Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis testgyakorlás 2.

Írta: sassman
Fordította: Pavlov



------------------



Másnap reggel hihetetlenül élénk voltam. Energiával tele mentem az edzőterembe, de Dan nem volt benn. Este viszont ő jött oda hozzám a futópadhoz. Kissé idegesen mosolygott rám, és az italtartóra tette a névjegykártyáját.



Visszamosolyogtam rá, s reméltem, sikerült valamennyire lepleznem az izgalmamat.
Elment, hogy mások ügyeivel foglalkozzon, végül bement az irodájába.



Leállítottam a futópadot, és elővettem a mobilomat. Teljesen fel voltam hevülve. Ideje volt lépnem.
"Megint fáj. Bekennéd?" SMS-eztem Dannek.



Éppen az izzadságot töröltem le a nyakamról és az arcomról, amikor a válasz megérkezett.
"2-es masszázsszoba."



Máris megremegett a puncim. Ez a pasi meg akar baszni!



Összeszedtem a cuccomat. A masszázsszobák az emeleten voltak, és míg felmentem a lépcsőn, próbáltam leplezni, mennyire lüktet már a puncim.
Már régóta nem keféltem senkivel, kivéve persze, amikor egyszer Jamaicába mentem szabadságra. De az a gyors, ötperces menet a hotel sötét folyosóján nem is számít!



Kopogtam a 2-es ajtón, és bementem.



Egy perccel később kinyílt az ajtó, és besurrant Dan. Kitette a "Foglalt" táblát, és bezárta az ajtót. A fények már le voltak tompítva. Izgatottan megcsókoltuk egymást, a pasi átölelt erős karjával. Az edzőruhám és a pólóm át volt izzadva, Dan gyorsan le is szedte rólam őket.



- Bassz meg! - suttogtam neki. - Kapd elő a farkad, és bassz meg! Kérlek! - fordultam a heverő felé, és kidomborítottam neki a fenekemet.
- Meg is foglak - mondta izgatottan.



Hátranéztem a vállam fölött: Dan letolta fekete nadrágját, szabaddá tette hosszú, vastag, erőtől duzzadó farkát, ami szép ívesen ért majdnem a köldökéig.
Pont ez kellett most nekem.



- Ez nagyon jó lesz, Dan - jelentettem ki.
- Az biztos, Lindy! - vágta rá a pasi. Farka a fenekemnek feszült, alámnyúlt, megkereste csöpögő nyílásomat.



- Gondoltál rám az éjjel? - kérdeztem. - Kiverted? Most bevallhatod!
- Igen - zihálta a pasi, és belémnyúlt. Összerándultam.
Elkezdett ujjazni. Jó alaposan.
- Tetszik a seggem? - nyögtem hátra.
- Igen! Csodálatos! - nyögte a pasi, és keményebben ujjazott. Én is lenyúltam, hogy simogassam a csiklómat, közben a másik kezemmel megtámaszkodtam a díványon.
- Egy kicsit lassabban, kicsim! - sóhajtottam. Tudtam, hogy Dan már nagyon rá akar kapcsolni.
Hátranyúltam, és megérintettem a makkját.
- Ahhh! - nyögött fel. Aztán széthúzta a fenekemet. Hátranéztem: a segglyukamra meredt. Megnyalta egyik ujját, és a popsim egyik kis izmára nyomta.
- Óóóó - nyögtem. - Ott fáj egy kicsit - vallottam be.
Az ujja behatolt a lyukamba, és máris sokkal jobban éreztem magam.
- Ez jó... - búgtam. - Óóóó... Nagyon jó...
Erre még egy ujját tolta be szűk kis popsimba.
- Jaj, ez nagyon jó - vallottam be. - Most a farkaddal!



Még egyszer, utoljára végigsimítottam a nyílásán, de aztán kihúzta a markomból, széttárta erős kezével a fenekem.
- Nincs nálam síkosító - nyögte kétségbeesetten.
- Nem baj - válaszoltam. - Csak a végét nyomd be. Épp csak simogass meg egy kicsit. Gyógyíts meg!



Még ki sem mondtam mindezt, ő máris betolta nekem a makkját. Behajlította a térdét, és különböző szögekből támadta a fenekemet. Hálásan nyögtem fel, mert hihetetlenül jó érzés volt.



- Uhhhh... Ez az, Dan! - sürgettem, és keményen dörzsölgettem a csiklómat. - Ez kibaszott jó!



Farka már félig jutott a fenekembe. Tudtam, hogy a pasi közben a fenekemben gyönyörködik, és ez a végtelenségig felizgatott. Forgott körülöttem a világ. Kezdtem elveszíteni a fejem.



- Nagyon jó! - hallottam hátulról.



- Kezdjál baszni, Dan! - nyögtem. - De csak óvatosan, jó?
- Mmhhmm - sóhajtotta a pasi.



Előrenyomult, és még pár centire hatolt a fenekembe. Összeszorítottam a fogamat. Egyre jobban élveztem a dolgot. Ujjaim vadul táncoltak csöpögő puncimban, a pasi pedig lassú, mély mozdulatokkal kúrta a fenekemet. Annyira jó volt, hogy minden lökéstől összerándult az arcom.
- Jól megy? - kérdeztem, nem akartam, hogy megint túl korán elélvezzen.
- Aaaaaaaahhh... - nyögte Dan elégedetten. Lassan, de alaposan kefélt, golyói nedves puncimnak ütődtek. Erős, férfias kezével erősen markolta a csípőmet.
- Gyönyörű segged van! - nyögte.
Én is felé toltam a fenekem.
- Gyógyíts meg, Dan! Gyógyíts meg!
Kegyetlenül be voltam indulva.
- Ahhhaaa... - kiáltoztam. A kemény fasz újra meg újra felnyársalt, s éreztem, hogy hamarosan elélvezek. Mindketten egyre szaporábban ziháltunk.
- Ahhhaa... Igen! - kiáltoztam, és kezdtem hevesen remegni. Forró hullámok öntötték el a testemet. Mindenhonnan ömlött rólam a veríték. A testem megfeszült, libabőrözött.



Dan szilárdan tartotta a csípőmet, és hirtelen az egész farkát a seggembe vágta.
Hangosan felsikoltottam, a hangom visszaverődött a csupasz falakról.
Egyszerre élveztünk el, a pasi elárasztotta fenekemet forró krémjével. Fenekem összerándult, ráfeszült a lüktető faszra. Dan nyögött hármat-négyet, miközben golyóit a fenekembe ürítette. Kegyetlenül jó érzés volt!



Vadul kapaszkodtam a masszázsasztalba, nehogy összeessek az élvezet hullámaitól. A hasam vibrált, testem forrón tüzelt a hűvös acélasztalon. A puncim összerándult, nedveim vadul csorogtak a combomon. Lehet, hogy nem minden szexuális tanácsadó támogatta volna, hogy egy gyakorlatilag idegen srác élvezzen a fenekembe, de kegyetlenül jó érzés volt!



Dan hevesen zihált mögöttem. Megcsókolta a nyakamat, aztán a fülemet.
- Ez... csodálatos volt... Lindy... - nyögdécselte.
- Igen... - válaszoltam elhaló hangon.



Ellazítottam fenékizmaimat, a pasi farka kicsusszant belőlem. Nagy cseppekkben hullott róla a sperma.



Egy kis pihenő után Dan felöltözött, aztán nekem is segített. Szenvedélyesen megcsókoltuk egymást. Finoman végigsimított az arcomon.
- Olyan sima az arcod... - mosolygott. - Pont, mint a popsid!



- Akkor holnap találkozunk? - kérdeztem elégedetten, miután felöltöztünk. Jó lett volna, ha minden nap részem van ilyen élményben.
- Az biztos - vágta rá Dan.
Újra megcsókoltuk egymást.



- Menj ki te előbb... elvégre te vagy a vendég, igaz? - mondta Dan mosolyogva.
Kinyitottam az ajtót, és hangosan mondtam, hátha hallgatózott valaki odakinn:
- Köszönöm a masszázst!



Megfordultam, és kimentem a női öltözőbe.



Néhány nő sokatmondó mosollyal nézett rám. Ennyire nyilvánvaló lett volna? Sugárzott rólam, hogy épp most nyomott tele gecivel egy jó pasi?



Dan adagja a fenekemből kezdett a bugyimba szivárogni.



A kocsiban hazafelé egy törölköző volt a popsim alatt. Otthon a fürdőszobába rohantam, füstölőket gyújtottam, töltöttem egy pohár hűvös fehérbort magamnak, és egy óráig feküdtem a kádban. Hanyatt fekve kortyolgattam a bort, és a délutáni kalandomon mosolyogtam. Olyan volt, mint a fősulin, amikor mindenkivel lefeküdtem, aki csak rácsapott a popsimra vagy meghívott egy italra. Minden gátlásom eltűnt!



Nagyon jól éreztem magam.

Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google Pluson is elérhettek!

Pavlov ·
Összeszedve egy nagy pdf-ben szívesen elküldöm a sztorit...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: