Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kis masszázs

Egy kis masszázs - Levéltöredék

Megegyeztünk, hogy megmasszírozzuk egymást. Én kezdem, megkérlek hogy feküdj a hasadra, leveszem rólad a pólód! Egyedül csak a bugyid takarja csodás testedet, és ellazulva fekszel az ágyon. Én is megszabadulok pólómtól, és óvatosan föléd hajolok, átvetem a lábam, és a feneked alsó részére ülök. Kezembe veszem a testápolót, közben a látványban gyönyörködöm. Látom gömbölyű melleid oldalát, csodás vállaid, és hátad. Kezembe csepegtetek a testápolóból, majd szétkenem két tenyerem közt… a vállaiddal kezdem a masszírt, és erőteljes, de nem kemény mozdulatokkal belefogok… a vállaid, a karod felső része, a lapockáid, a gerinced, a hátad alsó része, a nyakad, mind mind sorra kerülnek, egész aprólékosan. 15-20 percen át csak a masszírozlak…., ami kezd egyre inkább simogatásba, cirógatásba átmenni.

Egyszer csak azt érzed, hogy már nem érek hozzád… pár másodperc múlva valami melegséget érzel a hátad felől, érzed testem melegét, ahogy egészen közel hajolok, hogy megcsókolhassam nyakad…., az apró csókok beborítják a hátadat, és én egyre lejjebb, és lejjebb haladok. Amikor már gerinced hajlatánál járok, kezem simogatni kezd, végig a hátadat, és én lassan… lassan haladok lejjebb. Már a fenekedet csókolom, és kezeimmel megfogva fehérneműd két pántját, lehúzom rólad a bugyit. Még mindig a hasadon fekszel, és én most a bokád felöl haladok felfelé. Kezemmel végigmasszírozom a vádlid, a combjaid, nem kapkodva, de gyorsan haladok felfelé. Már a fenekedet simogatom, masszírozom, majd egy simítás után én is rád fekszem hassal, de csak óvatosan. Érzed, ahogy forró testünk összeér, és azt is, hogy teljesen „merev” vagyok.

Egy kicsit izgatlak férfiasságommal, keresem az isteni helyet, amit majd később „birtokba vehetek”! De még nem…! Ismét elindulok lefelé, de most nyelvem hegyével szántok végig a hátadon… le a fenekedig…két kezemmel megfogom a csípődet, és arra kérlek fordulj meg. Megfordulsz, és látod, ahogy testedet bámulva nagyot sóhajtok! Alig tudok betelni a látvánnyal, de nem mozdulok… csupán egyik kezem indul felfelé, egy pillanatra megérintem melleidet, majd a hasadat simítom, majd lejjebb… ahogy tenyerem a combjaid közé ér lehajolok, és csókolgatni kezdelek immáron elölről. Lassan, óvatosan izgatlak, először csak úgy, hogy szinte nem is érek hozzád, csak a lélegzetvételeimet érzed. Majd egy pillanatra megérintem a csikódat a nyelvemmel, majd ismét, de most egy kicsit hosszabban. Először betűket kezdek írni ezen a csodás hajlaton k í v á n l a k… majd megcsókollak odalent, és ajkam már el sem hagyja a szeméremdombodat… érzed, ahogy nyelvemmel izgatlak, fel s alá, fel és le, majd köröző mozdulatokat írok nyelvemmel, és ismét fel s le… szinte teljesen beléd hatolok, mindeközben kezeim sem pihennek, és folyamatosan felső testedet simogatják, leginkább a hasad, és gömbölyű melleid.

Egyre inkább zilálunk mind a ketten, sóhajaid, nyögéseid engem is hihetetlenül felizgatnak, egyre gyorsabban, ütemesebben izgatlak, miközben Te egyre inkább átadod magad az élvezetnek. Hidd el, én is legalább úgy élvezem mint Te! Tested megfeszül, majd megremeg, és átéled a csodás orgazmust! A csodás pillanat után, még lágyan cirógatlak egy kicsit, egy-két percig, majd felfelé indulok. Még mind a ketten zilálunk, szinte remegsz az átélt élvezettől. Én is nagyon boldog vagyok, hogy ilyen örömet okozhattam. Átölellek, majd lágyan simogatni kezdem arcod… megcsókollak. Melléd fekszem, a hátamra, úgy hogy egyik karommal átölelhesselek, Te pedig szorosan hozzám bújva álomba szenderülsz! Míg ébren vagyok a hátad, s a vállad cirógatom, majd a jóleső érzéstől, hogy mellettem vagy, én is elalszom!
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

ciko ·
Kepszeru,kellemes.Legközelebb olvasd el mielött elkuldöd,mert van benne par felreiras,ami zavaro...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: