Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy szerelem!?

Eddig azt hittem tudom mi az a szerelem de nem...
Most kezdem érteni.
Belefogok ebbe a történetbe aminek nem tudom mi lesz a vége, és lehet hogy egy életre meg fogom jegyezni. Szóval úgy indul a történet, hogy én Pesten lakom, de vidéken laktam 14 évig, és még a mai napig is járok \\\"haza\\\" vidékre.
Most is így volt és megismertem egy fiút.
A barátaim már beszéltek róla, de én nem láttam eddig, és talán jobb is volt, mert azóta nem tudom elfelejteni! Én nem érdeklődtem utána, csak figyelgettem, de magamban nagyon is jó pasinak tartottam. Aztán a barátnőm azt mondta, hogy sokat néz engem, meg figyel. Erre csak annyit mondtam, biztos rosszul látod... aztán jött egy sms tőle, hogy tetszem neki, és hogy ismerkedhetnénk-e....
Na persze azt mondtam miért ne, és hát beszélgetünk ismerkedtünk, és nagyon megkedveltem, talán megszerettem...
Végül beszéltünk arról, hogy nem is ismertük egymást, most meg mint ha évek óta barátok lennénk olyan dolgokat osztottunk meg egymással.
Én a bizalmamat adtam neki, és ő is az övét.
Nekem pedig nem szokásom könnyen megbízni valakiben, de benne megfogott valami.
Végül összejöttünk és kiderült, hogy szeptembertől Pesten lesz, és itt tanul.
Szóval abban maradtunk, hogy ír, hogy fent lesz.
Azóta pedig sokat van a fejemben és hiányzik nagyon.
Szóval fura érzések vannak bennem most, és jó lenne a segítség...
ennyi
Hasonló történetek
4121
Jelenleg 13 éves vagyok.
5394
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
:)

Nagyon a kezdeti stádium, de mit ne mondjak ? !
Talán a legszebb, a legizgalmasabb, a legreménytelibb, és még amit akarsz :)

Csak élvezd az ingyen kábítószereket, ami kémia fogantatik agyadban . (legális , Európában, legalábbis:) (örülj, hogy nem vagy arab )


..

bisonka.sonka ·
Csak annyit mondok neked,hogy:ha szerelmes vagy akkor azt érzed, és nem kell segítség!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: