Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyszer volt egy elvarázsolt nyár...

Ajánlás: Moonynak, életem egyik legszebb ajándékáért.

Egyszer volt egy elvarázsolt nyár...

Voltál már úgy, hogy kerestél egy dalt? Nem azért, mert annyira csodálatosnak tartod, hanem mert egy kellemes emlék köt hozzá. Amit nem hallasz minden nap a rádióban, nem kapod meg a boltban, és még anyu régi bakelitlemezei között sem találod.
Hiába keresed, nincs sehol. Néha az az érzés fog el, hogy talán csak álmodtad, el is felejtenéd, amikor felhangzik a legváratlanabb pillanatban. Kiszűrődik egy autó félig letekert ablaka mögül, nagyapa régi rádiójából egy sosem hallgatott műsorban meghallod a végét... De csak azért, hogy újra eszedbe jusson, és megint elkezdj kutatni. Természetesen a barátok nem ismerik, anyáék már nem emlékeznek rá...
Nem is tudod, mi az az emlék, ami miatt annyira meg szeretnéd találni, csak hallani akarod... Nem ismernéd meg az első akkordjairól, nem tudod a pontos címét, sem azt, hogy ki énekli...
Ugye ismerős az érzés?
És azt is tudod, milyen megtalálni egy ilyen elveszett dalt?
Az elfeledett emlékek a felszínre törnek. Nem öntenek el egyszerre, hanem mint egy pohár szódavíz apró buborékjai, egymás után jönnek fel, a levegőre érve aprót pukkanva, vidám pezsgéssel.

Az első akkordok felhangzása után úgy érzem, húsz évet ugrottam vissza az időbe.
Még kicsike voltam, nem tudom hány éves. Apa régi recsegős magnójából szólt ez a dal, tőlem idősebb kazettákról, anya pedig énekelte hozzá a szöveget.
Az ágyneműt tette ki a napra felfrissülni az erkélyre. Én pedig ott tébláboltam, beszívtam a tollal töltött dunnák és párnák napillatát. Akkor még elérhetetlennek tűnt az erkély korlátja, ami most már a derekamig ér csak, a nyári reggelek üdesége betöltött mindent.
Talán más számára ez nem olyan nagy dolog, de nekem ez a dal nagyon sokat adott: egy kicsi darabkát a gyerekkorom szakaszából, amiből nem sok dologra emlékszem...
Ahogy hallgatom, egyre több részlet rémlik fel. Egy-egy ismerős résznél érzem, hogy libabőrös leszek, a dal végén pedig a könnyeim nyeldesem. Mivel máshogy nem tudom meghálálni a dal küldőjének, talán ebből a csodálatos érzésből tudok egy kis részt adni ezen novellával, és egy kicsi szóval: köszönöm.

Universal: Elvarázsolt nyár

Egyszer volt egy elvarázsolt nyár, szebbek voltunk mint a napsugár.
Szinte minden díszbe öltözött, szívünkbe egy álom költözött.
Kémleltük a messzi láthatárt, néztük, hogy a fecske merre szállt.
Együtt éltünk megtaláltalak, azt hittem ez mindig így marad.

Jött a reggel, s dalodra ébredtem, fent a fák közt áttört a fény.
Amíg mind ezt melletted nézhettem, olyan boldog voltam Én.

Egyszer volt egy elvarázsolt nyár, szebbek voltunk mint a napsugár.
Szinte minden díszbe öltözött, szívünkbe egy álom költözött.
Kémleltük a messzi láthatárt, néztük, hogy a fecske merre szállt.
Együtt éltünk megtaláltalak, azt hittem ez mindig így marad.

Jött a reggel, s dalodra ébredtem, fent a fák közt áttört a fény.
Amíg mind ezt melletted nézhettem, olyan boldog voltam Én.

Egyszer volt egy elvarázsolt nyár, szebbek voltunk mint a napsugár.
Szinte minden díszbe öltözött, szívünkbe egy álom költözött.
Volt egyszer egy elvarázsolt nyár, ennek sajnos néhány éve már.
Még sem sírok, jut még Nekem nyár, új varázs egy nyári éjszakán.

/A dalszöveget a www.zeneszoveg.hu oldalról másoltam/
Hasonló történetek
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Meloe ·
Köszönööööm :)
Örülök, hogy tetszik nektek, bár egy kis rábeszélés kellet, hogy kitegyem ide is^^

BURGONYA ·
ELÉG HURKA MINT IZÉ DE BELSŐ HASZNÁLATÚNAK OZÉ ÍGY HÁT NEM PONTOZOM. :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: