Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis meglepetés

Ez a történet velem esett meg tavaly tavasszal. Nagyon rosszul indult a napom, későn keltem, az orrom előtt ment el a busz. Azon drukkoltam, hogy a főnök ne legyen benn, mert ez nem az első késésem. Nem volt szerencsém. Az ajtóban állt, és mint minden rosszindulatú vezető, széles szájjal mosolygott. Amikor mellé értem, dörmögtem valamit az orrom alatt, amit vehetett köszönésnek is.

Gondoltam, hogy gyorsan elfoglalom a helyem a számítógép mellett, de megszólított: -Kolléga! Magánál mennyi az idő? Valaki azt mondta Önnek, hogy mától fél 9-re járunk? Félrevezették! Azt hittem, a fejmosásból ennyi volt. Leültem dolgozni. Úgy 10 óra körül megcsörrent a telefon az asztalon, felvettem. "Szeretett" rabszolgahajcsárunk volt, közölte, hogy 5 órakor vár az irodájában. Sajnálattal tudattam Vele, hogy alkalmatlan az időpont, bejelentkeztem az orvosomhoz. Erre azt válaszolta, hogy nagyon sajnálja, de az ügyvezetőnk úgy döntött, nem tart tovább igényt a munkámra. -Gondolom, most fülig ér a szája? -kérdeztem. -Mellesleg ezt csak 5 órakor akarta megmondani? -És mi lesz a fizetésemmel?- érdeklődtem Tőle. -Azt holnap felveheti.- válaszolta.

Éreztem a hangján a kielégültséget. Hiába, egy 160 cm magas, kopasz, szemüveges, pocakos, táskás szemű és vizenyős tekintető törpének nem jut más. Mellesleg a köztünk fennálló rossz viszonynak is a külsőnk közötti lényeges különbség volt az oka. Rám ragadtak a munkatársnők, elhalmoztak figyelmükkel. Én soha nem akartam elutasító lenni velük, finoman hárítottam el próbálkozásaikat. Ez olyan sikeres volt, hogy egyikőjük sem haragudott rám, sőt, ettől kezdve minden gondjukat megosztották velem. Kicsit letörve álltam fel a gép mellől, kikapcsoltam, majd jól hallhatóan mondtam a munkatársaimnak, hogy ma voltam utoljára. -A "Kis gonosz törpe" elintézte, hogy kirugjanak. -mondtam. 11 óra körül elindultam haza.

Lakásomba érve lezuhanyoztam és lefeküdtem. A fáradtság pillanatok alatt elnyomott, nagyon mélyen elaludtam. Arra ébredtem, hogy kedvesem csókolgatja a szám, parfümjének illata belengte a szobát. Mindig imádtam az illatát. Ő egyébként rendkívül csinos, nőies jelenség. 170 centi magas, szőke, hosszú hajú, kék szemű tündér. A méretei az ideális 90-60-90-es számhármas. Ő az oka annak, hogy soha nem kezdtem bele egy könnyű munkahelyi, vagy más kalandba. Át akartam ölelni, de nem engedelmeskedtek a karjaim. Nem bírtam felemelni őket. Oldalra nézve vettem észre, hogy mindkét karom csuklónál meg van kötve és az ágy széle mellé van rögzítve.

Éppen kérdőre akartam vonni, amikor újra megcsókolt, majd a fülembe súgta búgó hangján, hogy -Maradj csöndben! Most valami olyat adok neked, amit már régóta tervezgetek, de nem volt hozzá megfelelő alkalom. -És ez lenne az? -kérdeztem. -SSSSSSS- mondta, majd mutató ujjának párnáját számra rakta, ezzel is jelezve, hogy ne beszéljek. -És miért vagyok megkötözve? -kérdeztem. -SSSSSSS- mondta, majd így folytatta -Ha meg akarod tudni, hunyd be a szemed és ne beszélj! Azt tettem, amit mondott. Minden érzékszervemmel -a szemem kivéve- arra koncentráltam, mi történik körülöttem. Ruha suhogását hallottam, majd erősebben éreztem kedvesem illatát!
- Na! -mondtam magamban. -Csak nem vetkőzik? - Lesni akartam, de ekkor már szólt is, hogy kinyithatom a szemem.

Ott állt az ágyam végénél, egy teljesen átlátszó csipke melltartóban, harisnyatartóban és harisnyában, de bugyi nélkül.
- Oldozz el, mert megőrjítesz! -mondtam. -Pont ez a szándékom, szívem! -mondta és lassú mozdulatokkal táncolni kezdett. A kezében lévő távirányítóval bekapcsolta a magnót. Hátat fordított és el kezdte mozgatni a csípőjét oldalra, előre, hátra a zene ütemére. Formás, gömbölyű popsijáról alig bírtam levenni a szemem, de az összképre voltam kíváncsi. Mivel kezeim le voltak kötözve, így csak a fejem tudtam felemelni, bár kedvem lett volna felugrani, berántani a takaró alá és megadni neki a gyönyört. Lágy mozdulataitól önálló életre kelt férfiasságom.

Felemelkedett a takaró, mintha sátort építenék. Kedvesem megfordult és örömmel látta a változást. Lassan a háta mögé tette kezeit, kikapcsolta melltartóját, majd érzékien, táncolva leengedte. Sokszor voltak kezemben formás mellei, de most valahogy más volt a látvány. Megbabonázott remegése, ringása. Éreztem a farkam lüktetését és önkéntelenül is meg akartam fogni, de a kötél nem engedte. Szembesülnöm kellett a valósággal, ki vagyok szolgáltatva teljesen. Ettől aztán még jobban felizgultam. Párom váltott a műsoron és el kezdte cirógatni alma melleit körbe-körbe. Ujjai közé csippentette mellbimbóit, ami már eddig is ágaskodott. Morzsolgatta, simogatta, majd egyik kezével elengedte, és lassan el kezdte csúsztatni lefelé. A keze célirányosan közelített vénusz dombja felé, végig siklott fazonra vágott szőkésbarna szőrzetén.

Elengedte másik kezével is keblét és követte keze a másikat. Célhoz érve széthúzta nagyajkait, láthatóvá téve piros kisajkait, csiklóját. Középső ujját megnyalta, majd el kezdte simogatni csiklóját. Ekkor hagyta el az első sóhaj ajkát, majd egyre jobban kipirult kedvesem arca, lélegzete felgyorsult, láttam rajta, hogy mivel tetszik nekem a műsor, Ő is egyre jobban élvezi. Középső ujját csiklója simogatása közben bedugta kisajkai közé. Először csak kicsit, majd egyre jobban. Amikor húzta kifelé, csillogott ujján a szerelem nedve. Ismét betolta, majd kihúzta, miközben másik kezével hol csiklóját, hol pedig melleit simogatta. Lélegzése ekkor már egyértelműen jelezte, hogy közel van az orgazmushoz kedvesem. Pillanatok múlva láttam, hogy lábai megbicsaklanak leül az ágyra és rátör az orgazmus. Teste többször is összerándult a kéjtől, majd odabújt hozzám. El kezdte csókolni a szám, majd nyelvét kidugva körbenyalta ajkaim.

Elindult lefelé, közben letolta nyelve előtt a takaróm. Amikor a farkamhoz ért, összerándultam. Szájába vette lüktető makkom, beszívta, majd a fitymát hátra húzva szopni kezdett. Szólni akartam neki, hogy mindjárt kész leszek, de arra már nem volt idő. Mint a vulkán, úgy tört elő magom. Ettől Ő meg is lepődött, mert nem gondolta, hogy ilyen hamar elmegyek. Nem hagyta abba, addig szopott, amíg a farkam el kezdett lágyulni. Ezek után odabújt hozzám és a fülembe súgta, miközben a kötelet kikötötte: - régóta készültem erre! Remélem, jó volt a műsor! Az élvezéstől fátyolos hangon mondtam, hogy ilyet máskor is csinálhat.
- Mellesleg azért kaptad meg most, mert kerestelek a munkahelyeden, és a kolléganőd elmondta mi történt. Gondoltam, ez majd egy kicsit feloldja a feszültséged. HÁT MIT MONDJAK? FELOLDOTTA!
Hasonló történetek
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25059
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

Dark_Diablo ·
hát...én is megtenném akármikor ;)

ojsica ·
tetszik a sztori...igen jó:D ám ismerős én ilyen már párszor csináltam a pasimmal...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: