Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjjeli érintések, csókok, ölelések

Mint minden péntek este, most is filmet néztek. Évek óta ismerik egymást, s már 12 éves koruk óta majdnem minden pénteken filmet néznek. A legjobb barátok, de az, hogy járjanak egymással sosem jutott eszükbe.

S most, 19 évesen, mégis arról beszélgetnek, hogy ők miért nem jöttek össze soha. De valójában -ezt mindketten tudták, csak nem merték kimondani- a kettőjük között feszülő testi vonzalomról beszélnek. Aztán megegyeztek. Kipróbálják, hiszen semmi vesztenivalójuk nincs, megesküdtek bármi is történik, ők örökre barátok maradnak.
Újra nézték a tv-t. Most azonban már egymás kezét fogva. Egyikük sem tudott igazán figyelni a filmre, hiszen mindkettőjük szíve kalapált, izzott a testük. Aztán nem bírták tovább...

A lány karjai szelíden átfonták a fiú derekát, s a viszonozta ezt a lány nyakán. Aztán forró csókokban olvadtak össze. Először elnyújtott hosszúakban, majd egyre hevesebb érzékibb csókokban. Ekkor a fiú lassan elindította kezét, lecsúsztatta a lány derekán, s a pólóba kapaszkodva indította azt vissza fölfelé. Kamaszos ügyetlenséggel gombolta ki eztán a lány melltartóját. A lány egész testében megremegett, hisz oly régóta várta már ezt az érintést. Most megállította a fiú simogató kezeit, jelezve hogy most ő jön. Mohón gombolta ki ingje gombjait, majd vállán hátracsúsztatva a ruhát, az a földre hullott.

A lány megfogta a fiú kezét, és bevezette a szobájába. Itt még jobban egymásbagabajodva csókolták, simogatták egymást. Lassan lefeküdtek az ágyra, ügyelve, hogy egy pillanatra se kelljen elengedniük egymást. A szelíd esti homályban egy testként mozogtak. A lány elkezdte lehúzni a fiúról a nadrágot, közben csókolgatva a mellkasát, a hasát. A nadrág és az alsónadrág a sarokba került. A lány ekkor elért abba a pillanatba, melyről már oly sokszor álmodott. A fiú férfiassága ott meredezett előtte, és a lány nem habozott azt megragadni, s lágyan nyelvével kezelésbe venni. Kéjesen felmosolygott a fiú elbódult arcára. A fiúnak mondania sem kellett, hogy folytassa. Úgy érezte sosem volt még ilyen jó neki. Talán a sok várakozás édesítette meg neki az érzést. Azonban a csúcspont előtt megállította a lányt, s a hátára fektette.

Kigombolta a nadrágját, lehúzta cipzárját, csak leheletnyi, kis, átnedvesedett bugyit hagyta rajta. Ezután visszatért a lány melleihez. Gyengéden harapdálta, szopogatta a meredező bimbókat. Egész felsőtestét forró csókokkal érintette, mielőtt visszatért lüktető szeméremdombjához. Ekkor egyik kezével a hasát cirógatta, a szájával pedig a combját csókolgatta, ügyelve arra hogy, a lány legérzékibb területét elkerülje. Felnézett rá. Látta az arcán a sóvárgó tekintetet. Látja hogy már nem tud tovább várni. A fiúnak az az érzés jutott eszébe, mikor már az ember megkapja a tortát, de még nem ehet, mert meg kell várni a többieket.

Még egy ideig csókolgatta a combját, egyre beljebb haladva, a forró, illatos völgyhöz. Ekkor, hogy még tovább csigázza a lányt, lehúzta a bugyiját, s mélyen a szemébe nézett. Ott égett mindkettőjükben a szenvedély. Nem várakoztatta hát tovább a lányt. Érzékien simogatta, nyelvével izgatta ágyéka izzó máglyáját. A lány kéjesen felnyögött az élvezettől. Álmaiban sem érezte még így a másik közelségét. Az élvezetek egész birodalma nyílt meg előtte, amint a fiú nyelve érzékien cikázott a lány szeméremajkain. Élvezettel szívta a lány illatát, nedveit.

Azonban ő sem akarta a lányt eljuttatni a csúcsra, azt szerette volna, hogy érzéseik együtt teljesedjenek ki. Így aztán odabújt a lányhoz, és gyengéden magára húzta. A lány felült, s hagyta, hogy a fiú gyengéden beléhatoljon. A fülledt erotika kettőjük között most érkezett el a tetőpontjára. Ritmikusan mozogtak, s az addigra éjszakába torkolló estében, csak elfojtott nyögéseik, halk sikolyaik hallatszódtak. Mindketten tudták, hogy közel már a vége. Így hát egyre hevesebben, tüzesebben mozogtak. A fiú elélvezett, s a lány az őt elöntő melegségtől gyönyöreinek határára ért, s kicsivel később át is lépte azt. A mámortól elaléltan dőlt rá a fiú testére.

Még órákig feküdtek egymás mellett szótlanul, egymást simogatva, érintésekkel megborzongtatva. Aztán az éjszaka takarót font köréjük, s elaludtak egymásba gabalyodva.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Nahhh! Ha már annyi hosszú ideje izzott a parázs, mé nem lehetett nekifutásból, a pamlagon?

Mazoo ·

Hi!

Kössz a véleményeket. Így utólag visszanézve tényleg lehetett volna hosszabb is. Amúgy ez az első ilyen térű próbálkozásom (erotikus történet), inkább verseket írok.
köszi (mégegyszer)
(csak a poén kedvéért)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: