Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymásnak rendelve 4. rész

A kezdeti sokk csak pár másodpercig tartott. Elkezdtem élvezni Emily csókját. Élveztem, hogy Emily puha ajkai az én ajkaimhoz érnek. A csókja édes volt és lágy. Nagyon jó érzés volt. Azt kívántam bár soha ne érne véget ez a pillanat. Bárcsak örökké így csókolhatnánk egymást. Aztán Emily elhúzodott...

- Ne haragudj Kate, nem tudom miért csináltam ezt. Nagyon sajnálom!

- Semmi gond Emily.

- Tényleg sajnálom! Biztosan csak a pia miatt!

- Igen... Biztosan...

- Sajnálom! Többé nem fordul elő, megígérem.

Legszivesebben ellenkeztem volna. Nem akartam, hogy többé ne tegye ezt. Sőt, vágytam arra, hogy újra megtegye, de nem volt bátorságom ezt elmondani neki.

- Rendben. - feleltem végül.

- Akkor nem haragszol rám?

- Nem haragszom. - mondtam mosolyogva

- Remek, akkor megnyugodtam. - mosolygott Emily is.

- Meg kellene keresnem a szobatársamat, Jessicát. Lassan ideje hazaindulni.

- Igen, valóban ideje lenne. Lehet hogy már hazament?

- Az is lehet. Mindenesetre én elfáradtam, hazamegyek. Ha összefutsz Jessicával, akkor légyszi mondd neki, hogy én már hazamentem.

- Rendben, megmondom neki.

- Akkor viszlát! - köszöntem el Emilytől.

- Viszlát!

A szállásra sétálva végig csak Emilyre tudtam gondolni. Vajon tényleg csak a pia miatt csinálta? Szerintem ő azt hiszi, hogy én nem élveztem. Pedig nagyon is. Talán elkellene mondanom neki, hogy jól esett a csók és szeretném, ha megismételnénk... Időközben odaértem a szobánk ajtaja elé, ahol Jessica dühösen várt.

- Na végre! Csakhogy ideértél!

- Mi a baj? Miért vagy ilyen dühös?

- Még hogy miért vagyok dühös? Azért mert otthagytál! Két kanos fiúkatonával! Tudod mit akartak? Haa??

-Nem tudom... Mit akartak?

- Hármas szexet bogaram!

- Atyaég! És te mit csináltál?

- A képükbe röhögtem és megkérdeztem hogy mégis minek néznek engem, majd feldúltan eljöttem tőlük. Elindultam megkeresni téged, de sehol sem találtalak. Nem akartam megint összefutni a két sráccal megint, ezért hazajöttem, de az ajtóhoz érve rájöttem, hogy nálad van a kulcs. Azóta itt álldogálok!

- Sajnálom Jess! - mondtam majd kinyitottam a kulccsal a szobánk ajtaját és beléptünk rajta.

- Csak ennyi? Sajnálom Jess?

- Mégis mit kellene mondanom?

- Magyarázatot várok arra, hogy miért nem találtalak egész este!

- Összefutottam egy ismerőssel. A vonaton mellettem ült, aztán kiderült, hogy ő fogja tartani nekünk az önvédelmi órákat. Vele ütöttem el az időt.

- Ez nagyszerű. - mondta Jess dühösen és sértődötten.

- Ne haragudj rám Jess! Többé nem lesz ilyen.

- Hát azt remélem is! - mondta majd bement a fürdőbe. Lezuhanyozott, aztán befeküdt az ágyába és álomra hajtotta a fejét.

Én is követtem a példáját. Lezuhanyoztam, felhúztam a pizsimet, aztán befeküdtem az ágyba. Rosszul éreztem magam, amiért csak úgy otthagytam Jessicát. Valahogy ki kell engesztelnem. És elakarom mondani Emilynek is, hogy mennyire jó volt a mai este...

Másnap reggel korán ébredtem. Bementem a konyhába és reggelit készítettem magamnak meg Jessicának. Már majdnem végeztem, amikor egy hangot hallottam a hátam mögül.

- Te meg mit csinálsz? - kérdezte Jessica.

A hang irányába néztem. Jessica még mindig a pizsamájában volt és kissé kómás feje volt. Valószínűleg nem rég ébredt.

- Reggelit készítek. - mondtam mosolyogva. - Gyere, ülj le!

Leült az asztalhoz. Elé tettem a tojás rántottát. Belekóstolt.

- Finom.

- Akkor jó. - mondtam és én is elkezdtem enni.

- Sajnálom, hogy tegnap úgy kiakadtam.

- Én is sajnálom, hogy otthagytalak.

- Szent a béke?

- Igen. - mosolyogtam.

- Nagyszerű. Akkor siessünk az első órára! - mondta jókedvűen Jessica.

- Mi az első óránk?

- Önvédelem.

Erre nyeltem egy nagyot. Már a nap elején láthatom Emilyt. Csakhogy még nem vagyok felkészülve arra, hogy beszéljek vele.

* 2 óra múlva *

Jessel időben értünk oda a csarnokba. Pár embert még várni kellett, aztán mikor mindenki odaért, elkezdődött az óra. Megjelent Emily is. A szívem nagyobbakat dobbant és a gyomrom is görcsbe rándult, amikor megláttam.

- Üdvözlök mindenkit! Kezdődjön az első önvédelmi óra!
Először elmondom az elméletet, majd jöhet a gyakorlat!
A könyöked és a sarkad a tested legkeményebb részei. Ha közel kerül a támadó, könyökölj és taposs, vagy rúgj sarokkal bátran! Ne félj a térded használatától sem, rúgni nem csak nyújtott lábbal lehet. Mindig a lágy részeket célozd. Mindegy mekkora darab a támadó és mennyi izma van, szemre és torokra senki sem tud gyúrni.
Használd az ujjaidat, körmeidet, ha nem tudsz könyökölni, térdelni! Nem muszáj nagy lendületes mozdulattal eltalálnod ezeket a részeket, főleg ha megpróbál lefogni a támadó, az egyik kezed ha szabad, vagy ki tudod szabadítani, akkor meg is marhatod a szemét, torkát, nemi szervét.

Az utolsó szóra a csoport nagy része röhögni kezdett.

- Látom viccesnek találjátok, de egy ilyen szituációban nem hiszem, hogy ennyire nevetnétek! Most pedig jöhet a gyakorlati része a dolognak. Hozzátok ide azt a nagy szőnyeget, majd mindenki válasszon párt magának!

- Hey, Kate! - szólított meg Jess. - Leszel a párom?

- Persze. - feleltem mosolyogva.

- Rendben, most mindenki álljon fel a szőnyegre! - utasított minket Emily. - Kate, gyere ide!

Bizonytalan léptekkel lépdeltem felé.

- Rajtad fogom bemutatni a gyakorlatot, aztán visszamehetsz a partneredhez.

Felállt velem szemben, majd azt mondta:

- Támadj rám!

Felé futottam, mire ő átkarolta a nyakamat és én csak arra emlékszem, hogy egy pillanat alatt a földön feküdtem.

- Egyelőre ezt gyakaroljátok a társatokkal!

Nekem nem igazán ment, eléggé béna voltam. Az óra végén Emily felsorolt pár nevet, köztük az enyémet is.

- Akik a nevüket halloták ők plusz órákat kell hogy vegyenek tőlem! Mára ennyi, szép napot mindenkinek!

- Nem volt semmi ez az önvédelem... - mondta Jess.

- Hát nem...

A folyosón összefutottunk Emilyvel, aki leszólított:

- Kate, neked ma délután 4-re kell jönnöd plusz órára!

- Rendben, ott leszek. - feleltem.

* 7 óra múlva*

A csarnokban már edzőruhában vártam Emilyre. Ő pedig pontosan 4 órára ott is volt.

- Akkor kezdhetjük? - kérdezte.

- Igen. - válaszoltam.

- Nagyszerű! Akkor gyerünk, támadj le!

Elkezdtem futni, majd mikor elég közel értem, akkor megálltam, megragadtam Emily pólóját, magamhoz rántottam és megcsókoltam.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
zsolt1121 ·
Nagyon tetszik ,saját oldalad nincs ? Hogy hamarabb tudnánk olvasni.

Sharon ·
http://egymasnakrendelve.blogspot.hu/?m=1

Itt is tudjátok olvasni ha nem győzitek kivárni az aktiválásokat :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: