Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy lány védtelen hasa

Sokáig magyarázták szülei, hogy nem menjen ki már éjjel az utcákra a lány nem hallgatott rájuk. Igazi bőrkabátos vagány lány volt, aki " nem fél a sötétben", és nem méri fel azt a tényt, hogy mégiscsak egy 60 kg-os lány.
Három utcányira járhatott a háztól, mikor elé ugrott a fiú, és közölte, hogy meg fogja erőszakolni. A kemény csajszi rögtön bevitt egy jobbost, és várta a hatást. Egy 17 éves lány bicepsze arra bizonyult elegendőnek, hogy felbosszantsa a fiút, aki egy lényegesen erősebb ütéssel válaszolt a lány puha pocakjába. A kemény csajszi rögtön védtelen leányként terült el. A fiú leteperte a karjait, és felhúzta a pólót a melléig. A lány puha, fájó hasa, melegen pihegett a holdfényben. Szokatlanul nagy köldök tátongott a közepén. A fiú ujjazni kezdte a gyengébbik nem köldökét, élvezte, ahogy a puha, meleg köldökbe szinte belecuppan az ujja. Nyalni kezdte hosszasan, a lány nem mert sikoltani a torkához szegezett kés miatt. Aztán elővette a szerszámát, és dugni kezdte a nagy női köldököt. A gyenge lány hiába küzdött, esélye se volt. A fiú a köldökébe élvezett, és felvágta a lány puha hasát, kirámolta a beleit. Nem vette észre, hogy a különben szende teniszes lány mögé lopakodott. A borzalomtól felajzott sportoló lány, egyszerűen megfojtotta a gyilkost.

Konklúzió: Az nem kemény, akinek a szája nagy, és aki lány, az nem feltétlen gyenge, mert egyén és nem nemfüggő a testi erő.


 

Hasonló történetek
4573
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
5292
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Elég perverz - bár a perverzió is viszonylagos fogalom - ahhoz, hogy szükségét érezzük némi magyarázatnak. Nem arra gondolok, hogy a kirámolt-belű lány hogyan tudta megfojtani a (megfogalmazás szerinti) gyilkosát, vagy a nagyvonalúan odavetett konklúzió hordoz-e valami tényleges tanulságot...
Egyszerűen: Ha valami - nevezzük diplomatikusan így - szokatlant választasz témának, akkor igyekezz a hátterét megvilágítani, akkor is ha normális emberekről szól a történet, s akkor is, ha nem...

Madárijesztő ·
Őőő... Morbid. Azt hiszem ez a legjobb szó rá, ami kifejezi ezt a rövid írást.
kicsit követhetetlen volt a vége, de jelen esetben pozitívumként rolóm fel az elkapkodott befejezést mivel nemrégen burkoltam.
Mindenesetre ha ebben a "morbid" témában szeretnél a jövőben tevékenykedni akkor csak mint tanács, javaslom, hogy bővítsd a szókincsedet. De azthiszem a legjobb tanács az hogy a kezdő szárnycsapásaidat, ne ebben műfajban folytasd a krimin belül.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: