Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy meleg élete 3 – Ami kimaradt

Először a legutóbbi részhez annyi kiegészítést engedjetek meg, hogy írjak. Végül Gábor Áronnal történő szakítása után 2-3 héttel összejött Tomival, de végül nem lett valami hosszú a kapcsolatuk, mert kb. 2 hónappal később Gábor rájön, hogy csak dacból jött a sráccal össze és szakított Vele, ami a fiút nagyon megviseli, hiszen úgy érzi, hogy Gábor csak kihasználta valamint úgy is érzi, hogy a párja a felejtés megkönnyítésére is felhasználta Őt.

Visszatérve Áronhoz. Ő még nehezebben viseli a fiúval történő szakítást.  Már kb. 11 hónap telik el, amikor végre belátja, hogy épp ideje lenne új fiú után néznie. Mindenféle diszkókba, meleg bárokba eljár ismerkedni. Már ez is tart kb. 7 hónap, amikor végre meglát egy olyan fiút, aki megtetszik Neki. Beszélgetést is kezdeményez vele. Az első beszélgetés végén megegyeznek, hogy 1 héttel később egy másik helyen találkoznak. (Ezt még nem lehet randinak nevezni, hiszen sem Áron sem a másik fiú nem fedi fel a másik előtt, hogy milyen szexuális irányultság van az életükben jelen.) Eltelik ez a 1 hét, melyet mind a ketten nagyon hosszúnak éreztek, de nem keresték egymást, majd találkoznak. Most már azért erre a találkozóra mégis csak egy nyugodtabb, csendesebb helyen kerül sor, így lényegében a diszkós beszélgetés megismétlődik, majd a végén „csak kiegészül” annyival, hogy a fiú (legyen Árpi) elmondja Áronnak, hogy Ő bizony biszexuális és egyetlen egyszer volt kapcsolata lánnyal, ezen kívül 4 fiúja is volt, de egyikben sem igazán találta meg az igazit. Ezt követően Áron is elmondja, hogy Ő viszont meleg és 2 kapcsolata volt, amelyből az egyiknek csalódás lett a vége, míg a másiknak egy harmadik fiú szándékos provokációs „játéka” miatt lett vége. A találkozó végeztével egy újabb találkozót beszélnek meg 3 nappal későbbre. Erről már viszont mindketten tudják, hogy nagyvalószínűséggel randi lesz. Így is készülnek rá. Nagyon-nagyon lassan (úgy érzik, hogy még lassabban, mint az előző 7 nap), de eltelik ez az újabb 3 nap és végre találkozhatnak egymással. A randi a két fiú magában megtett értékelése szerint remekül sikerül. Egy újabb randit beszélnek meg 2 nappal későbbre. Eljön a 2. randevújuk napja, melyen végre elmerik egymásnak mondani, hogy mit éreznek a másik iránt. Persze mindezt úgy, hogy azzal nem támadják le a másikat, szóval nem teljesen nyíltan, hanem kicsit burkoltan megfogalmazva a dolgokat. A közel 19 éves Árpi a következő képpen fogalmazza meg az érzéseit: Tetszik, ahogy beszélsz. Tetszik, ahogy rám nézel. Tetszik, ahogy kinézel és tetszik az is, amit mutatsz a belsődről. Nagyon bejössz Nekem. Erre már a 20. életévét is betöltő Áron így reagál: Nekem tetszik, ahogy és amit mondasz. Tetszik a szemed színe. Tetszik az is, ahogy az élethez hozzáállsz. Egyszóval. Te is nagyon-nagyon bejössz Nekem. Ezután jöhet a nagy kérdés, amit eddig egyik sem mert feltenni a másiknak. Ráadásul teljesen együtt teszik fel a kérdést egymásnak. Hajlandó lennél kipróbálni Velem? Járunk? Jött is rögtön a válasz is rá, szintén „kórusba”, hogy IGEN! Ezt követően egy csókkal lezárják ezt a beszélgetést és lényegében a randit is, de úgy hogy másnapra egy újabb randit beszélnek meg. Ezen a randin már lényegében, mint egypár randiznak, hogy még ennél is jobban megismerhessék egymást. Nagyon jól telik a randevújuk. A randi végén egy újabbat beszélnek meg 2 nappal későbbre. Erre a randira már mind a két fiú készül valami meglepetéssel a másiknak. Áron vesz egy szál vörös szegfűt és egy bonbont, míg Árpi vesz három szál vörös rózsát és egy tábla csokit a párjának. Ezen a randin megegyeznek abba, hogy a héten 1 nap kivételével (amikor Árpinak egyébként munkaügyben a diszkóban van „jelenése”) minden nap találkoznak majd és rövidebb-hosszabb időt töltenek majd együtt. Így is lesz.

Már 2 hónap telt el az első „valódi” randijuk óta, amikor az egyik este komolyabb dolog is történik közöttük. Szexelnek egymással. De ezt még ekkor még „csak” orális értelembe. Ez is annyiba „kimerül”, hogy kiverik egymás faszát. 2-3 nappal később jöhet a következő lépés is. Ekkor ugyanis Árpi leszopja a pasiját. A szopás annyira jól sikerül, hogy abba a párja bele is élvez. A partnere nemi szervéből úgy jön a geci, mint ha csak kilőtték volna onnan. A fiú alig győzi nyelni a szerelme spermáját, még lényegében ízlelgetni sincs igazán ideje azt. Ennek ellenére nagyon élvezi, amit csinál, és a párja felizgulásából azt is még inkább tudja, hogy a partnere is élvezi a helyzetet.  Egy újabb 2-3 nap elteltével megismétlődik a dolog, de most fordított felállással. Akkor Áron szopja Árpit, aki beleélvez a szopásba és a párja szájába. Eltelik 1 hét, és az esemény megismétlődik, de most már úgy, hogy egyszerre szopják le egymást. Már majdnem a szopás végén járnának, amikor mind a ketten beleélveznek a partnerük szájába. Szóval „hosszabbodik a szopási idő” és elkezdik egymás gecijét nyelni és immáron kicsit ízlelgetni is azt. Mind a ketten megállapítják, hogy a másik spermája milyen finom meleg és milyen finom édes. Amikor már teli van a szájuk a spermiumokkal, akkor szájon smárolják úgy gecis szájjal egymást, így a szájaikban „egyesül” a párjuk és a saját spermájuk. Nagyon hosszú és érzéki csók lesz ebből a rövidnek induló „futó” csókból.

A következő 1 hónapban semmi különös nem történik közöttük. A szinte mindennapos „randik”, a 2-3 naponta megtörténő különböző orál szexen kívül. Ez idő alatt leginkább a következők történnek közöttük: kölcsönös „önkielégítés” vagyis inkább egymás faszának kiverése, valamint pár alkalommal egymás nemi szervének leszopása. De már mind a ketten vágynának anális együttlétre is. Különböző okokból persze. Árpi még ilyen téren „szűz” hisz hiába volt már korábban több párkapcsolata is a szexig ez eddig még sohasem jutott el senkivel. Talán csak egy partnerével akart volna ilyen típusú együttlétre, de Ő minden áron mindenféle előjáték és kényeztetés nélkül akarta Őt megkurni, de ezt Ő ilyen módon nem engedte Neki. Míg Áron ugye tudja, hogy aktívként vagy épp passzívként mire számíthat és mit kell tegyen, hogy partnerét kényeztesse, vagy magát elengedje annyira, hogy a behatolás ne legyen fájdalmas. De szex előtt még megnéznek pár videót, így látnak egy olyan pozíciót, amely mindkettejüknek nagyon megtetszik és látszólag kényelmesnek is tűnik mind a két részvevő számára és egyik sincs a másiknak háttal és egyiknek sem kell a másikat is „fenntartania”. Nem mellesleg ebben a pozícióban végig tudnak másképp is kontaktot teremteni egymással. Már csak abba kell megegyezniük, hogy melyikük legyen a „fiú” a szex alatt és melyikük a „lány”. Végül persze egyetértés alakul ki közöttük és Áron lesz a „fiú” és ebből adódóan Árpi a „lány”. Mivel az aktusra Árpiéknál kerül sor és nem találnak semmi síkosított, így egy kis tusfürdővel oldották meg a síkosítást. Miután a síkosítást megoldották, jöhetett az előjáték, amely során Áron elkezdte nyugtatni szerelmét, melyet úgy tett, hogy az egyik kezével simogatta a partnerét és emellett még csókolgatta is, míg a másik kezével kicsit tágította szerelme nyílásait. Amikor már úgy látta, vagyis inkább úgy érezte, hogy a partnere már van annyira tágulva, hogy már annyira nagy fájdalmat nem tud neki okozni, akkor a már a faszával folytatta a tágítást, amely addigra már kb. 30 centisre volt már felduzzadva, így még volt teendője vele, méghozzá azért is, hogy tényleg ne legyen Árpinak sem fájdalmas a behatolás. Óvatosan, de mégis egyre közelebb és közelebb került fiú a „céljához”, közben persze másképpen is kényeztette továbbra is partnerét. Nagyon élvezték mind a ketten. Árpi el is élvezett, amint megérezte, hogy a párja a nemi szervével is dolgozik a seggébe. Mire az aktus „teljessé vált” és Áron a faszával is elértre partnere ánuszát, addigra már Ő is beleélvezett. Az anál után jöhetett a nyalás, ugyanis Árpi körbe nyalta partnere hímtagját, így „megszabadítva Őt” a gecitől, eközben persze a pasija meg az Ő mellkasára „kiömlött” spermát nyalogatta le onnan.

A következő kb. 2 hónapban hetente 2 orális együttlét és kéthetente egy anális együttlét volt közöttük, melyekben mindannyiszor Árpi volt a „lány” szerepben. Egyszer azonban a fiú felajánlotta a szerelmének, hogy „cseréljék ki a szerepeket”, merthogy Ő is kiakarja próbálni, hogy milyen szex közben is férfinek lenni, azaz Ő akar a következő análkor a „fiú” szerepben lenni. Ebbe meglepetten, de az eseményt érdeklődve várva, persze Áron is belemegy, mert már valahol Ő is igényli, hogy szex közben ne Ő legyen aki kényezteti a másikat, hanem Ő legyen az akit a másik fél kényeztet. Eljön végre a napja a „fordított szexnek”. Mind a ketten érdeklődve várják, hogy melyiküknek hogy fog tetszeni ez a dolog. Árpi ugye lesett már el praktikákat Árontól valamint nézett meg videókat a meleg szex előjátékairól. Mindenre felkészült. Van Nála koton és síkosító is. (Utóbbi babaolaj „formájába”.) A kotont felakarja a párjával húzatni magára, de annyira gyorsan akarják, hogy a gumi elszakad, jöhet a „B terv” azaz a síkosító, de akkor viszont Árpinak eszébe jut, hogy több helyen is hallott/olvasott arról, hogy a saját nyála (vagy gecije) is nagyon jó síkosítónak, Így a párja seggét körbe nyalja, majd megnyalja három ujját is. Elkezdi a partnere külső végbélnyílását tágítani a benyálazott ujjaival, míg a másik kezével simogatja partnerét és csókolgatja is Őt. Eltelik kb. 15-20 perc az ujjazással, amikorra már úgy érzi, hogy végre elkezdheti a belső nyílást is tágítani, de azt már a hímvesszejével. Ami eddigre már kb. 27-28 cm-re meg van duzzadva. Szóval immáron a faszával óvatosan annak körkörös mozgatásával tovább tágítja partnere külső nyílását, és szinte egyúttal elkezdi tágítani a belsőt is. Áronnak nagyon jól esik, amit és ahogyan a partnere az Ő nemesebbik felébe tevékenykedik, hiszen ilyen mértékű óvatossággal még a „lányszerepben” nem találkozott, mint amit Árpi produkál. A fiú bele is élvez a szexbe. Mivel ez olyan pozícióba zajlik, amikor is egymással „szembe vannak” annak ellenére, hogy mégis csak seggbe rakja Őt valaki, így a hímvesszejéből kilövelt ondóval és spermával igencsak arcon találja partnerét. Aki elkezdi a fiú mellkakasáról lenyalni a még ott maradó „anyagokat”, majd amikor az anál aktust befejezik, akkor elmegy megmosdani, hogy az arcáról lemoshassa az ondós, spermás „anyagokat”, melyek a pasija nemi szervéből valóak.

Valahol élvezte, amit csinált, de még sem igazán akarja ezt a „szereposztást” megismételni. Ezt meg is mondja a partnerének, aki ha valójában szereti Őt, akkor belenyugszik, ha nem, akkor akár a kapcsolatuknak is vége lehet. De hát Áron szereti Árpit annyira, hogy elfogadja ezt a dolgot és visszatérnek az „eredeti felálláshoz”, melyben Árpié a „lányszerep”. De a következő 2 hétben valamiért még sem is igazán találkozgatnak egymással, ugyanis Árpi ahányszor csak Áron keresi, elutasítja párját. Ezt a srác nem érti. Nagyon-nagyon nehezen és egyben Áron számára kegyetlenmódon, de eltelik ez a bő 2 hét és végre megkeresi és megkéri Őt Árpi, hogy találkozzanak. Ebbe a fiú természetesen belemegy, mert nagyon szereti párját, és hogy ezt Neki ki is mutassa, nem megy üres kézzel, ugyanis visz magával egy három szál vörös, három szál sárga rózsából valamint három szál vörös szegfűből álló nagy virágcsokrot. Ezzel persze azt is előre beakarja bizonyítani, hogy nem haragszik az utóbbi 2 hét visszautasításaiért. Ez az újabb „első randi” remekül sikerül, ugyanis Árpi pont arra számít, hogy a párja az elmúlt pár hét viselkedése miatt csak azért megy el a randira, hogy szakítson vele, ezzel szemben ilyen virágcsokrot visz Neki. Már amikor a „kamasz” meglátja a virágcsokrot tudja, hogy nem jött fölöslegesen és nem lesz vége ennek a gyönyörű kapcsolatnak, ami közte és a fiúja között van.

A fiatalok öröme azonban egy tragédia miatt nem tarthat sokáig. Sajnos Árpi nagypapája ugyanis kb. 3 hónappal a „kibékülésük után” meghal és az édesanyja úgy dönt, hogy elköltöznek a nagymamához, akit „ápolni kell” és ezt az édesanyja a kötelességének is tart és mivel az édesanyjának nincsenek testvérei így végképp nincs mit tennie, költöznie kell. Ez kb. 100-120 km. távolságot takar, de tudja, hogy a távkapcsolatnak sok értelme nincs, és se Ő sem pedig a párja nem áll úgy anyagilag, hogy hipp-hopp havi 4-5 alkalommal 5-6 ezer forintot el tudjanak utazgatni, így sajnos be kell lássa, hogy nincs más mód a búcsúra, mint maga a szakítás. Szóval Árpi elhívja egy tényleg utolsó randira Áront, ahová a fiú egy három szál vörös rózsából álló virágcsokorral megy el, és elmondja a párjának, hogy sajnos az a szituáció áll fent, hogy a jelenlegi kapcsolatuknak vége kell, hogy szakadjon.

De Áron számára itt az élet nem állt-állhatott meg.

Áron életéből újabb kb. 9 hónap eltelt, amikor véletlen végre találkozhatott avval a fiúval (legyen Robi), akiben lényegében mind a három korábbi barátjából (Lajos, Gábor és Árpi) úgy vélte talált bizonyos dolgokat, ami még inkább biztossá tette számára, hogy erre a srácra (Robi) „le kell csapnia”, mert ha nem akkor az élete legnagyobb hibáját követné el. Szóval először csak leveleztek egymással, majd végre egy hivatalos randit is megbeszéltek. Lényegében ezen a randin még csak „háttérileg mutatkoztak be” egymásnak. Párnappal később a randit megismételték, ekkor viszont már a lényegesebb dolgokról is beszéltek. Itt leginkább a korábbi kapcsolataikat érintették. Áron ekkor éppen 2 hete múlt 21 éves, míg Robi már 1 hónap híján 23 éves. A randi végeztével egy újabbat beszéltek meg. Erre 1 héttel később került sor, ezen a randin már végre a leglényegesebb dolgokra is kitértek. Kimondható, hogy végre összejöttek.

A következő 6 hétben 2-3 naponta randiztak. A randevúk egyre hosszabbak voltak és egyre jobban sikerültek. Egyszer-egyszer még meglepték egymást egy-két tábla csokival vagy egy-egy szál virággal vagy egy-egy doboz bonbonnal. A fiatalok eddigre végre már komolyabb (szexuális) dolgokat is felmertek egymásnak hozni. Eltelt még 2 hét, mire eljutottak odáig, hogy sor kerülhetett az első orál szexre. Ez ekkor még „csak” egymás hímvesszejének kiveréséből állt. Ezt az „aktust” a következő 1 hónapban gyakran megismételték, mire egy újabb lépést tettek és egy „másik típusú” orál szexre került kettejük között sor, ekkor már faszszopás következett. Először Robi szopta le Áront, majd rögtön utána a fiú szopta le a pasiját. Már a szopás előtt elkezdték egymást felizgatni, majd az „első szopó” elkezdett szájjal is közeledni a partnere péniszéhez és a makkjához, majd óvatosan a szájába vette és a fejét fel-le mozgatva elkezdte szopni. Nagyon élvezte, amit csinál és a lényeg a számára a volt, hogy a párja is élvezte, amit Ő csinál éppen vele. A szopás közbe Robi el is élvezet, így az ondójával teli lövelte a szerelme száját. Az „Ároni szopás” nem sokkal ezután befejeződött és „fordulhatott a kocka”, szóval jöhetett a „Robis szopás” vagyis Áron Robi általi leszopása. A fiú, hasonló óvatossággal közeledett az előtte álló gyönyörű pasi még gyönyörűbb faszához és készült annak leszopásához. A szopás végül itt is hasonló „sikerrel zárult” mint az az ellenkező „felállásban” történt. Robi is elélvezett, egyenesen Áron szájába. A szopás befejezése után, de még a „mosakodás és a lefürdés” előtt jöhetett úgy gecis szájjal az érzéki csók. Ezt Ők rövidnek tervezték, de jó hosszúra sikerült. Az addigra már rendesen megízlelgetett partneri ondóanyag (melyet egyébként nagyon ízletesnek és melegnek találtak) mellé így bekerült a saját ondójukból is egy kevéske.

A következő 2,5 hónapban gyakran megismételték a közös maszturbálást valamint a szopást, melyből az utóbbi esetébe volt arra is példa, hogy teljesen egyidejűleg szopták le párjukat. Minden ilyen eseményt nagyon élveztek. Majd végre ennél is tovább mentek. Jöhetett az első anál szex. Itt meg kell jegyezni, hogy Robinak hiába volt több kapcsolata is Áron előtt, de az análig egyik kapcsolatában sem jutott el, pedig belement volna akár a passzív („női”) akár az aktív („férfi”) szerepbe is, de egy korábbi partnere sem akart ez eddig Vele anál kapcsolatot létesíteni, vagyis egyszóval Robi még SZŰZ. Szóval jöhetett a dilemma, hogy melyik (a passzív vagy esetleg az aktív) szexforma lenne a legpraktikusabb egy olyan fiatal felnőttnek, akinek még nem volt része abba a gyönyörű eseményben, hogy valaki elvegye a szüzességét. Végül Robi javaslatára úgy döntöttek, hogy Ő lesz az ELSŐNÉL a PASSZÍV, majd a következőnél viszont szívesen kipróbálná a másik „formát is”. Ezt követően végre előkészülhettek a szexhez. Ekkor szinte egyszerre vetették fel partnereiknek, hogy lenne egy olyan szex pozíció, amelyben a szex mind a két félnek könnyebb és (vélhetően) kényelmesebb is. Ez nem más, mint a misszionárius póz. A pozíció kibeszélését követően jöhetett végre a szex valódi tevőleges részének előkészülete is. Robi részéről a kényelmes elhelyezkedés, míg Áron részéről a koton és a síkosító elvétele-előkészítése. Majd amikor már végre minden előkészület megtörtént, akkor kezdődhetett a „nagymenet”, azaz Robi számára búcsú a szüzességétől, vagyis az anál aktus, de mielőtt még a szexet megkezdték volna Áron megkérte párját, hogy húzza fel rá a kotont. De hát Áron fasza már félig merev volt, és így kb. 17-18 cm volt, szóval nem volt könnyű dolga Robinak, de sikerrel járt ez a művelet és Áron faszára felkerült a gumi. A fiú a síkosítónak használt babaolajjal azért bekente partnere seggének a környékét valamint a végbélnyílását és ezzel ugyebár a saját kezére (is) került a síkosítóból, szóval kezdhette végre „hátulról” tágítani a párját, míg emellett „szemből” a másik kezével simogatta valamint csókolgatta partnerét. Amikor végre az ujjazással úgy érezte, hogy eléggé kitágult a szerelme, elkezdte végre a tényleges behatolást, az eddigre már kb. 32-34 cm-re kimerevedett hímtagjával is. Természetesen nagyon óvatosan és fokozatosan körkörös mozgással, hogy minél kevesebb fájdalmat okozzon a behatolás a szerelmének, akit mindeközben „szemből” továbbra is csókolgatott és kényeztetett, ezzel is megpróbálni elterelni a gondolatait arról, hogy valaki az Ő seggébe matat a nemi szervével. Persze az aktussorozatot mind a két fiú nagyon élvezte, sőt hát mind a ketten beleélveztek a dologba.

A következő 1 hónapban hetente két-három orális aktus volt közöttük, majd jöhetett az újabb anál együttlét, de ekkor már az előző „megállapodás értelmében” fordított szereposztásban, azaz Robi lesz, aki seggbe rakja Áront. Itt is megvan, minden előkészület valamint kéznél van egy koton illetve a síkosító is.  Jöhet a tágítás, melyet megelőzve Robi izgatni kezdi Áront. Az izgatást úgy oldja meg, hogy egyik kezével elkezdi egy kicsit simogatni a partnere nemi szervét, míg a másik kezével, vagyis pontosabban 3 ujjal elkezdi tágítani párját, míg közben csókolgatja a mellkasát. Amikor már úgy érzi, hogy az ujjazással sikerrel járt, akkor kezdheti el a faszos tágítást is, de eddigre már kb. 36-38 cm duzzadt a szerve, szóval nagyon óvatos és a párja seggébe a saját farkának körkörös mozgatásával tágítja tovább, hogy a behatolás ne fájjon Neki. Ezt az aktus is remekül sikerül és mind a ketten beleélveznek. Az elkövetkezendő 6 hónapban napi szinten találkozgatnak és hetente két közös maszturbálás, kettő hetente egy-egy szopás (melyből legalább az egyik egyidejű kölcsönös „tevékenység”) és havonta 1 anális együttlét, melyben egyszer az egyik a passzív, másszor a másik az aktív, vagyis cserélgetik ezeket „felállásokat”. Minden közös tevékenységet élveznek.

Már 1 éve vannak együtt, amikor eljön annak a kérdése, hogy eltudnák-e képzelni az együtt élést is. Persze mind kettejük válasza az egybehangzó IGEN.

El is kezdenek lakást keresni. Itt eleinte falba ütköznek, mert a sok „meleg ellenes” amint meghallják, hogy Ők egypárként és nem haverként keresnek, közös lakást elutasítóvá válnak. Mindezt azzal próbálják kimagyarázni, hogy vajon mit szólnának a szomszédok, hogy egy meleg párnak adta ki a házát/lakását albérletbe. Már 3 hónapja keresnek albérletet, amikor végre siker övezi a keresgélést. Szóval, végre találnak egy olyan főbérlőt, aki hajlandó úgy is kiadni Nekik a lakását albérletbe, hogy Ők nem csak haverok, hanem Ők bizony egy szerelmes párt alkotnak. Meg is tudnak állapodni a részletekről a leendő főbérlőjükkel, majd végre eljön a nagy nap és a közös bérleményükbe költözhetnek be. Ennek mind a ketten nagyon örülnek. A szülők ugyan örülnek a gyermekeik boldogságának, de ennek ellenére mégis valahol szomorúak, hogy egy hosszadalmas időszaknak az életükbe vége szakad, mivel Áron (aki egyébként eddigre már 3 hete elmúlt 22 éves) és Robi (akit 1 hete elmúlt 25 éves) kirepülnek a „családi fészekből”. Ehhez ugyan hozzá kell azonban tenni, hogy Robi édesapjának (legyen Mátyás) még nehezebb ezt feldolgozni, hiszen a (néhai) felesége a legkisebbik fia (legyen Zoli) születésekor belehalt a szülésbe, így egyedül nevelte fel az akkor 9,5 éves legidősebbik fiát (legyen Karcsi) valamint a 4. születésnapját alig 1 hónappal korábban ünneplő Robit.

A következő 13 hónap remekül telik a két fiatalnak immáron a közös albérletükbe. Minden olyan, ami megtörténhet egy szerelmespár között, az meg is történik közöttük, plusz még pár családi öröm is éri Őket, hiszen Robi bátyjának, Karcsinak az első gyermeke egészségesen megszületik. Kisfiú lesz, és a Zsolti nevet kapja, míg Áron húga (legyen Emese) is eljegyzi magát egy sráccal (legyen Ödön), sőt az utóbbi pár már „lázasan” készül is az esküvőjére. Emese egyébként 2 évvel fiatalabb Áronnál, míg Ödön 3 évvel idősebb leendő feleségénél. Nagy a boldogság az egész családban. A következő 6 hónap Emesééknél az esküvői előkészületekről szólnak, melyekben persze az egész család, így Áron és Robi is segít Nekik. Eljön Emese és Ödön esküvője, amely remekül sikerül. Ez a dolog is lezárul.

De szerencsére ezen, folyamatok közepette Robi öccsének, azaz Zolinak az életében is fordulat következik be, hiszen úgy érzi, hogy végre eljött az életébe az első igaz szerelem, az eddigi futó kapcsolatok után. Az eddigi kapcsolatai igencsak vegyesek és vegyesen is sikerültek. Volt kapcsolata lánnyal (általában 1-2 hónaposak voltak ezek a viszonyok), de volt kapcsolata fiúkkal (ezek voltak a kitartóbbak, de általában ezek sem érték el a fél évet) is. De most megismerkedett egy csinos sráccal (legyen Márió), akivel minden olyan dolgot ki- és meg is tud beszélni, amit a korábbi párjaival (legyen az akár lány, akár fiú) nem tudott. Ennek leginkább persze az volt az oka, hogy a lányok, akikkel járt mindegyik hetero volt, míg a fiúk közül mind meleg volt. Ez a fiú, ugyan fiatalabb Nála, hiszen „csak” 17 éves múlt 3 hónappal, míg Ő alig 2 hónap múlva lesz 21 éves, de hát Márió Ő hozzá hasonlóan biszexuális, így könnyebben tudnak olyan témákról is beszélni, amely a melegek többségénél tabunak számít.

Visszatérve Áron és Robi kapcsolatára. Látszólag minden egyre jobban alakul közöttük, hiszen eltelt még 3 hónap, szinte teljesen súrlódás mentesen, de már sajnos jelentkeznek arra vonatkozó jelek, hogy még sincs minden teljesen rendben közöttük. Az ezt követő 3 hónapban egyre gyakrabban veszekednek. Ennek senki sem érti az okát. Végül kiderül, hogy Robi megismerkedett egy fiúval (legyen Szili /vagyis Szilárd/), akinek „csapja is a szelet” rendesen és ezt Áron nagyon nehezen viseli és ebből adódnak a vitáik. Végül ez a kapcsolat, kb. 6 hónap után Robi és Szili között révbe ér. Persze ezt megpróbálják titokban megtenni, de Áron rossz pillanatba ér haza és rajta kapja Robit az ágyban Szilivel, és ekkor végleg betelik a pohár Áronnál és kiadja Robi útját, de ezt a férfi nem akarja elfogadni és a következő 2 hónapban zaklatja különböző ajándékokkal a volt pasiját, aki mindannyiszor visszautasítja Őt.

Áron is szenved a kialakult helyzet miatt, mert nagyon szerelmes a férfibe, de nem tudja Neki mégsem megbocsájtani, hogy nem csak, hogy kikezdett egy másik sráccal (aki egyébként még 18 sincs). Hanem még pofátlanul a „saját ágyukba” akarta a kamasz fiút seggbe kúrni. Egyszerűen ezek után nem képes benne megbízni.

Szóval összefoglalva: Áron és Robi kapcsolata 3 hónap híján 4 év után szomorú véget ér. Egyébként Robi meg két szék közé a földre esik, hiszen nem csak Áron dobja ki, hanem Szili is szakít vele. És, hogy ez ne legyen elég, még az albérletből is ki kell, hogy költözzön, mivel annak a bérleti szerződése az előzetes megállapodásuk értelmében 1 év után teljes mértékben Áron nevére került átírásra.
Előző részek
Hozzászólások
Jack2545 ·
Szegény Áron nem tud már egy hűséges helyes pasit találni magának :(

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: