujjával végigsimogatta a kézfejemet. Ettől a pillanattól annyira felizgultam, hogy az izgalom hevétől észre sem véve, kezdett átütni a nedvesség a szoknyámon. De ez már, nem csak az izgalmam ki nem apadó nedvessége, hanem a meglepődéstől, a hólyagom reakciója is volt, és szégyenszemre, a combjaimon kezdett végigcsurogni a forró pisim. Na ettől nagyon megijedtem, hiszen a lány keze is ott volt még a kezem, és a combom között. Erre ő lassan megcirógatta a kézfejemet, és arcát felémfordítva megkérdezte, hogy nem akarok-e leszállni vele. A kellemetlen szituáció miatt, mi sem volt természetesebb, és leszálltam vele a következő megállónál. Miután sikerrel kipréseltük magunkat a buszból, a megállóban felém fordult, és végignézett rajtam. Majd elégtem a szégyenemben, de tisztességből is állnom kellett a sarat.
- Szia, én Gabi vagyok, és ha már a mai reggel így alakult, nekem már nem sok kedvem van bemennem dolgozni.
- Szia, én Beatrix vagyok, és sajnálom, hogy ilyen kellemetlenséget okoztam neked. Kérlek, ne haragudj rám!

A lány bemutatkozása, és nem elutasító, hanem kedveskedő, megértő hangja, egy kicsit oldotta a bennem lévő feszültséget.
- Ugyan már, ne butáskodj, hiszen ez bárkivel megeshet, mint most épp velünk.
- Na igen, de ez nekem nagyon kínos, hisz nem vagyok épp most a legjobb szalonképesség határán. Feleltem, kissé félőn.
- Semmi baj! Felelte és arra kért, hogy húzódjak beljebb a megállóban, hogy másoknak ne szúrjak szemet a kissé átnedvesedett szoknyámmal. Míg én a pironkodás, és bosszankodás közepette el voltam foglalva magammal, ő, az út mentén leintett egy taxit, és kért, hogy szálljak be én is. Miután meglepődve eszméltem, ő már meg is fogta a karomat, és a taxi hátsó üléseire ültetett be. Miután beült mellém, és látta rajtam a zavartságom jeleit, megkérdezte, hogy merre lakom, hogy át tudjak öltözni. Én gyanútlanul, és kissé megnyugodva kiadtam a célt a sofőrnek, aki egy gyors visszakanyarodással el is indult a cél felé. Testem, és zavarom kezdett megnyugodni, ahogy a kocsi az ismert házak között egyre közelebb ért a lakásom felé. Megérkezésünkkor, kifizettem a számlát, és megkérdeztem kis újdonsült barátnőmet, hogy ha már a sors így összehozott minket, nem lenne-e kedve velem meginni egy kávét. A válasz természetesen igen volt, aminek akkor már roppant módon örültem. A kocsiból kiszállva, és a kaput, ajtót kinyitva, egyre szabadabban éreztem magam, és visszagondolva a buszon történtekre, kezdett egyre jobb kedvem lenni. Gabi a lakásba belépve elcsodálkozott, és teljesen lenyűgözve érezte magát. Tetszett neki az, ahogy berendeztem a kis lakást. Kis körülbámészkodás után, arra kértem, hogy had menjek el lezuhanyozni, hiszen ebben a melegben, az a kis pisis baleset nem éppen kellemes volt a számomra. Ő természetesen rábólintott, de ahogy meglátta a konyhámat, egyből megkérdezte, hogy nem kávézhatnánk-e előbb, és utána mennék fürdeni. Igaz kellemetlen volt számomra, de igent kellett mondanom.

Feltettem a kávét, és közben beszélgettünk. Akkor tudtam meg, hogy 26 éves, és egyke gyerekként él a szüleivel, akik épp pár napja utaztak el külföldre, és az óta elég magányosak a napjai. Míg a mondókáit mesélte magáról, éreztem a vágyat, hogy ez a lány sokkal másabb, mint eddigi barátnőim voltak. Szinte éreztem a forró tekintetét a testemen. Ahogy hallgattam a beszédét, és elmerengtem a gondolataimban, részemről váratlan módon a szavába vágtam, és megkérdeztem tőle, hogy ha nem mehettem eddig mosdani, akkor legalább a szoknyámat, ami kissé már kezdett megszáradni le vehetném-e magamról, nem zavarná-e esetleg. A válasz természetesen az volt, amit vártam, és egyből kezdtem megszabadulni a kellemetlen ruhadarabtól. Ahogy elhaladtam mellette, és kilépve a folyosóra levettem a szoknyát, keresgélni kezdtem egy másik tiszta ruhadarabomat, de valahogy pont nem akadt a kezembe. Ekkor megszólalt a kávéfőzőm, és, úgy ahogy voltam, blúzban, egy szál bugyiban, berohanva a konyhába lekapcsoltam a gépet. Ahogy megpillantott a blúzban, és az alatta húzódó kedvenc, feketeszínű francia bugyimat, szinte elállt a lélegzete, és csak kis idő elteltével, és egy nagy nyelés következtében folytatta tovább az elkezdett beszélgetést. Én kínosan érezve magam, hogy ne lássa a hiányos öltözetemet, gyorsan elhelyezkedtem a bárpultnál vele szemben, és kitöltöttem neki, és magamnak, a frissen lefőtt kávét. A kávézás közben, míg beszélgettünk egyre humorosabb témákra került sor, és néha olyan kacagásba törtünk ki, hogy szinte már fájt a hasunk a sok nevetéstől. Egy ilyen nagy nevetés után, sajnos asztalt kellett bontanom, mert nem akartam ismét a bugyimba csorgatni, és elnézést kérve, elvonultam a WC-re, ami sajnos nálam, a fürdőszobával volt egyben. Míg én elindulva lépkedtem a kis célom felé, addig Gabinak ismét egy humoros gondolat jutott az eszébe, és nagy nevetés mellett, már alig vártam, hogy letolhassam a bugyimat a WC-n, szinte már majdnem bepisiltem. De ekkor kinyílt a fürdőszoba ajtaja, és a meglepődésem mellett egy szót sem tudtam szólni.
- Ne haragudj, tudom, hogy ezt nem illik, de ha most rögtön nem tudok én is WC-zni, akkor én is úgy járok, mint te.

Zavaromban, mivel én még a kis dolgom elején voltam, és már nem nagyon tudtam visszatartani magamba, zavaromba csak annyit tudtam felelni, hogy szívesen átadom, de akkor ne haragudjon, de nekem sajnos a kád szélét kell igénybe vennem, ami nem éppen a legkellemesebb egy megoldás, de nálam is szükségállapot van. De ekkora már annyira feszítette az érzés a hólyagomban, hogy már szinte fel sem tudtam volna állni a székről. Ekkor Gabi szinte belepirulva csak annyit mondott, ne keljek fel, majd inkább ő választja a kellemetlenebb megoldást. És ezzel, már kezdte is letolni magáról a kis rövidnadrágot, és a csodálatosan szép kis alakja egyre izgatóbban bukkant elő. Ahogy a tangályától is megszabadult, örömtelien nyugtáztam, hogy ő teljesen simára van borotválva, mint én. Mivel a kád a WC mellett helyezkedett el, egy kissé mind a ketten zavarba voltunk, ahogy meghallottuk egymás puncijából kitörő pisink hangját, ahogy megérkeznek a végcéljuk felé. Bevallom őszintén, nagyon izgatott a dolog, hogy egy ismeretlen lány előtt végzem el kisdolgomat, és ráadás képen, ő szintén előttem teszi ugyan ezt. Izgatottan néztem, ahogy a kád aljában szép egyenletesen folyik a belőle kiáramló arany sugár, és láttam az arcán, a megkönnyebbülés jeleit. Ettől a perctől, már a puncim a teljes nedvességben tocsogott. Ahogy végeztünk, Gabi illendően lemosta a kádat, elnézést kért, és kézmosás után kiment a fürdőszobából, hogy nyugodtan meg tudjak mosdani. Amint kilépett, én egyből megszabadultam a maradék ruhámtól, és bevetettem magam a zuhanykabin tálcájára, és kellemes hidegzuhany kíséretében elkezdtem a tisztálkodást. Mivel eközben Gabi a folyosóról próbált bekiabálva mondani további mondókáját, én a zuhanyból kijövő víz csobogása miatt nem igazán hallottam. Mivel többször kértem, hogy ismételje el még egyszer az előbb elhangzott mondatot, egy pár pillanat leforgása alatt Gabi ismét benyitott a fürdőbe, és leülve a kád szélére, ahol az előbb könnyített magán, újból elmesélte az előbb belekezdett történetbe. Ahogy ott ült a kádon, és nézett a zuhanykabin kissé homályos üvegén keresztül, minduntalan éreztem, hogy puncimat elárasztja a forróság, és ezt még a hidegebb vízzel sem tudom lecsillapítani. Ahogy egyre hidegebb vizet engedtem magamra, már a bimbóim is kezdett kiemelkedni, mint egy kis piramis, a melleimből. Mivel az én testem sem egy Hófehérkéhez hasonlítható, hála a gyakori napsütésnek, és a sok szoláriumnak, így bimbóm, ahogy összeráncosodva kő keményen elérték legkeményebb, és legmagasabb alakjukat, szinte teljes feketeségben pompáztak.

Szinte izgatott, ahogy a lágy habbal végigsimogattam őket, és közben, meg-megcsipkedve tapintgattam merevségük állapotát. Gabi a mesélés közepette egyre sűrűbben nézegetett, és kémlelt, hogy milyen alakom van. Én meg azt várva, hogy csak elmondja már a történetet, és kimegy, egyre jobban húztam az időt. Mire tapasztalva, hogy ez nem fog megtörténni, kénytelen voltam abbahagyni, és kilépni a zuhany alól. Amint ez megtörtént, és Gabi meglátott úgy, ahogy Isten megteremtett, elállt a lélegzete, és elismerően csak annyit mondott, hogy szeretne ő is így kinézni 30 éves korában. Szabadkozva mondtam neki, hogy neki is nagyon jó alakja van, ne panaszkodjon, mire ő felállt, és hozzám lépve, elkezdte csodálni a még mindig kő keményen álló sötét bimbóimat. Szinte sütött a tekintete, ami a szeméből áradt, de nem mertem szinte megszólalni sem. Ahogy lassan törölköztem, Gabi egyre jobban, és egyre kedvesebben kezdte dicsérni a testemet. Szinte már zavarban éreztem magam. Zavarom tetőfokát akkor értem el, amikor Gabi elkérte tőlem a törülközőt, hogy szívesen segít megtörülni a hátamat. Eleget tettem a kérésének, és átadtam neki. Mire ő, finoman, szinte cirógatva elkezdte simogatni vele a hátamat. Nagyon isteni érzés volt. Szinte a pattanásig feszültek bimbóim, még nagyobbra akartak duzzadni. Szinte már fájt, hogy ennyire kemények. A hasamat, egy kellemes, nagyon finom remegés kezdte hatalmába keríteni, és a puncim, lángolva égett a lábaim között. Szinte már éreztem a nedveket, ahogy elhagyják a kegyhelyüket, és a lábam szárán folytatják tovább az utat, mikor egy Isteni érintés mellett megéreztem a mellemen, és a bimbómon a törülközőn keresztül Gabi finom kezét.
- Húúú ezek nem semmik. Csak nem valamit rosszat csináltam, hogy ennyire magasan kiemelkednek ezek a kis „dárdák”?
- Neeem, semmi rosszat nem csináltál. De a hidegvíz is hozzásegített, hogy elnyerjék mostani alakjukat. Feleltem, kissé remegő, elcsukló hangon.

Gabi egyre többször végigsimogatta a törülközővel őket, és nekem egyre jobban szét akart robbanni a puncim a lábam között az izgalomtól. Szinte, már annyira fájt az, hogy nem a kezével ér hozzám, hogy egy kis trükköt bevetve, mikor simogatta a cicimet, kicsúsztattam a törülközőt a kezei közül. Éreztem, ahogy a selymes tenyere, és ujjai végigsimítják őket, és az ujjai között, végigsimítva cirógatja őket. Nagyon finoman tudott izgalmat kelteni bennük. Szinte már a bimbóim is a bizsergés határát súrolták, és ennek a következtében szinte beleőrültem a sok finomságba. Tudtam, hogy innen, ha rajtam múlik, akkor nincs visszaút.
- Látom, én is hozzá tudtam egy kicsit segíteni, hogy ennyire, hatalmas, és kemény legyen. Én is nagyon szeretem, amikor ekkorára megduzzadnak, és ekkor valami forróság ér hozzájuk.
- Ahhhhh nyögött a hangom!
Éreztem, hogy Gabi szinte beleszerelmesedett a melleimbe. Nagyon finoman dédelgette őket. Annyira jó volt, hogy, a popsim nyílása is izgalomba került, és elkezdett szinte bizseregni, nekinyomtam a fenekemet Gabi ágyékának. Ekkor megéreztem Gabi forró nyelvét a tarkómon, és ettől a finom érzéstől, szinte ismét be tudtam volna pisilni, hiszen ilyen érzékiséggel, még senki sem csókolta meg a nyakamat. Egy kis idő elteltével szembefordultam bájos újdonsült barátnőmmel, és mélyen a szemébe nézve csak egy mondatot tudtam kipréselni magamból.
- Nagyon őrültek vagyunk!
- Igen! Az, de szerintem, nagyon jó így őrültnek lenni.
Kaptam a választ a kis Istennőmtől. Ebben a pillanatban szinte már kiszáradt számat, rátapasztottam az ajkára, és nyelvemmel megkerestem azt a forró, és édes kis nyelvét. Jó érzés kerített hatalmába, ahogy megéreztem, hogy neki hála az égnek, nem annyira van kiszáradva, és szinte ellophattam a nyelvéről, a nekem hiányzó finom, nedves nedűt. Őrült csókolózásba kezdtünk, miközben a keze, egy pillanat erejéig sem pihent, és fokozatosan kutatta, és kereste testem összes rejtett zugát. Mikor a csípőmről letévedt a már izzásnak indult puncimra, szinte az első pillanatban el tudtam volna élvezni. Az ujjával olyan ördögien simogatta, cirógatta a csupasz ajkaimat, hogy szinte már a lábam is remegésbe kezdett. Ezt, már nem bírtam ki sűrű nyögések, és sóhajtozások közepette. A kezeimmel, én is lassan barangoló kőrútra indultam Gabi testén, és ahogy a válláról átcsúsztattam a kezemet a mellére, megéreztem, hogy neki szintén olyan hatalmasra megduzzadtak a bimbói, mint nekem, és ez, őt is, nagyon érzékenyen érintette. Az izgalomtól, ő is nagy sóhajtásokkal adta tudtomra, hogy ez neki is nagyon kellemes.

Tudni akartam, hogy milyen formás melleket takar az a kis topp, és lassan alulról kibujtattam a ciciket egymás után. Ahogy kibuktak a topp alól egyenként, éreztem a bársonyos, érzéki feszülő bőrét. Olyan mámorító illata volt, hogy szinte belerészegültem az érintéseibe. A csókolózást megszakítva most már a szememmel is szemügyre vettem vágyam tárgyát, és meglepődve tapasztaltam, hogy neki, szinte olyan tökéletesen kirajzolódott a kimeredező bimbója, mintha egy körzővel rajzolták volna oda, a feszes, körte alakú mellekre. Nagyon csodálatos látvány volt. Nekem mindig is tetszettek azok a formás mellek, amiken a körte alakú ciciken e bimbók olyan ízlésesen a mell alsó egyharmadában, azaz nem legalul, hanem egy kissé feljebb helyezkedtek el. A csodálattól és a gyönyörtől a számat finoman rátapasztottam az egyik bimbójára, és lassú körkörös mozdulatokkal egyre finomabban körbenyalogattam a kőkeménnyé ágaskodó bimbót. Gabit ez a kis játék nagyon nagy izgalomba hozta, és kutakodó ujjával rátapintott pinám legérzékenyebb pontjára, és ezt a nagyra duzzadt érzéki pontot kezdte el egyre sűrűbb körkörös mozdulatokkal simogatni. Éreztem, ahogy pinám már lávaként ontja magából a sok kitermelt édes nedűt, amit Gabi ügyesen alkalmanként szétkent a teljes puncimon. Na ez, bennem olyan nagy kéjt váltott ki, hogy szám, ami bimbóját kényeztette egy finom harapással erőteljesebb ingert váltott ki a bimbóra, amit Gabi egy érzéki felszisszenéssel, és a fejem simogatásával nyugtázott.
- Óóóó édes…. Ez nagyon finom.
- Csináld,…… harapd,……. kényeztesd,……… szívd a bimbómat.
- Aahhhhh finom!

Na ezeket meghallva nekem sem kellett több, és őrjítő kényeztetésbe kezdtem a nyelvemmel, számmal, fogaimmal. Lassan mind a ketten alig álltunk a lábainkon, mikor kezemmel a nadrágján keresztül el kezdtem simogatni én is a kis Istennőm punciját. Már szinte mind a ketten egymás ütemétől függetlenül egyre szaporábban vettük a lélegzetet. Mire a sok remegés miatt, megkértem őt, hogy menjünk be a szobába, és ott folytassuk ezt a kényeztetést, kényelmesebb pozícióban. Hajlott az ötletre, és finoman elvéve a kezét a nedves pinámról, az arcom előtt nyalta le ujjairól az én nedvességemet. Ez a kis látvány olyan volt részemre, mint amikor egy hatalmas máglyarakásra még ráöntenének egy kanna benzint. A puncimból, szinte kis patakban kezdett el kifolyni szerelmem nedve. Lábamat összezárva, éreztem a sikamlós nedvességet a combjaim belső felületén. A szobába elindulva, megfogtam a kezét, és elől haladva bevezettem az én kis szentélyembe. Gabi egy pillanat erejéig körbenézett a szobában, és nyugtázta felém, hogy ez tényleg egy kis szerelmi fészek. Ezzel a pillanattal leültettem az ágy szélére, és forró csókok közepette szinte kétvállra fektettem az ágyon. Ő, engedelmeskedett akaratomnak, és hagyta, hogy csókokkal elárasszam a száját, nyakát, vállát, karját, melleit, és a hasát. Hangjából meghallva a halk nyögéseket, nem akartam tovább csigázni vágyát, és kezdtem kicsomagolni az édes kis nadrágjából. Ahogy megláttam csupasz kis pináját, ahogy teljesen eláztatta már a kis tanga alsó pántját, szinte belerészegültem a látványba. Óvatosan gyöngéden haladtam a nyelvemmel a köldökétől a combjai felé, mire ő, megfogta finoman a fejemet, beletúrt a hajamba, és könyörgő hangon megszólalt.
- Ne kínozz!
- Már nem bírom sokáig!
- Kérlek!
- Nyald szét a puncimat.
- Már annyira kívánom, hogy szinte görcsöl a hasam a fájdalomtól.

Na ennyi könyörgésnek nem bírtam ellenállni, és megesve a kis ártatlanon, a kezeimmel óvatosan szétnyitottam a lábait, és akkor csodálkoztam rá, hogy bájos kis barátnőmnek olyan hatalmas csiklója van, amilyet én, még, sohasem láttam. A látvány szinte magáért beszélt, ahogy a szétnyíló ajkak közül csillogóan csordogált a feneke felé az édes nedű, és az ajkak felső részét szinte teljesen szétfeszíti az a hatalmas érzékeny dárda. Ebben a pillanatban megszólalt, hogy látja rajtam a csodálkozást, de kérlelt, hogy most már ne hagyjam így kielégületlenül. Na ettől én is teljesen megbénultam, hogy ilyet feltételezett rólam.
- Édesem, én még sosem láttam ilyen csodálatos látványt.
- Szinte el sem hiszem, hogy nekem ilyen szerencsém legyen, hogy egy ilyen gyönyörű puncit láthatok.
- Na és a csiklód…. Olyan gyönyörűen hatalmas, hogy szinte már a látványától is elélvezek.

Ezek a szavak, megnyugtatták, és én lelkesen elkezdtem nyelvemmel összegyűjteni a sok édes nedűt, ami már szinte elérte a formás popsilukát. Ahogy megérezte a forró nyelvemet a kis seggének érzékeny bejáratánál, a csípője kis ütemes mozgásba kezdett, és halk nyögésekkel jelezte, hogy jó úton járok. Ahogy szinte lefetyeltem, mint egy kismacska, barátnőm egyre csak helyeselte, hogy nagyon finom, és ne hagyjam abba. Ahogy nyelvemmel elértem barlangjának nyílásához, nyelvemet teljesen kidugva, bedugtam neki teljesen. Isteni édes íz csapta meg nyelvem érzékelő bimbóit, és a forróság szinte felperzselte a teljes nyelvemet.
- Aaaaaahhhhh…… Hangzott a helyeslő válasz nyelvem mozgására. Erre felbátorodva, tovább folytattam a barangolást, és lassan elérkeztem a hegycsúcsom felé. Nyelvemmel óvatosan körbenyalogattam a csiklót borító redőket, és jobb kezemet a hasára helyezve, a csiklóról a bőrt felhúztam az ujjaimmal. Ekkor bukkant ki teljes valóságában, a kb. 2,5 -3cm hosszú, és kissé vastagabb, mint egy ceruza szélességű rózsaszín kis kéjcsúcs. Gyönyörű látvány volt. Szinte önkéntelenül késztetett arra, hogy körbenyalogassam. Ahogy így nyalogatni kezdtem, barátnőm alteste ütemes ritmikus mozgásba kezdett. A csikló egyre jobban kimagaslott a helyéről, és ekkor én finoman az ajkaim közé véve ütemesen szopni kezdtem, mintha csak egy férfi farka lett volna. Iszonyúan izgatott, hogy egy ilyen hatalmas érzéki testrészt kényeztethetek. Kis nyalakodás, és szopogatás után, Gabi megfeszítette testét. Fenekét egyre magasabbra emelte ki, és lélegzetét visszatartva várta, hogy beteljesüljön kéje. Ekkor egy kellő pillanatban erősebben megszívtam a csiklóját, és hatalmas sikollyal a torkából, a csípőjét ismét levetve az ágyra, egy hatalmasat élvezett.
- AAAAúúúúúúúúúú!!!
- Aahhhhhhh…..
- Ééllllvezek!
- AHHhhhhh…..

Puncija szinte elárasztotta a barlangból kifolyó rengeteg nedűvel a számat. Ütemesen éreztem, ahogy élvezése közben, patakokban folyik a nyelvemre a forró, édes nedű. Élvezése jó pár percig tartott, és mikor lassan kezdte befejezni, pihegő, el-elcsukló hangon megpróbált szavakat kipréselni magából.
- Óóóó éédesss. Ez nagyon fantasztikus volt.
- Istenien tudsz nyalni.
- Nekem,….. nekem…. még senki sem bírta ilyen alaposan kinyalni a puncimat.
- Ahogy szoptad a „kis” pöckömet…. Az, a fellegekbe repített.
- Nagyon ügyi vagy. És ezekkel a szavakkal lassan el is hallgatott, és kissé szaporán véve még a levegőt, pihegni kezdett. Én végigcsókoltam a hasától a nyakáig, és egy érzéki forró csókot leheltem a szájára. Kis csókolózás után éreztem, hogy Gabi új erőre kapva, először cirógatta, simogatta melleimet, majd felém fordúlva szájába vette a cicimet, és forró csókokkal halmozva, finom nyalogatásba kezdett. Ez az érzés ismét kiemelkedésre késztette a bimbómat, aminek Gabi láthatóan nagyon élvezett. Egy kis sürgésforgás után, Gabi teljesen fölém került, és finom cuppogásokkal, és nyalogatásokkal elindult a melleimről a hasam irányában a puncim felé. A fejem fölött láttam, ahogy elhalad lassan ez a gyönyörű lány, és combját széttárva, ismét megcsodálhattam gyönyörű pináját, és hatalmas csiklóját. Őrjítő látvány tárult ismét elém, mikor megéreztem a forró nyelvét, és leheletét az én pinámon. Szinte belefúrta a fejét a combjaim közé, és finom érzéki mozdulatokkal, a nagyajkaimat a szájába véve, szopogatni kezdte. A minél erősebb, és szerteágazó nyalogatások következtében puncim, szinte tocsogott a sok nedvben. Gabi ezt nagy előszeretettel szürcsölte ki pinám legmélyebb helyéről is.

Miközben nyelve ütemes munkát végzett éreztem, hogy az ujját, ami olyan finom, vékony volt, kezdte bedugni popsim járatába. Éreztem, ahogy az ujja hegye átért a belső zárógyűrűkön, és ott kis mozgásba kezdett. Ki-be húzogatta, izgatva a popsimat, és ettől én egyre nagyobb izgalomba kerültem. Éreztem, ahogy a kéj, egyre közelebb kerül a pinámhoz is, és a fenekemhez is. Már vágytam arra, hogy egy hatalmas élvezés következtében, az ujja teljesen szétfeszítse a popsimat. Kezeimmel átöleltem a fejem felett lévő csípőt, és a pináját számhoz húzva kényszerítettem ki a benne rejlő édes nedveket. Gabi erre a reakciómra nyögéssel reagált, és egy kissé nagyobb lökéssel mélyebbre dugta finom ujjacskáját. Erre én viszonozva a kellemes érzést, ismét finoman szopogatni kezdtem egyre nagyobbra, hatalmasabbra növekedő csiklóját. Erre Gabi kihúzta a fenekemből az ujját, felhúzta, és a plafon felé irányította a lábaimat, és így ismét átkarolva hatalmába kerítette a szájával édes pinám minden porcikáját. Mivel lábaim teljesen felfelé néztek, így popsim bejárata, egy kissé jobban szétnyílt, és ennek köszönhetően, most már nem csak egy, hanem több ujj befogadására is alkalmas volt. Ekkor Gabi megnyalogatta két ujját, és lassú, de határozott lökéssel tövig nyomta be a fenekembe. Húúú ez az érzés szinte a menybe repített, és ahogy megéreztem, hogy szinte majdnem teljesen kihúzva ismét visszalöki a teljes mélységig, majdnem beleélveztem a szájába. De ekkor egy nagyon furcsa, és számomra ismeretlen érzést kezdtem érezni. Az én kis popsim kényeztetése, kezdett átcsapni kínzásba, és az eddig finoman járkáló ujjacskák, nekifeszültek a fenekem belső falának, és helyenként megérintve, megnyomva valahogy a hólyagomat, vagy valami más pontot, pillanatokra pisilési ingert váltottak ki belőlem.
- Húúúú édes!
- Mit művelsz te velem?
- Jaaajjj…. Mindjárt bepisilek, ha nem hagyod abba!
- Jaajjjj…
- Húúúú…. Nagyon feszít….!

De újdonsült kis barátnőm, szinte ügyet sem vetett jajgató elkeseredésemnek, sőt, valahogy még rátett egy lapáttal, és a nyelvét is egyre jobban rátapasztotta a már szétrobbanni akaró csiklómra. Mivel én ismét könyörgőre akartam fogni a dolgot, ő megelőzött, és a pináját szinte teljesen rápréselte a számra. Ezzel megakadályozva, hogy akár egy hang se jöjjön ki belőle. Ujjával, varázslatos mozdulatokkal ingerelve, egyre közelebb kerültem a kínos érzéshez, és nyelve szorgos nyalakodása útján a pinám is robbanásig feszült. Ennek a kis játéknak, így perceken belül megvolt az eredménye, és mikor a pinám egy isteni hatalmas élvezésbe kezdett, a nyelvével egyre csak fokozta a puncim élvezetét. Én szinte megfulladtam a torkomban addigra összegyűlt nedvessége miatt, és a sok csúszós nedűt alig bírtam rábírni, hogy lecsússzon a torkomon. Hatalmas élvezésben voltam. Mikor ujjával ismét erőteljesebb nyomásokat mért a popsim belső járatában, és ettől a nyomástól, a lecsengő élvezésem átváltott egy elapasztani nem sikerült forró pisilésbe. A nyelve ebben a pillanatban abbahagyta a nyalakodást a csiklómon, és a szája teljes terjedelmével befogta a belőlem egyre nagyobb erővel kitörő arany sugaram útját. Éreztem, ahogy a torkának nekicsapódó pisim, visszahullik a puncim ajkaira, és ott forrón pezsegve várta, ahogy Gabi nagyokat nyelve, az utolsó cseppig kiitta belőlem. Azt hittem, ennek a véget nem érő áradatnak soha sem lesz vége, de akkor Gabi enyhített a fenekemben lévő nyomó érzésnek, és a pisim, abban a pillanatban kezdett alább hagyni. Egy-két erősebb nyomással, még kipréselte belőlem az utolsó lövéseket, és utána finom nyalogatásba kezdve, kihúzta ujjait meggyötört fenekemből. Ahogy kezdett meglazulni a szorítása, úgy egyre több levegőhöz jutottam a számon keresztül is, és mikorra teljesen felemelte számról édes kis pináját, zavarodottan magyarázkodtam, hogy nem tudom, hogy mi történt velem. Esküdöztem, hogy ilyen, még soha sem történt velem. Ő csak sandán mosolyogva tudtomra adta, hogy nem haragszik rám, hiszen az egészet ő kényszeríttette ki belőlem.

Na ekkor ezt még én, el sem tudtam képzelni, de látta rajtam zavarodottságomat, egy forró, akkor már nem édes, de sós, kicsit furcsa, de roppantul izgató csókot nyomott ajkamra. Nyelvét beszívva, éreztem, ahogy az íz kavalkád isteni érzései élvezkednek a számban. Kis idő eltelte után, és egy isteni pihegés elteltével, elmentünk közösen zuhanyozni. Ott még simogattuk egymást egy kicsit, és egy nekiajándékozott új fogkefével való fogmosás után, megbeszéltük, hogy hazamenés helyett, inkább itt marad nálam, és kiélvezzük a nyári nap melegségét, egy kis meztelen napozás alkalmával. Nos a reggeli ábrándozásom, az Elemi ösztönről, nekem is bevált, és nem is gondolva arra, hogy egy szó szoros Elemi ösztönt is megtapasztalhatok egy napon, egy ilyen gyönyörű, csodálatos, és fiatal lány társaságában. A napozás előtt felhívtuk mind a ketten a munkahelyünket, és beteget jelentve átadtuk magunkat a nyári nap sugarainak. Így élveztük ki a maradék időt, a napon, és egymáson.
Hasonló történetek
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Chinez ·
Vigyázzz a szó ismétlésekre ! Irj még sokat sokat nekünk. Chinez

bobek007 ·
nemrossz.. 7es :sleeping:

melleg ·
huhh ez nem volt túl rövid, de megérte elolvasni mert jóó volt.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: