Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy tábori kaland

Fél éve történt, egy lovas táborban voltam... már 10 éve lovagolok, de hát mindig tanul valami újat az ember! 3 éve járok erre a helyre, és már az első évben kiszúrtam magamnak az edző srácot, aki nemcsak helyes, de nagyon megnyerő, kedves, és szimpatikus is volt. Mindig figyelmes volt velem a nagy korkülönbség ellenére is, talán ezért is tetszett meg annyira. Igaz sosem nézett rám olyan szemmel, amilyennel én őrá, de ezt betudtam annak, hogy túl fiatal vagyok hozzá, és maradt számomra a plátói szerelem. Nem is lett volna ezzel semmi baj, 2 év alatt már sikerült ezt feldolgoznom, de idén is eljött a tábor, - én állítólag nagyon megváltoztam, mind külsőleg, mind pedig belsőre - és ez neki is feltűnt!

Már az első napon szokatlanul előzékeny volt velem, és elhívott, hogy nézzem meg azt a csikót, amit venni akar, persze belementem, bár furcsálltam a dolgot. Beültünk az autóba, ahol egy pár üveg ital feküdt a padlón, ezek útközben el is fogytak, így a hangulat már megalapozott volt. Erre rájött még pár üveg sör, én pedig nem vagyok az a \"nagyivó\", úgyhogy már épp ott tartottam, hogy a nevemet sem tudnám megmondani, mikor a srácok elhívtak a helyi diszkóba, persze amennyi eszem volt erre is igent mondtam, csak 5 percet kértem, hogy átöltözhessek!Elindultam hátra, a házunk irányába. Már kb. félúton járhattam, mikor észrevettem, hogy Balázs utánam jött. Azt hittem, hogy meggondolták magukat, és mégsem megyünk, ezért jött, hogy szóljon, de nem így történt. Közelebb lépett, és megcsókolt. Nagyon meglepődtem,de azért visszacsókoltam. Ezen felbátorodva újra és újra csókolni kezdett, egyre vadabbul.

Nagyon élveztem, pedig nem ehhez vagyok szokva, de ezt később az italnak tudtam be. Végül hátra értem,átöltöztem, és már indultunk is. Közben Balázs visszament a többiekhez, és egész úton úgy tett, mintha mi sem történt volna. Gondoltam megbánta ami történt, így nem is hoztam fel a dolgot, majd lesz ami lesz végül is mindegy. A diszkóban aztán szintén nem történt semmi, csak ittunk, és ittunk, vég nélkül. Már mindenki kezdte elveszteni a fejét, aminek én, a társaság egyetlen női tagja ittam meg a levét, de nem bántam, tetszett ez a játék. Már elég későre járt, ezért elindultunk visszafelé, ahol elbúcsúztunk a többiektől, és ismét kettesben maradtunk Balázzsal. Megint megcsókolt. Nagyon dühös lettem rá, mert ebből kiderült, hogy nem bánta meg a dolgot, csak éppen a többiek előtt szégyenli! Látta a dühömet, ezért megkérdezte, hogy mi a baj.
- Még kérded?

Láttam rajta, hogy tényleg nem érti, és olyan ártatlan arca volt, hogy nem tudtam rá haragudni. Abban a pillanatban semmire sem tudtam gondolni, csak hogy megcsókoljam! Így is akartam tenni, de nem hagyta. Dühöm egyre inkább átment az iránta érzett vágyba, amit csak fokozott a tehetetlenség érzése. Végül megkegyelmezett és megcsókolt. Annyira finoman csókolt, és annyira kívántam, hogy azonnal odaakartam adni magam neki. Felmentünk az emeletre,és lefektetett egy díványra. Mellémfeküdt, simogatott, és puszilgatott mindenhol. Viszonozni akartam, de ő lefogta a kezeimet, és azt mondta, hogy először azt csinál velem amit akar, addig nem érhetek hozzá, majd ha végzett, akkor cserélhetünk, nehezen, de belementem. Erre levetkőztetett, és az egész testemet beborította apró csókjaival. Először a melleimet kényeztette, nyalogatta, harapdálta, és szívta a mellbimbómat, közben simogatta a szeméremdombomat, majd egyre lejjebb, és lejjebb haladt a csókokkal.

Elidőzött a köldökömnél, nyalogatta, belecsókolt, közben a mellemet markolászta. Végül elkezdte nyalni a már nedves puncimat. Nyalta, szopta a csiklómat, közben ujjazott. Nagyon jól csinálta. Végignyalta a kisajkaimat, majd megdugott a nyelvével, közben az ujjaival dörzsölte a csiklómat, már majdnem elmentem, de azt akartam, hogy egyszerre élvezzünk el, ezért leállítottam, és mondtam, hogy most én jövök. Levettem a nadrágját, így előbukkant az ágaskodó férfiassága. Nagyon izgató látvány volt. Egy ideig csak néztem, és simogattam. Szinte már könyörgött, hogy izgassam a számmal is, ezért bekaptam a forró hímtagot. Nyalogattam, hogy mindenütt nedves legyen, aztán szívni kezdtem, közben a heréjét masszíroztam, ez nagyon tetszett neki. Ezután egy kicsit játszottam még a makkjával, nyalogattam, és puszilgattam, majd ráültem. Nagyon jó érzés volt, ahogy centiről centire egyre beljebb hatol az a hatalmas farok.

Azt akartam, hogy ennek a pillanatnak sose legyen vége, de aztán csak még jobb lett. Mikor már tövig bennem volt, nagyon lassan és finoman mozogni kezdtem rajta. Ő gyorsítani akart, de nem hagytam, húzni akartam még az agyát, hogy aztán annál nagyobb legyen az orgazmusa. Mikor éreztem, hogy már én is közel vagyok a beteljesüléshez, gyorsítani kezdtem a tempón. Nem is kellett sokat várni a reakcióra. Éreztem, hogy nemsokára kilövell, ezért izgatni kezdtem a csiklómat. Szinte egyszerre élveztünk el. Csak pihegtünk egymás mellett egy ideig, aztán megbeszéltük, hogy ami köztünk történt, szép volt, jó volt, de ennyi volt! Hát ez volt az én kis kalandom, remélem tetszett!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Anime ·
Az eleje nagyon jó volt, de a vége, összecsapott. :smiley: Egyébként jó sztori lehetett volna.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: