Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy kaland, ami soha ne érjen véget.

A két fiatal, akikről most szó fog esni nagyon rég óta ismerik egymást, pontosabban 17 éve.
Nagyon jól megértették egymást, szinte olyanok voltak, mint a testvérek. András 17 éves volt, kedves illedelmes fiú volt. Míg a barátnője, Alexa kicsit makacs és hát szabad nyelvezetű volt, talán ezért is jöttek ki ilyen jól. Mind a ketten ugyan abban a suliban tanultak, ugyan arra a szakra jártak, és ugyan abban az osztályba. De volt egy titok, amit még maga a fiú sem tudott.

Egyiknap mikor éppen suliban voltak szünetekben mindig egymással beszélgettek, nem lehet tudni miért, de mind a ketten vonzódtak egymáshoz, de nem merték bevallani egymásnak, míg nem András szünetben oda nem ment Alexához.
- Alexa, el tudnál jönni velem sétálni? Kérdezett rá udvariasan, de a lány nem nagyon bírta, hogy ilyen udvarias vele, de belement.
- Nem bánom. Ezzel elindultak a folyóson ki az aulába ahol nem volt senki, egyik sem mondott semmit. András szeme végig szaladt a testén megtekintve a lány küllemét.
Rövid szoknya volt rajta kis koponyákkal díszítve, a rövid ujjú póló volt rajta egy felirattal az elején,,, Ne bámuljál, nem vagyok TV. ` De hamar észrevette a lány, hogy éppen a mellette álló srác a mellét nézi legalább is szerinte. Ezért rá is kérdezett.
- Mi van, még nem láttál melleket? Rögtön eltekintett, másfelé hiszen ez neki kínos volt, hogy ezt feltételezi róla.

Alexa látta rajta hogy vörös lett a feje ettől, hogy ilyet mondott, aztán próbálta ki engesztelni.
- Jaj, ne legyél már ilyen puha pöcs. Nem, ha bámulod, csak ne ilyen feltűnően.
Majd rá mosolygott a fiúra, kiértek az Aulába ahol ki voltak állítva tárgyak, amiket az ő osztályuk csináltak.
Ahogy elkezdtek nézelődni, észrevették, hogy ki lett az a mű állítva, amit még múlt évben együtt csináltak.
- Nem is hittem volna, hogy még itt van? Szólalt fel András.
- Igen, de rég is volt. Jelentette ki Alexa, de ahogy nézte a művüket András kezei elkezdtek mozgolódna Alexa fenekén.
- Mit csinálsz? Kérdezett rá, de nem ellenkezett majd András teljesen a háta mögé állt és már mind a két kezével masszírozni kezdte a fenekét.
- Mi van, tetszik a fenekem? Nem válaszolt rá, csak szépen egyik kezével előre nyúlt be a szoknya alá és kezét rá tette a bugyijára.
- Nem szégyelled magad, hogy egy lány bugyijára teszed a kezed. De nem mondott semmit. Már éppen nyúlt volna bele a bugyijába, amikor meghallottak a csengőt.
Elvette a kezeit és mintha semmi sem történt volna ennyit mondott.
- Menjünk órára.

Alexa teljesen meg volt zavarodva, érezte, ahogy a barátja keze ott volt a punciján, a fenekén és nem merte magának sem bevallani, de tetszett neki hogy engedély nélkül fogdosta őt.
Mikor ő is sietve beért a terembe egész órán csak is őt nézte. Éppen előtte ült, közben gondolkozni kezdett mi van, ha a csengő nem szólal meg.
~ Vajon mi történt volna, hogyha a csengő nem szólal meg? Vajon... tovább haladt volna, vagy ami még talán tetszett volna meg... meg tette volna. ~
Gyorsan visszakapcsolt, hiszen meg hallotta a csengést és mivel ez volt az utolsó órája boldog volt.
De még mindig zavarta a dolog, ezért megszólította.
- Nincsen kedved együtt haza menni, úgy is egy felé lakunk. Kérdezett rá, feléje fordult András a lányon valamiért libabőr futott végig a testén.
- Jó.

Ezzel elindultak a lépcső lefelé mikor is hírtelen András kirántotta Alexát a sorból, bevitte a fiú Wc-be.
- Miért hoztál engem ide?! Lepődött meg.
De nem válaszolt, csak bevitte az egyik kabinba és bezárta.
Teljes rémület a lányon úrrá, mikor rálökte a WC re bele esett a csészébe.
- SEGÍTSÉL BESZORULTAM! De nem válaszolt, kezével felhajtotta a szoknyáját, nézte a bugyiját.
- Ne Nézzed!!! De nem hallgatott rá, rögtön a szemlélés tett be ment át. Végül megszólalt.
- Be fogom neked bizonyítani milyen a test valódi vonzalma.
Nem értette, kezdett egyre jobban pánikba esni mikor kiabálni akart.
- Segít... ! Gyorsan kezét a szájára rakta.
- Szeretnéd, ha gyorsan végeznénk?

Alexa meg volt lepődve, mert még ilyen állapotban nem látta barátját, mert ez nem volt rá jellemző.
- Nos?
Elgondolkodott, hogy vajon ez mit jelenthet, de nem volt ötlete ezért belement a dologba.
Bólintott egyet és András elvette kezét.
- Nos, akkor?
- Azt szeretném, hogy gyorsan végezzél. Kicsi mosolyt csalt András arcára, aki elkezdett ténykedni a bugyiján.
- Mit akarsz velem... csinálni?
Elkezdte húzogatni az ujját fel és le puncit ezzel is ingerelve.
Egyre mélyebben kezdte venni a levegőt, szépen lassan körözni kezdett a csiklóján.
- AHHH!!! elkezdett a piros bugyija nedves lenni, egyre elégedettebb arcot kezdett vágni.
- Látom, te aztán be tudsz nedvesedni, akkor nézzük meg mennyire vagy felizgulva.
Ezzel félre húzta a bugyiját, pirosban fürdött a puncija, ami felizgultság nedve fedett.
- Helyes. Alexa szemeivel követte az eseményeket, végig nézte, ahogy a barátja leveszi magáról a farmerját, letolva bokszerével együtt.
Előtermett a farka.
- Jézusom! Mekkora az a fa... ?
Kimondani sem tudta annyira meg volt lepődve.
- Ez? Tapasztald meg. Ezzel rádőlt odaillesztette a bejárathoz.
- Én.. én még szűz vagyok... - jegyezte meg ijedt hangon Alexa.
- Nem baj, akkor most ezen változtatunk.
Egy mozdulattal tövig nyomta belé a szerszámát, a lány szeme fent akadt.
- AHHHHHH! Abban a percben elélvezett,
- De kár, pedig még csak behatoltam vajon milyen képet fogsz vágni mikor, totálisan kitágítalak majd. Ezzel elkezdett benne irtózatos erővel mozogni, a lány csak ott volt és úgy érezte magát, mint egy baba mozdulni sem tudott a testében lévő görcstől, amibe rándult.
- GHUÁÁÁÁ! Mint egy vadállat úgy mozgott szerencsétlen lányban, de nem tőrödött vele, csak folytatta, mikor is megállt.
Kivette belőle a szerszámát, ami csak úgy tocsogott a lány nedveiben.

Kapkodva a levegőt végig nézte a helyzetét, amiben van, de bőgni tudott volna mikor lehunyta a szemét valamiért más érzés kerítette hatalmában, mint a szégyen megalázottság vagy ehhez hasonló érzelmek.
Végül megszólalt.
- Bol... - de mielőtt végig mondhatta volna ismét visszanyomta szerszámát most már nem volt megállás csak dugta a lányt. Mikor is, tövig nyomta szegény lányba, aki megint elélvezett.
- AHHHH!
Másodszorra elélvezett kivette belőle szerszámát nézte a lány erjedt testét.
Megfogta a mind a két kezét egy erős rántás után kicuppant a WC csészéből.
- Most pedig leszopsz engem.
Ezzel letérdeltette a lány, aki magától ráhajolt a szerszámára elkezdett gyors sebességgel szopni a barátját.

Ahogy közeledett az idő elkezdett a szerszáma megnőni a szájában.
Ezért rá nyomta a fejét teljesen, és ott tartotta figyelte a lány arcát, ahogy kivörösödik az arca, szemei könnybe lábadnak.
- Mindjárt elélvezek, ajánlom, nyeld le. Fogta a fejét elkezdte mozgatni a fejével együtt a csípőjét, ami még jobban rásegített a dologra.
Pár perc után teleélvezte a lány száját.
- ARRRR! Érezte a lány a szájában, ahogy a szerszám megremeg, közben önti magából a csodálatos nektárt ízlett neki mikor vége volt lenyelte a spermát utána, hogy egy csepp se maradjon letisztította.
- Na, milyen volt? Kérdezett rá a srác.
- Cso.... Csodálatos.
Megsimogatta a fejét majd segített neki felállni, ahogy a két szempár végig haladt a lány testén
- Ne mond el senkinek, és ha hívlak, gyere át hozzám. Megértetted?
- Igen.
Ezzel a napuknak vége is volt.
Hozzászólások
További hozzászólások »
blatter ·
Na így soha ne közelíts meg egy nőt... :hushed:
kutler ·
:hushed:

Dionsyia ·
Nekem az jut róla eszembe, hogy egy frusztrált tinifiú kiírja magából mit csinálna azzal a lánnyal, akinél hiába kilincsel... De nem több. Kiírta magából, elsült rajta, oszt kész. Kb ennyi. De rajta kívül szerintem senki más...
Elnézést, de ezt nem látom erotikus irodalmi értéknek. :confounded:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: