Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy meleg élete 4.1 - Felnőttkor I.1 - Az „örömfiú”

Áron életszakaszának ezen fejezetét 2 szakaszra bontom.

I. Találkozások és szexuális együttlétek egy „örömfiúval”.

Áron életében a Robival történő szakítása után eltelt már kb. 27 hónap. Volt két-három futó kapcsolata, de igazán lényeges viszonya nem volt. Az egyik nap aztán egy általa eddig ismeretlen úton halad autójával, amikor egy nagyon furcsa dologra lesz figyelmes. Először csak hangban, ugyanis azt hallja, hogy a „férfi” hang árulja magát. Nem akar hinni a fülének, hiszen olyat már hallott, hogy vannak „örömlányok” akik árulják magukat, de hogy legyenek „örömfiúk” is erről még nem hallott. De minél tovább halad, annál erősebben hallja azt a bizonyos hangot, majd egyszer csak a kocsija ablakánál megáll egy fiatal fiú és megkérdezi Tőle, hogy benne lenne-e egy körbe. Először elküldi a fiút, majd csak nem hagyja nyugodni a gondolat és néhány órával később újra elmegy arra felé, ahol „találkozott Vele” vagyis ahol látta a fiút. A fiú még mindig ott árulja magát. Áron megáll és megkérdezi Tőle, hogy mennyiért „dolgozik”. A fiú (legyen Lóri) válaszol Neki: nyalás 5000 Ft; szopás 7500 Ft; ez is és az is vegyesen (kis vegyes) 10000 Ft; dugás 15000 Ft; amennyiben akár a nyalást, akár a szopást dugással vegyítve kéri (nagy vegyes) akkor 25000 Ft. Áront kicsit sokallja a tarifát, de kíváncsi a srác „szolgáltatásaira”, így elkezd alkudni Vele. A kamasz (aki egyébként mindössze 1 hónapja múlt 17 éves) végül enged a nyalás és szopás árából 10-10%-ot, míg a „kis- és nagy vegyes” és a dugás árából 5-5%-ot. Hát a férfi még lényegében így is sokallja az árakat, de egyre kíváncsibb, hogy egy ennyire fiatal fiú ennyi pénzért mire képes, így belemegy. Lóri a férfit elviszi magához, ugyanis a szüleitől teljesen külön kénytelen élni, mivel a szülei a melegsége miatt elküldték otthonról és lényegében ebből a tevékenységéből, mármint az „örömfiúságból” tartja fent magát és a lakást, ahol lakik. Ezt a fiú hazafelé menet megosztja a férfival. Áron amint a lakást meglátja, teljesen lehidal, ugyanis egy nagyon jól felszerelt lakásról van szó.

Ezek után a fiú érzi, hogy nem lesz felesleges kiadás az, amire most a kamasszal készül. Áron azt mondja, hogy akkor a „kis vegyest” kéri, de fizetni csak a cselekmény után akar. Erre a kamasz azt válaszolja, hogy vagy előre fizet vagy nem lesz semmi. A férfit viszont hajtja a kíváncsiság, ezért azt mondja Neki, hogy ad előre 3000 Ft-ot, a többit majd utána. Addig egyezkednek, hogy végül a kamasz is belemegy. Bevezetésként vehemens csókolózásba kezdenek, mely során a nyelveik a másik szájába, míg kezeik egymás (eddigre egyébként meztelen) testén vándorútra kelnek. Áronban már a csók alatt világossá válik, hogy ilyen vehemens és egyébként valamelyest érzéki csókot, amelyet most Lórival váltott még soha senkitől nem kapott. Szóval most már szinte teljesen biztos benne, hogy nem lesz kidobott pénz, amit a fiúnak adni fog. A csók után következhet végre az is, amiért valójában már részben fizetett is, azaz a szopás és a nyalás. A fiú ezzel letérdel Áron elé és először nagyon gyengéden elkezdi simogatni alkalmi partnere makkját. Ezt követően óvatosan először csak a fasz felső részét veszi a szájába, majd egyre lejjebb és lejjebb haladva kb. 2 perc elteltével már Áron egész nemi szervét szopja. Ezt nagyon visszafogottan és a fejét fel-le mozgatva érzékien teszi, hogy a férfi „támogassa” a kiskamaszt érzéki nyögésekbe kezd, ezzel egybe jelezve a kissrácnak, hogy nyugodtan gyorsíthat, ha gondolja. A fiú bele is gyorsít a dologba. Áron annyira élvezi, amit a kamasz fiú csinál, hogy beleélvez Lóri szájába, aki viszont ízlelgetni és nyelni kezdi a pasiból érkező spermát és ondót. Nagyon ízlik neki. Amint befejezi a szopást, elkezdi a nyalást. Ez már valamivel gyorsabb folyamat. A férfinek annyira bejött, amit a fiútól kapott az elmúlt mindegy 1 órába, hogy ad neki egy 10000-st. A fiú először visszaakar adni Neki, de a férfi erre azt mondja, hogy annyira meglepett, hogy ilyen jól csináltad, hogy megérdemled ezt a pénz.

Ezzel elbúcsúznak egymástól. De azért az még kiderül, hogy a fiú az adott helyen hetente 3 nap (azaz csak hétvégén) árulja magát. A férfi úgy csinál, mint ha végleg búcsút venne a kamasztól, de a lelke mélyén tudja, hogy ez nem így van. Eltelik 1 hét és látszólag teljesen véletlen Áron megint arra autózik, ahol korábban Lórival találkozott, de most már számít a fiúra és szándékosan (persze csak a megengedett szintig) lassan megy, hogy biztos legyen, hogy odamegy hozzá a kamasz fiú, hogy felajánlja Neki a „szolgáltatásait”, így is lesz. Áron persze rögtön felismeri a fiút, de a srác Őt nem ismeri meg. Majd amikor Áron azt mondja a fiúnak, hogy benne lenne egy körben, de nem nyilvános helyen, hanem vagy a fiúnál vagy Őnála. A fiú bármibe beleegyezne, de megmondja Neki, hogy csak Nála lehet róla szó. Persze a férfi belemegy ebbe. Amikor a kamasz beül mellé a kocsiba, akkor végig simogatja a combját, mire a srác csak annyit mond, hogy Nem indulnánk már végre? Mutatom az utat. Erre felnevet Áron, és csak annyit válaszolt, hogy Jó rendben. De az utat ismerem. A kamasz még ekkor sem rakja össze a nyilván való jeleket, de egyre inkább az motoszkál az agyába, hogy valahonnan mintha ismerné a mellette ülő férfit, de legalábbis ebbe a kocsiba már biztos ült. Végre felérnek a fiú lakásához. A fiú kinyitja az ajtót és előre engedi a férfit, aki ahogy belép Tőle szokatlan módon visszanyúl a kamasz fiú felé és az egyik kezével berántja Őt, míg a másik kezével a zsebéből elővesz 30000 Ft-ot és a fiú kezébe adja. A kamasz meg sem tudja igazán nézni, hogy mennyit kapott, mert a rákövetkező pillanatba már le is smárolja Őt Áron. A fiú persze ezt viszonozza is. A smár közben dolgoznak a kezek is és már vetkőztetik is egymást. Közben a fiú a kapott pénzt a legközelebbi kisasztalra ledobja. Ezt követően irány a szoba és jöhet a szex. A kamasz mindenre fel van készülve. Van nála koton, van nála babaolaj és kézkrém is. (Az előbbi a védekezés miatt, az utóbbi a síkosítás miatt.) A férfit ez már nem igazán lepi meg, hiszen már az első ottlétekor látta, hogy Lóri előre felkészül, hogy minden kéznél legyen, ha egy kuncsaftjával hazaérkezik és tudja kért szolgáltatást a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni. Már csak egy fontosabb kérdés volt hátra, mégpedig az, hogy melyikük legyen az aktív és melyikük a passzív. Itt lepte meg a fiú igazán csak Áront azzal, hogy ha lehetne, akkor inkább Ő szeretne lenni az aktív, mert az utóbbi időben a legtöbb análos „ügyfele” kizárólag aktív szerepbe akart lenni. Áron a meglepő felajánlást hallva előbb nemet mond, majd mégis csak belemegy, persze ekkor is csak a kíváncsiság hajtja a férfit, hiszen közte és a fiú között kb. 10 év a korkülönbség. Előkészülnek a szexhez. A fiú felhúzza a kotont, majd bekeni az alkalmi partnerének nyílását babaolajjal, míg a kezét, vagyis 4 ujját kézkrémmel. Aztán megkezdi az izgatást és a tágítást. Az izgatással egyáltalán nem volt gondja. A külső végbélnyílás tágítását az ujjaival folyamatosan csinálta. Mindegy 15 perc után már úgy látta a fiú, hogy a tökös tágítás is következhet már. A fiú nemi szerve eddigre már teljesen fel volt duzzadva és a merevség miatt elérte a 22-23 cm-es méretet is. A kamasz a faszát nagyon óvatosan behelyezte a férfi seggébe és körkörös mozgással elkezdett egyre beljebb hatolni, közben természetesen az egyik kezével a partnere hátát simogatta valamint azt csókolgatta. A behatolás célt ért. A srác, a férfihez hasonlóan nagyon élvezte a helyzetet. Sőt mind a ketten beleélveztek a dologba. A szex után együtt lezuhanyoztak, majd Áron elbúcsúzott. A 17 éves Lóri megint természetesen arra gondol, hogy ilyen jó kuncsaftja (a szex előtt „előlegként” 8000-et, majd a szex után még 10000-et ad Neki), nem lesz egy ideig és ez a búcsú most már tényleg végleges lesz. Nem is tudhatja, hogy mekkorát téved ezzel.

Egy újabb hét telik el. Az „ismeretlen ismerős” férfi, azaz Áron már megint „teljesen véletlenül” pont akkor és pont arra autózik, amikor Lóri éppen ott árulja magát, mint „örömfiú”. Amikor behajol a fiú Áron autójába és elkezdi magát ajánlgatni, a férfi rögtön közbeszól és megmondja Neki, hogy veled bárhol és bármikor. A kamasz akkor már felismeri a „régi ügyfelet” a férfiben és örömmel beül mellé az autóba. Már ahogy ez megtörténik, a pasi rögtön lesmárolja Őt, amit a kissrác persze viszonoz is, majd ismét felmennek a „kiskamasz” lakására, ahol megint análra kerül sor. De Lóri ismét „kiköveteli” magának, hogy Ő legyen az aktív. Lényegében nem kell nagyon hosszan győzködnie Áront, mert a férfi is szívesen beleegyezik ebbe. De most ajánl egy pózt a szexhez a srácnak. Erről a pozícióról a kamasz még nem is hallott, így a férfi a mobiljára lementett videót megmutatja Neki. A felvételen látható dolgok megtetszenek Lórinak, így belemegy abba, hogy a szexet abba a pozícióba „hajtsák” végre. Hosszú csókolózásba kezdtek, amely közben a kezeik is „felderítő útra indultak” egymás testén. Mindent be is „jártak”, míg nem „megálltak a végállomásnál”, azaz egymás seggén, melyet kölcsönösen fogdostak egymásnak, majd elkezdődött a kölcsönös vetkőztetés. Néhány perc elteltével már anyaszült meztelenül álltak egymás előtt és úgy kerültek ágyba. Ezt követhette a szex. A fiú „felszólította” partnerét, hogy helyezze magát kényelembe, Ő addig kimegy a mosdóba. Így is lett, hiszen mire Lóri a mellékhelységből valamint a fürdőből visszaérkezett, vagyis az utóbbiból a babaolajat és a kézkrémet magához vette, addigra Áron kényelembe helyezte magát a fiatal srác ágyán. A kamasz az análra való felkészülés következő lépéseként bekente partnere hátsóját valamint a saját nemi szervét a babaolajjal valamint a kezét, vagyis néhány ujját kézkrémmel. Ezután a „bekent” ujjaival elkezdte a tágítás folyamatát, melyet 3-4 perc után az addigra kb. 22-23 cm-re duzzadt faszával folytatott. Mindeközben természetesen a lehető legjobb módon kényeztette szexpartnerét. Ez jelen esetben simogatással és többszöri száj csókkal is lehetséges volt. Ez az együttlét élvezetesebbre és hosszabbra sikeredett, mint az 1 héttel korábbi. Ezt az is jól bizonyítja, hogy mind a ketten beleélveztek a cselekménybe. Az anális együttlét könnyítette a még „megrendelt” következő aktust, vagyis a nyalást, hiszen a dugást követően, így nem kellett pluszba izgatnia Lórinak a partnerét, hogy nyalni is tudjon, hiszen már az anál alatt úgy lövelte ki magából az ondót és a spermát, mint ha az a kötelessége lenne. A férfi mellkasa valamint természetesen a faszának a környéke nagyon gyorsan megtelt gecivel, szóval volt dolga rendesen, hiszen volt mit nyalni, azaz „igazán megdolgozhatott a pénzéért”. Végül is a férfi a szex előtt 20000, míg utána még 15000-et ad a fiúnak. A fiú nem akarja ezt elfogadni, de a férfi nem veszi el a „visszajárót”. Elmondható tehát, hogy a három hét alatt, vagyis azon belül az alatt a három alkalom alatt még több pénzt szerzett, mint általában amennyit 1 hónap alatt általában 2 max. 3 kuncsafttal szokott.

Ekkor megint úgy tűnik, hogy ezzel a férfivel biztosan utoljára találkozott. De az élet kiszámíthatatlansága még csak most jön, amikor már a férfi sem igazán akar ezzel az aranyos örömfiúval találkozni.

II. A szerelem újra beköszön és az élet „furcsa játéka”:

A sorozatom főhősének, Áronnak az életében mindegy 3 hónappal a fenti kalandja után, megjelenik egy nagyon csinos és még annál is helyesebb pasi, akit mindenképpen megszeretne, vagyis megakar szerezni magának. Mindent meg is tesz azért, hogy a másik férfi felfigyeljen rá. Persze mindent kulturált keretek között értem.

Áron eddigre már igencsak a 27. szülinapja felé halad (1 hónap van addig) és már elég régen volt valódi érzelemmel járó kapcsolata, hiszen eddigre már kb. 2,5 év telt el azóta, hogy a férfi majd 4 év után szakított Robival. Egyszóval, már nagyon vágyik egy olyan kapcsolatra, melyben érzelmek is jelen vannak és nem csak a kaland és a pénz. Azaz teljesen a legjobb pillanatba jelent meg ez az újfiú (legyen Józsi) az életében. Áron és Józsi között randit randi követ, melyek során kiderül, a férfi számára, hogy az általa kiszemelt személy „még csak” 23 éves múlt (1 hónapja), de már annyi minden történt az életében, amit ugyan nem szégyell, de viszont beszélni sem nagyon akar mindenről. Már kb. 4 hónapja randizgatnak, amikor végre jobban kimernek térni a szexuális kérdésekre is. Ezáltal kiderül, hogy mindketten unik vagyis, mindketten szeretnek aktívak (dugók) valamint passzívak (dugottak) lenni. Az is kiderül, hogy Józsinak nem volt igazi passzív tapasztalata mivel ez eddig bárhány fiúval is volt anál kapcsolata, mindegyik csak az aktív félként szerettek volna ebben részt venni, de Ő már nagyon szeretne egy análnak úgy a részese lenni, hogy nem Ő kényeztet, hanem Őt kényeztetik.

Eltelik még 1 hónap és megtörténik közöttük az első orális szex sorozat. Ennek első „felvonása” a közös maszturbáció, míg a második „felvonása” a kölcsönös szopás. Ezen aktusokat a következő 1 hónapba hetente 1 alkalommal megismétlik. Ezt követően végre eljön az első anál is közöttük. A szex előtt megegyeznek abba, hogy a fiatalabbikuk lesz a passzív. Áron viszont a „fiúnak” is megmutatja azt a videót arról a bizonyos szex pozícióról, amely Neki nagyon megtetszett, és az eddigi partnerei, akikkel kipróbálta, azok is dicsérték. A felvételen láthatóak alapján a fiatalnak is nagyon megtetszik az anál ezen formája, így úgyis „hajtják” azt végre. A passzív „szerepbe bújt” srác elhelyezkedik az ágyon, míg a párja előkészíti a kotont és a síkosítót. A gumit a férfi a „fiúval” felhúzatja magára, majd az előkészített babaolajjal bekeni partnere segge környékét valamint (külső)végbélnyílását, majd három (saját)ujját, majd ezt követően a három „besíkosított” ujjával elkezdi tágítani partneré, vagyis annak nyílását. Ez se nem gyors, se nem lassú folyamat, hiszen Józsinak nem csak, hogy elkell magát engednie, hanem még ahhoz is hozzá kell, hogy szokjon, hogy egy idegen test van a nemesebbik oldalán. Hát ezért is a tágítás „első szakasza” elég hosszadalmasra sikerül, hiszen majd 1,5 óra telik el evvel, majd végre jöhet a ténylegesen az a rész, amire már egyébként évek óta vágyik, azaz, hogy végre egy fiú/férfi seggbe kurja. Mivel azonban Áron egyébként is óvatos, és még óvatosabb, ha tudja azt, hogy „páciense” számára Ő az első olyan, aki úgy is megbassza, szóval tudja azt, hogy mire számíthat a partnere az „első ilyen” anált követően. Egyszóval, tehát amikor már az ujjazásos módszerrel már úgy érzi, hogy annyira kitágult a szex társa, akkor megkezdi a behatolás legaktívabb és legizgalmasabb részét már a nemi szervével, amely eddigre már nagyon merev és eléri a 35-36 cm-t is, azaz tudja, hogy van, még mire odafigyeljen azért, hogy a párja ne bánja meg, hogy a passzív („lány”)szerepbe volt a szex közben. A „második tágítási szakasz” végrehajtásához a faszával elkezd óvatosan közeledni a társa seggéhez, majd abba elkezdi óvatos körkörös mozgással a hímvesszejét behelyezni, melyhez a párja támogatóan érzéki nyögésekkel nyújt neki segítséget és támogatást valamint önbizalmat is. A behatolás remekül sikerül, melynek érezhető jele, hogy a „lányszerepben” levő férfi illetve a „fiúszerepben” levő férfi is felizgul.

A következő mindegy kb. 6 hónapban élik a szerelmespárok „átlagos” életét, de még külön-külön.  A fiatal férfi (Józsi) már mindent (legalábbis Ő szerinte mindent) elmesélt a barátjának, így természetesen azt is, hogy van egy öccse, akit, amikor elmondta otthon, hogy meleg, a szülei elküldtek. Becsüli a testvérébe, hogy mert az igazság elmondásával nagyot kockáztatni, de ezek után Neki már végképp nem volt mersze ahhoz, hogy bevallja a dolgot. Sajnos azonban az öccsét azóta hiába keresi persze mindenhol egyszerűen nem találja sehol. A dolog pikantériája, hogy Áron is elmesélte, hogy volt kalandja egy „örömfiúval” akit elküldtek otthonról, pont, azért mert el merte mondani, hogy meleg. De mivel nevesíteni egyik sem nevesítette a kamaszt így (még ekkor) nem derült ki, hogy ugyan arról a fiúról beszélnek. Az egyik nap azonban eljött a teljes igazság pillanata és Áron úgy döntött. hogy elviszi arra az útra a barátját, ahol a kamasz fiú „árulja magát”, hogy legalább lássa azt a srácot, akiről már mesélt Neki többször is. (Persze nem azért, hogy igénybe vegyék a „szolgáltatásait”.) A találkozás meghökkentő volt, hiszen először csak hallotta Józsi a hangot, de még nem volt biztos semmibe, majd amikor az „örömfiú” behajolt a kocsiba és elkezdte mondani, hogy „mit kínált és mennyiért”, a férfi felnézett és kis híján rosszul lett, hiszen a saját öccsét látta. Lóri is ledöbbent, amikor az utóbbi idők „legjobb kuncsaftja” mellett a saját bátyját látta meg, hiszen már majdnem 26 hónap (azaz több mint 2 év) telt az azóta, hogy utoljára találkoztak. Mindezt követően a két férfi felmegy a tini lakására, hogy beszélgessenek egy kicsit. Amint Lóri, Józsi és Áron felérnek a kamasz lakására a fiatalabb férfit újabb meglepetés éri, de ezúttal pozitív értelembe. A lakás ahova érkeztek nagyon jól fel van szerelve és ki van csinosítva.

A többszöri „sokkhatás” után végre elkezdenek beszélgetni. Ekkor Lóri elmondja a bátyjának és Áronnak, hogy anno amikor a haverjának (Imi) elmesélte, hogy otthon bevallotta, hogy meleg és erre a szülei elküldték otthonról, akkor Imi felajánlotta Neki, hogy nyugodtan lakhat itt, hiszen egyrészről a ház költségeit úgy is fizetnie kell, másrészről Ő egyébként is máshol lakik. Miután ez a „lakáskérdés” tisztázódott, jöhettek a komolyabb dolgok. A kamasz ekkor kiönti a szívét a bátyjának. A következő képpen: Most elmesélem annak okát, hogy miért is mondtam el anyuéknak, hogy meleg vagyok. Volt egy srác (Misi) a suliba, aki 1 osztállyal járt feljebb, de viszont 2 évvel idősebb volt nálam. Eleinte szünetekben flörtöltünk egymással, majd az egyik nap bejött utánam a WC-re, ahol elkezdett simogatni, majd amikor látta, hogy mennyire zavarba vagyok a helyzettől és már szeretnék kijönni, akkor megfogta a karomat és átölelt. Ekkor már én sem tudtam visszatartani a bennem levő érzéseket és megcsókoltam. Ő visszacsókolt. Sajnos ebben a pillanatban benyitott egy harmadik srác, akit lényegében egyikünk sem ismert és ez eddig „csak” max. a folyosón lát(hat)tuk. Arra viszont rájöttünk, hogy ha felfogja, amit akkor és ott látott és elkezdi esetleg terjeszteni a suliba, akkor nagyon nehéz dolgunk lesz. De akkor és abban a pillanatban nem igazán érdekelt már vagy még minket, hogy mit is hozhat a jövő, csak az érdekelt, hogy végre egymás karjaiba lehettünk. Az nap délutánra megbeszéltünk egy találkozót. Ezt még nem igazán akartuk randinak nevezni, de végül is az volt. A randi végén újra megcsókoltuk egymást. 2 hétig találkozgattunk, majd az egyik nap felhívott magukhoz ahol, mivel a szülei dolgoznak testvére meg nincsen, egyedül volt. Már, ahogy fogadott nagyon jól esett. Egy szál rózsa és egy csók, majd megkínált egy üdítővel, ezt követően megittunk egy-egy doboz sört, majd vehemens csókolózás következett. Így kerültünk be a szobájába, ahol először ismét vehemensen elkezdünk csókolózni, mely közben már vetkőztettük is egymást, mihelyst levetkőztettük egymás már még vehemensebben csókolóztunk, de közben már a kezeink is egyre inkább vándorúton jártak a másik testén. Nagyon jó érzés volt ezt átélni, és ami ezután jött az maga volt a tökély. Misi és Én egymáséi lettünk. Remekül éreztem magam, hiszen a partnerem folyamatosan kényeztetett és nagyon óvatos volt szex közben. Fájdalmat még lényegében a behatoláskor sem éreztem. A következő bő 2 hét viszont maga volt a pokol. A „barátomat” vagy akit annak hihettem, még a suliba sem láttam, ha hívtam kinyomott, az üzeneteimre nem válaszolt. Az első héten még apuék sem kérdezgettek, majd már kb. 1 hét elteltével először anyu, majd apu is elkezdett faggatni, hogy mi van Velem. Eleinte nem válaszoltam, aztán szűk másfél hétnyi faggatózás után meguntam a dolgot és elmondtam a teljes igazságot Nekik. Anyu megszólalni sem tudott, míg apu csak annyit mondott, hogy Ő „sosem fogja elfogadni, hogy a fia meleg legyen, úgyhogy vagy elfelejtem ezt a hülyeséget, vagy elhagyom a házát.” Ekkor én felmentem a szobámba és elkezdtem összepakolni, miközben hívtam a legjobb haveromat, Imit a kialakult helyzet miatt és mivel Ő volt az egyetlen a környezetembe, akinek elmertem illetve eltudtam mondani a dolgot és végig támogatott és mivel Neki a munkája miatt egy hosszabb időre ígyis-úgyis máshova kell, hogy költözzön, így felajánlotta, hogy lakjak itt. A felajánlást mindenképpen elkellett, hogy fogadjam, hiszen nem volt kihez és nem volt hova menjek. Misivel sajnos (vagy hál’ Istennek) azóta sem találkoztam. Eleinte kb. úgy 6 hónapig úgy is tűnt, hogy az újság- és szórólapkihordásból is a legfontosabb dolgokat meg tudom venni magamnak, sőt valamennyit még Iminek is tudok adni, valamint még esetleg félre is tudok tenni. De sajnos nem így lett. Akkor jött az a merész ötletem, hogy mi lenne ha „kurválkodással” szereznék valami pluszt. Az első 3 hét semmit nem hozott, majd végre „megtört a jég” és egy fiatal fiú, aki teljesen véletlen járt erre robogójával megállt és azt mondta, hogy megadja az 5 ezret, ha úgy letudom szopni a faszát, hogy abba Ő beleélvez. Annyit válaszoltam Neki, hogy rendben, menjünk fel a lakásomba. Amint felértünk a srác teljesen meztelenre vetkőzött. A töke már akkor teljesen merev volt és kb. 14-15 cm és enyhén borotvált. Annyit mondtam Neki, hogy a pénzt előre kérem és ha nincs megelégedve a „szolgáltatásaimmal” akkor az összeg felét visszaadom. Erre előkapott egy 5 ezrest és letette az asztalomra. Ezt követően én lehajoltam és először a kezemmel kezdtem el a nemi szervét simogatni, majd óvatosan a számba vettem azt és elkezdtem a nyalogatni egy kicsit, majd először enyhén, sőt előbb-utóbb egyre vehemensebben szopni. Nagyon élveztem, hogy végre leszophatok egy fiút. Ezt viszonozva először érzéki nyögésekkel támogatott majd beleélvezett a számba, én meg csak nyeltem és nyeltem a gecit. A fiú a végén annyit mondott, hogy nagyon jól esett Neki, hogy végre valaki leszopta Őt. Ezután indult csak be igazán az „üzlet” számára, hiszen heti 3 nap alatt, vagyis pontosabban 1 hétvége alatt 3-4 vagy akár 7-8 kuncsaftja is volt. Először a többségük ugyan vagy „csak” szopást, vagy „csak” nyalást akart, de az aktusok végén 100-200 Ft prémiumot szinte mindenkitől kapott. Míg kb. 2 hónappal az első orálos kuncsaftom után végre jött egy olyan, aki anált akart, de Ő akart mindenáron az aktív lenni. Minden análos kuncsatja is megvolt elégedve a „szolgáltatásaival”. Ez így is ment mindaddig, amíg Áron meg nem jelent az életében és végre valaki nem csak a saját élvezetét akarta anál közben, hanem a helyet furcsasága ellenére is az alkalmi partnere „a szolgáltató” kívánságát is figyelembe vette a szex előtt. Nagyon jó volt. Tudom, hogy még egy ilyen jószívű, megértő és segítőkész és nem mellesleg bőkezű kuncsaftja sosem lesz. Szeretne ugyan valami tisztább és erkölcsösebb munkát találni magának, de így, hogy suliba jár nincs nagyon ideje és egyébként is 2 vagy esetleg 3 napi munkával rögtön úgysem tud ennyit szerezni és összekuporgatni, mint így, de egyébként meg szégyelli is, amit fiú létére csinál.

A két testvér közötti nagy találkozás után is eltelt már 3 hónap, amikor Áron felmeri tenni a kérdést Józsinak, hogy mi lenne, ha összeköltöznének. Amint a kérdés elhangzik, az idősebbik férfi szájából a másik rögtön beleegyezik abba. Egy fontos kérdés ezzel kapcsolatban felmerül, mégpedig az, hogy melyikükhöz költözzön oda a másik. Végül lényegében a fiatalabb ötletének engedve Áron lakásába költözik oda a másikuk. Már 3 hónapja együtt élnek, amikor Józsi felmeri vetni a kérdést, hogy mi lenne, ha a vendégszobába ide költözne az öccse. Áront egyfelől meglepi a felvetés, másfelől meg látja párján, hogy szeretne a lehető legtöbbet segíteni a bajban levő öccsének, hiszen mindig is tüske volt benne, hogy nem jött rá arra, hogy mi zajlik az öccse lelkében és nem tudott akkor segíteni Neki. Szóval Áron belemegy ebbe az ötletbe. Már csak azon múlik a dolog, hogy Lóri mit szól a dologhoz. A kamaszt először a bátyja keresi fel az ötlettel, de a fiú nem akar Neki hinni, majd néhány nappal később megjelenik Nála ugyan ezzel az ötlettel Áron is. Ekkor már kezd rájönni, hogy ez bizony nem átverés, hanem teljesen komoly dolog és 1 hét gondolkodási időt kér. Amikor eltelik az általa kért idő, a bátyja és annak párja ismét felkeresik a válaszáért. A fiú örömmel elfogadja, mert tudja, hogy végre valahára felhagyhat az általa is szégyellt „foglalkozásával” és végre valamennyire családi környezetben élhet, míg annak ellenére is, hogy a lakótársai egyébként egy nagyon boldog meleg pár.

A következő bő 1 évben minden remekül alakul a szerelmesek (Áron és Józsi) valamint a közös „vendégük” (Lóri) életében.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Jack2545 ·
Ejnye már skacok, adjunk neki egy kis időt, hogy javuljon és szépüljön a fogalmazása és a fantáziája. Én bízok benne! :-)
gjakab ·
Ne viccelj már, mégis mitől javulna???
Mi a bocsánat az ilyenekre, mint "hiszen már majdnem 26 hónap (azaz több mint 2 év) telt az azóta, hogy utoljára találkoztak" - most képtelen eldönteni valaki, hogy hónapokban vagy években írja le, hogy két ember mikor találkozott utoljára? Tele van ilyen ostobaságokkal az egész.
Vagy: "Miután ez a „lakáskérdés” tisztázódott" - most tényleg magyarázni kell, hogy az ember nem rak idézőjelbe mindent egy nyomorult szövegben, mert nagyon idiótán fest?

De hogy ne csak fikázzak, íme egy részlet:
"Amint Lóri, Józsi és Áron felérnek a kamasz lakására a fiatalabb férfit újabb meglepetés éri, de ezúttal pozitív értelembe. ...A kamasz ekkor kiönti a szívét a bátyjának."

Ezt magyarul mondjuk így lehet leírni:

Ezután úgy döntöttek, hogy felmennek Lóri lakásába, és ott folytatják a beszélgetést. Megérkezésükkor Lóri körbevezette őket, és Józsi örömmel látta, hogy a lakás rendezett és jó állapotú (* itt megjegyzem, hogy valszeg jobban aggasztaná az embert, hogy az öccse egy kurva, nem örvendezne felhőtlenül, hogy milyen fasza lakásban lakik). Miután a kedélyek kicsit lecsillapodtak, és Józsi is megnyugodott egy picit, Lóri elmesélte, hogy miután a szüleik kidobták otthonról, Imi haverja, aki nem sokkal korábban kiköltözött Bécsbe, azonnal felajánlotta, hogy költözzön a megüresedett pesti (* feltételezve, hogy Pesten játszódik a történet) lakásába. Azt is elmondta, hogy mi vezetett ahhoz, hogy otthon bevallotta, hogy meleg. Kiderült, hogy összejött az egyik iskolatársával, akivel két hétig tartott a kapcsolat, majd a srác teljesen eltűnt. Lóri ettől eléggé kiborult, amit persze a szülők észrevettek otthon, és elkezdték kérdezgetni, hogy mi baja van...

Nem azt mondom, hogy így tökéletes, de azt gondolom, hogy olvasmányosabb.

Sinara ·
Ezt a történetet még nem volt energiám elolvasni, de a reakciók alapján valószínűleg nem is fogom. A szerző első ide felkerült történeteinek viszont anno nekiveselkedtem, úgyhogy ez alapján hozzáfűznék egy-két dolgot.
Teljes mértékben egyetértek gjakabbal. Azzal a kitétellel, hogy én azért a szóban forgó szerző történeteit nem nevezném olvashatatlan trágyának. Értelmetlennek és céltalannak esetleg. Számomra még élvezhetetlen is lehetne, de ha valaki csak rá akar rántani a lomposra... Viszont vannak ezen az oldalon olyan történetek is, amiknek konkrétan tényleg semmi értelme nincsen. Azok mellett már ez is haladás. A kiemelt szövegrészek viszont meggyőztek, hogy semmi értelme elolvasnom ezt az irományt is.
És ide kapcsolódik a reakcióm Jack2545 kommentjére is. Alapvetően egyetértek azzal, hogy nem szabad az első próbálkozás(ok) alapján leírni egy szerzőt. Lehet, hogy most írt először életében, nincs tapasztalata, zavaró tényezők játszottak közre stb. Fejlődni fog még. Ez szerintem is nagyon jó hozzáállás.
Viszont nézd csak meg, mit tett le guyCsMiki95 barátunk eddig az asztalra! Ez a tizenegyedik története az oldalon bő egy hónap alatt és ha elolvasod az elsőket, semmi előrelépés nincsen. Lehet, hogy az ottani hibák közül egy-kettőt elhagyott, de van helyette legalább ugyanannyi újabb orbitális baromság. Persze, ezeket is ki lehetne nőni, de nem erre mutat a tendencia.
Két eshetőség áll fenn. Ha kezdő a szerző és az első ide feltöltött története volt az abszolút első irománya, akkor az alapján, milyen tempóban tölti fel a történeteket, nem hiszem, hogy sok hatással lennénk rá. Én kezdőként ha feltöltök egy történetet, érdekelnének a kritikák és igyekeznék azokat figyelembe venni. Ha pedig nem tudok annyira megfelelni, hogy az igényeknek jók legyenek a történeteim, nem töltök fel ide többet. És még az előbbi is időigényes munka, vagyis kb. havonta töltenék csak fel történeteket. Vagyis ebben az esetben valószínűleg a szerző magasan tesz rá, mit hápogunk mi itt össze.
A másik lehetőség, hogy már van a szerzőnek egy kialakult stílusa, van tapasztalata az írásban és ennek megfelelően ontja a történeteket. Csak a korai zsengéi megmaradtak a fiókban. Viszont ha ezután is ilyen szerzeményeket tár elénk, akkor szerintem is reménytelen a dolog, ahogy laci78 mondja.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: