Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy srác naplójából...

Amit tudni kell rólam,hogy egy 23 éves srác vagyok átlagos testalkattal, aki jelenleg külföldön él és dolgozik, s sokáig azt sem tudta, hova tartozik. Igazából sose voltam az a tipikus srác... tudjátok: csöcsök, autók, foci, sör. Bármennyire is érdekeltek ezek a dolgok... szóval egy kicsit visszahúzódó lehettem. De valamiben mindig is különböztem, hogy tudtam, már nagyon kis gyerekkorom óta, más vagyok mint a többi fiú... de akkor még nem tudtam, hogy miért, vagy miben...



Így elérkeztünk az általános iskolába,ahol ugyebár tesi órák is vannak, átöltözéssel, piszoárok válaszfalak nélkül, és ötödik és hatodik osztálynak úszás is. Lévén kezdetben minden srác érdeklődik a másik farka iránt, így sokszor volt, hogy többedmagunkkal tesi után az öltözőben,vagy a wc-ben maradtunk és megmutogattuk egymásnak, kinek mekkora van...
(megjegyzem,nem leszek nagyzoló, hogy ennek nagy és 22 cm-s farka volt...)
Az ilyen esetek sokszor megismétlődtek, de egy idő után már csak 4-5-en maradtunk.
S közben annyi idősek lettünk, hogy tudtuk mit is kell és hogy is kell csinálni. Azaz, amikor eljött a nagyszünet (ami mindig 20-25 perc volt nálunk) elmentünk recskázni. De nem akárhogy... mindig a másikét lehetett csak kiérni, és a válaszfalra kellett spriccelni, hogy lássuk, kinek mennyi jött ki és kinek a spermája folyik le gyorsabban.
Mondanom se kell, hogy a legszerencsésebbek csak ketten voltunk a Bence meg én, mivel nekünk kicsit átlagnál nagyobb volt a farkunk mint a többieknek... például Andrisnak ha felállt, csak három ujjal tudtad biztosra fogni a farkát, mert neki MÉG akkor kicsi volt...
Szóval ilyesféle játszadozásokkal lezajlott az általános iskola...

Ekkor elkönyveltem magam, mint meleget... és rengeteget gondolkodtam rajta, hogy miért?
Miért pont én? Persze középiskolában azért elég homofóbok tudnak lenni a srácok, így csak eljátszottam a hetero szerepet... bár most visszagondolva, szerintem ők nagyon is tudták, hogy mi van... legalábbis osztály szinten. Na mindegy... sokkal zárkózottabb lettem, mint voltam, de azért így is kialakult egy baráti társaság... aztán úgy 15 éves lehettem, amikor megkaptam az első számítógépemet, internettel... akkor jöhetett minden: játékok, pornó, msn... akkor még myvip satöbbi... szóval elkezdtem élni a tipikus srác életét... buli, ismerkedés, online játékok, sport, és így tovább.
Aztán belém hasított a felismerés, hogy bizony, akkor én tudok meleg pornót is nézni... ami probléma volt, mert közben a suliban, nekiálltam ismerkedni lányokkal is. Aminek az lett a vége, hogy szertárban, eljuttattam a hetedik mennyországba. Ekkor borult fel bennem minden...
Nem tudtam, hogy hova tartozom, mit akarok... ez a jegyeimen is meglátszódott, a lánnyal szakítottam... (együtt voltunk kb. egy hónapig, de amikor nem vele voltam, meleg pornóra élveztem otthon..) a szüleimmel is megromlott a viszonyom. Elkezdődött a lázadós, sötét korszakom... azaz a tipikus 15 éves... mit tudtok ti, én jobban tudok mindent.
Ezzel egy időben megismerkedtem egy új sport tággal, az airsofttal. Ez annyi magyarázatot érdemel, kicsit komolyabb és veszélyesebb mint a paintball. Szóval megismerkedtem ezzel, és megismertem a legjobb barátomat is. Bence. Ő egy kisfiús kerek arcú, zömök, de izmos felépítésű okos srác, amolyan a kölyök a szomszédból... igaz nem egy városban laktunk, hanem a megyeszékhelytől 15 km-re, de az biciklivel sem volt távolság. Hála neki ő mindig tudta mikor mit kell mondania, ha látta megint magam alatt vagyok... épp csak azt nem tudta miért...
Szóval ő összeszedett, elvitt koncertekre, új spanokat szereztünk, zenékről dumáltunk, kondiba jártunk... amíg egyik nap elmesélt egy kínos sztorit chat.hu-n. Kíváncsi lettem erre az oldalra, s felregisztráltam rá. Egy kis idő után megláttam azt, ami érdekelt... Fiúk egymás között.
(azt tudni kell, voltam annyira észnél, hogy nem a valódi korommal regisztráltam fel... de sokan nem így vannak ezzel.)
Sokszor csak néztem, ki mit ír... majd beírtam ezt...: 18 éves kezdő srác szeretne ismerkedni
Persze egyből mindenki rám írt, így pontosítottam:
18 éves kezdő srác X városból, fiatal sráccal szeretne ismerkedni.
Ekkor kicsit kevesebb lett az üzenetek száma, de megoldható volt.Egy Zoli nevű akkor 26 éves srác írt rám. Megbeszéltünk egy találkozót, a közeli suli melletti parkolóban.
(Tudni kell, én itt már 16 éves középsuli másodikos voltam, terepgatyában, borotvált farokkal, félhosszú de fiús hajjal)

Megérkeztem, a srác már várt ott... amit rögtön észrevettem, hogy a rövidnadrágja slicce nyitva, mellette egy pici folt... biztos kiverte korábban, vagy annyira fel volt izgulva, hogy átütött az előnedv. Mondanom se kell, kőkeményen állt az én farkam (is?), már csak a tudattól, hogy nem én markolászom. Bemutatkoztunk, aztán elsétáltunk a volt szabadidő központhoz.
(É:én; Z: Zoli)
Z: Nos, mihez lenne kedved?
É: Hát... -idegességemben földet bámulva és vigyorogva- nem tudom. Mindenhez... eddig csak kivertem mások farkát.
Z: /megértően nevet/ Mit szólnál hozzá, ha leszopnálak? Szeretnéd?
É: Oké, bár még ez is új... és mit szeretnél, én mit csináljak neked?
Z: Semmit, nekem elég lesz ez is.

Azért itt, egy kicsit magamhoz tértem, hogy azért én szeretnék farkat látni, nem csak egy szopatást szeretnék...
É: De a farkad azért előveszed?
Felnevetett, letolta a rövid gatyát, majd a fecskét. Életemben először láttam vastag farkat. Lehetett 16-7 centi körül, de vastag volt...
Aztán letérdelt, nekiállt dogozni rajtam. Először csak csak végignyalta, aztán húzott rajta kettőt... majd megszólalt:
Hány éves is vagy?
É: 18... miért?
Z: Mert látom, hogy nem annyi vagy. Szóval?
É: Oké... tizenhat...
Z: Én is ennyi idősen kezdtem...
Aztán bekapta a farkam teljes hosszában... nem szarakodott, elég tempósan csinálta, kb 5-6 perc után szóltam hogy elfogok sülni... amire ő teljesen ráhúzta a fejét a farkamra,és elkezdte nyelni a gecim...
Ebben a pillanatban hasított belém, hogy nekem ezt bizony lehet viszonozni kell... de nem akartam (és ezután ez sokszor eljött bennem... néha még most is)
Felállt és megkérdezte:
Jó volt?
É: Aha, még sose volt ilyen, hogy élvezés után még mindig feláll... vagy hogy ennyit lövök ki...
Amúgy... akarod?... hogy... én... neked?
Z: Nem kell... úgyse tudnék elélvezni itt...
É: Oké... de azért megfoghatom?
Z: Persze.

Sose felejtem el... elsőre olyan érzésem volt, mintha valami rúd párizsit fognék, vagy ilyesmi... aztán önkéntelenül is elkezdtem húzogatni a bőrt a farkán... nekem ez valahogy akkor nagyon izgató volt. Ezt csináltam neki úgy 10-15 percig, de előváladék is csak kicsi jött ki belőle...
Végülis, ezek után megkaptam az msn címét, és sokszor összejártunk egy szopásra...
Egy idő után kiakartam én is próbálni, milyen is szopni... komolyan... mindig olyan érzésem volt, amikor őt szoptam, hogy az állkapcsom ki akar akadni... illetve nem csak nála... ezért sokszor nem is erőltetem a dolgot... Ami viszont elkezdett zavarni, hogy sose élvez el... Sokszor mesélte, hogy amikor dugott, akkor ő így meg úgy, lőtt arcon másokat... de ha velem volt, akkor sosem...
Így vissza keveredtem a chatre, s elkezdtem élvezni... amikor vadászok. Bár a felhozatal nem volt épp bőséges (bár a megyében most sem az) egyszer kétszer összeakadtam srácokkal, férfiakkal... így például szereztem némi rossz tapasztalatot is...
Közben a suliban hoztam a közepes teljesítményt, de mindenki tudja, hogy többre vagyok képes... emiatt sokszor veszekedtem anyámékkal, a tanárokkal. Ezért Bencével mi voltunk a fekete bárányok, akik sülve főve együtt voltak, mindkettejüknek a magatartása kritikán aluli, de nem csesztetjük, mert azért tanulnak... na igen... csakhogy közben én nagyon összerúgtam a port az egyik tanárommal, amiből fegyelmi lett (ekkor 11-es voltam és 17 éves) és kaptam két hónap felfüggesztettet, a tanév végén, az utolsó héten...
Aztán eljött az évzáró, majd egy hét múlva csörög a telefon, a vonal végén az osztályfőnököm. Be kellene mennem a suliba családostul. Röviden felvázolták a helyzetet, hogy nem akarnak több problémát, így döntenem kell:
Bár tény, hogy nem lettem kirúgva, de... ha maradok a suliban, akkor egyetlen egy szaktanári és megoldják, hogy repüljek, vagy önként elhagyom az iskolát, s ők cserébe megsemmisítik a papírokat, hogy egyáltalán volt fegyelmim és a testvériskolába küldenek, ahol ugyanazt a szakot folytathatom...
Anyukám, persze felszólalt, hogy egy.: Érettségi év jön, ez igen nagy kicseszés lenne, 2.: Veszítsem el minden barátomat, mert ők úgy gondolják, nem vagyok oda való? és 3.: Milyen alapon zsarolnak meg engem...?
Ezen ők is alaposan elgondolkodtak, mert tudták, ha ez nyilvánosságot kap, abból baj lesz...
De eldöntöttem, hogy megyek. Barátokat, ha akarok, tudok szerezni, a régiek közül akik tényleg azok úgyis keresni fognak...
Szóval, évismétléssel, hogy ne legyen gond a beilleszkedéssel és az érettségivel átkerültem egy közelebbi suliba.
Mindezt elmeséltem Bencének is, nem kicsit volt kiakadva, mert ő is tudta azt, amit én...
Lehetünk bármennyire jóban, ez el fog kopni, mert amíg ő érettségizik, addig én az új iskolával leszek elfoglalva, meg talán találok a helyére valakit.
Sajnos így is lett... bár biztos vagyok, ha írnék neki, akár most ebben a pillanatban, örülne ha hallana felőlem... így 2-3 év után... (ha nem több :D)
Szóval ez a nyár fordulópont lett... összevissza csapongtam, próbáltam csajozni ,de nem ment... próbáltam pasizni, de nem ment...
Amíg fel nem fedeztem egy társkereső oldalt..., ahol már a regisztrációm után kb. két perccel kaptam is egy üzenetet, hogy mit is keresek... mondtam, szívesen beszélek erről, de msn-en... ott gyorsabb. A srác beleegyezett, megadta a címét... a srác a Zoli volt!
Némi "szia,hogy vagy?" után elmondtam, hogy el akarom veszteni a szüzességem fiúval is. De mint aktív fél...
Z: De ugye tudod, hogy én csak aktív vagyok?
É: Persze, de téged ismerlek, gondoltam, egyszer kipróbálhatnád... mondjuk velem. meg lehet el is élveznél... mármint akkor amikor én is ott vagyok...
Z: Oké... gumid van? Illetve... hol akarod csinálni?
É: Van... nem tudom, menjünk biciklivel, aztán meglátjuk.
Z: Rendben... 15 perc múlva előttünk.

Gyorsan lefürödtem, dezodor, feszülős ujjatlan, baseball sapi hátrafordítva, biciklis kesztyű, boxer levesz, rövid gatya felvesz, és már tekertem is Zolihoz. Amíg úton voltam, nagyon izgatott lettem... én ma bizony dugni fogok! Már csak ettől a tudattól úgy felállt a farkam, hogy szabályosan szégyelltem magam és próbáltam lehiggadni. (Tudniillik, a nadrágom, nagyon vékony anyagból volt, így nem volt feltűnés nélküli ez a merevedés...)
Zoli már várt... és látta is, hogy mi a helyzet nálam. Aztán elindultunk, közben kitaláltuk, hogy a parkerdő fele menjünk, arra jó helyek vannak. Voltak is.
Egyik földútra felhajtva, mentünk pár száz métert, majd bringákat betoltuk a fák közé, mi pedig levetkőztünk... Zoli megkért arra, hogy a cipő, a sapka, meg a kesztyű maradjon.
Ő pedig, teljesen meztelenre vetkőzött. Ekkor láttam őt teljesen meztelenül először. Kifejezetten jó teste volt, nem volt sem izmos sem kövér, de látni lehetett, hogy régebben karban tartotta magát, de most a munka miatt, kevés ideje van rá. Az én testemről annyit, hogy enyhén szálkás, de alapvetően vékony voltam ekkor, fehér bőrrel, mert nekem baromi nehezen megy a barnulás.
Tipikus nyunyi testalkat, na.
Szóval, ott állunk égnek meredő farokkal - jobban mondva csak az enyém, mert nekem enyhén felfele ível, az övé a súlyánál fogva előre mered inkább - és nem tudtam, hogyan álljak neki. De ő megmentette a helyzetet.
Z: Figyi, valamit meg akarok mutatni neked, oké?
É: Rendben... asszem mi lenne az?
Z: Támaszkodj a biciklidre, és kicsit pucsíts...
Itt elkezdtem sejteni, hogy ma én leszek megdugva, de akkor már annyira nem érdekelt... szexelni akartam, ott volt a lehetőség, hát éltem vele!
Ott álltam... jobban mondva pucsítottam, és vártam... majd valami meleg és nedveset éreztem a lyukamnál. Kellett vagy fél perc mire rájöttem én, itt és most, bizony ki leszek nyalva. Élveztem, nem mondom, olyannyira, hogy egy idő után, már rendesen szivárgott belőlem az előváladék, amit még sosem láttam magamon... imádtam... 30 fok volt, a hőség perzseli a bőröm, közben a fenekemnél a nyáltól kicsit hűvös, ami felesleges, meg épp a herémen csorog le és csiklandoz... az egekben voltam. Aztán jött a fájdalom.Feldugta az ujját,majd egy másikat és harmadikat is...így eljátszadozott velem,de a fájdalom nem szűnt,csak akkor, amikor kihúzta belőlem az ujjait... gondolom megunhatta a dolgot, mert a következő már a farka volt...
se nem gyorsan, de nem is lassan, de határozottan belém tolta. Majd várt,hogy megszokjam.
Aztán intettem, hogy oké, mehet... életem első dugása... a seggem csattog, a maradék nyál még mindig a herémen van, a farkam annyira feláll már, hogy gyakorlatilag nem is érzem... közben rám tört az inger, mintha wc-re kellene mennem... de az nem lehet-gondoltam-kb. 20 perccel ezelőtt pisiltem, most oké vagyok... szóval csak próbáltam nem oda figyelni, de az érzés erősödött...
Eközben Zoli csak dugott mint egy gép, közben a hátamat simogatta. hol a hasam, néha mellbimbómat csipkedte (ami nekem nagyon nem jött be), vagy a vállamnál fogva húzott jobban magára...
Egyszer csak rámarkolt a farkamra:
Baszki, milyen kemény áll... (ő már csak tudja, sokszor volt a szájában...)
É: Tudom... (Valahogy itt már nem akartam beszélni, csak szexelni...hajtott az ösztön :D )

Ezután gyengéden végighúzta az ujjait a herémen és én elsültem... Elsültem... ordítva!
Persze ő is, bár bírta volna, de alapból szűk voltam/vagyok, plusz mikor elélveztem, összeszorítottam a lyukam, ami neki csak olaj volt a tűzre.
Aztán végigmértem a terepet és irgalmatlan büszke voltam magamra... annyi gecit magamból távozni még nem láttam. (Ami azért nagy szó, mert kb. 14 éves korom óta napi 4-5ör szoktam masztizni... kanosabb napokon, ha nem dolgozok 6-7 is megvan... csak nem sok anyaggal.)
Ezt a szexelünk dolgot kétszer megejtettük még, de a sráccal valami nem stimmelt... elhagyta magát... a nyár végére, ha ránéztem, mindig egy dolog jutott eszembe: olvadt jégkrémtorta... aztán végül megszakadt a kapcsolat köztünk.

Aztán eljött a nyári szünet vége... elkezdődött az új tanév. Lassan elfogadtam, ki is, mi is vagyok, és feltűnt egy srác, a sulimban, akit Márknak hívnak...

Folyt köv.
Hozzászólások
melegbuzi ·
ez nagyon jó volt tetszik a történeted:) folytasd!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: