Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy régi történet - Bevezető rész

A 9 éves Peter lefekvéshez készült. Már az ágyában feküdt, nyakig betakarózva. Az apja adott neki egy jóéjt-puszit, majd elindult a szobaajtó felé, hogy ő is nyugovóra térjen. Ekkor a fiú odaszólt neki:
- Apa!
- Tessék? – szólt vissza.
- Az iskolában a Jeremy azt mondta, hogy nagyon régen az emberek más bolygókon is éltek. Igaz ez?
- Hm… hát, mesélnek ilyen történeteket. – mosolygott a férfi.
- De akkor most igazak vagy nem? – kérdezte türelmetlenül Peter.
- Én úgy tudom igazak, de mivel már vagy ezer éve volt ez, senki sem tudhatja biztosan.
- Biztos hazugság az egész, mert ha már ezer évvel ezelőtt is éltünk más bolygókon, akkor most miért nem? – kíváncsiskodott a kisfiú.
- Hát… ez egy jó hosszú történet, és most már elég késő van ahhoz, hogy elmeséljem.
- Jaj, ne már! – szomorodott el Peter, szinte sírásra állt a szeme.
- Hjajj, miért olyan fontos ez? – kérdezte az apa.
- Csak!
- Hát, na jó. Ha olyan nagyon fontos, végül is elmondhatom az elejét, aztán holnap este meg folytatom. Így megfelel?
- Igen, csak kezd már! – türelmetlenkedett Peter.

A férfi odahúzott maga alá egy széket, majd sóhajtott egyet, és belekezdett a mesébe:
- Mint már mondtam, ez a történet jó ezer évvel ezelőtt játszódik. Pontosan 1120 évvel ezelőtt.
- Honnan tudod ilyen pontosan? – kíváncsiskodott ismét a fiú.
- Hidd el, jól ismerem a történetet, már hallottam egy párszor, és olvastam is róla. – mosolyodott el ismét az apa – Szóval, az egész 6534-ben kezdődött. Vagyis ez így nem igaz. Az emberiség az első bolygót, ahova letelepedett 5502-ben gyarmatosította. Bizony, már kétezer évvel ezelőtt. Jó régen volt.
No mindegy, ez a bolygó nem más, mint a Mars volt. Az első űrbázis a Marson 5481-ben épült, és az első település a bolygón 5502-ben, ezt a dátumot tartják az Űrkorszak kezdetének is.
- Nem 3024-et? Nekünk az iskolában ezt mondták a töriórán.
- Nem, nem. Valamiért ez él a köztudatban, de 5502-ben kezdődött meg az Űrkorszak.
- Én ezt nem is tudtam, hogy volt település a Marson. – mondta Peter.
- De, de volt. Sőt, mi több. 5620-ban már a Vénuszra is eljutott az ember, ötven évvel később ott is megépült az első település. Az ezredfordulóra a Marson már 67 államot alapítottak az emigránsok, a Vénuszon 58-at, de már a Jupiteren is kiépítettek nem kevesebb, mint 71 független országot.

- A Jupiteren? Ott hogy? Annak nincs is szilárd talaja.
- Nem, nincs, akkor sem volt. Mesterséges talajt építettek egy bizonyos meghatározott magasságban a gázrengetegbe, ami szinte az egész bolygót beterítette. Ezt nevezték akkoriban az emberiség legnagyobb építményének, mármint ezt a mesterséges talajt. És az is lenne máig, ha még meg lenne.
Az emigránsok száma úgy megnőtt, ráadásul az emberek száma is folyamatosan nőtt nemcsak a Földön, hanem az összes többi bolygón, szóval olyan sokan lettek, hogy a Jupiter nagyobb holdjait is belakták. Még a Ceres nevű aszteroidán is volt 4 állam, ami az Aszteroida övezet legnagyobb tagja. A Homo Sapiens szó szerint ellepte a Naprendszer belsejét. A legnépszerűbb bolygók a Mars és az Io volt, bár igaz, az utóbbi a Jupiter holdja, de rengeteg turista járt-kelt ott, és rengetegen költöztek oda. A Merkúron nagyon kevesen éltek, de őket sem kellett félteni: 7 állammal büszkélkedhetett a legbelső planéta. A hetedik évezred felére a Jupiter összes lakható holdján lakott valaki, a lakott bolygókon a független államok száma megháromszorozódott. 6522-ben elkezdtek építeni a Szaturnuszon egy ugyanolyan mesterséges talajt, mint ami a Jupiteren volt. Igaz, ezt sosem fejezték be, körülbelül csak egy 90 ezer négyzetkilométernyi területet fedtek le, ez akkora, mint a mai Amerikai Független Államok Szövetségének területe. Nagyon kicsi.

- Miért nem fejezték be a Szaturnuszon az építkezést? – kérdezte a kisfiú.
- Itt kezdődik az eredeti történetünk. 6534-ben az akkori űrvizsgáló szervezet, az újonnan létrehozott Nemzetközi Égfigyelő Központ befogott egy üzenetet, ami a messzi távolból érkezett hozzánk. És ami a legfurcsább volt, hogy nem az emberek küldték, még csak nem is a Naprendszerből származott az üzenet.
- Földönkívüliek voltak? – kerekedtek ki Peter szemei.
- Igen
Ekkor megcsörrent a lakásban a telefon.
- Ó… na jó, ezt most fölveszem, te meg aludj egyet, holnap este folytatjuk, jó?
- Ne! – kiáltott ismét szomorúan Peter.
- Muszáj felvennem a telefont, lehet, hogy a főnököm hív, és az elég fontos lenne.
- Ilyenkor biztos nem ő hív! Naaa! – könyörgött a fiú.
- Alvás! – szólt az apa – Holnap folytatjuk.
A telefon rendületlenül csörgött.
- Jó, de azért tűntek el a többi bolygóról az emberek, mert a földönkívüliek megölték őket?
- Nem, dehogy… vagyis, részben, de ez kicsit bonyolultabb. Most már tényleg megyek. Jó éjt!
- Jó éjt! – válaszolt Peter, majd befordult a fal felé, és becsukta a szemét, az apja pedig a szobaajtót.

Folytatása következik
Hasonló történetek
3097
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
3240
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Ügyesen kezdted.

Kilenc éves gyereket tán nem terhelne ennyi számmal az apja, bár tudom, az olvasónak szántad az ismertetőt. Ettől mesterkélt kicsit a párbeszéd, de jól indul a történet.
Prescott ·
Talán ötezer év múlva már a kilencéves gyerekek is felfogják ezt a sok évszámot :wink:

Kukac911 ·
A kisgyerekek szürke állományuk elraktározz minden infot,emlékezni fog rá,ha 10 év múlva kerül is elő a történet az ő életében:) Gyerek korban a legbefogadóbb az emberi agy,mindent megfigyelnek a gyerekek!

A történet jó,kellemes kezdet:) Csak így tovább.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: