Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy nagy sóhaj a fürdővízben

Hello! Én egy elég "aktív" mégis erkölcsileg korlátolt 15 éves lány vagyok. Ugye éreztétek már, hogy valakibe nagyon szerelmesek vagytok, tudjátok, hogy nem lehet a tiétek és kívánjátok őt? Na velem ugyanez történt kisebb-nagyobb fejleményekkel

Egész szép nap volt július, dög melegvolt, izzadtam, mint egy tehén, de még e kínok közt is csak Pistire tudtam gondolni, erőscsontú, jó fej, kékszemű, szőke hajú, aranyos és ezek szerint vonzó fiú volt... Év elején jött az osztályba, nagyon megkedveltem, elég ari volt, aztán egyik nap két haverom azzal állított be, hogy tetszem neki, pár nappal később elkérte a szendvicsem (mindig elkéri, mert anyuja nem pakol neki) de már félig megettem, amikor megtudta csak ennyit mondott:
- Most nem teljesen mindegy? - aztán ahogy kivette a kezemből, kicsit megsimította a karom, és rámmosolygott... Akkor éreztem (meg sok ennél izgatóbb pillanatban), hogy megremeg a lábam és tudtam, minden libabőrbarázdám kívánja őt... aztán nemrég ellátogattam erre az oldalra mert a haverok ajánlották, hogy tök izgi történetek vannak, hát beleolvastam néhányba... Általában még a Private Goldtól is irtózom, de akkor Istire gondoltam és benedvesedett a bugyim és mint az idomár kezdtem simizve csitítgatni a puncim, lementettem az oldalt az asztalra, majd kimentem a mosdóba, mert már este 10 volt és fürödnöm kellett. Eléggé felvoltam hevülve, úgyhogy nagyon hideg vízbe ültem bele. Kicsit relaxáltam.

Végig ő járt az eszemben, hogy milyen helyes, okos, aranyos és a szája... milyen lehet megcsókolni? Összeszorítottam az ajkaimat és kicsit megnyaltam őket. Sokszor álmodtam már, hogy smárolunk, de ennyire "élethű" álmom még nem volt... elaludtam a kádban, majd mikor felocsúdtam és elgondolkoztam a dolgon eszembe jutott, milyen lehet maga az izélés...
És mire észbekaptam a puncimat simiztem és dörzsiztem, nem bírtam ki, de mindig kicsit leálltam, mert ha anyu vagy apu meglát nekem annyi! De olyan jó volt, nem tudtam abbahagyni, ráadásul nem csak a nedvemtől, de a habosvíztől is jókat cuppant a punim.. már majdnem eljutottam a csúcsig, amikor rájöttem, mit is csinálok. Kicsit leálltam. Nem akartam orgazmust, még korai lett volna...Aztán arra gondoltam:
- Kati! Egyszer élsz, lehet, hogy soha nem fog vele összejönni! Lehet, hogy most amíg még gerjedek, addig még eljuthatok a csúcsig... Dehát még fiatal vagy!

Szószoros értelemben veszekedtem magammal, Aztán tovább henyéltem... a kezemet mágnesként vonzotta a puncim, nem tudtam ellenállni a kísértésnek, muszáj volt dörzsiznem egyre vadabbul, és még a jéghideg vízben is izzadtam ömlött rólam a veríték, és már tövig volt a kezem aztán arra is gondoltam milyen lehet seggbe?
Hasra fordultam. Éreztem nedveim illatát a vízben, elkezdtem masszírozni a csöcsömet, közben végig a fiúra koncentráltam, haladtam a hasamig, aztán megint a punámhoz értem... Elkezdett lüktetni benne az összes ér, rácsaptam a seggemre, aztán elkezdtem befelé dugni az ujjacskáimat, és beljebb, és beljebb, és beljebb, és már éreztem, hogyha még beljebb tolom, akkor meglesz az elélvezésem...

Kicsit még játszottam az ujjaimmal a valagamba, aztán kihúztam és vissza a főbejárathoz... Simi-dörzsi, így ment ez egy jó fél órán át, nyaliztam a melleimet, masszíroztam őket, és már két kézzel hatoltam be az orchideámba, a nektárnál édesebb ízt éreztem a számban, a gerincem bizsergett és a csípőm vonaglott, feltettem a lábamat a kád szélére teljesen széttártam és a nagyajkaim már teljesen rásimultak a hüvelykem közére aztán kivettem a kezem a hüvelyemből és a 2× átélt orgazmus érzése keringett az agyamban...

Ezután kb. még a nyáron 8-szor masztiztam, mindig szerelmemre koncentrálva és arra, hogy mennyire kívánom, lehet, hogy nemsokára tényleg összejön vele, és évnyitóm megmondom neki mennyire szeretem és kívánom őt.. Annyira szeretném megcsókolni és boldoggá tenni őt fogni a kezét (vagy a farkát:-) És hosszan megcsókolni.....

Nem túl nagy story, amit elmeséltem, de nekem nagyon fontos... még most is elfog a nedvesség ha rágondolok!
Hozzászólások
További hozzászólások »
loveforever ·
Sajnos mikor elolvastam azt kell, hogy mondjam egy jót nevettem. Nem is tudom min. Egyáltalán nem tudtam elképzelni a dolgok. Pedig jól kezdted. A bevezetőre és arra a sorra gondolok ahol a csókról írtál. Egyébként az összes többi nagyon gáz. Nem csak a megfogalmazás, hanem az, hogy szerintem te sem élted bele magad. Lehet, hogy te sírtál rajta, de anyud szerintem csak azért mert kegyetlen szar. Az én tanácsom amit nem kell megfogadnod az, hogy százezermilliószor meg még egyszer több átélés kellene bele. És ha lehet kicsit több részlet... ne csak azt írd le, hogy bedugtad az ujjad a punádba, hanem azt is, hogy mit éreztél.
:laughing:
fárasztó volt...
nahh háj... :angry:

Diamant Puppe ·
szerintem se nem 15, se nem lány :)
de azért jót mosolyogtam :))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: