Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy örömlány pár napja

Anikót gyönyörű testtel ajándékozta meg a természet. Vékony derekán, nőies csípőjén, kemény, formás fenekén és mellein minden férfi szeme megakadt. És ha valaki a szemeibe nézett, csillogó, nagy szemeibe, az teljesen elvesztette az uralmát önmaga felett. Anikó már 16 éves korában felfedezte testi adottságait, s minden egyes ujjára kerített magának egy fiút. Egy nap sem unatkozott. Mikor rájött, hogy bájait pénzzé is teheti, egy cseppet sem habozott. 18 éves volt, mikor először feladott egy hirdetést valamely szexlapban. Már erre is nagyon sokan jelentkeztek, de mivel nem volt Anikónak még az aktusok levezetéséhez megfelelő búvóhelye, ezért csak azokat a jelentkezőket hívta vissza, akiknek volt autójuk, vagy saját házuk. Négyévnyi munkájába telt, hogy megkeresse a saját otthonra valót. Hideg téli reggel volt. Anikó hálószobájában aludt, selyem takarója alatt. A szobában nem volt hideg, így akár takaró nélkül is aludhatott volna. Telefoncsörgés ébresztette fel. Kedvetlenül ült fel az ágyon, majd álmos tekintettel kereste meg a mobilján a „felvesz” gombot.

Lágy hangon szólt bele, leplezve a korai zavarásból adódó kismértékű idegességét.
- Szia, itt Anikó beszél! Tessék!
- Szia! – szólt bele a telefonáló izgatott hangon. – Olvastam a hirdetésed az interneten, és meg kell, hogy mondjam, nagyon gyönyörű vagy. Szeretnék bejelentkezni hozzád. Mikor van rám időd?
- Nagyon köszönöm a bókot! – ekkor már nem kellett erőltetnie a kedves hangot, mivel a dicséreteknek nem tudott ellenállni. – Ha neked is megfelel, ma délután 5-kor eljöhetsz hozzám.
- Nem lehetne inkább holnap?
- Sajnos nem! Holnap egész nap nem érek rá. Sajnálom! –

Anikó nem akarta azt mondani, hogy másnap már tele van „vendégekkel”, mivel párszor elkövette már ezt a hibát, és a kuncsaftok felfogván, hogy nem ők az egyetlenek, akik birtokolhatják formás testét, lecsapták a telefont.
- Akkor ma is jó lesz. Délután ötkor! És mi a címed?
- Itt lakom a fővárosban a Négymesterek útja 19-ben. A bejáratnál megtalálod a nevem.
- Köszönöm! Pontos leszek! – ezzel a telefonáló letette a kagylót. Anikó felkelt az ágyból, mivel már nem tudott újra elaludni, és amúgy is csak fél órája volt a mai első fizető vendégéig. Lezuhanyozott, fogat mosott, majd leugrott a háztól nem messze lévő élelmiszerboltba, ahol vett egy üveg pezsgőt, némi szendvicshez való alapanyagot és fizetés után már sietett is vissza. A ház bejárati ajtajánál megállt egy pillanatra, hogy ellenőrizze a csengők mellett, hogy szerepel-e olvashatóan a neve. Volt már olyan eset, hogy a nevét fekete filctollal satírozták át, és a „vendégei” nem tudták, hogy hová csengessenek be. Most minden rendben volt. Lakásába érve behűtötte a pezsgőt.

Megszólalt a csengő. Anikó az órájára nézett. Nyolc óra volt.
- Hogy mostanában milyen pontosak az emberek! – mondta halkan magának, miközben megnyomta a kapunyitó-gombot. Ő a harmadik emeleten lakott. Három perc múlva kopogtak az ajtón. Anikó egy sejtelmesen átlátszó selyem köntösben tárta ki az ajtót akkorára, hogy a kopogtató éppen csak lássa az ajtófélfának támaszkodó testét. Azalatt öltözött át, mialatt a „vendége” felért a bejárattól.
- Igen? – kérdezte kicsit mély, szexis hangon.
- Szia, én Gábor vagyok! – mutatkozott be a férfi. - Időben érkeztem? – kérdezte magabiztos hangon.
- Tudja, hogy igen! Fáradjon be! – tárta ki teljesen az ajtót.

Gábor belépett. Kezében egy szál sárgarózsa volt, aminek bimbóját cirógatva végighúzta Anikó szépséges arcán. A homlokánál kezdte, majd az orrán haladt végig, az ajkain át, egészen a nyakáig. Ezután átadta a hölgynek a virágot. Anikó a nappali asztalára tette a behűtött pezsgőt, majd kinyitotta. Arra már nem volt ideje, hogy töltsön, mert a férfi odalépett hozzá, kivette a kezéből az üveget, és letette az asztalra. Szájon akarta csókolni a lányt, de felhagyott az ötlettel, mivel Anikó visszautasította. Ő sosem csókolózott munkából. Gábor lágyan levette a köntöst, ami alól előtűntek a lány formás idomai. A férfi a nyak csókolgatásával kezdte. Olyan érzékien csókolt, hogy Anikó pillanatok alatt „bemelegedett”. Gábor kis idő múlva eljutott a mellekig. Az egyiket csókolta, nyalogatta, míg a másikat eközben a kezével gyömöszölte és simogatta. Anikó már teljesen nedves volt, készen állt arra, hogy a férfi beléhatoljon. Gábor szerint ennek viszont még nem érkezett el az ideje. Egyre hevesebben nyalogatta, cirógatta a melleket. A mellbimbók egyre keményebbé és nagyobbá váltak. A férfi nyelve lassan, de biztosan haladt a lány nemi szerve felé.

A köldöknél ugyan megállt egy kicsit, majd miután kétszer körbejárta a nyelve hegyével, indult is tovább. Anikó csak annyira tárta szét a lábait, hogy Gábor feje éppen csak közéfért. Gábor először a combok belső felét vette „ostrom” alá, s mikor az érzékeny területen történő nyalakodás megtette hatását, a csodás barack felé indult el a játékos nyelv. Gábor nem vadul esett neki a kéjnyílásnak. Nyelve hegyével finoman szétnyitotta a nagyajkakat. Anikó erre a tettre halk kis sikollyal reagált, majd széttárta a lábait annyira, amennyire csak tudta, megkönnyítve a férfi munkáját. Gábor nem is habozott, nyelve a kisajkak közé furakodott. Ezt a mozdulatát ismételte legalább két percig. Anikó azt sem tudta, mit tegyen, az ajkait harapdálta élvezetében, de még midig nem jutott el a csúcsra. A férfi, mikor már alkalmasnak találta az időt, jobb középsőujját a szájába vette, hogy bevonja a nyálával, a jobb csúszás érdekében. Kivette a szájából, majd óvatosan, lassan betolta a lány hüvelyébe. Eközben a másik keze nagy- és mutatóujjával felhúzta a csiklót körülölelő bőrt.

A szabaddá vált csiklót az ujja síkosítása után a szájába próbálta venni és csak szívta és szívta. Közel volt már az orgazmus a lány részéről. Ekkor már a jobb középsőujj mélyen járt. Eleinte nem mozgott ki és be, hanem Gábor egyre nagyobb erővel tolta befelé. Mikor már erősnek találta a nyomást, elkezdte a be-ki mozgást. Az egy ujjal való tágítás után a férfi kihúzta ujját, majd visszadugta, de ekkor már a mutatóujjával együtt. Anikó hirtelen felsikoltott. Ezt a sikolyt nem a fájdalom szülte, hanem az aktus során az első kielégülés. Gábor elérte első kitűzött célját. Nyelvét elvonta a csiklótól, ujjait kivonta a lány hüvelyéből. Segítség nélkül levetkőzött, mialatt Anikó mozdulatlanul feküdt a nappali szőnyegén. Már nagyon régen érzett utoljára ilyen kellemes orgazmust. A férfi leült az egyik bőrfotelbe és kényelmesen elhelyezkedett. A lány pillanatok alatt ott térdelt előtte, tudta, mit kell tennie. Finom mozdulatokkal felhúzta Gábor merev hímvesszőjéről a fitymát. A makk már elég síkos volt az előjáték okozta izgalmak miatt kiszivárgó előnedvektől.

Anikó nedves nyelvének hegyével körbenyalogatta a már sziklaként álló, kissé felfelé ívelő pénisz makkját, majd az egészet a szájába vette. Úgy tett, mintha megpróbálná lenyelni. Megpróbálta tövig a szájába varázsolni, ami majdnem sikerült is. Gábor pénisze nem volt túlságosan nagy, de az átlag feletti volt 17 centiméteres hosszával és 5 centis szélességével. Három-négy perc intenzív kéz-, ajak- és nyelvmozgás után a férfi kivonta Anikó szájából a hímvesszőjét.
- Elég ebből, mert mindjárt elélvezek! – mondta egy kicsit akadozó hangon. Gábor felállt és elsétált a foteltől. Anikó közvetlenül a fotel elé térdelt és felsőtestével ráfeküdt. A férfi mögötte helyezkedett el, majd hátulról hatolt belé. Lassan kezdte, utána fokozatosan gyorsította az iramot, miközben kezeivel a formás melleket simogatta. Volt, mikor teljesen kihúzta a péniszét a hüvelyből, ekkor a makkjával végigsimogatta a lány csiklóját és végbélnyílását is, majd újra behatolt. Hol gyengéden, hol, mint egy őrült hatolt be.

Mikor Gábor érezte a „vég” közeledtét, kihúzta a hímvesszőjét és Anikó hátára spriccelte nedűjét. Az első lövet elszállt a lány fele fölött. Anikó megfordult és a szájába vette a még mindig mereven álló, ám szilárdságából egy cseppet veszített férfiszerszámot. Ami még benne maradt, azt szívó mozdulatokkal nyerte ki és nyelvével rákente a férfi péniszére. Az aktus után mindketten lezuhanyoztak és megitták a pezsgőt. Gábor megköszönte a csodás perceket. Elővette a pénztárcáját és átnyújtotta Anikónak a tiszteletdíját, majd távozott. Folyt. Köv.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kicsi ·
A történet nekem tetszik.Szerintem jó.S meg kell jegyezni örömlány és örömlány között is van különbség.Van utszéli, s van luxusk****!Nállam 7!

kicsi ·
A történet nekem tetszik.Szerintem jó.S meg kell jegyezni örömlány és örömlány között is van különbség.Van utszéli, s van luxusk****!Nállam 7!

Wine2 ·
Nagyon hosszú... és nagyon unalmas!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: