Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy meleg élete 2 – Az első komolyabb kapcsolat

Áront egyre inkább úgy érzi, hogy éppen ideje lenne találnia magának egy olyan fiút, akibe ismét megbízhat, és aki nem fogja Őt (újra) becsapni és akivel már tényleg lehetne komolyabb kapcsolata.

Nem sokkal később megismerkedik egy számára nagyon csinosnak talált fiúval (Gábor). A srác fiatalabb Nála, de nagyon értelmes és nagyon vágyik arra, hogy egy férfi úgyis átölelje, megcsókolja és még kényeztesse is. El is kezdtek találkozgatni. Eleinte (kb. 1 hónapig) hetente egy alkalommal, majd ezután (szintén kb. 1 hónapig) hetente két alkalommal. Ezt követően már majdnem minden nap.

Már a legelső randijukon mindent átmernek és át is tudnak beszélni. Sőt már a második randijukon Áron egy virágcsokorral lepi meg a párját, jelezve Neki, hogy az Ő szándékai teljesen komolyak és nem akarja Őt kihasználni. A fiú a virágcsokor miatt először kicsit kellemetlenül érzi magát, hiszen Ő üres kézzel érkezett, majd csak rájön, hogy nem kell emiatt kellemetlenül éreznie magát, mert a partnere sem ezért hozta. A randik persze remekül sikerültek. Már a 2. hónap vége felé szóval már a sokadik randinál jártak, amikor Gábor beszámolt párjának arról, hogy végre kapott egy fiútól olyan lélektani támogatást is, hogy elmerte mondani otthon a szüleinek, hogy Ő bizony meleg, és már van egy barátja is. Első sokk után az édesanyja (legyen Erzsi) rögtön a támogatásáról biztosította, míg a faterja (legyen Béla) annyit mondott, hogy Neki még ezt a dolgot emésztgetnie kell. Párnap múlva majd még beszéljenek róla, akár négyszemközt is. De ha tényleg szereted azt a fiút és Ő viszont szeret, valamint ha Ő is túl van már az otthoni beismerésen, akkor átfogja, tudni érezni a helyzetedet. A következő 2 hétben a szerelmesek majdnem mindennap találkoznak. Remekül érzik egymást. Az egyik nap este bemegy Béla a fia szobájába, hogy beszéljen Vele erről a kialakult szituációról. Az örege a következőket mondja Neki: Drága Fiam! Köszönöm, hogy az elmúlt napokban türelmesen vártál és nem voltál rámenős. Tudom, hogy Te már nagyon várod az én valódi reakciómat. De mielőtt ezt elmondanám, elmesélek egy történetet Neked. Van egy fiú, aki éppen egy lánnyal jár, de megtetszik Neki egy fiú. Hetekig őrlődik, hogy mit tegyen, mire végre megteszi az első lépést a várt valódi boldogság felé és szakít a lánnyal. Ezt követően próbál egyre közelebb kerülni a sráchoz. De az eleinte szóba sem akar vele állni, mert azt hiszi, hogy a másik csak kiakarja Őt használni. Szóval a következő pár hónap valódi kínszenvedés. Szerencsére néhány hónap elteltével a kiszemelt fiú is rájön, hogy a srác nem csak szórakozni akar Vele, hanem komolyak a szándékai. Elkezdenek randizgatni. Majd 3-4 hónap után elmondják otthon is a dolgot. Egyik szülői páros sem fogadja túl jól. Az egyik fiú szülei egyértelműen elakarják tiltani egymástól a gyerekeket, míg a másik oldal, inkább visszafogottabban viszonyul a helyzethez. De végül mégis az előbbi, azaz a dolgot keményebben elítélő szülői páros akarata győz és néhány héttel később szakítanak a tinédzserek. Az egyiknek sikerül később találnia magának szerelmeket. Először majd 2 évig egy másik fiú mellett, majd a szakítást követőn, bő 1 évvel nagy nagyon csinos fiatalasszonyba. A másik fiú életét annyira tönkretették, hogy néhány év elteltével öngyilkos lett és meg is halt. A szülők csak a gyermekük halálát követően fogták fel, hogy milyen fájdalmat is okoztak a fiuknak a saját önzőségükkel. Én ekkor megfogadtam, hogy ha nekem bármikor lesz gyermekem, én nem kizárólag a saját boldogságomat, hanem az Övét is a szemem előtt fogom tartani. Szóval hívd meg a párodat, szeretném megismerni, hogy kibe lettél ennyire szerelmes. A fiú a történetet meglepetten hallgatja végig, majd amikor végre kimondja a végét az apja, hogy elfogadja annak ami, akkor nagyon nagy boldogság önti el a szívét. De pár kérdés azért mocorog a fejébe és fel is teszi őket az apjának: Apu! Ez a saját történeted? Te mind a két nemhez vonzódsz? Válaszol is persze erre az apuka: Igen fiam, ez a saját történetem és igen biszexuális vagyok. Erről édesanyád már a kapcsolatunk előtt tudott, hiszen az unokaöccsével voltam együtt majd 2 évig, de Neki jött egy másik srác és ekkor szakítottunk ezután kb. 1 évvel kezdtünk meg igazán anyukáddal találkozgatni. Ennek már lassan 21 éve. Már több mint 18 éve vagyunk házasok. Egyébként a lelkem mélyén már számítottam rá, hogy Te, fiam előbb-utóbb hasonló bejelentést fogsz tenni. Erre csak annyit reagált, hogy: Miből sejtetted, hogy esetleg én meleg lehetek? Erre a faterja: Hát leginkább abból, hogy Téged szinte kizárólag csak fiúk társaságában láttalak és abból, hogy egyszer sem hoztad szóba, hogy esetleg barátnőd volna, amivel már a hozzád hasonló korú fiúk vagy még 2-3 évvel nálad fiatalabb fiúk is igen csak hencegni szoktak. Ezt követően átölelik egymást, majd egy váratlan pillanatban Béla megcsókolja a fiát, Gábort. Aki persze az első másodpercben megdöbben, de viszonozza az apja csókját. Ezt mind a ketten élvezik ugyan, de utána leszögezik, hogy erről senki sem szerezhet tudomást.

Másnap Gábor és Áron ismét találkoznak. A srác mindent elmond a párjának, az apja és közte előzőnap lezajlott beszélgetésről. A két fiatal nem is lehetne ennél boldogabb. A következő hetekben még több időt töltenek el együtt. Immáron hol Gáboréknál, hol Áronéknál. Már több mint egy hónap telik el mióta megtörtént Gábor és az apja között a csók, amikor Áron és a fiú között az első orál szex megtörténik. Ennek előjátéka az önkielégítés, majd a folytatása a szopás. Ezt a következő 2 hétben nagyon sokszor meg is ismétlik. Majd amikor az egyik este pont Áronéknál vannak, megtörik a jég és megbeszélik, hogy végre legyenek egymáséi úgyis. Már csak azt kell(ene) eldönteni, hogy melyikük akar a passzív lenni. Végül az aktív szerepét látja el Áron, aki kimegy valami síkosítóért. De csak tusfürdőt talál otthon. Ezzel bekeni a nemi szervét, majd a párja nemesebbik felét. Az anál szex előjátékához hozzá tartozik, hogy megpróbálja a elérni partnerénél, hogy engedje el magát, valamint két-három ujjával elkezdi tágítani annak a végbélnyílását. Nincs nehéz dolga, hiszen Gábor nagyon gyorsan elengedi magát, mivel már nagyon vágyik arra, ami most következni fog. Szóval, amikor már a tinédzser azt érzi, hogy az „alatta levő” fiú segge már kitágult annyira akkor, elkezdi már a nemi szervével annak méretéhez tovább tágítani, hogy a behatolással minél kevesebb fájdalmat okozzon partnerének. De, hát a fasza igen csak kemény és nagy. Már megvan kb. 25-26 centi is. A teljes behatolás annak óvatossága miatt elég sok időbe telik, de ezt az időt mind a ketten nagyon élvezik, de hát közben amennyire csak tudja Áron más formában is kényezteti a szerelmét. Annyira élvezik ezeket a folyamatokat, hogy a behatolás és a „benti játék” során mind a ketten elélveznek. Gábor előre húzza Áron egyik kezét, akinek nagyon gyorsan megtelik a tenyere a párja spermájával. A partnere nemi szervéből a saját kezébe folyt spermaanyagot elkezdte lenyalni, úgy hogy közbe ízlelgette azt. Megállapította, hogy finom meleg és édes az íze.

De, hogy ne legyen ennyire könnyű a srác párkapcsolata, rendesen „bekavar” az apja. Az egyik este, amikor az anyja éjszakás és csak a fiú és a faterja van otthon, az örege bemegy fürdés közbe a fiához és elkezdi dicsérgetni és fogdosni a testét. A fiú nem igazán tudja mire vélni az apja viselkedését, de azért mégis jól esnek Neki az örege szavai. A srác befejezi a fürdést és kijön a fürdőből, majd elvonul a szobájába. Pár perc múlva a legnagyobb meglepetésére megjelenik az apja anyaszült meztelenül és megkérdezi Tőle, hogy Készen állsz a folytatásra? Gábor döbbent arccal pásztázza végig apja meztelen testét, majd suttogva a következő képpen válaszol: „Ugyan mire apu? Az örege válasza igazán lesokkolja a srácot, mindazok ellenére, hogy Ő is tudja az apjáról, hogy a faterja biszexuális, azaz mind a két nemhez vonzódik, a következő formába válaszol(na): Hát nem is t.. De Béla abban a pillanatban lesmárolja a fiát, aki viszonozza is azt. A csók igen érzékire és hosszúra sikerül. A következő pillanatba a fiú már az apja faszát szopja. Az apja beleélvez a gyermeke szájába, Ő meg csak nyeli a faterja gecijét, mint ahogy a kacsa a nokedlit szokta. A végén már nem csak szopik, hanem nyal is. Ekkor már egy kicsit ízlelgette az öregéből „származó” spermiumot. Nagyon furcsán érezte magát ebben a szituban. Azt érzi, hogy nagyon élvezi azt, ami most közte és az apja között folyik. A gecit nagyon-nagyon finomnak, édesnek és nem mellesleg igen melegnek érzi és legszívesebben újra és újra leszopná az örege nemi szervét. A szopás után jöhet a folytatás. Szóval az orál után jöhet az anális közülés. Nem is kérdés, hogy ki melyik „szerepbe” fog „tetszelegni” a szex közben. Ismét a fiú lesz az aktív, de most nem Áron, hanem az apja fogja seggbe kúrni. Mivel volt már része abba, hogy valaki seggbe „rakja”, így nagyon jól tudja, hogy mi vár rá, és hogy hogyan tudja könnyebbé tenni a dolgot, mint magának, mint pedig az alkalmi partnerének. De hát mégis csak egy nála idősebb férfi a partnere, aki nem is annyira mellékesen a saját édesapja, így érthető módon még annál is jobban izgul, mint amikor Áronnal csinálták ugyanezt. Ez azért igen csak nehezíti mind a kettejük dolgát. Végül egy igencsak hosszú előjátékot követően, melynek során Béla próbálta fiát egyfelől nyugtatni másfelől felizgatni, harmad felől hátulról több újjal is tágítani. Jó pár perc (majd. 45 is eltelt) mire Gábor végre kicsit jobban át tudta már magát engedni az élvezetnek és az apja által nyújtandó dolgoknak. Tehát végre elkezdett tágulni a külső végbélnyílása, melyben a faterja „végre” megkezdhette a „körutazást” a nemi szervével is, mellyel persze óvatosan, de tovább tágította. Az örege nemi szerve kb. a 2 szerese Áronénak és jóval szőrösebb is, hiszen a szerelme nemi szerve kb. 25-26 cm, amikor fel van izgulva és enyhén szőrös, míg az öregéé kb. 48-50 cm és nagyon szőrös. Megtörténik Béla részéről az egyetlen fiába való szexuális behatolás, amelyet mind a két fél nagyon élvez vagyis, amelynek minden egyes másodpercét ki is élvezték. Ezt egy hosszú öleléssel és egy még annál is hosszabb érzéki csókkal pecsételnek meg. A csók alatt mind a kettejüknek azon jár az agya, hogy mikor és hogyan tudnák ezt a gyönyörű aktus sorozatot mihamarabb megismételni, de rájönnek arra, hogy ez lehetetlen. Az éjszakai eseményeket gyorsan megbeszélik és megegyeznek abba, hogy erről soha senki nem szerezhet tudomást, hiszen fizikailag lehetetlen, hogy közöttük bármi is legyen, hiszen mégis csak apa-fia „kapcsolatban állnak egymással” és hogy nézne már az ki, hogy az apa alkalomadtán még szexuálisan is kényezteti a gyermekét. (Hiába lehet ez akár közös akaratból is, akkor sem természetes.)

A következő 2 hétben Gábor megpróbálja kerülni a találkozást, mint Áronnal, mint az édesapjával. Előbbi előtt a párja áll értetlenül, az utóbbit viszont az édesanyja sem érti. Faggatja is a fiát valamint a férjét, hogy mi történt közöttük, esetleg összevesztek valamin?. De egyik sem mond (érthető módon) Neki semmit. Majd amikor már Gábor tisztázta teljes mértékben magában az akkor éjszaka történteket és kész a párja szemébe nézni, fel is hívja a szerelmét. Találkoznak is. A randin Gábor egy (kb. 12-13 szálból álló) nagy csokor vörös rózsát és egy doboz bonbont ad partnerének, hogy ezzel kérjen Tőle elnézést az elmúlt 2 hétért. Áron örömmel fogadja párja meghívását és el is fogadja az ajándékokat is, de másfelől mégis magyarázatot követelne Gábortól, aki nem mondhatja el a viselkedésének valódi okát a szerelmének, mert ez a dolog akár a szülei boldogságába és sajnos a házasságába is kerülhet, ha az a bizonyos éjszaka napfényre kerülne. De igazán Áron sem erőltette a dolgot, bár igaz, hogy fájt Neki, hogy a párja nem teljesen őszinte Vele, de látta a szerelmén azt, hogy Ő is szenved ettől a szituációtól, ami kialakult, így hát mindenféle kérdezősködést abbahagyott és megbocsájtott a szíve választottjának. Persze a megbocsájtásban a megbánás látható jelei valamint az a gyönyörű virágcsokor is besegített.

A következő 1 hónapban rengeteg időt töltöttek kettesbe. Voltak moziba, voltak színházba, többször is voltak cukrászdába, de voltak sátorozni is. Az öt napos sátorozás alatt történt meg kettejük között az „újabb áttörés”. Az első két napban nem igazán történt semmi komolyabb köztük egy-két csóknál. A harmadik nap reggel viszont a változatosság kedvéért nem Áron, hanem a párja ébredt előbb fel és kihasználva a helyzetet a sátorozás helyszínétől nem messze található maszekboltba távozott, hogy vegyen maguknak egy kis édességet, és ha már ott van, akkor már vesz 6 doboz sört is. (Ez de. 9-fél 10-től este 10-11-ig nem olyan nagy mennyiség.) Szóval a Gábor által vett alkohol mennyiséget a nap folyamán el is fogyasztottak. Azért ez a mennyiség összességében kb. 12-14 óra alatt nem volt olyan sok, hogy attól részegek legyenek, de arra bőven elegendő volt ez a mennyiség, hogy kicsit tovább is merjenek újra menni egymásnál. Először egy hosszúra sikerült érzéki csók, mely során a nyelveik egymás szájába „csak úgy járták a Canossát”. A csók közben dolgoztak a kezeik is. Egymást simogatták és vetkőztették. Nem sokkal később már anyaszült meztelenül álltak egymással szemben. Ezt követően következett a szopás. Az egymás leszopását teljesen egy időbe végezték, mégpedig úgy, hogy Gábor volt úgy mondva „alul” és ebből adódóan Áron volt úgy mondva „felül”, ezt úgy kell elképzelni, hogy Gábor lefeküdt, majd a feje irányából úgy feküdt rá a párja, hogy annak a nemi szerve pont olyan pozícióba legyen, amelyből könnyen lefolytatható a tervezett cselekmény, és ez fordítva is igaz persze. Amikor már mind a ketten „kényelmesen” elhelyezgettek, jöhetett maga a szopás. Annyira élvezték a dolgot, amit a másik csinál éppen Velük, hogy beleélveztek egymás szájába. A két srác úgy ízlelgette és nyelte a másik spermáját, ahogy „csak illik”. Aztán jöhetett először a nyalás, ugyanis azért rendesen megtelt a nemi szervek környéke valamint a partner mellkasa azzal a bizonyos „anyaggal”, amely az elélvezés során „kiömlött” a faszukból. A nyalás után végre következhetett az anális együttlét is. Itt viszont a korábbiakkal ellentétben nem Gáboré volt a „lányszerep” hanem Ároné. Áron elkezdte kényeztetni partnerét, majd a náluk levő babakrém egy részét „felhasználva” síkosítónak a fiú bekente szerelme nemesebbik oldalát és végbélnyílását vele, melyet követően két-három majd négy újjal el is kezdte tágítani azt. Nem igazán volt nehéz dolga, hiszen Áron gyorsan „elengedte magát”, következhetett már az aktívabb része ennek a szexuális kapcsolatnak. Eddigre már a fasza igazán meg volt már duzzadva, így is mindössze kb. 17-18 cm vastag. Tehát elkezdhette végre a behatolás fontosabb tényleges cselekvését csinálni. Természetesen a lehető legóvatosabban, hiszen a partnere a passzív (lány)szerepet tekintve még „szűz” és nem akar Neki semmilyen fájdalmat sem okozni. A szex kurvára jól sikerült, hiszen mind a ketten nagyon élvezték, amit a másik éppen „csinált vagy nem csinált”.  A szex másnapján még lényegében annyit sem csináltak, mint a megelőző két napban. Ugyanis aznap egész végig összebújva feküdtek, egyszer-egyszer csókolóztak.
(Egyébként a sátorozás helyétől nem messze volt fürdési lehetőség is. Nyár lévén erre még inkább szükség is volt.)

A táborozás utáni időszakban minden felgyorsul a két fiú kapcsolatában. 3 hónappal a táborozás után Gábor rajta kapja szerelmét, amint az a legjobb barátjával (legyen Tomi) csókolózik egy diszkó előtt, még a buli kezdetét megelőzően, szóval még vélhetően józanul. Számon is kéri először a párját, majd Tomit is, hogy mit jelentsen ez a csók, amit előbb látott. Erre nem igazán volt mit mondjanak. A csók megmagyarázhatatlan jele, hogy valami van Áron és Tomi között. Ez teljesen felzaklatja Gábort, aki majdnem össze is verekszik Tomival, hogy ezzel bizonyítson Áronnak, hogy Ő nem Őt, hanem Tomit hibáztatja, de a bunyót végül a fiú megakadályozza. Gábor erre válaszul szakít Vele. Tomi meg elmondja Áronnak, hogy csak azért akarta mindenáron úgy megcsókolni Őt, hogy ezt Gábor is lássa, mert Ő valójában szerelmes a „haverjába”, de nem merte Neki ezt bevallani. Ezt hallgatva teljes lett a döbbenet, mint Áronnál, mint pedig természetesen Gábornál is. A fiú a „haverja vallomása” előtt értetlenül áll, de Áronnal semmi képpen nem akar kibékülni, de egyfelől az is igaz, hogy nagyon szerelmes Áronba, másfelől persze az is igaz, hogy nem tudja azt, hogy miként kezelje Tomi által előbb Áronnak tett vallomását, amit persze úgy „tett meg”, hogy Ő is hallja.

Áron történetét hamarosan folytatom!
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
jacobharper95 ·
Összintén amikor olvastam az első részt irtam volna hogy inkább ne folytasd mert pocsék volt. A szituácio még úgy elment de a meg fogalmazása valami szörnyű volt.
Most a második részel kapcsolatban valamennyit azért fejlődöt az irói tudásod. Nekem tetszik ez a családon belűli vérfertözős téma, ezért ez tetszett. De azt az egyet sajnálom hogy nem lett annyira megmagyazázva a Béla és Gábor közti csók elözménye az apa részéről.
Meg a "hareri vallomás" is tetszett az eltitkolt szerelemről.

gjakab ·
Jézusom, ez beteg. Egyrészt a fogalmazás itt is szörnyű, de hogy az valakinek fél meteres farka legyen...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: