Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszaka, park, Zsani...

Egy péntek este volt. 8 órakörül járt az idő, amikor összefutottunk a Parknál. Zsanin egy kis halványkék top és egy pöttyös miniszoknya volt. a meleg időben elegendő volt, bizonyos értelemben talán még sok is. Én zsákkal érkeztem (kicsit hülyén nézhettem ki kitömött zsákkal, rövidnadrágban…), amiben mindenféle fontosnak vélt dolgot hoztam. Átkaroltam a derekát és együtt indultunk a parkba. Még épp világos volt, de már a fények kigyúltak a kis gömb alakú lámpákban. Vidáman nevetgélve beszélgettünk, jól éreztük magunk. Zsani egy nagyon kedves, fiatal lány, mégis tőlem idősebb egy évvel. Gyönyörű arca van és épp hosszú barna haján ragyogva csillant meg a világítás. a szemeit néztem, és szinte elvesztem bennük. Nem voltunk fáradtak, mégis úgy döntöttünk, leülünk egy padra.

Ahogy leült és a mosolygó arcát figyeltem és ösztönösen ültem hozzá szoros közelségbe, a táskám félre raktam. Az ujjaim a haját igazgatták, simogattam az arcát, nem szóltunk. Ahogy összeért a testünk megéreztem a melle érintését. Finom teste volt és én lopva lestem le. A hűs szellőben, ami épp csak átfutott a parkon, a melle kezdett megkeményedni a bimbói kirajzolódtak a ruhán keresztül. Nincs rajta melltartó! Tudatosult bennem. A szemem a szemével találkozott. A levegő szinte szikrázott és én némán hajoltam felé…
Ajkaink lágyan érintették egymást. Gyengéden csókoltam meg és közben a kezem a hajába túrt. Ujjam finoman simogatta az arcát, mire ő felém fordította a testét. A csók hosszasan tartott, majd mosolyogva hajoltunk kicsit távolabb. Suttogva rebegtem a fülébe:
- TE vagy a legcsodásabb NŐ!
Erre ő a kezét a hátamra tette és simogatott tovább. Én se voltam rest, mert az ujjaim a karján mászkáltak, majd finoman a válláról csúsztak végig a testén. Végül megálltak a hasán és én ismét megcsókoltam. Ezúttal már nem csak ajkaink találkoztak, hanem a nyelvem finoman keresni kezdte az övét. Amikor a két nyelv összeért és lágy simogatásba kezdek a kezem tovább mozdult és visszacsúszott a topra. Ahogy a kezemben éreztem a mellét szinte megvesztem érte. Finoman kezdtem a ruhán keresztül simogatni.

A nyelveink lágy masszázsa és a melleinek érintése csak olaj volt a tűzre. Zsani egyetlen mozdulattal ült fölém. A lábai az enyémeken pihentek és mindkét kezemmel a melleit kezdtem izgatni. Egyik kezem finoman csúsztatta feljebb a topot. Ekkor a nyelvem már a nyakát kényeztette. Finoman nyaldostam a puha, napbarnított bőrét. Ahogy a kezem felcsúsztatta a topot és a melle szabaddá vált, elengedtem a másikat és lecsúsztattam a finom popsijára. Gyengéden fogtam meg az édes ívet. Közben Zsani az ingem gombolgatta…
Zsani egész közel húzódott és én lecsúsztattam az ajkaim a mellére. Ahogy a kezembe fogtam újra mindkettőt és megcsókoltam, Zsani kezei a fejem kezdték simogatni. Én pedig lágy csókokkal halmoztam el a kebleit. Imádnivalóan formásak voltak. A nyelvem lágyan kúszott végig a két dombocskán. Végül kívülről indulva körözni kezdtem. Finoman kúszott végig a nyelvem a mellén és haladt egyre kisebb körben a bimbók felé. Majd lassan elértem. Ekkor kinyújtott nyelvem a melléhez tapadva húzódott vissza a számba. A nyitott ajkaim pedig gyengéd, apró szívással folytatták tovább a játékot. Ahogy szopogattam a kebleit, ő felemelte a fejét és egészen hozzám nyomta a testét. Fantasztikus idomai még inkább az őrületbe kergettek.

Amint sikerült kicsit elszakadnom Zsanettől szóltam, hogy az út mellett vagyunk, húzódjunk be valami rejtett zugba. Megcsókoltam és ő mosolyogva állt fel. Eközben előrehajolt, így a mellei hozzám értek. Lehúzta a kis topot a helyére, majd felkeltem én is. Szétnéztem, majd megfogtam Zsani kezét és elindultam be a füves részre. ahogy haladtunk, ő kuncogott, mire bevártam. Ahogy elém tántorgott mámortól úszó testtel megint megcsókoltam, majd tovább mentünk egy sötét kis bozót felé. Ahogy odaértünk levettem a zsákom és előhúztam a plédet a sok rejtett tartalék közül…

Leterítettem és ledobtam az ingem. A bozót jó helyen volt, mindentől takart, csak az vehetett volna észre, aki eljött egész odáig. Zsani rögtön elnyúlt a pléden. Ahogy a lábait kicsit szétnyitotta kivillant a tangája vonala, teste pedig egyetlen szex-töltetté változtatta, ami a karjaim közt akar felrobbanni. Mellé feküdtem és visszahúztam a topját oda, ahol az előbb hagytam. Még egy két csókkal kényeztettem a mellét, majd finoman haladtam tovább a hasa felé. Közben a kezeim lesegítették róla a fölöslegessé vált ruhadarabot és tovább folytatták simogatását. Játszva nyalakodtam a köldökénél. Köröző nyelvem ide-oda csapkodott, majd csúszott lejjebb a bársonyosan puha bőrön. A két kezem a csípőjére csúszott, melynek vonala nőies vonásokat kölcsönzött a testének. Aztán a fejem is követte a kezem, méghozzá egyenesen le a lábaihoz. A combja belső részét kezdtem csókolgatni, amitől teljes izgalomba jött!

Halkan súgta felém, hogy imád, majd felhúzta a kis szoknyát, így szabaddá vált egyetlen testét borító kis bugyija! nyelvem a bőrén csúszott fel egészen, majd puhatolózva kezdett a ruha szélénél játszadozni. Igyekeztem picit benyalni a csipkés ruha alá, majd a kezem a combját simogatva kúszott a pántjához és két ujjam nyúlt be alá. Végighúztam a két ujjat, ezáltal a puncijáról félrehúztam, mintegy felszabadítva azt. Másik kezem végigsimította a már ekkor is nedves puncit, majd néhány mozdulat után a nyelvem csúszott az ujjaim helyébe.
Először fel-le mozgattam lassan. Igyekeztem a lábai közül felnézni a szemeibe, de néha az élvezettől hátravetette fejét és megemelkedett a feje. Halkan sóhajtozott az éjszakában, miközben én egyre gyorsabban nyaltam punciját. A két lábát felhúzta, melyeket végül alulról átkaroltam és lassítva nyelvem mozgását megszabadítottam a tangájától. Hiba volt ott hagyni az előbb… Nem baj, most már szabad volt a teste, hát folytattam a kényeztetést!

A nyelvem ismét végigszalad a gyönyörű puncin. Útja a csiklónál fejeződött be, ahol kis körözésbe kezdett, majd a mozgás abbamaradt. Előrébb hajtottam a fejem és ajkaim közé vettem Zsani csiklóját. Zsani teste a kéjtől összerándult egy pillanatra, amikor szopogatni kezdtem a csiklóját, majd a kezét először a fejemre téve, élvezte tovább ajkaim szívását. Elengedtem az egyik lábát és a bőrén végigcsúsztatva az ujjaim, elértem a punciját. Miközben kicsit erősebben szívtam az ujjaim a puncija felszínét simogatták. Zsani mindkét kezével elkezdte a melleit masszírozni. Önfeledten játszott velük, miközben a középső ujjam belecsúszott nedves puncijába.
Csak egy halk nyögéssel jelezte tetszését, mire én ujjazni kezdtem. Ajkaim széjjelebb nyíltak és odabenn a nyelvem kezdett a csiklóval játszani, sebesen csapdosva azt. Ekkor kicsit kijjebb húztam az ujjam. Zsani csak azt vette észre, hogy már két ujjal vagyok benne. Kéjesen felnyögött megint, majd az egyik kezével a hajamba túrva nézett le rám. Ujjaim a puncija felső részét izgatták odabenn. Igyekeztem alaposan megmozgatni az ujjaim, majd kicsit körbe is forgattam őket. Persze szakadatlan dolgoztam a nyelvemmel is…

Kezdtem fáradni picit, meg őszintén szólva, már nagyon vágytam e csodás leány testére. Igazi szépség volt és én mindent meg akartam adni neki, de nekem is szükségem volt már rá! Így ajkaim lágyan hagyták ott az imádott csiklót, miközben ujjaim egyre lassultak. Ahogy elhagytam Zsanett édes punciját, felkúsztam hozzá és megcsókoltam. Karjai szorosan fogtak, és szinte észrevétlen vette elő a nadrágomból a farkam. Rögtön benne is voltam. Jó érzés volt végigcsúszni benne a farkammal. Ahogy a testünk összefonódott én lassú ritmusos mozgásba kezdtem. Ajkaim a nyakát csókolgatták, kezeim pedig a testét simogatták, ahol csak érték. Lesiklottak végül egész a combjáig. Ekkor Zsani átkulcsolta a testem a lábaival. A szoros ölelésétől csak még inkább akartam, tehát gyorsabban mozgattam a csípőm. Mindketten lihegtünk, így súgtam a fülébe: Szeretlek! Majd a kezem a testünk közé csúszott, hogy a bimbójával játszhasson.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tatina Mae ·
Bocsi, úgy látszik, nem tudok írni! Szóval: hiányoznak belőle az érzelmek.

Mz. ·
hát volt már jobb, is elég lapos az egész

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: