Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

...egy szállodai meglepetés....

...esős szeptember este van, egyedül ülök a gép előtt, és olvasgatom az aznapi e-maileket, amiket írtunk.
..."ma  éppen Pesten vagyok megbeszélésen, de mivel holnap konferencia lesz, itt is maradok... stb, stb..."


Rád gondolok, gyomromban gombóc, gondolok egyet és cselekszem...
Egy óra múlva a hotelszobád ajtajában állok, halkan kopogtatok, titkon remélem, hogy csak egyedül vagy, és még nem alszol...
Az ajtó kinyílik, és Te ott állsz velem szemben egy hófehér fürdőköpenyben, ami hanyagul van megkötve a derekadon.
Meglepetésedben szólni sem tudsz, csak nézel engem, mint egy látomást, kell egy pár pillanat amíg észhez térsz...


- Jöttem kávézni Édes... - mosolygok Rá. - Beengedsz, vagy itt kávézunk az ajtóban? - kacér mosollyal emelem eléd a termoszpoharat.
- Oh persze, persze gyere be, de Te? Mégis? Hogy-hogy? Hogy kerülsz ide?


Végre beengedsz, az ajtó becsukódik, leteszem a poharat, és egészen közel hajolok hozzád, és egy finom csókot lehellek az ajkaidra...
Nagyon finom és puha... ez első sokkból kezdesz magadhoz térni, mélyen nézel a szemembe...
Hátrébb akarok húzódni, de ekkor Te végre átölelsz, visszatérsz a valóságba, és teljesen magadhoz vonsz, szorosan, testünk egymáshoz feszül...
Végre megcsókolsz, forró ajkaid egybeforrnak az enyémmel, előbb finom apró puszikat adsz, majd egyre szenvedélyesebben és hosszabban csókolsz, közben végigsimogatod a hátam a tarkóm, tenyeredbe fogod az arcom, hogy még jobban csókolhass, még közelebb húzol...
Kezeid a feszes melleimre tévednek, és elkezdték kigombolni a hófehér blúzomat. Melltartó nincs rajtam, így eléd tárultak, formás melleim. Imádtad kényeztetni őket, csodálatos érzés volt mindkettőnknek. Vállamon lecsúszott a könnyű blúz, és immár egész felsőtestem Eléd tárult...


...Lassan, érzékien lecsúsztatom vállaidon a fürdőköpenyt, és a mellkasodat masszírozom, majd Hozzád bújok, meztelen felsőtestünk összeér, ajkaimat a Tiédre tapasztom, és nyelvem lassú táncra hívja a Tiédet. Sokáig csókoljuk egymást, finoman érzékien hosszú-hosszú percekig, nagyon édes és finom,.. számomra kezd meg szűnni a külvilág... csak Te vagy és Én és a csókjaid...
Hirtelen öledbe kapsz és a hatalmas ágy felé indulsz.
Ott hanyatt fektetsz, fölém hajolsz de pár pillanatig csak nézel... végiglegelteted a szemed a fejem búbjától a lábam ujjáig és vissza...
Majd puha ujjbegyeiddel végigsimítod a testem... lassan, nagyon lassan és érzékien ujjad épp hogy a bőrömhöz ér...
A hideg és forróság felváltva cikázik testemen, kezed nyomán libabőrös leszek, egész testem lüktet...
Becsukom a szemem és élvezem minden pillanatát... kívánlak... minden porcikám Téged kíván...
...Hosszasan gyönyörködsz bennem, fölém hajolsz, és a cicimet kezded simogatni, finoman, körkörösen izgatod, mellbimbóm keményre csúcsosodva mered a nyelved alatt,édesen nyalogatod, puszilgatod, minden egyes csókodtól testem megremeg, csak arra tudok gondolni, hogy ..."még, még csináld még..." csípőmet megemelem, hogy még jobban arcodba fúródhassak, s Te érted a célzást, melleimet szorosan tartva, de puha száddal elindulsz lefelé… Nyelveddel épp hogy érintve bőröm lassan csókolgatsz, beszívod bőröm... az egekbe korbácsolod a vágyaim...
Az ölem lüktet, teljesen átnedvesedik, csak az érintésedre és csókjaidra vár...


....a kéjtől és vágytól megrészegülve ülök fel, beléd kapaszkodom, hogy érezhessem a szád, hogy csókolhassalak még és még...
Föléd kerekedek, de szánk egybeforrva csókol tovább...
Kényeztetni akarlak én is, ki akarom élvezni minden pillanatát a Veled töltött időnek...
Azt akarom, hogy Te is annyira kívánj, ahogy én Téged, mintha az életed múlna rajta, akard a kielégülést, az extázist, az eufóriát, hogy akarj a magadévá tenni...
Érzem, hogy nem kell sokat dolgoznom rajt... légzésed szapora lesz, tested ütemesen  nekem feszül, teljesen egyértelmű jeleit adod, hogy kívánsz...
Kemény férfiasságod a csípőmnek nyomod, mindent elsöprő dominanciával lüktetsz alattam, és akarod, hogy a Tiéd legyek...
De még "kínozlak" kicsit, még kiélvezem fölényemet... lassan csókolgatva mellkasod araszolok lefele... alig bírok magammal, már nem tudok nagyon finom lenni, apró pici harapásokkal szívásokkal kényeztetlek végig az ágyékodig...
Hangosan felsóhajtasz, szabálytalanul kapkodod a levegőt, a számat kívánod... alig bírod tartani magad...
Ez még jobban felizgat, legszívesebben azonnal beleülnék hatalmasra duzzadt szerszámodba, de tudom azonnal végünk lenne mindkettőnknek...
Próbálok lassítani, és finoman kezembe veszem pattanásig feszült férfiasságod, a számba veszem, élvezettel nyalogatom le a gyönyör első cseppjeit... finoman szopogatom és csókolgatom...
Mély sóhaj tör ki belőled, élvezed puha forró szám kényeztetését...
Ütemesen mozogsz, farkad még keményebbre szopom, amit már alig bírsz tartani...


...Állj meg kérlek Béby... nem fogom bírni...
Ezzel én is tisztában vagyok, finomabb tempóra váltok... majd lassan simogatva és csókolgatva visszatérek a szádhoz...
- Kívánlak, nagyon, súgod a fülembe... őrülten kapaszkodsz belém, mint aki fél, hogy eltűnik a látomás...
- Én is akarlak, nagyon kívánlak, akarom, hogy a magadévá tegyél, érezni akarlak magamban...
Nem is bírok már tovább várni, ahogy öledben ülök, és csípőmet neked feszítem, kemény farkad rögtön utat talál magának a nedves duzzadt szeméremajkak közt...
Próbálok finom lenni, előbb csak milliméterről-milliméterre csúszok rá, de érzem, birtokba akarom venni az egész szerszámot... érzem, ahogy egyre beljebb csúszik bennem, az erek lüktetve nyomódnak hüvelyem falához...
És magamba fogadlak teljesen, feszít és lüktet, mozdulni sem merek, mert érzem, hogy pillanatok alatt elélveznél, de ezt még nem akarom....
Próbálsz szólni, de értelmes szó nem hagyja el a szád, csak az euforikus élvezet sóhajai törnek ki belőled...


Lassan mozdulok, de érzem, nem bírom tovább, mélyen belülről elindul a forróság, hatalmába kerít az orgazmus és már nem tudom irányítani, de nem is akarom... tomboló erővel, mint egy kitörő vulkán lüktet a méhem, hüvelyem a farkadra feszül és ütemesen szopja, amíg az orgazmus hullámai tartanak...
- Ohh Baby ezt nem bírom... suttogod fülembe, de alig hallom szavad, fülembe lüktet a vér  és megszűnik egy pillanatra a világ és élvezek hosszú pillanatokig, teljes extázis... ebben a pillanatban érzem szorításod, tested megfeszül és Te sem bírod tovább, ha lehet még jobban belém hatolsz és belém robbansz, hatalmas lüktető lávaként lövelled belém vágyad gyümölcsét...


Egyszerre lüktetünk, összeölelkezve, a világ teljesen meg szűnt körülöttünk, s csak élvezzük egymást hosszú percekig...
Végre megtalálom a szád, s Te éhesen csókolsz, mohón habzsolod a szám és szorítasz és ez gyönyörű...
...Lassan kezdünk visszatérni a valóságba, a heves szenvedély kezd csitulni és lassan levegőt is kapunk...
Szemedbe nézek, s Te szavak nélkül is értesz... lecsókolod szememről a gyönyör édes könnycseppjét... - Én is szeretlek... súgod fülembe...
Az ágyra hanyatlunk, próbálunk kigabalyodni egymás öleléséből, de nem nagyon sikerül és igazából nem is akarjuk még.
Finoman csókolózunk, simogatjuk egymást, még érzem, lüktetsz bennem, és minden egyes mozdulat, mint megannyi áramütés összehúzza tested...
Mosolyogsz, és a szemedből kiolvasom mire gondolsz....
- Tudom Édes, nekem is csodálatosan jó vol... szeretlek!...
Pár percig, behunyt szemmel élvezem a simogatásod, forró csókokat lehelsz a fülembe, becézgetsz... szeretsz...

Hozzászólások
További hozzászólások »
AMADEUS ·
Tucattermék.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: