Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymásnak rendelve 10. rész

- Kate! Kate! - hallottam Emily hangját, de csak tompán.

Kinyitottam a szemem. Egy kórházi szobában találtam magam.

- Hol van Alex? - kérdeztem.

- Milyen Alex?

- Hát az ex-pasid, aki elrabolt minket... És engem megerőszakolt... Nem emlékszel?

- Jesszusom Kate, igaza volt Jessnek. Te aztán tényleg jól beverted a fejed! - nevetett Emily.

- Hogy mi? - kérdően néztem rá.

- Igen, jól hallottad. Bár valahol az én hibám is... Talán túl sokat hajszoltalak mostanában, hogy behozd a lemaradásod.

- Szóval a volt pasid nem is erőszakolt meg és te is épségben vagy?

- Pontosan. És még csak nem is Alexnek hívják. - nevetett Emily.

- Huh! Pedig olyan valóságosnak tűnt az egész!

- Pedig csak álmodtad Kate! Nyugodj meg, nem erőszakolt meg senki. - mondta kedves hangon és egy csókot nyomott a homlokomra.

- De akkor mi történt valójában?

- Amikor jöttél értem a kórházba, akkor rosszul lettél. Éppen a lépcsőn jöttetek fel Jessel, amikor elájultál.

- Egyáltalán nem emlékszem erre.

- Nem is csodálom. Nagyon csúnyán megütötted magad. Jeremy azt mondta, hogy valószínűleg a túlhajszoltság miatt történt.

- Előtte te is kórházban feküdtél. Neked mi volt a bajod?

- Ugyanez. Túlhajszoltság, álmatlanság, fáradtság és nem is táplálkoztam rendesen. Ezek nagy gondokat is tudnak okozni.

- Úgy tűnik fordult a kocka. Neked kell ápolnod engem. - mondtam kicsit elmosolyodva.

- Így van, de én egy cseppet sem bánom.

Belépett az ajtón Jeremy.

- Nen tudom mi van ebben a pár napban, de mostanában mindenki rosszul lesz és elájul.

Közelebb lépett hozzám és megvizsgált.

-  Nos, nem látok semmi okot arra, hogy bent tartsalak. Viszont mindkettőtöknek ajánlom, hogy aludjatok eleget, étkezzetek rendesen és ne hajszoljátok túl magatokat! Ez nem gyerekjáték!

- Szóval mindketten hazamehetünk? - kérdezte Emily.

- Hazamehettek. És igyatok eleget, a folyadékbevitel is fontos! - mondta majd kiment.

- Emily... - mondtam félénken.

- Tessék?

- Szeretném ha... ha ma este elvennéd a szüzességem.

Emilynek kikerekedtek a szemei.

- Ej, nézzenek oda, milyen perverz vagy! Csak most keltél fel és máris a szexen jár az eszed! Ráadásul egy nagy és felelősségteljes feladattal bíztál meg. De egye fene, teljesítem a kérésedet.- mondta kuncogva.

Felálltunk és megindultunk Emily szobája felé. Kinyitotta az ajtót, én pedig körülnéztem.

- Nagyon szép a lakásod! - mondtam.

- Köszönöm. - mondta mosolyogva. Bement a konyhába. Az asztalra tett 2 tányért és egy gyertyát.

- Huha! Mit eszünk? - kérdeztem.

- Sült csirkeszárnyat párolt rizzsel.

- Istenien hangzik.

- Ülj csak le!

Szót fogadtam és leültem az egyik székre. Emily szedett a rizsből és a csirkeszárnyból mindkettőnknek, majd az egyik fiókból előkeresett egy doboz gyufát. Kivett belőle egy szálat és meggyújtotta vele a gyertyát, a villanyt pedig lekapcsolta. Mindkettőnk tányérja elé helyezett egy borospoharat és középre tett egy üveg bort.

- Ez csodálatos! - szólaltam meg.

- Örülök, hogy tetszik. Jó étvágyat! - mondta Emily.

A gyertya fénye bevilágította az egész szobát. A kaja pedig isteni finom volt. Ráadásul azzal az emberrel lehettem, akit a legjobban szeretek. Olyan boldog voltam, hogy legszívesebben sírtam volna a boldogságtól, de nem akartam elrontani a hangulatot.

- Azta de tele vagyok! - szólaltam meg miután befejeztem az evést.

- Igen, én is. - szuszogott Emily is.

Megfogta a borosüveget és mindkettőnk poharába töltött egy kis bort.

- Csirió! - mondtuk egyszere, majd elmosolyodtunk, koccintottunk és ittunk a borból.

Emily felszedte a tányérokat és a poharakat, majd a mosogatóba tette őket. Én a háta mögé osontam és hátulról átöleltem. Elkezdtem gyengéden csókolgatni a nyakát, amitől megborzongott. Felém fordult és gyengéden megcsókolt. Én szinte repkedtem a boldogságtól. Emilyvel annyira tökéletes minden. Ő maga is tökéletes. Tovább csókolóztunk szenvedélyesen, mikor hirtelen felkaptam és a hálószoba felé vettem az irányt.

- Nem mosogattam el a tányérokat. - mondta nevetve.

- Kit érdekel? - kérdeztem majd megcsókoltam.

Bevittem a hálószobába és óvatosan letettem az ágyra. Fölé másztam és ismét megcsókoltam. Lassan levettem a pólóját és kikapcsoltam a melltartóját. Gyengéden, finoman szopogatni kezdtem melleit. Olyan finomak voltak és puhák. Emily hátradőlt fejjel élvezte, ahogyan játszadozom melleivel. Sóhajaival adott hangot gyönyörének. Mellbimbói megkeményedtek én pedig lassan letoltam a nadrágját és a bugyiját. Emily széttárta lábait és farkasszemet néztem gyönyörűséges puncijával, ami már szinte tocsogott a rengeteg nedvtől.

- Gyönyörű látvány! - mondtam hangosan.

- Kate... gyerünk már!

- Csak nyugi!

- Te direkt húzod az agyam! - mondta mérgesen, én pedig jót kuncogtam rajta.

Lassan közelítettem bejárata felé, majd jó mélyen belenyaltam. Jól feltérképeztem Emily barlangjának minden egyes részét a nyelvemmel. Csiklójánál is eljátszadoztam, köröztem körülötte, beszívtam, körbe-körbe nyalogattam. Aztán egyszer csak Emily megremegett és elélvezett.

- Elképesztően használod a nyelved! - mondta lihegve.

Megcsókoltam. Mikor megérezte saját ízét felmordult egy kicsit. Én pedig nem bírtam ki, hogy ne simogassam meg ismét azokat a csodálatos melleket.

- Akkor most te jössz! Elveszem a szüzességed, ahogy kérted!

- Alig várom! - feleltem kajánul mosolyogva.

Emily az ágy melleti éjjeliszekrény egyik fiókjából elővett egy felcsatolhatós műpéniszt.

- Na nézzenek oda! Miket tartasz te itthon!

Emily elmosolyodott. Én levetkőztem, ő pedig felcsatolta magára a műpéniszt. Megcsókolt és közben jobb kezével a puncimat izgatta. Mikor már elég nedves voltam, akkor lasan és óvatosan belém helyezte a műpéniszt. Én megmarkoltam a lepedőt, Emily pedig lassan mozgott bennem, hogy szokjam az érzést. Mikor kezdtem hozzászokni, akkor Emily gyorsabban mozgott bennem, én pedig elkezdtem élvezni. Emily keményen dolgozott azon, hogy a csúcsra juttasson, én pedig egyre nagyobb sóhajokkal adtam jelét annak, hogy hamarosan elérem a célt. Pár perc múlva mindenem beleremegett az érzésbe. Emily kihúzódott belőlem én pedig jólesően terültem el az ágyon.

- Hát ez nagyon jó volt! - mondtam miközben levegő után kapokodtam.

- Tehát élvezted?

- Nagyon!

Megcsókolt, majd mellém feküldt az ágyba. Betakoróztunk és átöleltük egymást.

- Szeretlek Kate!

- Én is téged Emily!

- De én még jobban.

- Én még annál is jobban.

Nevettünk, még szorosabban átöleltük a másik meztelen testét és elaludtunk egymás karjai közt.
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: