Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy pillanat

Csak ült. Meredten bámulta a képeket a falon. A horrorisztikus festészetre tökéletes példák. Elvérzett, megerőszakolt nő, elrabolt kisgyerek, zokogó anya pisztollyal a kezében. Szereti az ilyen festészetet. Az arcok miatt. Félelemtől, fájdalomtól, borzadálytól eltorzult, sokkoló, kifejező arcok. Az elvérzett nő ruhája hófehér, bár körülötte vértenger. Arcára kiült a halál borzadalma. Szája, szeme nyitva fogai hiányoznak. Talán sikoltani próbált. Nézte meredten a képet. A fekete falakon a képek még tragikusabban hatottak. A cigarettafüstben a csend kissé nyomasztó volt. Mindössze két gyertya égett minden asztalon. Az emberek csendben beszélgettek, de az asztalától messzebb senki nem hallott semmit. Zene nem szólt. Megjött az, akire ő várt. Fekete sálját letekerte, kabátját levette, rágyújtott egy cigarettára. mélyen leszívta a füstöt. Ő aki eddig rá várt, most nem szólt semmit. Nem volt mondanivalója abban a pillanatban. A hely félelmetes volt. Ide jártak néha. Az antiszocialitás helye volt ez. Ha csöndben ült, és nézte a képeket akkor sem gondolták róla, hogy beteg. Rá sem néztek az emberek. Egy ilyen asztalnál tökéletesen jelentéktelennek tűnt mindenki. Itt nem kellet az emberek arcába néznie. Itt nem vettette meg senki azért ha megvetette az életet. Fájdalom állt töményen a levegőben. életundor, halál. Fájdalomból, gyűlöletből született ez a hely, az is élteti. Egy csöndes zug, ahol nyugodtan sajnálhatja magát. Csodálatos egyben szánalmas egy hely ez. Talán annyira fog egyszer fájni, hogy nem lét be többet ide. És ha már nem akar bejönni akkor mondhatja hogy meggyógyult. Addig nem. Volt egy időszak mikor nem járt ide. Mikor mosolygott egyszer. Azóta még nem. Műnek és álnoknak érezte az emberek mosolyát. ahogy az életet is. Itt nem kell annak lennie amit elvárnak, itt lehet ami szeretne.
Az ember akire vár megszólalt:
- Ezt neked csináltam - mondta és felhúzta a pulcsiját az alkarjáról. A bőrébe csak egy szó volt késsel vágva. a hegek rajzolták ki a betűket:
FÁJDALOM
Hasonló történetek
10158
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sana ·
Szerintem ezt nem kell megérteni, hanem a fogalmazást kell nézni!Az pedig fantasztikus!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: