Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egymáshoz tartozni (1)

A holdfény besütött az ablakon. Arya csodálkozva nézte a tündöklő fénysugarat. Még ő, az ő nyolc éves kis agyával is fel tudta fogni, mit jelent a holdfény. Telihold. Az apját meg fogják ölni. Most. Az apját szerette a legjobban a világon, és nem értette, hogy a papa mi rosszat tett, hogy meg kell büntetni. Pedig a papa is tünde, éppúgy, ahogy a többiek. Éppúgy, mint ő. Hisz ő is tünde, csak még kicsi. A gonosz király tehet az egészről... ő adta parancsba, hogy a lázadókat meg kell ölni. Akkor is, ha tündék. Valerious király, a század királya halandó volt. Ő nem érthette, milyen bűn megölni egy tündét. Egy olyan lényt, aki örök, hosszú életre rendeltetett! És azt sem tudta, hogy a kivégzendő tünde lányát éppúgy bűn bántani. De a király semmiről sem tudott, hisz azt se tudta, milyen rossz uralkodó. Csak azt tudta, hogy a vardok ellene lépnek fel, na meg az utódai ellen. De arra nem gondolt, miért. Valerious király elnyomta a népét, gonosz, bűvös szavakat súgott emberei fülébe, hogy azok szolgálják őt. Népét nem is tekintette népnek, csak inkább élő eszköznek, szolgának. És azt sem vette tudomásul, hogy a vardok miért küzdenek ellene. De azt tudta, hogy Arya apja, Walderon, lázadó. Arya már hallotta Dras Leona népének kiáltásait, hisz mindenki eljött a kivégzésre. Nem mindennapi látványosság. Arya hallotta a kikiáltó hangját, amint apja bűneit sorolja.
Lefutott az első könnycsepp az arcán.
Az ítélet: akasztófa általi halál.
Második könnycsepp.
Dobpergés. Egy kislány a cellában felzokog.
Irtózatos reccsenés. Arya elájul...
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arisha ·
Igazán örülnék ha írna valaki.....légysziiiiii!

Katie McWright ·
Szia, eddig tetszik a történeted! :blush: Mikor folytatod? Az Eragont vetted alapul hozzá amúgy? :hushed: Remélem örülsz, hogy írtam kommentárt... :smile: :yum:
Arisha ·
Kedves Katie McWright!
Kösz, hogy írtál, tényleg nagyon örülök, és már dolgozom a folytatáson, ami ennek a többszöröse lesz :wink: :)
Egyébként ténylg az Eragont vettem alapnak, ezek szerint te is olvastad? Még egyszer köszi hogy írtál! :blush:
Katie McWright ·
Nagyon szívesen! :blush:
Kíváncsian várom a folytatást, remélem, hamar megírod!!! :wink:
Igen, olvastam az Eragont és az Elsőszülöttet is, és nagyon tetszett mindkettő, azért is figyeltem fel az ajánlóban az "Arya"-ra... :yum: :hushed:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: