Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis szex

Samantha magára húzta selyem hálóköntösét, és a pattogatott kukoricás tál felé hajolt, amit a dohányzó asztalra helyezett a televízió készülék elé.
Keresgélt a csatornák között, hátha akad valami érdekesnek tűnő műsor, de nem talált számára egy nézhetőnek bizonyuló filmet sem.
Mérgesen lekapcsolta a készüléket, és a DVD tartó polcára esett a pillantása.
Már rengetegszer nézte meg a ’Az egy amerikai nyaralás’ című romantikus vígjátékot. De soha nem tudta megunni a filmet, és mindig felsikoltott az örömtől, amikor a főhős, a jóképű Carlos végre megkéri a szerény anyagi viszonyok között élő Liza kezét.
Így hát a polc felé iramodott, és lekapta a lemezt rejtő tokot, és berakta a lejátszóba.
Hmmm... megkordult a hasa.
Samantha a köntössel takart hasára fektette kezét. Kezdek éhes lenni, gondolta.
A filmet addig megállította, míg a hűtőhöz lépett, hogy ennivaló után kutasson. A hűtő szinte üresen tátongott.
Samantha csalódottan visszatolta a hűtő ajtaját, és akkor egy cetlit pillantott meg a hűtőajtón. A pizzarendelő száma volt ráfirkantva.
Samantha villámgyorsan bepötyögte a számot mobiltelefonjába, és már hívta is.
- Halló. Egy pizza rendelést szeretnék kérni...
- Igen, elég lesz egy egyszemélyes is... sonkás, kukoricás pizza jó lesz... ananász darabkák nélkül kérném...
- Samantha Kruger névre... igen... köszönöm. Viszonthallásra!
- Hamarosan megérkezik a pizzám. Samantha izgatottan ült vissza kényelmes foteljébe és lábával dobolni kezdett a padlószőnyegen.
Már eltelt tíz perc. Nincs messze ez a pizzázó, így a futár hamar ki fog érni.
És valóban, amikor felállt, hogy selyemköntösét megkösse a derekán, már meg is szólalt az ajtócsengő.

Samantha fürgén kiszaladt, leoldotta a kis láncocskát az ajtóról, és már nyitotta is az ajtót.
Egy piros baseball sapkás fiatal férfi állt az ajtóban. Egy fehér színű feszes póló volt rajta, és egy hasonló színű rövidnadrággal.
Samantha résnyire nyitotta ajkait, majd mikor a férfi pillantását elkapta leszegte fejét, és betessékelte a nappaliba őt.
- Csinos kis lakás - nézett körbe a férfi, de lopva mindig Samantha mozdulatait leste.
Samantha kissé zavartan bólogatni kezdett, és a műbőrből készült táskájához nyúlt, hogy elővehesse pénztárcáját.
A férfi eközben oldalazó lépésben közelebb lépett Samanthához, aki ezt nem vette észre, így amikor visszafordult, hogy kifizethesse a férfit, ijedten botlott bele, mert a férfi ott állt közvetlen előtte.

Samantha nyelt egyet. Amióta a férfit megpillantotta valami egészen különös bizsergető érzés fogta el. Érezte, hogy elpirul.
A férfi felemelte kezét, és gyengéden végig simított Samantha puha arcán. Samantha pénztárcát tartó keze lelendült, és kiejtette az apró tárcát a földre, ami halk puffanással a földön landolt.
Samantha óvatosan kibontotta köntösét, így az hanyagul lejjebb csúszott, fedetlenül hagyva napbarnított csupasz vállait.
A férfi a szétnyílott köntös alá nyúlt, és átkulcsolta a nő vékony derekát, majd keze lejjebb csúszott, és megmarkolta a feszes feneket.
Samantha nedves ajkát lágy nyögés hagyta el. Érezte, amint a férfi a szájával vad harapásokkal csókolni kezdte a fülénél, majd a nyakát szívta ki.
A férfi a kerek melleket finoman megsimogatta, majd a mellbimbó körül lágyan harapdálni kezdte.
Samantha érzékien felsóhajtott, és felhajtotta a fejét, hogy még jobban érezhesse a férfi testét. Majd Samantha a hálószoba felé húzta a fiút, és aztán kigombolta elől a nadrágját. Lehúzta a pólót, az izmos felsőtestéről, és ujjait végig húzta a mellkason, lefelé egészen a férfi ágyéka felé, és még annál is lejjebb.

Előnyös méretei voltak a férfinak. Samantha mindkét kezével megfogta a hímvesszőt, és fel-le irányba izgatni kezdte a nemi szervet.
A férfi felmordult, és mámoros köd ereszkedett szemeire.
Miután a kellő pozícióba helyezkedett a hímvessző, Samantha letérdelt a férfi kissé terpeszre nyitott lábai közé, és nyelvével először körbenyalta a makkot, majd bekapta az egészet.
A férfi belekapaszkodott Samantha hajába, de nem húzta meg erősen a haját, csak tükrözte, mennyire élvezi ezt a helyzetet.
Az ágyon voltak.
Samantha volt felül, és lábait széttárva az ágaskodó hímvesszőre helyezkedett.
Nyögtek, morogtak... soha nem élvezték még így a szexet, mint akkor.
Miután az aktus végére értek, lefeküdtek egymás mellé.
- ...mi a neved? - kérdezte még kissé elfúló hangon Samantha a férfitől, miközben az ujjaival a férfi mellbimbói körül körözött.
- Eric - felelte a férfi, és bíztatóan rámosolygott a nőre. Samantha bízott benne, hogy ennél majd tovább is juthatnak majd.
...Aztán lehunyták a szemüket, és elaludtak.
A pizza kihűlve állt az asztal közepén...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Regan18 ·
uhhuhhhuhhh
nem figyeltem az utóbbi időben errefelé-ünnepi készülődés miegymás- és látom szép számmal akadt hozzászólás az írásomhoz
nahát köszönöm szépen, minden kedves hozzászólónak a figyelmét, hogy szánt időt az olvasáshoz.
nem tudom már felh.név szerint megszólítani az illetőket, mert nem volt időm megjegyezni a neveket
hát akkor kezdem
nem, nem néztem kamaszpornót
nem készülök pedofil néninek, akármennyire is ezt szűröd le az írásomból
másik hozzászóló(m)
Én általában szeretem a dolgokat leírni, olyan részleteséggel és pontosággal, ahogyan azt elképzelem.
Én többek között a magam szórakoztatására is írok, de kiváncsi vagok mások véleményére, így a ti kommentárotokat is szívesen olvasom
Bár abban, igazad van, hogy ez néha az olvashatóság rovására megy.
hát nehezen tanulok, de Én igyekszem
és Ericet kirúgják
Bár én sosem szoktam pizzát rendelni, házilag készíti a nővérem =)
ya és Sol, a pizza megérkezett?:$
apró kolbidarabkákkal és folyós sajttal a tetején?:$
(leüthet valaki :rage: )

Sztrájk ·
Hát ez tanulságos volt.
Nálunk a barátnőm öccse a pizzásfiú.

Ezen kívül még lehet írni a postásról, kertészről, banki ügyintézőről, szenesemberről, titokzatos idegenről.

Kedvesem, ez az írás rettenetesen sekélyes, üres és felejthető. És valóban meglepően pornós.
Regan18 ·
erre tudok írni valamit??aligha :yum: és akkor mivan? nekem pont a pizza jutott eszembe :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: