Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis szösszenet..:)

Már megint egy unalmas nap, gyűlölöm.
-  Jó reggelt George. Hogy telt az estéd?
-  Jó reggelt drága.  - A tököm tele volt tegnap, 25 kiszállítás szakadó esőben.
-  Jaj na ne panaszkodj! Mennyi lett a borra valód?
-  50 font.  - kacsint rám nagyot.
-  Az igen, ennek örömére ma te tankolsz..:D - Induljunk mert elkések.

2 éve élek külföldön. A barátommal költöztem ki, de pár hónapja vége lett és vissza költözött Magyarországra ha jól vagyok informálva.
Ennek már lassan 5 hónapja. Azóta Georgnál bérlek egy szobát. Ő olyan mintha a nagyapám lenne, de néha úgy gondolom többet érez puszta barátságnál. A lényeg,hogy most ő segít nekem. A magam 20 évével itt egyedül nem mennék semmire. Nincs jogsim és így George hord dolgozni. Amiért nagyon hálás vagyok neki.
Apropó munka, megint elfogok késni..Ebből mi következik? Az, hogy a szutyok főnököm megint fél órán keresztül kiabál velem. Mi itteni magyarok csak úgy hívjuk ezt a munkahelyet a " kaja gyár ".
Jó kis hely amúgy, a munka könnyű, a fizetés se rossz csak az emberek hülyék mint mindenhol. -.-
Na végre ide értem. Ha elég ügyes vagyok akkor max. 2 percet kések.
Lent már vár rám nagy mosollyal a legjobb barátnőm, Joana.
Gyors traccsolás, aztán mosolyogva vesszük az irányt a részlegünk felé.
- Van egy olyan érzésem ez nem az én napom.  - ki sem mondtam már is nekem jön a mellettünk lévő részleg főnökének a nője.
Megvetően rám néz, se szó se beszéd halad tovább a dolgára, mintha semmi nem történt volna.
- Hát Szofi, ez ma tényleg nem a te napod. - A szőke ciklon nem igazán bír téged, szól közbe Joe.
- Hát nem, bassza meg. - nevetem el magam.
A nap hátralévő részében minden ment a megszokott tempóban, csak annyi változott, hogy amióta vissza jöttem az otthoni kis vakációmról többen megnéznek, főleg a potato plant kis főnöke.
Erre is Joe hívta fel a figyelmem.
Második szünetben épp a kávés gépnél álltam sorba, ő elhaladt mellettem és volt egy kis időm megnézni a hátsó fertályát.
Nem rossz, nem rossz, nyugtázom magamban...
Kb. másfél fejjel magasabb nálam, nagy darab, erős, szép mosoly, jó öltözködési stílus, az az igazi tekintélyt parancsoló férfi.
Eddig úgy voltam vele, hogy csak nézegetem a jó pasikat (mert akad itt egy-kettő belőlük) de maradok a nézelődésnél és a mocskos fantáziámnál. :D
Visszatérve a valóságba, elindultam a csajokhoz. Ilyenkor végig kell mennem az egész éttermen, közben mindig Joe barátnőm arcát nézem, ez segít abban, hogy nagy szégyenlősségemben orra ne bukjak ott mindenki előtt.
-  Te Cica! Mr. Szívtipró a segged stírölte megint.
-  Na várjunk csak. - Ki az a Mr. Szívtipró? - kérdéztem elvörösödve.. :)
-  Steve kis főnök te hülye.  -  válaszol nagy mosollyal az arcán.
Ha már így játszunk akkor én is megpróbálom zavarba hozni a kis barátnőmet.
- Mi a helyzet a kis Zack barátoddal Bébike?
A kérdésem hallatán félrenyelte a kávéját szegényem,úgy hogy abba is maradt a kis játékunk..
Az utolsó pár óra elég gyorsan telt, a csajok a holnapi céges partyról beszélnek ki mit vesz fel stb...
- Cica te is jössz ugye?   - kérdezi Joe feldobva.
- Még nem tudom, nincs túl sok kedvem..
- Na ne csináld már...- Felszedhetnél most már valakit.
Mióta nem voltál már férfival? Egy kis szórakozás rád fér és ne játszd nekem itt az apácát. Jön a nyár meg minden, élvezzük már egy kicsit az életet.
- Jól van na, ne kelj már ki magadból. Jönni fogok. - kacsintok rá egy hatalmasat - Na indulok haza bébikém, holnap hívni foglak. Puszika.

Azzal ott is hagytam és rohantam átöltözni.
A mai öltözékem elég lazára sikeredett, fekete testhez simuló melegítő nadrág és egy pink topp.
A hajam hanyag copfba kötöm, füles be világ ki és már rohanok is ki az épületből. Épp, hogy kiértem a " szőke ciklon " pont előttem esik le a lépcsőn.
Gondolkodás nélkül rohantam a segítségére.
- Jól vagy? megütötted magad? 
Válasz nem jött csak a könnyei potyogtak. Felszedtem a lépcső aljáról és elindultam vele a mosdóba.
Ott a földre ültettem majd felhúztam a nadrágját. Elég rendesen szétverte a térdét.
A lábait látva még keservesebb sírásba kezdet. Mintha magamat látnám jött a felismerés...
Elkezdtem zsebkendővel tisztítani a sebet, és közben kihúztam a telefonomból a fülest, Rihanna és Shakira közös száma szólt.
Aztán, hogy kicsit megpróbáljam felvidítani elkezdtem énekelni. Hirtelen idegességemben nem volt jobb ötletem. ( Azt tudni kell, hogy szörnyű hangom van :D )
~ Can't remember to forget youuuu..
Sikerült egy kicsit megnyugtatnom, már nem sírt, épp ellenkezőleg. Hálásan nézett rám a nagy kék szemeivel.
- Jobban vagy kicsit? Éva ugye?
- Igen .Köszönöm, hogy segítettél.
Nem igazán tudtam mit kellene most  mondanom úgy, hogy felsegítettem és elindultunk a kijárat felé.
Az ajtó előtt 10 ember várt minket, az elsők közt a nagy főnök Éva élettársa és hát persze ki más mint  Mr. Szívtipró.
Ránéztem, elmosolyodtam majd továbbálltam.

Másnap..
Valahogy kedvet kaptam egy kis bulizáshoz. Végül is mi bajom lehet?
Indulás előtt még vetek magamra egy pillantást  - jól van csajszi, nem rossz ;)
Magassarkú szandál, push up-os farmer és egy fehér, dekoltált felső, a hátán egy kis kivágással. A fekete derékig érő hajam kivasalva és nem túl erős smink.
Reméljük meghozza a kellő hatást.
A bálteremben már  fogadnak  a lányok, Jodie, Joe, Diana és Fatima.
- Már megint késtél. - viccelődnek rajtam. 
Táncolni indulnak de én inkább  egy italért megyek. A bárpultnál megjelenik Éva és kér egy-egy pohár pezsgőt, beszélgetni kezdünk.
Bocsánatot kér amiért bunkó volt velem ezelőtt és köszöni, hogy segítettem neki. Már vagy egy órája beszélgettünk, elég jól össze barátkoztunk.
Közben figyelem a társaságot, a barátnőim mind találtak táncpartnert az estére, csak én vagyok megint egyedül mint mindig. Páran próbálkoztak felkérni de valamiért mindenkit leráztam. A tekintetem Mr. Szívtiprót keresi amit Éva észre is vesz, de nem szól semmit szerencsére.
Majd megfogja a kezem és a tömegtől nem messze húz magával táncolni. Hát még a zene... Ciara és Justin Timberlake: Love Sex Magic..
A pezsgőnek köszönhetően elég erotikusra sikerül a táncunk. Büszkén nézünk egymásra Évával,hogy mennyi embernek megakadt a tekintete rajtunk.
A zene felénél arra figyeltem fel, hogy valaki szorosan a hátam mögött áll.
Megfordultam és már rá készültem, hogy valakit nagyon csúnyán elküldök a fenébe.
Lesokkoltam, Steve az, átkarolta a derekam és elkezdtünk hátrálni a tömegből. Rámarkol a fenekemre és megszívta a nyakam..ááá istenem nekem itt van végem...
Hát még mikor megcsókol, először csak lassan, majd egyre szenvedélyesebben..a fülembe súgja ..Akarlak...
Teljesen lefagyok a helyzettől, még levegőt is elfelejtek venni.
Újra a számra tapad. Lágyan és finoman csókol. Mit is várna az ember egy ilyen pasitól?
Végig fut az agyamon, hogy hiába húzódtunk félre bárki megláthat minket, ami nem éppen szerencsés dolog. Közel hajolok hozzá és odasúgom.
-  Gyere utánam.
Elindulok az öltözők felé. Ő engedelmesen jön utánam, érzem a tekintetét magamon. Útólér, elkapja a kezem és a férfi mosdóba húz. Az egyik kabinba kötünk ki, a falnak dönt és szorosan hozzám préseli az egész testét, elfelejtek gondolkodni.
A szája újra az enyémre tapad, csókja ezúttal követelőzőbb szinte birtokló, egyik kezével a fenekemet markolja a másikat pedig a felsőm alá csúsztatja. Egyre hevesebben csókol, válaszként megszívom a nyelvét. Kezemet felcsúsztatom a nyakára, átkarolom. Megérzem keményedő férfiasságát a combjaim között. Teljesen kiürül az agyam. Lélegzésem egyre hevesebb. Akarom ezt a férfit, magamban akarom érezni.
Hirtelen mozdulattal megfordít és kezei felfedező útra indul a bugyim alatt...istenem ez a férfi...
Folyamatosan sóhajtozom az élvezettől, próbálom lehámozni róla a nadrágját, kicsit ügyetlenkedve de sikerült. Közben ő is lehúzza rólam a felesleges ruhát.
Ebben a pillanatban hozzáért farkának a vége a puncimhoz. Most már semmi sem áll az útjába, hogy méretes farkát belém tolja és magáévá tegyen.
Felnyögök..
Lassan kezd el mozogni bennem, közben egy percre sem hagyja abba melleim izgatását.
Szorít magához, miközben én mást nem tudok csak élvezni és nyögni..Teljesen kitölt..
Kijjebb húzza szerszámát, majd újra megindul befelé mélyebbre és mélyebbre..Lassan mozog viszont erőteljeseket döf...
Megszorítom a hüvelyem amitől kéjesen felnyög..Szaporán veszem a levegőt, érzem, hogy lassan itt a vég..Érzem ahogy Steve farka egyre jobban megkeménykedik..
Még egy lökés még egy és még egy...Felrobbantam.. Megszünt körülöttem a világ...hirtelen megfeszül Steve farka és egy utolsó hatalmasat döf belém..

Folyt. Köv. :)
Hozzászólások
Petur ·
Azt hiszem, van benne pár elütés, de kit érdekel! Jó a stílusa. Van stílusa! Majd pihenten újraolvasom, és írok még néhány dicsérő szót, ha van rá igény.

Marokfegyver ·
Nem tudom, mennyi a valóság : kitaláció aránya, de a szmájlik nem illenek egy novellába. A helyesírási hibák (igekötők!) és az elütések is zavaróak. Rapszodikusan kezeled az igeidőket, s így előfordul, hogy éppen fordítva, mint kellene.
A stílus csevegő, tarka, érdekes, kár elrontani néhány olyan közhellyel, amik helyett számos másik kifejezés is használható lenne.
Összességében tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: