Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy vámpír naplója (1. részlet: New York)

1991. április 14. New York, este 8:01

„Tegnap megtaláltam a régi naplóm és ez valahogy írásra késztetett. Vicces visszaolvasni a régmúltat. Rengeteg emlék tört elő, míg lapozgattam az oldalakat. Kicsit mérges is voltam magamra, még hogy ennyi szamárságot leírni! Legszívesebben a sarokba hajítottam volna az egészet, vagy ami még jobb, egyenesen bele, kandallóm tüzébe. Mégse tettem. Végülis, mégiscsak az én emlékeim vagy mifene. Bár igazából ne lennének azok. Bőven elég nekem, hogy arra emlékszem milyen a halál minden egyes pillanata. Ah… hát mi a nyavalyának kellett pont akkor és pont így? Na de mindegy, kétszer meghalni azért mégsem járja. Pedig milyen szívesen átélném újra. Éreztem a halál ízét, éreztem, ahogy megérintett bársonyos bőrével, megsimogatott, majd egy hirtelen mozdulattal a túlvilágra lökött. Emlékezetes időszaka volt az, az életemnek. 1629… na, igen a szép idők emléke. Nem sok embernek adatik meg, hogy meghaljon és újjászülessen, mindezt nemhogy egy napon, de szinte ugyanabban a pillanatban. Ennek az életnek is megvannak, a szépségei én mégis utálom érte a mesterem…”

1991. április 15. New York, este 7:40

„Ekkora marha nincs még egy ezen a bolygón… Főleg nem ilyen, mint én. Néha az, az érzésem, hogy mindenki csak velem akar kiszúrni. Kedvem lenne most valakit jó alaposan megverni, ehelyett mit csinálok? Itt ülök a négy fal között és egy füzetbe firkálgatok, na, ez még az én szememben is beteges. Na, jó, tudjátok mit? Megyek és megnyitom az én kis privát dühöngőmet. Mondjuk, azzal kezdem, hogy átrendezem a szobám…
Újra itt! A küldetés teljesítve, szoba romokban én meg vagy fél órán keresztül bőgtem a sarokban… Ki érti ezt? Körbe nézek a szobában, minden darabokra törve. Furcsa módon ezt az asztalt és a széket meghagytam, ez már tényleg a röhej tárgya…”

1991. április 16. New York, este 6:41

„Ah, szörnyű egy álmom volt az éjjel, ami nem is érdekelne igazából, ha nem jutnának eszembe azok a képsorok újra és újra még így nappal is. Még a hideg is kiráz ettől. Komolyan mondom, ha szőrös lenne a hátam most az összes szőrszálam égnek meredve fogná be valamelyik tv csatorna adását! Remélem legalább valamelyik pornócsatornáét…
Istenem, már megint sírok, de most a röhögéstől. Esküszöm, ez jobban fáj, mint a halálom. Jaj, mért nem szólsz, hogy téged ez nem érdekel? Mi? Nem értem! Az álmom? Most tényleg meséljem el? Na, jó legyen, de, csak mert ilyen szépen mosolyogsz! Lássuk mire is emlékszem belőle:

Sötét volt. Valami elhagyatott helyen lehettem talán, de igazából nem tudom. Ez a része nem rémlik olyan tisztán. Lépteket hallottam magam körül. Rengeteget. Közeledtek. Semmit nem látok. Egyszer csak hátrafordultam, hatalmas lángok csaptak fel a magasba. Sikolyok zaja törte meg a tűz ropogását. Nem bírtam nézni, elfordultam. A másik irányban akartam futni, hogy valami kiutat leljek ebből a képtelenségből, ám ekkor vérfolyam szelte ketté utam. Tajtékzott a vörös áradat, s minden egyes hullámzásnál beterített engem a friss vérrel. Megízleltem, és undorodva köptem ki minden cseppjét, mely hirtelen a számba került. Keserű vér volt az, a romlás és pusztulás vére. Vámpírként sokfajta ízt éreztem már, de ilyet még nem. Undorodtam tőle, menekülni akartam, de akkor már körbe zárt a vértenger. Kiabáltam, könyörögtem, de ő meg sem hallotta. Dühösen hömpölyögve nyelt végül magába. Ekkor riadtam fel, de azt az ízt még most is érzem. Azt hiszem, ideje lenne leöblítenem…”
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
20880
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Loveless ·
Viszont akkor most úgy gondolom kezdjük tiszta lappal a dolgokat, utálok veszekedni, haragudni és egyéb marhaságok...
Nos akkor emelje fel a kezét az aki benne van a fehérzászlóban :) én felemeltem...

(és ez nem menteni a menthetőt effektus.... ) :)
dx__xb ·
Én viszont szeretek vitatkozni, nem hinném, hogy ez veszekedés volt.. :D
Amikor veszekedek, nem a "punci" a "csúnya szó":D
De benne vagyok, csak máskor ne harapják le a fejem/másokét, azért, mert mi is megosztjuk a véleményünk, és esetleg nem annyit írunk, hogy "tök jó, gratu"
Mi legalább gondolkodunk a művön, nemde, ned? (-simpsooons vagy nem az, oh bocs:D)

flanders ·
szerintem a főoldalon nincs még egy olyan történet, ami ennyi kritkát kapott volna XD... építő jellegűnek szántam, mert tényleg lehet jobb is...
dx__xb: nem, nem simpsons :P
Loveless ·
Az biztos :)))

Victoria* ·
Építő jellegű kritikának annyit, hogy kíváncsi lennék a többi beküldött fejezetre, hátha összeáll egy célzatos kép ebből a naplóból:)
Ügyesen.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: