Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyéjszakás kaland Erdélyben

Voltam Erdélyben, az ottani családtagjaimnál. Ennyire jól még sosem telt nekem az ott tartózkodás... Végre megtörtént, amire olyan rég vártam!
Szóval értem jött a személyszállító mikrobusz, amivel utaztam, elbúcsúztam az itthoniaktól a kapuban és beszálltam az autóba. Odabent csak férfiak ültek, akik gondolom Bp-re járnak dolgozni, és hazalátogattak húsvétra. Először furcsa érzésem támadt és kicsit kiszolgáltatva éreztem magam, bevallom, kicsit féltem is, de ez az érzésem rögtön alábbhagyott, amikor elkezdtek viccelődni és \"ízes\", népies tájszólásban bókokat intéztek hozzám. Ki-ki egy kávéra, üdítőre akart volna meghívni, volt, aki táncolni szeretett volna velem, egyikük még egy night-klubba is magával vitt volna... Bókjaikra lehetőségeimhez mérten illedelmes elutasítással válaszoltam.

A sofőr volt az egyedüli olyan fiatalember, aki úgy igazán bejött nekem az egész társaságból. Szőkésbarna haj, barna szemek, intelligens, jó modorú fiatalember volt. Úgy jött ki a dolog, hogy pont én ültem mellé előre, mellettem még ült egy férfi, így hárman ültünk az első üléseken a tágas belsőterű mikrobuszban. Elég kevés volt ott a hely, ezért a lábam nagyon közel volt a sebességváltóhoz, és mivel neki elég sokat kellett \"odanyúlkálnia\", gyakran \"véletlenül\" is megérintette a lábamat. Egész úton szinte csak velem beszélgetett, érdeklődött, aztán egyre inkább elkezdtünk angolul társalogni, mert azt a többiek nem értették. Egyszer aztán félreérthetetlenül áttévedt a sebváltóról a keze a bal combomra és elég sokat elidőzött rajta...:D Én megsimogattam a karját, ezzel tudatva vele, hogy nincs ellenemre, amit csinál. Szerencsére este volt és sötét, így a jobb oldalamon és hátunk mögött ülő többi férfi nem vett észre a kis játékunkból semmit és ők továbbra is szédítgettek a bókokkal, mire én óvatosan mindegyiket leszereltem. Egyedül B.-al foglalkoztam, megfogta a kezem és simogatta, én már gondolataimban rég máshol jártam és éreztem, hogy hamarosan fel fog forrósodni körülöttünk a levegő...

Amikor megálltunk egy pihenőhelyen, szándékosan nem szálltam ki és őszintén szólva nem nagyon érdekelt, hogy a többi utas mit fog észrevenni és mit nem. Reménykedtem benne, hogy történni fog ott, akkor valami, ami garantálni fogja nekem az estének a "kimenetelét". És így is lett: elkapott és kaptam tőle az arcomra egy puszit és megkért, hogy jutassam meg neki a jogosítványomat, amit csak féléve szereztem, mert előzőleg arról beszéltünk. Jót nevettünk a félresikerült fotómon... Aztán elővettem egy csokit a táskámból, amit odaadta neki, ő meg engedett nekem egy harapást belőle, utána a többit ő majszolta el, tiszta romantikus volt, ahogy ez az egész megesett! Aztán megkínált egy kis ásványvízzel, amit szívesen elfogadtam. Végül azt mondta, hogy engem, fog utoljára hazavinni és a többieknek majd egy másik városnevet fog mondani, hogy miért engem hagy utoljára és én majd akkor ne ellenkezzek. Ugyan, hogy is ellenkeztem volna, mikor mennyire szerettem volna már a karjaiban lenni?! Aztán újra útnak indultunk, hogy közeledjük már a céljaink felé...

Egy hirtelen ötlettől vezérelve a kezem a combjára helyeztem és egyre beljebb haladva simogattam, szinte éreztem, hogy mennyire fel van izgulva már, de mégsem hagytam abba,bevallom, kicsit jólesett "kínozni", tudván, hogy itt és most még nem tud magáévá tenni és hogy a továbbiakat illetően biztos legyen a szándékaimban... Az emberek egyre inkább lemaradoztak, szépen lassan elbúcsúztunk néhányuktól, a végére már csak egyikük maradt, akkor volt a legnehezebb tartanunk magunkat, hiszen B. meg is jegyezte közben, hogy "We are very hot!" És a kezével ő is egyre inkább a belső combom felé vette az irányt, amitől én már akkor majdnem a hetedik mennyországban éreztem magam... Én is igyekeztem viszonozni a buja simogatást, de ő mindig elrántotta kezem, amiből én tudtam, hogy bizony délen már eléggé "kemény" az ellenállás és felforrósodott a helyzet... Mikor végre az utolsó embert is sikeresen hazaszállítottunk, akkor aztán egymásnak estünk az útról félrehúzódva. Vad csókcsatába kezdtünk, és egymás nyelve csak úgy pörgött a másik szájában, de néha elhúztam tőle az ajkam, hogy levegőt is vegyek...

Éreztem, hogy nem fogom ezt így bírni, mert szerencsétlenségemre nagyon kellett pisilnem. Kiszálltam és kicsit szégyenlősen letoltam a nadrágom és a bugyim, hogy pisiljek, amikor az út mellett elhaladt egy motoros, aki fényszóróival villogott rám. Mikor visszamentem, rá kellett jönnöm, h B. mindent látott a visszapillantó tükörben és csak nevetett. Azután újra egymásra hangolódtunk, kezével már a pulcsim alatt a melltartóból kibújtatott melleimet izgatta, azt hittem, akkor és ott fog magáévá tenni. Ez mégiscsak furcsa lett volna kicsit, mert az úton néha el-elhaladt egy-egy jármű annak ellenére, hogy késő éjszaka volt. Majd mégiscsak útnak indultunk, de ezúttal már szegény B. már alig tudott vezetni, mert én rossz kislány voltam és eléggé "zavartam" a vezetésben.

Végül megérkeztünk egy dombhoz, ahol egy elhagyatott parkoló volt és oda sikerült beállni az autóval. Repkedtek lefelé a ruhák, ekkora szenvedélyt és vágyat még sosem éreztem, mégis olyan gyengéd volt az egész, ahogy forró testével az enyémhez ért, az olyan felülmúlhatatlan érzés volt! Amikor már semmi ruha nem volt rajtunk, akkor egyik ujját a hüvelyembe mélyesztette és úgy izgatott egyre hevesebben, nekem ez csodálatos érzés volt, mert már amúgyis magamon kívül voltam. Azután végre átmásztunk a hátsó ülésre, én hanyatt feküdtem és ő is elhelyezkedett óvatosan felettem. Még egy ideig izgatott a kezével, majd belémhatolt kőkemény péniszével. Bevallom, kicsit félve vártam ezt a pillanatot, mert én még előtte sosem voltam férfival és ennek köszönhetően kicsit ügyetlen voltam...

De hihetetlenül kellemesen csalódtam, hiszen ez a pillanat csodálatos volt, ahogy ott, ilyen egyszerű körülmények között átéltük a dolgot, ahogy a testünk egymás testébe fonódva összeolvad, sosem érzetem még ennyire leírhatatlanul különleges érzést. Úgy érzetem a világ tetején vagyok, felemelkedtem a mélyből és most tündöklő csillagként beragyogtam az eget.
Tudtam jól, hogy ez egy ún. "egyéjszakás kaland", de akkor is gyönyörűséges volt! Túlságosan izgatott voltam ahhoz orgazmust éljek át, de nagyon jó volt látni, hogy a testemmel mekkora gyönyört tudok okozni valaki másnak!

Reménykedtem benne, hogy valamikor rövid kinttartózkodásom alkalmával még összefutunk a városban, de a szívem mélyén érzetem, h ez tényleg ennyi volt... De nem érzek igazán nagy fájdalmat, űrt, mert nem voltam szerelmes belé, csak együtt töltöttünk egy csodálatos éjszakát! Bár azért arra is kíváncsi lennék, milyen egy igazi együtt járós, romantikus szeretkezés, amikor az ember szíve választottja mellett ébrd fel reggel, az lehet még igazán fantasztikus...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Jamilah ·
Köszi mindekinek a kommenteket (van benne építő kritika is, de lekicsinylő fújolás is, na mindegy, azért kösz)... :frowning:
Talán azért írtam ilyenre a történetet, amilyen, mert ez egy IGAZ történet, ráadásul elég friss, szóval nem igazán volt még időm feldolgozni a történteket. Hirtelen ötlettől vezérelve tettem fel ide, szóval ez vmi olyasmi, hogy nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek kihasználva a névtelenség előnyeit...
Egyébként 18 vagyok, igen, fiatalkaugyan, de sok mindent megéltem már, talán olyasmiket is, amikhez másoknak nem volt "szerencséjük"...
Ez most ilyen lett, majd legközelebb jobban igyekszem. :smile:

bota93 ·
80%

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: