Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymásnak rendelve 11. rész

Másnap reggel pihenten és kielégülten ébredtem Emily karjai közt. Hihetetlen boldogság öntött el. Azt kívántam bárcsak megállíthatnám itt az időt. Emily még aludt. Megsimogattam a haját, megcsókoltam az arcát, a száját, a nyakát, mire ő ébredezni kezdett.

- Megtudnám szokni ezt a fajta ébresztést. - mondta mire én elmosolyodtam.

Megcsókoltam és egy érzelmes csókban forrtunk össze.

- Miért csinálod ezt velem? - kérdeztem.

- Mit? - kérdezett vissza érdeklődően.

- Hát hogy már korán reggel megőrjítesz.

Elkezdtem szívni a nyakát.

- Kate... én elszeretnélek hívni... egy randira.

- Hogy mi? - kérdeztem miután leccupantam a nyakáról.

- Jól hallottad.

- De miért?

- Mert mindig csak úgy egymásnak esünk. Szeretnék romantikázni kicsit...

- Igazad van. Tetszik az ötlet. És hova menjünk randizni? - kérdeztem vidáman.

- Mit szólsz egy piknikhez? Itt a katonaságon másra nem igazán van lehetőség sajnos.

- Oké, szerintem jó lesz.

- Akkor ma tanítasok után találkozzunk lent a földszinten! - mondta Emily.

- Okés. - egyeztem bele.

Órák után valóban találkoztunk. Emily nagyon édesen várt rám a földszinten egy kis piknik kosarat fogva és nagyon jól nézett ki.

- Szia! - léptem oda hozzá.

- Szia! Akkor mehetünk?

- Mehetünk!

Kisétáltunk az iskolából és megindultunk az erdő felé. Mikor az erdőbe értünk Emily megdogta a kezemet és úgy sétáltunk tovább, összekulcsolt kézzel.

- Szerintem itt jó lesz. - mondtam egy nagy fára mutatva.

- Szerintem is. - mondta Emily és leterített egy pokrócot a fa alá.

Ráültünk a pokrócra és Emily a kosárból vett ki két szendvicset.

- Tessék! - mondta miután a kezembe nyomta az egyiket.

- Köszönöm. - feleltem.

- Kellemes itt. - jegyezte meg Emily.

- Igen. Főleg mert veled lehetek.  - mondtam.

Emily elmosolyodott.

- Tudod, mielőtt ide jöttem  nagyon féltem. A katonaság nem nekem való, de veled együtt olyan mintha nem is a katonaságon lennék.

- Nekem is olyan, mintha nem is itt lennénk.

- Annyira boldog vagyok, hogy rád találtam Emily. - mondtam majd bekaptam az utolsó falatot a szendvicsből. Emily is megette, majd megcsókolt.

Elkezdtem kicsatolni Emily nadrágját. Lehúztam térdig a farmerját, majd a bugyiját. Benyálaztam az ujjam, majd elkezdtem izgatni Emily csiklóját. Először köröztem csiklója körül ujjaimmal, majd elkezdtem dörzsölni. Emily egyre szaporábban vette a levegőt, én pedig egyre gyorsabban és erősebben dörgöltem csiklóját. Emilynek nem kellett sok és máris remegve elélvezett.

- Még mindig hihetetlen mekkora orgazmusokhoz juttatsz! - mondta Emily.

Én elmosolyodtam, Emily pedig visszahúzta a nadrágját és a bugyiját.

- Pont ezt akartam elkerülni.

- Mit? - kérdeztem meglepődve.

- Azt hogy megint egymásnak essünk. - felelte Emily.

- Miért baj, ha egymásnak esünk?

- Mert nem akarom, hogy a kapcsolatunk csak a szexről szóljon. Kate... legyél a barátnőm. Járjunk együtt. Vállaljuk fel...
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: