Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy ölelésről...

Egy fiú és egy lány ülnek egy padon, összefonódva, mintha egy test lennének, mintha soha nem is tudnák elengedni egymást. Tekintetük fátyolos… Romantikus, ha örömkönny gyűlik két gyerek szemében… - gondolják a járókelők.

Fiú: Végre egy lány, aki olyan, mint én, végre ez, aki őszinte, aki, ha bánt is néha, szeret, akiért nem kell sírnom, aki nem hagy el. Akire mindig vártam, s most rátaláltam, s az enyém.
Lány: Hogy fájhat így egy ölelés, amikor ez az ésszerű? Amikor egy ilyen kapcsolat való nekem. Itt nincs korkülönbség, meg társadalmi, meg konvenciók. Csak ő meg én. Két gyerek. Ő az aranyos, én a hazug gyerek, egy képpel a szívembe vésve, ami nem ő, de amit betakartam azzal a durva fekete vászonnal, amit a temetéseken szokás használni. Így kell lennie. Így jó. Kész.

Egy fiú és egy lány ülnek egy padon. Tekintetük fátyolos. A szerelem egyszer mindenki szemébe könnyet gyömöszöl. Így vagy úgy…
Hasonló történetek
26061
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szelene ·
...így vagy úgy nem tudom miért vagyunk örök elégedetlenek és miprt nem az a jó aminek jónak kellene lennie? és egyébként is...így is meg úgy is FANTASZTIKUSAT ALKOTTÁL MEGINT :smile:

Tűzmadár ·
Nekem is tetszik.

szöszke ·
Örülök, ha tetszik. :hushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: