Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kapcsolat története

Én egy 26 éves lány vagyok. 176 centiméter magas, 60 kilogram súlyú átlagos testalkatú. Félhosszú, barna hajam van. Humán érdeklődésű vagyok, érdekel a zene és a sport. Szeretek kapcsolatokat kiépíteni, ismerkedni érdekes emberekkel. az elmúlt évek során több partnerkapcsolatom is volt. Az egyik ilyen alkalommal a párom szeretkezés közben kikötözött az ágyhoz és úgy tett magáévá. Ez olyan fantasztikus élmény volt számomra, ahogy kikötözve magatehetetlenül ki voltam szolgáltatva a kedvesemnek, hogy arra gondoltam, hogy a szexnek ezt a formáját később is ki kellene próbálni, de ezt először nagyon nehéz volt elmondani a kedvesemnek, nem tudtam mit fog hozzá szólni. Szerencsémre megérő volt, nem tiltakozott, így a szeretkezéseink során egyre több alkalommal került arra sor, hogy kikötözzön az ágyhoz. Néha nem tudott ellenálni, és szabadon kitárulkozó fenekemen, pinámat, mellemet erősen megszorongatta, megpaskolta. Ezek egyre erősebbek lettek. A későbbiekben egyszer előfordult, hogy a kikötözés után (kezemet és lábaimat is fejem fölött az ágyhoz kötötte, igy teljesen kitárulkozva hevertem előtte) kedvesem hirtelen ötlettől fogva magamra hagyott és csak órák múlva tért vissza. Meglepő módon csak az a tudat, hogy kikötözve, kiszolgáltatottan fekszem az ágyon, ls nem tudom, hogy ez az állapot menny ideig fog tartanni, annyira felizgatott, hogy mire kedvesem visszajött, elélveztem. Ezt észrevette ő is, ezért büntetésből elfenekelt. Ez meglepetésre nem fájdalmat okozott, hanem újabb izgalomba hozott. Ezt megérezve párom a következő szavakkal fordult hozzám: Ha ennyire felizgultál, akkor most elégíts ki engem is, Ezután farkát a számba adta, hogy szopjam. Ám ezzel nem elégedett meg, hanem durván szájba baszott, nem törődve azzal, hogy esetleg fájdalmat okoz nekem. Amikor kielégült, beleegyezésemet kérte, hogy ezentúl minden parancsának eleget fogok tenni. Én ekkor még nemet mondtam. Ezután hetekig nem találkozott velem. Nem is gondoltam, hogy mennyire hiányozni fog nekem. (Nem csak ő, hanem az a kiszolgáltatottság is, melyet együttléteink során tapasztaltam). Nem bírtam tovább és megkerestem őt, hogy folytassuk kapcsolatunkat. Erre ő feltette ismét a kérdést, hogy hajlandó vagyok-e ezentúl minden parancsának eleget tenni, úgy, hogy egyelőre nem tudom milyen parancsokat fogok kapni tőle (még ő sem gondolta, hogy a későbbiekben milyen parancsokat fog adni). Amennyiben nem, akkor vége a kapcsolatunknak. Én erre gondolkodás nélkül igent mondtam. ennek immár három éve. Ezután felmentünk a lakására, ahol egy hatalmasat szeretkeztünk, majd ezután kikötözött és egy napra úgy hagyott. Ez a nap nehezen telt, először voltam ilyen hosszú időre kikötözve. Eleinte izgalmas volt, majd kezdett egyre kényelmetlenebbé válni. elzsibbadtak e kezeim, lábaim. 10-12 óra múlva már szomjas voltam, kiszáradt a szám. Egyre inkább pisilnem kellett volna, azonban az ágyban kikötözve ezt nem mertem (féltem, hogy ha bepisilek, azért büntetést kapok). Szóval egyre kellemetlenebb érzéseim támadtak. Másnap, mikor párom eloldozott, ismét feltette a kérdést, hogy még mindig fennntartom-e azt a választ, hogy a továbbiakban minden parancsát teljesítem. Amennyiben most nemet mondok, akkor vége a kapcsolatunknak, ha azonban igent, akkor folytatódik. Ezek után én ismét igent mondtam.
Ezután az alábbi utasításokat kaptam tőle: Ezentúl nem a kedvesed, párod vagyok, hanem az urad. Ezt mind cselekedeteid, mind beszélgetéseink során figyelembe kell venned. Megszólításkor engem Uramnak kell szólítanod és csakmagázhatsz. Csak akkor szólalhatsz meg, ha urad kérdez, vagy kéréssel fordulsz uradhoz,és ő negedélyezi. Én téged szolgámnak vagy rabnőmnek szólítalak. Köteles vagy parancsaimat szó nélkül teljesíteni, a kapott büntetéseket megköszönni. Ezek után, hogy mindig tudatában légy, hogy tested minden porcikája az én tulajdonom, nem hordhatsz sem bugyit, sem melltartót. Megértetted parancsaimat?. Én erre igent mondtam. Így kezdődött szolgaságom első urammal. Ekkor még nem tudtam, hogy eddigi kapcsolatunk során benne is kifejlődött a BDSM iránti vágy, melyet ezentúl rajtam élt ki. A későbbiekben minden találkozásunk alkalmával kikötözött, majd a kikötözés a későbbiekben megkötözéssé, majd felfüggesztéssé alakult át. Az idők folyamán lakását különféle eszközökkel szerelte fel, melyekkel változatosabbá tehettük együttléteinket. Később a különböző kikötözések mellett más megalázások, tortúrák is elkezdődtek. Együttléteink során minden igényét ki kellett elégítenem, szolgálnom kellett őt. Ki kellett szolgálnom étellel, itallal, gyakran használt asztalnak, széknek, vagy lábtámasznak. Beszerzett külömféle pálcákat, szíjakat, melyekkel kikötözés közben fenekemet, melleimet, pinámat ütögette, eleinte gyengébben, később egyre keményebben. Egy idő után a kikötözések helyett a fő büntetéssé a megvesszőzés vált. Szexuális igényeit minden alkalommal ki kellet elégítenem. Legtöbbször nem csak hagyományos módon szeretkeztünk, hanem szájjal is ki kellett elégítenem. Ha csak szeretkeztünk, abban az esetben is farkát meg kellett utána számmal tisztítani. Egyre gyakrabban használtunk szereteezés közben különféle segédeszközöket, vibrátorokat, műfaszokat. Egyszer azt a parancsot adta, hogy análisan szeretkezzünk. Ehhez egy alapos beöntést kellett végeznem, majd számmal felizgatni szerszámát. Ezután izgatnom kellett magamat, fenekemet is, hogy könnyen be tudjon hatolni. Mivel fenekem még szűz volt, a behatolás nagyon fájdalmas volt és nem is akart sikerülni. Ez azonban talán még jobban felizgatta, és egyre erőszakosabb lökésekkel addig erőszakoskodott, míg teljesen behatolt végbelembe. Ez olyan nehezen történt meg, hogy amikor fenekemből kihúzta szerszámát, az nem csak gecis volt, hanem egy kicsit véres is. Szintln ilyen rózsaszín folyadék szivárgott nagyra tágult segglukamból is, Ekkor arra adott parancsot, hogy koszos farkát számmal tisztítsam meg. Mivel ilyen nehézkes volt a behatolás, és ő ezt a lyukat is rendszeresen használni akarta, annak kitágítása mellett döntött. Ezentúl 2-3 hétig egy hatalmas műfaszt kellett éjjel-nappal a fenekemben hordani. Hogy ne csúszhasson ki, egy bőr szíjjal derekamhoz volt kikötve. Egy hónap múlva ez a bejáratom már olyan tág volt, hogy a behatolás nem volt nehéz és nekem sem okozott fájdalmat (bár ez őt nem zavarta, hiszen ebben a hónapban is rendszeresen próbálgatta ezt a lukat is), így nem volt szükség erre a műfaszra, ezért utána már nem kellett hordanom. Most már minden testnyílásomat könnyedén tudta használni, és ezt meg is tette.
Most, hogy már fenekem kellően tág volt, az jutott eszébe, hogy vajon mennyire lehet kitágítani a hüvelyem. Ehhez egy felpumpálható műfaszt szerzett be, amellyel elkezdte puncim tágítását, rugalmasabbá tételét. Ez is egy hosszabb folyamat volt. Eleinte csak egy kicsit pumpálta fel a műfaszt, és rövid ideig volt benn. Ez is roppant kellmetlen feszítő érzés volt, de mindez semmi volt a későbbiekhez. Egyre jobban felpumpálta a puncimat és egyre tovább ilyen állapotban hagyta. Egy idő után eljutottunk odáig, hogy ilyen felpumpál puncival kellett egész nap lennem, így kellett dolgoznom, a városban dolgaimat intéznem. Ez roppant kellemetlen volt több okból is. Egyfelől a feszítő érzés nagyon fájt (a lehető legnagyobbra fel volt pumpálva, azt hittem az elején, hogy szétszakadok), másfelől nem is tudtam a környezetem elől eltitkolni, hiszen ilyen felpumpált puncival nem tudtam rendesen menni (úgy mentem, mint akinek o-lába van, vagy aki beszart) és az ismerőseimnek nem tudtam miket hazudjak, hiszen az igazat mégsem mondhattam el. Az ilyen napok többször is bekövetkeztek, a végére puncim oly mértékben kitágult, hogy két öklét is be tudta dugni, ugyanakkor olyan rugalmas maradt, hogy a normál szeretkezéskor is örömet tudtam neki okozni. Ezek után a fizikai tirtúrák után egyre inkább szerepet játszott kapcsolatunkban a megalázás is. Mint már az előbb írtam, uram parancsára nem hordattam bugyit és melltartót sem. A jó idő közeledtével egyre többször parancsolta meg uram, hogy szupermini szoknyában és áttetsző topban járjak. Ez bár nem vagyok szégyenlős, de eleinte nagyon zavart. Az utcán, a városban mindenki láthatta-sejthette melleimet, lehajoláskor, lépcsőn, mozgólépcsőn bárki láthatta, hogy nincs rajtam bugyi, megnézhette pinámat, mely természetesen borotvált volt, így minden részlet jól látszott.
Bár zavarom csökkent, de még mindig megalázónak érzem ezt a viseletet. Mikor arra kértem uramat, hogy más ruhában járhassak, ő kaján vigyorral az arcán csak annyit modott: azt hiszem, pont ez volt a célom, de hogy neked is igazad legyen, változtatunk a ruhatárodon. Ezentúl hordhatsz melltartót (hogy pontos legyek, hordanod kell), de csak azt, amit kitaláltam számodra. A topok helyett pedig mélyen dekoltált blúzokat, ingeket viselsz, hogy ezt a melltartót más is láthassa rajtad. A melltartód a következőképpen alakul: mellbimbóidra egy-egy csipeszt csiptetek, melyre egy vékony damilt kötünk. Ezek a vállaidon keresztül a fenekedig mennek, majd a segged vágásában előre a pinádig. Ott egy másik csipeszt teszünk rá, amelyet a csiklódra csiptetünk. Mindjárt ki is próbáljuk, hogyan áll neked ez az új viselet.
És ekkor felöltöztetett az új melltartómba. Egy-egy csipesz került a mellbimbóimra. Ez új érzés, fájdalom volt, mert csipeszeket eddig még soha nem használtunk. Egy kis szokás után a damilokat végigvezette a melleimen, vállaimon, hátamon, majd a fenekemben. Ezután a másik végére is rögzített egy csipeszt, vigyázva arra, hogy amikor a csiklómra fogja csiptetni, kellő mértékben megemeli a melleimet, hogy azok jól álljanak, majd azt a csiklómra csiptette. Őrült fájdalom hasított belém, azt hittem, ezt nem bírom ki, de kibírtam. Uram parancsára ezt a melltartót viseltem egy órán át. Ekkor megkérdezte tőlem, hogy le akarom-e venni a melltartót, vagy még szokom egy kis ideig, hiszen másnap egész nap viselnem kell. Én úgy gondoltam, hogy jobb lesz, ha ma próbálom megszokni, így egész este tovább viseltem. Másnap uramnak újabb ötlete támadt. Azt mondta,hogy ha már új viseletet próbálunk fel, térjünk vissza néhány régebbi viselethez. Ezért a fenti melltartón kívüla fenekemben kellett hordanom egy nagyméretű műfaszt és a pinámat is felpumpálta. Ezek a feszítő és hító fájdalmak gyötrelmessé tették a napomat, alig ért el a délután, mikor urammal újra találkoztam és könyörögve kértem, hogy a fenti viseletet levethessem. Uram látta rajtam a szenvedést, így megkönyörült rajtam és engedélyezte ezt. Miután levettem őket, melleimet és csiklómat megvizsgálva arra az elhatározásra jutott, hogy a csipeszek egész napos viselete nagyon megviseli kényes testemet, ezért melleimbe és a csiklómba egy-egy karikát kellene tetetni. Erről megkérdezte az én véleményemet is. Én beleegyeztem, hiszen már engem is izgatott egy piercing betetetése (bár nem egyszerre háromé), és úgy gondoltam, hogy az érzéstelenítéssel együtt annyira nem is fájhat. Ekkor még nem gondoltam arra, hogy uramnak eszébe sincs ehhez érzéstelenítést alkalmazni. Azonban ez csak később következett be. Aznap este minden lyukamat használta uram, aki kielégülése után kikötözött az andráskereszthez, majd békésen elaludt.
Másnap elmentünk, hogy mindent beszerezzünk a piercing berakásához. Uram megengedte, hogy én válasszam ki a behelyezendő karikákat. Úgy gondoltam, hogy még aznap túlleszünk rajta, azonban erre csak másnap került sor. Mint kiderült, uram arra gondolt, hogy ha már ajándékot kapok tőle, az legyen egyedi. Így belevésette a gyűrűkbe a következő szöveget: Ki ezt a gyűrűt viseli, X. Y. szolgája. Büszkén mutatta nekem és megkérdezte, hogy így is kell-e a piercing. Én természetesen azt mondtam, hogy igen, hiszen úgy gondoltam, ha zavar ez a felirat, egyszerűen kiveszem a piercingeket.
Ekkor gazdám arra kért, hogy feküdjek a deresre. Én ezt megtettem és ő lekötözött szorosan. Nem értettem, hogy erre miért van szükség, hiszen az érzéstelenítéssel elviselhető a fájdalom, és meg is kérdeztem. Ekkor mondta el, hogy eszében sincs érzéstelenítést alkalmazni, a nélkül fogja betenni őket. Ezért hogy ne kiabáljak től hangosan, a számat is alaposan betömte. Ezután a bal mellbimbómat megfogta a fogóval, majd lassan, szinte élvezve a tűvel átszúrta azt. Azt hittem, hogy nem bírom ki, úgy fájt. Ezután átfűzte rajta a piercinget és összecsavarozta. Ezt megismételte a jobb mellbimbómmal is.
Eztuán egy kis szünetet tartott, hogy csillapodjon a fájdalom és szokjam új ékszereimet, majd sorra került a csiklóm is. Amikor ezt megszorította a fogóval, a hirtelen fájdalomtól lepisiltem, de ő evvel nem törődve folytatta. Átszúrta a tűvel majd megkaptam ide is a karikát. Azt hittem ezzel vége is a tortúrának, azonban ekkor forrasztópisztolyt vett elő. Nagyon megijedtem, mi fog történni. Ekkor uram a következőképpen szólt hozzám: Nehogy eszedbe jusson, hogy ezektől a karikáktól megszabadulj, összeforrasztom őket, így csak lefűrészelni lehet őket. A művelet során fel fognak melegedni a karikák, de ne mozogj, mert akkor hozzáérsz a forrasztópisztolyhoz, és meg fogod égetni magad. Majd összeforrasztotta a karikákat, amelyek így levehetetlenekké váltak számomra.
Eztuán néhány napig, amig a piercingek helye be nem gyógyult, kedvesebben viselkedett velem. De ez csak átmeneti volt.
Amikor begyógyultak a sebek, tovább folytatódott megalázásom. Utána folyamatosan hordanom kellett a melltartót, melynek egész napos viselése kellemetlen is volt és megalázó is, hiszen nyár lévén csak mélyen kivágott blúzokat hordhattam, melyek olyan szabásúak voltak, hogy aki akarta, láthatta meredező melleimet a karikával és a zsineggel. Ennél csak az volt megalázóbb, mikor áttetsző és mélyen dekoltált topban kellett lennem, mível ígya ruhán át és a kivágásban is jól lehetett látni ezt a furcsa melltartót. Bár meg kell mondjam, a megalázó helyzeten és a fájdalmon kívül egy előnye volt ennek a viseletnek: nagyon jól tartotta a melleimet, azok szexisek és kihívóak volt, sokkal inkább, mint bármely més melltartó viselése esetén. A megalázáson kívül ez a viselet alkalmas volt arra is, hogy ha együtt voltunk valahol, mások számára láthatatlan módon kordában tudj tartani. Elég volt csak átölelni a derekamat és a hátamon húzódó madzagot szorosabbra húzni és én kezesbárányként viselkedtem egyből, hiszen a damil a melleimet és a csiklómat is húzta, kibírhatatlan fájdalmat okozva.
Ezek után egyre inkább a megalázás töltötte ki időnket. Otthon kutyaként tartott, kutyaként kellett élnem. Csak négykézláb közlekedhettem, a földön egy táálból kellett ennem, innom, szükségleteimet is csak kutya módjáára végezhettem (pisillni csak úgy engedett, hogy egyik lábamat felemelve kellett eltalálnom az oszlopot, melyet a fürdőszobába helyezett el). A lakásban pórázon vezetett és különböző gyakorlatokat kellett végeznem.
A megalázást tovább fokozta, hogy mindezt felvette videóra, és azzal fenyegetett, hogy azokat nyilvánosságra hozza, hogyha nem engedelmeskedem.
Így folytatódott a kapcsolatunk hosszú ideig. Később egy alkalommal uram fontos kérdést tett fel: Mindenben hajlandó vagyok-e neki engedelmeskedni, úgy hogy nem tudom, hogy mit kér tőlem. Én azt mondtam, hogy igen. Ekkor elmondta, hogy régóta él benne a vágy, hogy lásson engem, amint az ő parancsára másokat szolgálok. Szeretne partikat rendezni, amelyen a résztvevőket mindenben kiszolgálom, ők engem megalázhatnak, megkínozhatnak.
Az első ilyen partin egyszerűen csak két barátját kellett szexuálisan kielégítenem. Ez nem okozott gondot, hiszen uram parancsára tettem és a két barát is jólápolt, igényes úr volt. Megmondtam uramnak, hogy nem gondoltam volna, hogy ez ilyen könnyen fog menni. Erre ő azt felelte, hogy várjam ki a többi alkalmat.
A következő már sokkal megalázóbb volt. Ekkorra az interneten kersztül egy gang-bang partit rendezett. Erre 5 férfi és két nő jött el. Ez meglepett, hiszen eddig nőkkel nem volt kapcsolatom. Uram válasza elég flegma volt, mindent el kell egyszer kezdeni. Egyszerre többen foglalkoztak velem, így észre sem vettem, amikor a két nő kezdte el nyalni a pinám és a fenekem, majd az egyik a száám fölé térdeld és én elkezdtem nyalni őt. Nem volt kellemetlen, így ez a parti is jól végződött.
A harmadik parti ismét újdonságot hozott. Uram úgy parancsolta, hogy feküdjek hanyatt a deresre úgy, hogy fejem és fenekem lelógjon róla. Ezután kezeimet a deres lábaihoz kötözte, lábaimat pedig terpeszben a plafonon levő csigákhoz. Így teljesen szétfeszítve, kitárt öllel, mozdultalanul feküdtem úgy, hogy testem minden részéhez jól hozzá lehetett férni. Ezután bekötötte a szememet, majd elmmondta mi fog következni. Ismét egy gang-bang partit szervezett számomra, melyre 10 férfi jelentkezett. Az urak bármit tehetnek velem, én semmit sem tudok róla hiszen a szemem be lesz kötve és a fülemet is beköti, hogy ne halljak semmit. Ne lepődjek meg, ha nem csak szexuális vágyaikat elégítik ki, hiszen van köztük egy-két olyan is, akit a BDSM érdekel. Ezután bedugta a fülemet és beengedte az uarakat. Egyszerre mindenki engem simogatott, csókolgatott, nyalták a pinámat, seggemet, csókolóztak velem. Úgy éreztem, hogy ez nem büntetés, hanem jutalom. Később elkezdték baszni a seggemet, pinámat egy fasz mindig a számban járt, közben valaki a két mellem között akart elélvezni. Az elején még ez is izgalmas volt, azonban ahogy haladt az idő, kezdett mindinkább kellemetlenebbé válni, fájni kezdett a seggem, pinám, számat nem szopásra használták, hanem erőszakosan baszták. Mikor elélveztek, gecijüket arcomra, hajamra, számba verték. Mikor már úgy gondoltam, hogy a végefele járunk, akkor döbbentem rá, hogy ez még csak a kezdet volt. Ezeknek az uraknak nem volt elég egy menet, képesek voltak és kívánták is, hogy 4-5 alkalommal is kielégüljenek, így elég sokáig elhúzodott a parti. Közben az a 2-3 ember, aki hajlamos voltak a BDSM-re, úgy gondolták, hogy ezen vágyaikat is kiéljék. A mellbimbóimban és a csiklómban lévő karikákba zsineget fűztek, azokat a plafonon levő csigákon keresztülvezették és a végükre súlyokat akasztottak, ezzel húzva melleimet és csiklómat. Ettől a látványtól megjött az étvágyuk, uramtól engedélyt kértek, hogy kielégíthessék ilyen vágyaikat. Erre uram természetesen engedélyt adott. Erre lovaglópálcával elkezdték verni fenekemet, feszülő melleimet és pinámat. Ez a többi emberben is olyan izgalmakat okozott, hogy ők is elkezdték verni kézzel melleimet, pinámat, rángatni a súlyokat. Mikor mindezt megúnták ismét elkezdtek baszni engem, minden lyukam betöltötték, gecijüket arcaomra verték. Ezután nem történt semmi. Mivel szemem továbbra is be volt kötve és fülem is bedugva, nem tudtam mi történik velem. Hosszú idő múlva jött uram és levette a kötést a szememről és kivette a dugókat a fülemből. Azt mondta: láttam, hogy mennyire élvezted ezt a partit.. Ezért most engem kell kielégítened. Ezzel számba adta farkát, melyet nagy élvezettel leszoptam. Utána reggelig kikötözve hagyott.
Eztuán a parti után sokáig éltük a hétköznapok unalmas életét. Egy idő tán ismét egyre gyakrabban játszottunk szereppjáátékokat. Én voltam a rossz kiskutya, akit idomítani, nevelni kell. Egyszer ismét parti rendezett számomra. 5-6 férfi jött el a partira. Engem pórázon, kutyaként vezetett be közéjük. Előtte elmondta nekem, hogy ezek az emberek azért jöttek, hogy megtermékenyítsék a szukakutyát, ennek megfelelően viselkedjek. Sorban menjek oda mindegyikükhöz, természetesen négykézláb, jó kutyához méltóan, és kínáljam fel magamat nekik. Arra figyelmeztetett, hogy kívánatos legyek, mert ha valamelyikük elutasít, annak súlyos büntetés lesz a jutalma. Körbejártam és mindenkinek felkináltam a pinámat, riszáltam, hogy megkívánjanak. Szerencsére mindenki megkívánt, magáévá tett, bár nem mindegyik a pinámat. Volt olyan, aki kívánatos seggemet vette célba, és olyan is, aki mindegyiket. Mikor körbeértünk, uram kivezetett és lefektetett pihenni.
A későbbiekben így folytak tovább a mindennapjaink hónapokig, többé-
kevésbé rendszeresen rendeztünk partikat is. Sajnos mint minden jónak, ennek is vége lett. Uram egy balesetben megrokkant, majd hamarosan meghalt. Azóta sem találtam senkit, akivel titkos vágyaimat meg merném osztani.
Hozzászólások
Kovacsevics ·
Nem akarod kiadatni? Nagyon jó!

blonde ·
Szerintem is nagyon jó, nekem nagyon tetszett a történet, viszont bátorkodom kiemelni néhány (igazából csak kettő+1) -számomra negatívan ható- oldalát. Ugye a történet a múltban játszódik, ezért az egész elmesélés formájában van leírva és bár egy két helyen van valamiféle párbeszéd, de az szinte semmi. Hiányolom a párbeszédeket mert úgy vélem azok által "közelebbről" megismerhetnénk a történetet, a szerepőket. Valamint részletgazdagabban. Ha már a részleteknél tartok, akkor az is szúrta a szemem, hogy itt elég sok minden történik mert ez egy hosszú és tartalmas történet ugyebár (szeretem a hosszú és tartalmas történeteket), de! sokkalta részletesebben le lehetett volna írni minden egyes ilyen "fejezetét". Ez hagyott némi hiányérzetet maga után. A harmadik negatívum afféle bónusz. A hosszú és tartalmas történeteknél jobban csak azt szeretem, ha folytatják őket bár egy két rész erejéig. Itt viszont elég határozott vége lett ennek a történetnek. Viszont éppen annyira lehetne is folytatni, csak akkor -mivel itt gyakorlatilag minden megtörténik ami megtörténhet egy efféle történetben- fennáll az esélye, hogy egy ugyanilyen történetet kapunk más köntösbe csomagolva. (De ha képes vagy valami újat alkotni, akkor hajrá! Ha pedig nem akarod folytatni, akkor is írtál egy kerek történetet.) Ez a három negatív pont a történetben egy összefüggő egészet képez valójában. Summa summarum: amit itt leírtál egy kis párbeszéddel és részletesebb leírással megspékelve legalább 5 különálló történetre lehetne osztani. Mindazonáltal ezek ellenére a történeted lett az egyik kedvencem ezen az oldalon. Gratulálok és további jó írást kívánok.
Üdv blonde :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: