Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy vámpírrá vált lány naplója - Így kezdődött

Sötétség. Nyugodt semmi. Aztán hirtelen éles fény vág a szemembe, ahogy felnyitom pilláim, megfordulok, hát és arcom a párna édes sötétjébe fúrom. Reggel. Oh, Reggel, ki a fényt hozod el, és a korai kelést, hogy légy átkozott! De akárhány szitkot morgok is el, nem fekhetek egész nap az ágyban. Pedig az lenne az igazi…
Megpróbálok hát felkelni. Ám ahogy felállok, fájdalom nyilall a fejembe, így visszahuppanok az ágyra. Mi bajom van? Árrrgh… Mit csináltam este, hogy ilyen állapotban vagyok? Nem ittam! Sosem ittam még annyit az elmúlt évek alatt, hogy másnapos legyek… Áh, már emlékszem… Az a férfi…

Nos, igen, előző nap volt egy kellemes, hogy úgy mondjam, „közeli” (hm… nagyon is közeli…) találkozásom egy édes, de felettébb különös férfival. Nem kell meglepődni, nem volt túl idős, 20 éves lehetett, amihez képest ugyan fiatalnak tűnhetek, de hát én sem vagyok már kölyök a magam 17,5 évemmel… 17,5… imádom hangsúlyozni, hogy már csak fél évem van hátra a nagykorúságig… Hiába, telnek az évek…

Na, de vissza a tegnaphoz… Különleges pasas volt… Szikrázóan zöld szemekkel, vállig érő, hullámos, szőkésbarna hajjal… Öhm… Nem vagyok én könnyűvérű, csak hát ennyi idősen már nem csak beszélgetésben, csókokban merül ki egy kellemes találkozás…
De olyan furcsa volt. Többször csókolta a nyakam, mint a testem bárhol máshol, és talán egy kicsit bele is harapott… Imádom a vad, és kissé őrült pasikat… Várjunk csak, hisz érzem is a helyét annak a harapásnak! Nocsak, szinte alig látszik… Talán a tegnapi volt a legszebb éjszakám… Kár azért a pasiért… Utána ugyanis csak annyit mondott : „Még látjuk egymást.”
S amikor az időpontra kérdeztem, felnevetett : „Ha kereslek, megtalállak, hidd el.”

Hogy lehet valaki ilyen! Nem a hidegvéremről vagyok híres, így… beleöklözök a tükörbe, mire az szilánkokra törik. Na, ezt meg fogom még bánni, hetekig ápolhatom majd a kezem…
Nem… Ezt nem hiszem el… Nem sebesültem meg… Felkapok egy üvegcserepet, s a kezembe vésem. A vágás eltűnik. Ez nem igaz! Mi bajom van? Felnézek a tükör maradványaira. Az apró hegek a nyakamon szinte vigyorognak rám.
Na nem…
Mi lett belőlem?!
Hasonló történetek
20874
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
idling ·
tetszik, tetszik
csak egy dolog böki a csőröm... miért van az
hogy ha valami egy lányról szól akkor azt csak lányok olvassák el? legalábbis az ábra ezt mutatja hisz kommentárt csak lányok írtunk... de mi elolvassuk a fiúkról szólót is! nah ezt sztem sosem fogom megérteni... amúgy tetszik nagyon :innocent:

Sohamár ·
Na akkor én had törjem meg először ezt a tévhitet, hogy csak lányok olvasnak lányokról.
Nos lehet ezt itt meg is bányja a szerző, de kérem ne sértődjön meg rajta, mert megjegyzéseim nem szőrszálhasogatásnak szánom csupán építő jellegű kritikának.
1 Csak úgy betörni egy tükröt? Nos nem tudom szüleid vagy lakótársaid mit szólnának hozzá.
2 Üvegszilánkal vágdosni magad... nos ez valahogy nekem még kevésbé természetes mint a törés zúzás
Na mindjárt olvasom a következő fejezetet.;)

Shadow13 ·
Köszke...:D Tükörtörésem nekem is volt, csakhát... nekem utána pár hónapig maradt nyoma...:D Te nagyon kritikus vagy, Mr. Egyetlen-Pasi-A-Kommentelők-Közt...:D Csak megbizonyosodik róla, h igaz-e amit látott...:D ezért vágja meg magát az üveggel..:D

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: