Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymásnak rendelve 5. rész

Én és Emily vadul, szenvedélyesen csókolóztunk a tornateremben. Én a derekát fogtam, ő pedig a nyakamba csimpaszkodott. Egy idő után megszólalt Emily:

- Mégis mit csinálunk? -mondta kissé elkomolyodva.

- Hát csókolózunk! - mondtam nevetve.

Ő is mosolyra húzta a száját és tovább csókolt. Elkezdtem puszilgatni a nyakát, apró, perzselő csókokat adtam neki. Emily beharapta alsó ajkát, majd megfogta a pólóm alját és egy laza mozdulattal le is rántotta rólam. Kitárultak elé a melltartóból kibuggyanó melleim. Odahajolt és forró csókokat lehelt melleimre, aztán kikapcsolta a melltartómat, a földre dobta, majd elkezdte szívni, szopogatni őket. Éreztem, ahogy mellbimbóim kezdenek megkeményedni. Mikor már eléggé megkeményedtek Emily megszólalt:

- Feküdj le a szőnyegre! - utasított.

Engedelmesen ráfeküdtem a szőnyegre melyen edzeni szoktunk. Emily ráérősen kitötte a cipőfűzőmet, majd levette az edzőcipőmet. Ezután levette a nadrágomat és elkezdte csókolgatni a hasamat. Odahajolt a fülemhez.

- Nagyon jó alakod van! Rettentően izgató! - suttogta kéjesen.

- Ne húzd tovább az agyam! Dugj már meg! - ordítottam rá.

Erre kajánul elmosolyodott, keze hirtelen a bugyimhoz ért, párszor végigsimított a bejáratomon, majd egy határozott mozdulattal levette rólam a bugyimat. Elétárult nőiességem és Emily azt mondta:

- Azta... Nem találok szavakat... Gyönyörű!

Az eddig nyújtva, vízszintesen lévő lábaimat feltolta, aztán széttárta lábaimat és jó mélyen belémnyalt. Váratlanul ért, ezért egy nagy nyögés szökött ki torkomon. Beszívta a csiklómat jó erősen. A jóleső érzéstől a szőnyeget kapartam, majd belemélyesztettem körmeimet. Egyre sűrűbben vettem a levegőt, szívverésem felgyorsult, Emily pedig vadul nyalt odalent, nyelvével körözött a csiklóm körül, megint jó erősen beszívta, nyelvét ki-be mozgatta hüvelyemben. Ezeket a mozdulatokat csinálta egészen addig, amíg egyszer csak testem ívbe feszült és minden porcikám megremegett. Jólesően elélveztem.

- Ez elképesztő volt! - mondtam széles vigyorral az arcomon.

- Élvezted? - kérdezte perverz vigyorral Emily.

- Kibaszottul.

- Ej, de csúnyán beszélsz kisasszony. Ezért büntetést jár.

Óvatosan, de határozottan belémvezette mutatóujját, majd elkezdte ki-be mozgatni hüvelyemben. Az érzéstől megint egy nyögés szakadt fel belőlem. Emily villámgyorsan mozgatta bennem mutatóujját, majd belémvezette középsőujját is. Gyorsan mozgatta bennem mindkét ujját. Hátam megint ívbe feszült és megint egy oltári nagy orgazmuson estem át. Minden porcikám remegett a gyönyörtől. Emily számba tolta azt a két ujját, amelyikekkel a csúcsra jutatott, így éreztem a saját ízemet.

- Ugye milyen finom vagy? - kérdezte röhögve Emily.

Erre hangosan és jóízűen felnevettem.

- Ezt nagyon visszafogott kapni. - mondtam huncut mosollyal.

- Alig várom. - felelte Emily.

Szenvedélyesen megcsókolt, aztán elterültünk a tornazerem közepén a gyakorlószőnyegen és a plafont bámultuk.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: