Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy lány és Bence...

Hát nem is tudom, hogyan kezdjek neki... Mi Bencével általános iskolás korunk óta ismerjük egymást. Már ott is kezdett valami alakulni köztünk, de egyikünk sem igen mert kezdeményezni, mert én egy picit husisabb voltam, és nem igen kellett még a fiúknak egy dagi lány. Bele nyugodtam hogy nem kellek neki.

Később egy főiskolára jártunk. Hát ott már ő is mert kezdeményezni, meg volt lepődve rajtam. És mint észre vettem egy folytába a lábaimat nézte, nagyon jól esett, mert régen pont ezekkel volt a gondom. Telefon számot cseréltünk az évelején. egy héttel később, meg beszéltünk egy találkozót. Én elmentem, teljesen be voltam zsongva tőle hogy újra újra... de nem, nem jött el. És kiderült hogy valami külföldi főiskolába átiratkozott, azóta se tudtam meg hogy hogyan. Több mint 2 évig újra nem láttam.

És eljött az általános iskolai osztálytalálkozó. Reménykedtem, hogy eljön. . de tudtam, hogy már esély nincs rá hogy együtt legyünk. Én nekem akkor volt egy barátom 1,5 éve együtt voltunk. Nagyon szerettem.

Na de amikor beszélgettem a volt barátnőimmel, vajon ki lépett be az ajtón, Bence. Hát én azt hittem elolvadok.
És volt képe oda jönni hozzám!

- Szia Réka! Régen találkoztunk!
Mintha semmi nem történt volna!
- Szia! - elég bunkón szóltam neki, de szerintem észre vette.
- Nagyon jól nézel ki, ja és persze ne haragudj, hogy nem mentem el a randira.
És ezt a mondatot olyan ön telt fejjel mondta, hogy fel tudtam volna rúgni.
De mégis volt benne valami. . még mindig meg őrülök érte, és ő is értem, éreztem, úgy nézett rám, hogy Gyere szivi mennyünk fel hozzám, és letépem rólad a ruháidat!
8 óra körül lehetett, amikor oda jött és ki rángatott a folyosóra, ugyan is a volt iskolánknak az aulájában volt a találkozó.

Olyan vadul elkezdett csókolni, én még férfit így nem láttam, vagyis nem éreztem. És persze én is visszacsókoltam. Fél óra után, cseppet feltűnően együtt mentünk vissza a terembe. Meg beszéltük, hogy ő előre megy, én meg menjek oda a lakásához. Rettenetes bűntudatom volt, de mégis jól esett ez a kaland. A barát a nagynénijénél az ország másik felében volt.

Ő elindult haza, én 1 óra késéssel oda értem hozzá.
Becsengettem ki nyitotta az ajtót. Nem bírtam tovább már az ajtóban neki estem! És egy pillanatra ellökött magától.
- Én úgy hallottam van barátod, több mint egy éve... biztos vagy benne? - kérdezte irtó aranyos fejjel
- Háááááát... - És közbe simogattuk csókoltuk egymást. - Van, de most nem számít, nem érdekel, így érzem jól magam!

Ő vállat vont és bevitt a hálószobába. Hangulatlámpa volt felkapcsolva, rózsaszirmok, pezsgő. Csak azt nem értem, hogy előre felkészült vagy voltak otthon pont rózsái?!De aztán nem igen foglalkoztam vele! Elkezdte rólam leszedni a ruhát, és közbe hevesen simogatta a fenekemet és a melleimet. Én is vetkőztetni kezdtem, éreztem, hogy duzzad a férfiassága. Nagyon izgult, Remegett a keze, olyan óvatosan ért hozzám, nehogy fájjon vagy meg sértsen valamivel. Nem tudtuk mit kezdjünk egymással, először ő próbálkozott. Ráültem és órákig lovagoltam rajta. Lehet nem is órák voltak, de én annak éreztem. Ekkora gyönyört én még nem éreztem, csodálatos volt vele!

Reggel arra ébredtem, hogy a reggelit az ágyba hozza. Láttam még nem fürdött, csak készült.

- Nem akarsz te is fürödni? - kérdezte huncut arccal.

Nem tudtam nemet mondani! Fürdés közben is simogattuk, csókoltuk egymást. Alig fértünk el abban a pici zuhanykabinban. Ölelt és próbálta gyengéden belém \"rakni\" a férfiasságát, mintha a tengerben lennénk.

Már 11 óra is elmúlt, amikor elmentem tőle. Megígértük, hogy hívjuk egymást. Azt is mondta, hogy ő addig nem kezd velem, amíg van barátom, de ez így fair!

2 héten belül haza jött a barátom, szakítottam vele, és elmondtam neki mindent.

Bence hívott. De most egy étteremben akart velem találkozni.
Ahogy meg láttam teljesen be pánikoltam, nem voltam benne biztos, hogy be kellene oda mennem.
Nagy levegő... beszélgettünk, meg ettük a főételt és láttam , hogy letérdel.
- Hiába volt csak egy éjszaka, de mégis ismerjük egymást, úgy, mint a tenyerünket, HOZZÁM JÖSSZ FELESÉGÜL?
És persze a válasz igen volt.
Júniusra tervezzük az esküvőt, nagyon boldogok vagyunk…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Loulou ·
ehm...gratula az eskuvohoz.... :innocent:
de amit irtal pocsék volt,de nagyon....ezt inkább egy naplóba irhattad volna....nem ertem,...lehet csak en vagyok ilyen hulye,de semmilyen erotikat nem talaltam benne... :rage: ha akartam se tudtam volna erre masztizni :smile: ...lovagoltal egyet,aztan simogattatok meg csokoltatok egymast?!hat nagyon uncsi..... :yum:
csooo

Pancsi13 ·
Szijóka!!!!!
Bocs mindeenkitől a kifejezésért,dee sztem KURVA JÓ!!!
Érdekesen kezdődött és leesett az állam a végén,de szó szerint,olyaan boldogság fogott el,hogy az lehetetlen. :heart_eyes:
Megfogalmazással lehet hogy néhol gond van,de nyugi én se nagyon értek hozzá,szal nem értem az előttem lévők kritizálását.MInd1.
A sráchoz dettó grat. :heart_eyes:
Ja és még valami,lehet hogy leírástól,csak szimplán olvasva lehet hogy ha akarnál se tudnál elmenni,de ha mondjuk hozzá raknád a fantáziádat.hogy mik is történhettek még...,akkor azért már ...Csitt Csatt:P
NA puszika Neked.
És még egyszer grat!!!!!
Pancsi

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: