Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

éjjeli szösszenet

Kop... majd kop kop...
Pattog a lakkcipő a nedves aszfalton. Visszhangozza ütemét a meszelt fal. Frissen épült házak közt barangol a hangom Idő kevés: jő a nappal a bajjal. Futok, futok lábam remeg, célom... mért pont ide vezet? Agyam mér nem talál jobb helyet? Nézem a véres vörös kezet ezt a finom gyilkos tenyeret Ami csuklóm végén hülyén lifeg.
Szia. Ezt sötétben olvasd éld bele magad... különben nem lesz olyan jó! Sima talp csúszkál a sártól. Úgy lennék... ha élnék, bárhol! Fekete árnyak mindenütt. Köd köpenye, mérhetetlen homály.
Fura groteszk kontraszt kelti bennem a düht Gégém a végén megáll torkom okád. Vért hányva az útra. Holdnak zengett dalát néhány szerelmes kutya fújja - boldogok. Futok, s velem fut a táj, onnan menekül ahova megyek: Elmosódva szívat, nem mutatja magát!
Őrült vagyok, levegő után kapok, minek?

Félek, hátam közepében mérgezett tőr. Talált! Hátra tekingetve, megint csak hátra, mire várva? Egy megnyúló árnyék – sabbaT – földönt. Négykézláb lihegve kúszva a földön. Mocskosan, sáros, tócsás, nedves arccal. Mondom a szavakat. vérkönnyeim és izzad homlokom. Idegesít, hogy újra meg újra törlöm: nem Látok! Fázom. Álom? Csak képzeletem járom? Már most a Végét várom. Mily jó lenne egy csendes este nyáron... nem itt vagyok, lovagolok a bokrosodott halálon. Öntudatlan aggyal rohan a lábam. Cél: még álló egyetlen váram, szerelem tanyája, Pannim kékes háza!
Képzeletem tompa vágya.
Üvöltve kacagok, sírva tör föl a porhüvelyből a hang. Összeázott kabát súlya gyötör, gyenge szellő arcomon végig söpör. Tisztább a kép. És itt a vég. A gyönyörűség. Átugorva a kerítést, kúszva a háztetőre föl. erőt merítve a vérből mi mindig kevés.
Hallhatatlan macska léptek táncolnak fölötted. Fura beszéd, tágítja Alvóm kis fejét.

Felkel kinyitja bábúként az ablakát: hogy eltűnjek! - de ő se tudja... Gyors lendüléssel bent vagyok. Bábúmtól egy pofont kapok.
- Útálom mikor irányítasz! - a vádló...
- Bocs. - Szerény vállrándító "kielégítő" válasz
- Nálunk kopogni szoktak- bíztatsz
/Halandóság, fura szokások, félig nyitva a szám: majd össze rogyok/
Fejemben a gondolatok összefolynak. Behunyom véreres lüktető szemem. Héja selymesen borítja. Nyakamon két kar kulcsolódik, lepel, lenge sál, mi belül valahol talál még valamit belőlem. Mindig tudtam uralkodni magamon, de Ő más. Jelenléte kitárja két karom. Ajka mozog: akarom. Magamhoz szorítom, gyengéden, de biztosan, mint galambot a parkban. Homlokom az övéhez bújik, cirógatásba kezd. Forogni kezd a szoba, kedvesem otthona, hatalomból szőtt kalitka! Piros orcáját csókolom, szorul a hurok tarkómon. Torkomban rég megállt szívem most újra utoljára dobog. S Ő lábujjhegyre áll, félredobja könnyű fürtjeit tökéletes szálak ezreit. Fejem hajtom, derekát tartom, szeretőm szorítom. Forog a szoba, egyre gyorsabban tekereg. Megfeszülnek a fehér kezek. Áruló dallama, sóhaja ordítja: szeret. Felszakad a puha párna, testbőre. Hullik boldog, örömtől duzzadó könnye. Elmosódik mi éles, éles lesz a távol. Fenevad előre tör. Inni kezd, az élet poharából. Két mosoly az éjszakába, mind kettő virít, egy halvány fakó és egy vörös erőtől duzzadó. Egy halott és még élő emelkedik el a földi maradi padlótól. Ledobott sebtiben otthagyott ruhákat fújja a most jött szél.

De kimegy a vámpír haragjától ő is fél. Ki tudja honnan? Sötétség tölti meg a helyiséget, sarkokból indul a "Forgók" felé. Bekapcsolódik a táncba, valami újat járva, majd megszánva őket a szenvedőket, vörösre vált. Mindent vérben forogva látsz, ereidben csontjaidban fogy az erő, az éltető. S Jön amire vársz. Fojtó duzzadó, de mégis megkapó, ahogy majd’ megérint a Charoni hajó, de tart Ő. Visszahúz, mert szeret. Repülsz, áttörve minden határt, és ostoba szabályt, még magát a halált. Szállsz egyszerre több felé, szétrobbansz, lelked csurig, tested akár az ezer éves kő! S kiszárad ajkaidra valaki csókot sző...

...plafont bámuló szemeid lassan jelenbe tévednek. Kezed az ágyat markolássza, senki sincs ott. Gyorsan kapkodott a levegőt az ablak nyitva, itt volt? Ki tudja? De az érzés valahogy hívogat, s várja a további lopott csókokat. Megrázod fejed, próbálod legyűrni gyomrodban a csikarást, izgalom, buta álom... nem történt semmi. De ezt a játékot elméd minden éjjen újra s újra kezdi!
Hasonló történetek
4230
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3107
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Victoria* ·
Ez Nekem Nagyon De NAGYON tetszett.... Abszolut jó volt a megfogalmazás, bár néhol kissé homályos volt a sztori. Vagy csak én látom tejüvegen át a világot. De ez tízes! Szép volt!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: