Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjjeli telefon....

Fárasztó napon voltam túl. Aznap korán keltem, több irányba kellett indulnom, de nem tudtam eldönteni, hol is kezdjek. Vártak a megválaszolatlan levelek, bankot kellett útba ejtenem, barátnőmnek megígértem, reggel elviszem, délután hazahozom gyerkőceit az iskolából, és mindemellett ezernyi apróság várt még rám, ami az elintézendőket illeti. Végül sikerült ügyesen szerveznem a napot, de tény, mire este hazaértem, alig vártam, hogy ágyba bújjak. Nem akartam aludni, de heverni, lepihenni, egy kis zenét hallgatni, mindenképpen jólesett. Testem, agyam pihenésre vágyott. Zenére aludtam el, hogy mikor, arra nem emlékszem, de talán nem is fontos. Mély álomba merültem.
Mintha valahonnan a világ végéről, éppen csak hallottam a telefonom hangját. Elsőként azt hittem, álmodom, nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Nem tudom mennyi idő telt el, de mintha újra szólna. Kicsit tovább, de mire érte nyúltam, addigra elhallgatott. Legbelül örültem neki, nem volt kedvem beszélgetni, ahhoz túlzottan fáradtnak éreztem magam. Már éppen újra álomra szenderedtem, mikor ismét megszólalt. Talán erőszakosabban szólt volna, kitartóbban csengett volna? Nem volt mit tennem, felvettem. Félálomban még, de beleszóltam, ahogy szoktam. ”Halló, Barbara vagyok. Szia. Hogyan szólíthatlak?” Egy tétova, félénk hang volt a vonal túlsó végén. Alig hallhatóan válaszolt. ”Jó estét, szia. Balázs vagyok. Nem zavarlak?” Hm, mosolyra fakasztott, ez aranyos kérdés volt. Hisz ha zavarna, talán fel sem vettem volna a telefont. ”Bocsáss meg hogy éjjel kettőkor hívlak.” - folytatta. Ennivaló volt. Felhív, de bocsánatot kér érte. Nem akar zavarni. Végtére is ekkor tudatosult bennem, mennyi az idő. Hirtelen, csupán egy gondolat erejéig villant át agyamon, jól elaludtam az este. De a hang, a vonal másik végén egyre jobban érdekelni kezdett. ”Ugyan Balázs, miért zavarnál?  Itt vagyok, felvettem a telefont. Ha már így egymásra találtunk, tedd félre a félénkségedet, ne félj tőlem, bátorság. Hisz Te vagy a férfi, én a pedig a gyenge nő.” Mintha csak erre várt volna, szinte ahogy teltek a percek, egyre bátrabban, céltudatosabban beszélt, s ami nekem nagyon tetszett, átvette a beszélgetés irányítását. Már eltűnt minden félénksége, bátortalansága. Beszélt életéről, munkájáról, hobbijáról. Na, ezzel sikerült megfognia. Olyan hobbija van, amiért én is lelkesedem, s ha időm engedi, soha ki nem hagyom. Természetjárás, kirándulás. Ha tehetem, magam is útra kelek, jólesik ez a kikapcsolódás. Fizikai fáradtság, szellemi felfrissülés. E kettő ötvözete adja meg minden esetben lelkem nyugalmát.
Nos, pár perc „túrázás” után, újra egy félénk hang tette fel a kérdést: ”Barbara, én azért hívtalak fel, hogy kielégítselek. Nem magamnak kérek kielégülést, Neked akarom ezt az érzést.” Nem tagadom, végtelenül jólesett a szívemnek ez a hozzáállás. Önzetlenül, az én orgazmusomat tartva szem előtt, simogatták lelkemet ezek a szavak. ”Balázs, ha ezt szeretnéd, hát nem mondok nemet. Sőt, nagyon köszönöm. Csak annyit kérdeznék, hogy szeretnéd. Irányítasz, vagy mondjam azt, én hogyan szeretném? Emlékszel mit mondtam beszélgetésünk elején? Te vagy a férfi, én a pedig a gyenge nő.”
Megértette a mondat lényegét, és elkezdődött, amiben még soha nem volt részem. Éreztem, az álmosságom elmúlt, élveztem minden percét eddigi beszélgetésünknek, s most egy másfajta élvezet vette kezdetét. ”Barbara micsoda illatod van. Milyen selymes, lágy tapintása párnádon szétterülő vörös hajadnak. Bőröd akár a legfinomabb bársony, gyönyörű arcod két csillogó szemed elvarázsol engem. Milyen jó simogatni Téged. Érezni azt, ahogy néha megrándul a tested. Formás melleiden az egyre növekvő bimbók mutatják, élvezed, ahogy simogatlak. Élvezed, ahogy kezeimmel testeden kalandozom.  Igen, szeretném megismerni testedet, azokon felfedezni a pontokat, amikre akár egy villámcsapás, rezdül a tested. Na, most, mintha találtam volna egyet. A nyakad, a füled mögött. Élvezed Barbara?” Ugyan mit is válaszolhattam volna, hisz érezte, megérezte azt, ami jó nekem. Ez a fajta önzetlenség amúgy is pezsdítette vérem. Már éreztem magamba a forróságot, éreztem, ahogy kezeim nekem is elkalandoznak. Éreztem, mellbimbóim már feszesen, keményen állnak. S szinte éreztem leheletét, ahogy testem csókolgatja. Érdekes, de nekem már egyre inkább az kellett, érjen le a puncimhoz. Mintha megérezte volna, ismét búgott a hangja telefon túlsó végén. ”Micsoda derekad van, karcsú és formás, és itt már érzem puncid közelségét. Már csak pár centi, és érezheted csókjaimat ott is. Nem sietek. Élvezd minden pillanatát együttlétünknek.” Nyelve már bőven hasam alatt járt, kezeivel fenekemet szorította, s húzta arca felé. Abban a pillanatban éreztem, ahogy nyelve elérte puncimat. Meglepődhetett, mert csak ennyit szólt: ”Barbara, a puncid már tiszta lucsok.”Mit válaszolhattam volna. Hisz valóban, mialatt ő tette a dolgát, az idő alatt kezeimmel már én is a puncimban jártam. Éreztem a forróságot, s a töménytelen nedvet. Felhevültem. Akartam. Egyre hevesebben akartam, élvezni vágytam. Minél előbb, hogy megkérjem, vigyen el másodszor is a csúcsra. Vigyen el harmadszor is. Mindeközben a telefon másik végén tovább búg a hang. ”Érzed, ahogy nyelvemmel megérintettem a csiklódat? Hisz ez pillanatról pillanatra egyre nagyobb. Micsoda keménység, micsoda íz. Egy kicsit lejjebb csúszok, most orrommal izgatom csiklódat, és nyelvem már puncidban jár. Próbálok minél beljebb jutni, magamba szívni a nedvességet, annak minden cseppjét szívom ki belőled. S Te nem száradsz ki, ömlik belőled a kéj édes, ragacsos nedve. Milyen jólesik ez nekem. Majd nyelvem és orrom ütemesen elkezd járni, míg orrommal csiklódat enyhén masszírozom, addig nyelvemmel, puncidban játszom. Kisajkaidat jobboldalon, baloldalon heves nyelvcsapásokkal verdesem, mindeközben nyelvem puncid belsejébe bújik az újabb adag édes nedűért.”
”Balázs – szólaltam meg csendben – Te valóban érzed mindezt ott a telefon túlsó végén? Mert minden szavad igaz. Minden rezdülésed átjön az éteren keresztül. Mintha valóban itt lennél velem. Ne hagyd még abba, kérlek.”  Ő, talán nem is hallotta mindezt, csak folytatta. Kezei még mindig fenekemen voltak, s éreztem, ahogy egyre erősebben húzza ajkai felé. ”Barbara, ha kicsit elkalandozom más tájékra is, nem fog zavarni?” Értettem mire gondol, közben élveztem ezt a megfontolt, újra félénknek tűnő kérdést. ”Hát persze, hogy nem. Tégy velem, amit akarsz. Ne feledd, Te vagy a férfi.” Mindenellett nagyon jólesett, hogy figyelt rám. S a következő pillanatban éreztem, ahogy fenekemen lévő kezeinek középső ujjai egyre jobban közelednek hátsó bejáratom felé. Míg szorosan fogta hátsómat, addig az a két középső ujj egyre közelebb került hátsó lukamhoz. Már csak hajszálnyira járhattak ujjai nyílásomtól, amikor azon vettem észre magam, hogy az én kezem ugyanott jár. Még soha nem tettem ilyet, talán most itt az ideje, hogy kipróbáljam, nyújt-e valamit nekem mindez. Míg Ő beszélt és csókolgatta testem, addig óvatosan lenyúltam ágyam mellé, s elővettem kicsi táskámat. Kivettem belőle a síkosítót, a telefont a párnámra raktam, s hallgattam, ahogy Ő tovább beszél, éreztem, ahogy tovább simogat. A síkosítóval a kezemen, a fenekem alá nyúltam. Megkerestem a bejárót, és nagyon óvatosan, középső ujjammal elkezdtem masszírozni azt. Csúszott, siklott az ujjam hátsó lukam körül, bátorságot vettem, s középső ujjamat bedugtam a szűk, és mindeddig még szűz nyílásba. Kissé furcsa érzés volt. De közben búgott a hang a túloldalon, és elhangzott a kérdés - „Nem rossz Barbara? Nem fáj?” Hogy válaszolni tudjak, hát bedugtam középső ujjamat, s éreztem, nem is olyan rossz. Inkább csak furcsa. Ilyet még sosem tettem. ”Nem fáj Balázs. Kicsit furcsa érzés, de ha óvatosan bánsz velem, hát folytasd.” Ő folytatta. Ki-be jártak ujjai fenekembe, már a záróizmot is túllépte, mélyen magamban éreztem ujjait. Hol egyiket, hol másikat. Közben nem hagyta abba csiklóm, puncim izgatását sem. Magamhoz nyúltam én is. Bal kezemmel puncimban jártam, jobb kezemmel, óvatosan újra beléptem hátsóm eleddig ismeretlen zugába. Éreztem a szorosan záródó izmok lassú gyengülését. Már nem éreztem furcsaságot, inkább jó érzés kerített hatalmába. Azon vettem észre magam, hogy csípőmet mozgatom, hol felemelkedem az ágyról, hol visszahuppanok ugyanoda. Próbáltam összehangolni csípőm, és mindkét kezem mozgását. Balázs ebben is segített. ”Barbara, nem bánnád, ha egy vibrátort óvatosan beléd helyeznék hátra, miközben csiklódat és puncidat csókolgatom?” Mire válaszoltam - ”Tedd Balázs, ha ezt szeretnéd. Bevallom, nekem is jólesne. De kérlek, légy óvatos.” Erre a telefon túlsó végén meghallok egy zümmögő hangot. Nekem sem kellett ennél több. A kis táskámban ott egy vékony vibrátor. Gyorsan előkaptam, kedvenc síkosítómmal bekentem, bekapcsoltam, s máris lukamhoz helyeztem. Még csak a környékén járt a vibrátor, de fantasztikus érzés kerített hatalmába. Csípőm egyre hevesebben emelkedett majd süllyedt vissza. S a következő pillanatban már a vibrátor vége bent zümmögött hátsómban. Még a záróizmon kívül volt, de kívántam, mit kívántam, akartam, hogy még beljebb kerüljön. Egy határozott, de óvatos mozdulattal, beljebb toltam jobb kezemmel. Bal kezemmel pedig egyre gyorsabb ritmust diktáltam csiklómon. Pár pillanat telt csak el, egy halk sikoly hagyta el torkomat, - mire Balázs megkérdezte, ”Barbara, csak nem elmentél?” Válaszoltam neki: ”De igen, Balázs. Ilyen gyorsan. Érzem magamban a vibrátort hátul, elől érzem csókjaidat és ujjaidat puncimban. De kérlek, még folytasd. Én el tudok menni még egymásután többször is.” Ő megkért, fogjam meg a fenekemben lévő vibrátort, lassan fölém térdelt, közelebb jött, és most a farkát akarta puncimba tenni. Vágytam rá. Szinte láttam, meredező farkát, végén a kéj nedveinek cseppjét, vágytam rá, hogy megízleljem azt.  Megérezhette vágyamat, mert csak ennyit kérdezett - ”Adsz rá egy puszit?” Ez idő alatt már nem tudtam magamnak megálljt parancsolni, kéjre vágytam, élvezni akartam. Bal kezemmel fogtam a hátsómban még mindig berregő vibrátort, ki ne csússzon, míg elővettem a hatalmas fekete vibrátort. Mialatt ő puszit kért a farkára, az én nagy fekete vastagom már a nyálamtól volt nedves. Jól betoltam a számba, bő nyállal körbefontam, de a következő pillanatban már a puncim bejáratánál volt. Lucskos, egy élvezeten már túl lévő pinám egy pillanat alatt elnyelte a hatalmas műfaszt. Lassú vibrálásra állítottam, feje mozgását azonban a maximumra. Közben már Balázs a farkát belém helyezte. Ritmikusan mozgott, eleinte lassan, majd egyre gyorsabban. Közben fenekemben vibrátorának rezgését éreztem. Én eközben bal kezemmel toltam fenekembe a vékony rezgőmet, jobb kezemmel pedig tövig magamba nyomtam a hatalmas fekete faszt. Míg fenekemnek jólesett a folyamatos rezgés, egyre jobban kívántam az újabb orgazmust. Eszeveszett ütemben kezdtem pinába ki-betolni a fekete kedvencet, egy határozott mozdulattal kint lévő tövét a fenekem irányába nyomtam, mialatt a bennem lévő vége a hasfalamnak nyomódott. Artikulátlan hangok hagyták el torkomat, hatalmasat élveztem. A telefon túlsó végén alig pár pillanat múlva meghallottam Balázs hangos, hosszantartó hörgését. ”Barbara, ugye tudod, együtt mentünk el?” Persze, tudtam. Ezek után kicsit hosszabb csend következett, mindketten csak halk lihegéssel tudtuk egymás tudtára adni, micsoda orgazmuson mentünk keresztül. ”Barbara olyan jó volt Veled. Mióta nézem a hirdetésedet, de nem volt bátorságom arra, hogy felhívjalak.  Volt pár próbálkozásom már a 90-es számok világában, de valahogy mindig kudarcot vallottam. Pár mondat után letettem a telefont, nem volt merszem folytatni. Nem volt merszem kérni. Egyszóval bátortalan voltam. Ma éjszaka azonban megtapasztaltam, lehet így is élvezetet kapni, és lehet élvezetet adni. Ugye, Te sem bántad meg?” Micsoda kérdés – gondoltam magamban, majd a következőt válaszoltam. ”Balázs, ilyen élvezetben még soha nem volt részem.  Hálás vagyok Neked, hogy mindezt megtapasztalhattam.” Hangja már lenyugodott, egy kicsit még beszélgettünk, majd elköszönt. Én azonban mindez alatt magamban tartottam mindkét vibrátoromat. Hisz ismerve magam, tudtam, hogy többször is el tudok élvezni egymás után.
Míg elbúcsúztunk, dolgozott bennem a két segítőm. Egyedül maradtam az éjszaka csendjében, feloltottam az éjjeli lámpámat, mire az ágyam mellett álló gardrób hatalmas tükrében látni akartam magamban mindkettő vibrátoromat. A tükör felé fordultam, párnámat fenekem alá helyeztem, fejem alá odahúztam a nagypárnámat. Csodálatos látvány fogadott. Hátsómban a kicsi vibrátor tövig bent, miközben folyamatosan ingerelt és bizsergetette belsőmet, pinámban pedig a hatalmas fekete vibrátor. A látvány tettekre sarkallt. Újra elkezdődött a ritmusos mozgás, le-fel, ki és be, elöl és hátul. Hol lassabban, hol gyorsabban. Pár perc elteltével egy újabb sikoly kíséretében ismét egy hatalmasat élveztem. Szemeimet csak jóval ezután tudtam kinyitni, belenéztem a tükörbe, láttam magamban kedvenceimet, s láttam torz tekintetemet. Szám kiszáradva, a fantasztikus élvezetek után éreztem, már csak aludni vágyom.
Újra végig gondoltam magamban a most történteket. És újra rájöttem, ilyen élvezetben még soha nem volt részem.
Köszönöm Balázs.
Magamban hagytam mindkét vibrátoromat.
Így akartam elaludni.
Sikerült.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Érdekes volt a telefonon bemutatkozás, egy calcenteres sem mondja hatásosabban, aztán persze rájöttem, miért e profizmus. Nem csoda, hogy a telefonáló gyorsan távszexre gondolt, és ötletes volt a külső segítség(ek) igénybevétele, és szerencsére személetesen írtad le, talán többet láttunk mi, olvasók, mint a telefonáló.

D.S. ·
Nekem is tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: