Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszaka

Ez egy nagyon sötét, borús délutánon történt. Nagy magányomban csak a gondolkodás maradt csak nekem...Órákon át csak gondolkodtam és hirtelen, kopogást hallottam az ablakon, egy régi, nagyon jó barátom volt az... Elkezdtünk beszélgetni. Átbeszélgettük a fél éjszakát... kibeszéltük a pasikat, csajokat és a szexuális élményeinket. Mikor láttam, hogy hirtelen fény csillan azokban a szép érzékien kék szemeiben... Lassan oda hajolt hozzám, majd megcsókolt! Életem legszebb élménye volt! Egyre szenvedélyesebben és vadabbul csókolóztunk...Elkezdte simogatni a vállam ,és közben lágyan csókolgatta a nyakamat, egész testem remegett a vágytól. Majd lassan elkezdte lefejteni rólam a felsőmet... majd én róla.

Kölcsönösen vetkőztettük egymást, pontról-pontra. Teljes nyugalom volt a házban, csak az én szobámból hallatszottak ki csendes sóhajok és vágyakozó nyögdécselések... Szépen haladt testem minden pontján végig, kellemes csókokkal elhalmozva engem... Majd lassan szét húzta lábaim és gyengéd csókokkal borította el ölem... Óvatosan nyalogatta majd elkezdett ujjazni, és mikor látta hogy kezdek közeledni a csúcshoz, abbahagyta...
Majd helyet cseréltünk és elkezdtem merev, kemény és formás farkát csókolgatni és óvatosan harapdálni a tetejét.

Nyalogattam az oldalát és láttam mennyire élvezi és már alig várta hogy bekapjam, majd óvatosan centiről centire ,becsúsztattam a számba. Elkezdtem ütemesen szopni... Szívogatni a hegyét, ekkor fel húzott és alulra fektetett már alig vártuk mindketten, hogy betegye, és végre eljutottunk addig, mikor betette, lágy nyögés hagyott el....
Majd, kis idő múlva helyet cseréltünk és én lovagoltam... Én élveztem, hogy irányítom a dolgokat ő meg csak élvezkedett, nyalogatta a mellem. Simogatta hátam, fenekem. Már közel volt a csúcs, hirtelen hátamra fordított és elkezdte gyorsítani a tempót...

Ekkor életem eddigi legnagyobb orgazmusát éltem át... Utána lefeküdtünk egymás mellé és csak néztünk egymás szemébe, simogattuk egymást, majd elmentünk egy közös fürdőzésre. Finom meleg volt a víz, beszélgettünk, majd megint heves csókolózásban törtünk ki... Kiült a kád szélére és elkezdtem szopni.... majd helyet cseréltünk és nyalt, ujjazott ... Nagyon élveztem, alig vártam, hogy bele ülhessek meredő férfiasságába.... S végre.... De ezúttal ő irányított. Vadul és szenvedélyesen szeretkeztünk... Majd a hajnal az ágyamban talált minket egymás karjaiban...

Mikor felkeltem csak azt láttam, ahogy szuszog álmában… Ez volt életem eddigi legszebb éjszakája és reggele...
Hozzászólások
További hozzászólások »
JóSzellem ·
Ne add fel moon-sun! Ha kicsit tovább részletezed, hogy hogyan ujjazott meg, vagy hogyan kényeztettétek egymást, akkor minden oké lenne. Legközelebb szerintem sződd bele.
moon-sun ·
Köszike a biztatást..majd még kiderül mi lesz!Lehet teszek még 1 próbát....Sokat jelent az embernek egy kis biztatás....És 1-2 jó szó..... :wink:

Melani ·
nah írok hamár te ish midnig kommentelsz^^
ha entán ez a műfaj enm megy akkor próbálkozz másban senki nem úgy születik h hip hopp mindent tud és sztem első próbálkozáshoz tökjó nah további jó írást emrt kiváncsi lennék:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: