Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyszer régen...

Egy játszótér felé tartok.Az a célom,hogy leüljek a mászóka tetejére.Ezt a gyerekeknek szánt játékot úgy kell elképzelni,hogy van néhány lépcső fok,és a legutolsó szintnél kezdődik egy torony.Oda szoktam felülni és nézni,hogy játszanak a kicsik.Megfogom a legelső vas rudat,és elkezdek felfele mászni.Ahogy megyek egyre feljebb,fülemben lágy dallamok szolnak,ezért nem hallom,hogy valaki szól hozzám.Felérek a csúcsra,és meglátom.Egy fiú ül fent.Cigizik.Meglepődöttségemben majdnem hátra esek.Felülök a szélére,és kiveszem a fülhallgatót.-Szia.-mondja.A torkom teljesen kivan száradva,alig tudok megszólalni,de én is viszonzom a köszönést.-Mit keres itt ilyenkor egy ilyen szép lány?-kérdezi.Sosem tartottam magam szépnek,ezért úgy gondolom,meg persze a mellette lévő Jack Daniel's-es üvegből következtetek arra,hogy már nem teljesen józan.-Nem vagyok szép,és nem tudok aludni.Ezért jöttem ki ide.-felelem.-Akkor nagyon hasonlítunk.-válaszolja.Bólintok,majd felülök rendesen mellé.Jobban látom így,még ebben a gyér fényben is.Alig lehet több húsznál.Borostás arca és kék szeme van.Haja bronzosnak tűnik és elég kócos.Észreveszi,ahogy nézem.Rámnéz,közel hajol,mintma megakarna csókolni...-Kérsz piát?Még nem ittam bele,úgyhogy nyugodtan ihatsz belőle.-mondja.-Kösz nem,én nem piába folytom a bánatom.-Hanem mibe?-Penge.Értetlen fejét látva,elunt fejet vágok,majd felhúzom a kabátom újját.Szeme kiguvvad,és felemeli a kezem.Több mint 40 vágás van rajtam.Várom a reakcióját de amit akkor tesz,arra nem számitok.Megpuszilja a sebeket.Rámnéz,majd megcsókol.Nem voltam mostanában ilyen boldog.Együttérzően figyel,majd megint megcsókol.-Lépjünk le.-mondja,majd felugrik,és majdnem bevágja a fejét.Szó nélkül követem.Nem érdekel senki sem.Az én életem.És ha én most vele akarok menni,akkor elmegyek vele és kész.19 évesen árvának lenni,szívás.De vannak pozitív oldalai.Például ez.Nem tartozom elszámolni valóval senkinek.Lemászunk a mászókás toronyból,majd megfogja a kezem és elkezd futni.Nem tudom miért,de követem.Bízok benne.Pedig tudom,hogy nem kéne.Beérünk egy sikátorba,egy hirtelen mozdulattal a falhoz nyom.Szenvedélyesen kezd el csókolni.Én viszonzom.Kezdek bele szeretni.Ez nem túl jó jel.Felkap az karjába,mint egy tollpihét,és futunk tovább.Kiérünk a sikátorból,és egy réten átvágva,a házak felé vesszük az irányt.Befordul az egyik utcába,lerak,megfogja a kezem,és húz maga után.Ha nem fogna,akkor is mennék utána.Nekem nem számít semmi.Ha megakarna ölni már megtette volna,de érzem,hogy nem ez a szándéka.Egy aranyos kis kertes ház előtt megállunk.Nem ég bent a lámpa.Óvatosan lépked előttem.Közben elállt az eső.Lassan kinyitja az ajtót,lerakja a piát a szőnyegre,felvesz az ölébe,és felvisz egy lépcsőn az emeletre.Benyit egy ajtón.Valószínűleg a szobája.Letesz az ágyra,majd kimegy.Nem kapcsolta fel a lámpát,ezért én sem teszem.Meg amugy sem találnám meg.Hallom a lépteit.Nyílik az ajtó,majd belép.Érzem,hogy közeledik hozzám.Leül mellém,felkapcsol egy kis fényt és megfogja a kezem.Valami kis üvegcse van nála és géz.Leveszi a kabátom.Mintha magamtól nem tudnám.Mindent olyan gyengéden csinál.Lerakja a ruhámat,és feltűri a pulcsim újját.Az üvegcséből önt a kezemre,majd az újjával elkeni.Megfogja a gézt,és óvatosan betekeri vele a kezem.Nem fáj.Eddig sem fájt,de jól esik ez a törődés.Miután végzett elpakol,és visszaül mellém.-Köszönöm-nyögöm ki végül.Nem szól semmit,csak megcsókol.Viszonzom.Megfogja a vállam és ledönt az ágyra.Lassan kezdi el lehúzni a pulcsim.Ezt követi a nadrágom és a pólóm.Pár percre rá egy melltartóban és egy bugyiban fekszem.Ő még teljesen ruhában van.Félénken felülök és leveszem a pulcsiját.Megcsókol,és azt mondja-Hagyd csak.Ledönt vissza az ágyra és levetkőzik.Egyszer feküdtem le egész életemben egy fiúval.Azonnal terhes lettem.Ott baszódott el az életem mégjobban...Éreztem,hogy meg fog történni.És hogy csak erre kellek neki.Holnapra elfelejt.Én is csak egy kaland leszek neki...Felgördíti az óvszert,és lassan közeledik felém.Széttarja a lábaimat,és apró puszikat helyez a belső combomra.Majd a fogával megfogja,és lehúzza a bugyim.Nem tagadom,nem is lenne értelme,felizgultam tőle.Egyszerűen annyira tökéletesnek látszik.Szexi.Nem látom,csak érzem a nyelvét magamban.Csodálatos.Siha nem éltem át ekkora élményt.És még csak a nevét sem tudom...Megáll,és tövig nyomja magát belém.Felnyögök.Finoman kezdi el.Keze a mellemre vándorol,amiket még mindig fogva tart a melltartó.-Gyönyörű tested van.Ne szégyeld magad.-mondja váratlanul.-Köszönöm.-suttogom.Vadug kezd el csókolni,közbe végig tol.Ki és be.Egyszerű mozdulatok,mégis annyi élvezet van bennük.-Szeretnél rám ülni?-kérdezi.Próbáltam már korábban,akkor kudarc lett a vége.Talán most máshogy lesz.Bólintok.Kicsusszan belőlem,majd lefekszik a helyemre én pedig föle állok.Lasdan kezdek el ráereszkedni álló farkára.Egy halk nyögés hagyja el a száját.Teljesen kitölt.Elkezdek mozogni és az ő csípője is velem mozog.Egyre több vadság lesz bennünk.Érzem,hogy közeledik a célja felé.Nekem eddig sosem volt hüvelyi orgazmusom.De most,most valami megmozdult bennem és érzem,hogy én is közeledek a ködös célhoz.-Ahh baby,nem kell sok.És akkor indulok csak be igazán.Rázom a seggem,és egyre gyorsabban mozgok,majd egy hirtelen mozdulattal leugrok róla,lerántom a farkárol a kotont,és szopni kezdem.Érzem,hogy nedve a számba folyik,ő pedig elgyengülve nyögdécsel.Lenyelem és az utolsó cseppeket is lenyalom a farkárol.Nem szól semmit,csak megölel,és hosszasan megcsókol.-Aludj velem.-mondja.-Rendben.-felelem.Hátra fekszik én pedig rá a mellkasára,és elnyom az álom..
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas69 ·
Nem kicsit, hanem nagyon csaptad össze. Legalább egyszer átolvashattad volna. A pontok és egyéb írásjelek nem helyettesítik a szóközt!

Damighty ·
Ha az erotikára is annyi figyelmet fordítottál volna, mint a felvezetésre (és a tördelés + szóköz is hagynak kívánnivalókat maguk után), kiváló darab lenne. De az eredeti felállás és a hangulat megjelenítése miatt bőven jár a zöld.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: