Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy pesti kaland

Ez a dolog nem olyan rég történt meg velem. Imádok utazni és imádom Budapestet. Egy alkalommal egyedül mentem fel, csak az utazás miatt, meg ugye pest miatt. Sétálgattam az utcán és szembejött velem egy srác. Már messziről kiszúrtam magamnak, és gondolkodtam, hogyan szólíthatnám le. Tudom közhely, de a legegyszerűbb ismerkedési mód a \"tűzkérés\". Gyorsan elővettem egy cigit, és úgy csináltam mintha tüzet kérnék... majd amikor odért hozzá fordultam: - Bocsi. Tudnál tüzet adni nekem? - és mosolyogtam nagyon csábosan. A mosoly megtette a hatását, mert elkezdtünk beszélgetni. Megkérdezte, hogy nem megyek e el vele sétálni, mert úgyis csak egyedül sétálna. Persze kaptam az alkalmon és elmentem vele. Margitszigetre mentünk... a kedvenc helyem.

Titkon már nagyon vágytam a srácra, de arra mégjobban, hogy a Margitszigeten. Egyre erotikusabb és intimebb témákról kezdtünk beszélgetni. Nem szégyelltük magunkat egymás előtt. Kiderítettem azt is, hogy nincs barátnője. Ennek nagyon örültem. Lassan kezdett sötétedni, ment volna a vonatom, de nem akartam hazamenni. Hát maradtam. Vele. Kellemes meleg nyári este volt, talán túl meleg is. Beszélgetésünk közben odafordult hozzám és azt mondta: - Nem tudom, most ehhez te mit fogsz szólni, de megőrülök, ha nem csókolhatlak meg! - majdnem elolvadtam, amikor ezt kimondta, és egyből a nyakába vetettem magam.

Először lassan, majd egyre vadabbul csókolóztunk... közben kezünk felfedező utat tett a másikon. Beletúrtam, majd végigsimítottam hosszú raszta haját, majd belemarkoltam a fenekébe. Irtóra jó feneke volt. Hirtelen elkezdett esni az eső, de minket nem zavart, mert meleg nyári eső volt, ez csak mégjobban feltüzelt. Rettenetesen kívántam őt. És éreztem, hogy ő is engem. Kerestünk egy eldugott helyet... a part mentén találtunk egy játszóteret. Folytattuk hát a csókolózást, közben sorban került rólunk le a ruha. Lassan és nagyon erotikusan vetkőztetett le. Mikor belelihegett a nyakamba majdnem megőrültem. Végigborsóztam, mellbimbóim megkeményedtek. Ezt ő egy elégedett mosollyal nyugtázta. Úgy gondoltam visszaadom.

Már csak egy nadrág volt rajtunk... felül semmi. Harapdálni kezdtem a fülét, belelihegtem, ahogy masszírozta a mellem, aprókat nyögtem. Ez nagyon tetszett neki. A nyakát csókoltam, nyalogattam. Megcsókolt, majd érzéki szája rátapadt a melleimre. Szívta, harapta, nyalogatta, én meg élveztem. A keze közben becsúszott a nadrágom alá. Elég kényelmetlen volt így, hát szabaddá tettem az utat, gyorsan ledobtam a nadrágom. Így keze teljesen belemarkolhatott már nagyon nedves puncimba. Lehúzta a tangám is, és így elé tárulhatott nedves, és csupasz puncim. Nagyon tetszett neki. Közelebb hajolt, megpuszilta. Már annyira kész voltam, hogy majdnem el is élveztem. Ezt ő is észrevette, mert nagyot nyögtem. Folytatta. Csókolgatni kezdte belső combomat, majd belepuszilt a puncimba. Lassan előkerült a nyelve is. Már duzzadt csiklómat kezdte vele izgatni. Remegtek a lábaim, annyira élveztem.
Egyik ujját lassan belémnyomta. Elkezdte ki-be húzogatni, közben vadul nyalta, szopogatta és csipkedte a csiklóm. Hirtelen már két ujj volt bennem, ami vadul mozgott ki-be. Egyre hangosabban nyögtem, majd éreztem, hogy testemet elönti a forróság. Elélveztem. De még hogy. Felállt, megcsókolt és azt kérdezte: - Na? Milyen volt? Erre én ránéztem, és azt mondtam: - Megmutatom.

Végigcsókoltam a mellkasát, szívtam, szopogattam, haraptam a mellbimbóját. Közben kezem a nadrágon keresztül simogatta a farkát. Lassan folytattam az utam lefelé. Kigomboltam a nadrágját és előbukkant hatalmas, merev , kemény, és gyönyörű farka. egyszerűen nem tudtam, hogy álljak neki. Gyönyörködtem volna még benne, de már nagyon kívántam. Be akartam kapni. Ám kicsit visszafogtam magam, és a combjával kezdtem. Kiszívtam a belső combját, nem messze a farka mellett. Majdnem elélvezett. Úgy gondoltam nem nyúzom tovább. Apró puszit nyomtam a csúcsára. Éreztem a nedv-gyöngyöcskéket. Imádtam.

Végigcsókoltam az egész farkát. Néha meg is szívtam kicsit, közben pedig a heréit masszíroztam. Lassan előkerült a nyelvem, és minden egyes milliméterre ügyelve végignyaltam a farkát. Majd kezemmel lassan húzogatni kezdtem a bőrt. Felnyögött. Először csak a makkját kaptam be. Aprókat szívtam rajta, és nyelvemmel közben játszottam. Milliméterenként haladtam lefelé és mindig szívtam és játszottam. A kezem is bátran és boldogan dolgozott. Mikor már az egész a számban volt szopni kezdtem. Váltogatva a lassú és vad tempót. Egyre nagyobbakat nyögött és éreztem hogy már nagyon kemény. Lassan elélvez. Vadul verni kezdtem és szopni. Mikor meghallottam a hatalmas nyögést tövig bekaptam a farkát és éreztem, hogy a forró és isteni nedű folyik le a torkomon. Soha nem nyeltem még le. De az övét akartam.

Miután elélvezett sem hagytam abba a szopást. Nem akartam hogy lelalnakadjon. Így tovább szoptam. Már mindennél jobban kívántam. Mikor elérte a megfelelő keménységet (nem kellett sok idő) ránéztem. Ő már tudta mit szeretnék. Puncim égett a vágytól, és nagyon nedves volt, megfordított, és én egy padnak támaszkodtam. Még mindig zuhogott az eső. Belém hatolt. Hatalmasat nyögtem. Nagyon jó érzés volt magamban érezni. Először lassan, majd egyre gyorsabban mozgatta a csípőjét. Én viszont egész testemben érezni akartam, így a padra ültettem és az ölébe ültem.

Mozogni kezdtem rajta közben öleltem és csókoltam. Kezei a mellemmel játszttak. Tövig magamba engedtem minden egyes visszaereszkedésemkor. Egymást izgattuk nyögéseinkkel. Tudtuk már nem sok van hátra. Egyre vadabbul mozogtam rajta, és láttam rajta, hogy élvezi, és hogy mindjárt elmegy. Rátapadtam a szájára és méggyorsabban mozogtam. Lovagoltam rajta, mint eddig még soha senkin. Újra éreztem a keménységet, és amilyen mélyen tudtam... beleültem. Hatalmasat élveztünk. És nyögtünk egymás szájába. Életem legjobb élvezése volt. Megcsókoltuk egymást és még ültem az ölébe. Lassan elkezdtünk fázni, így felkapkodtuk vizes ruháinkat, és kézenfogva elindultunk hozzá. De hogy ott mi történt? Az már egy másik történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Fekete Rózsa ·
Tulajdonképpen nem akarnám lehurrogni,végülis ízlés kérdése..de énsem hiszem hogy ez igaz,de nem is kell annak lennie.Nekem azzal volt egy kis bajom,hogy rögtön így bele a közepébe.Hát nemtoom. :frowning:

Picurka ·
Hát az eleje nem az igazi. szerintem sem igaz történet... A fogalmazás hát...... van néhány furcsa kifejezés, ami elcsúfítja az írást. :rage:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: